Samo plug&play! Bilo bi dobro da stavis i drugi ecu, ipak je to jaci motor. Obavezno, na tom novom motoru skini karter i proveri stanje u njemu kao i lezajeve radilice...
Mada, dzaba mi ovde pisemo kad ti uvek na kraju uradis po svome i naopako ;)
Crko mi motor 2.0T i zelim da stavim 2.3t dali je to moguce?
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Crko mi motor 2.0T i zelim da stavim 2.3t dali je to mog
All systems go, ready for takeoff!
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Crko mi motor 2.0T i zelim da stavim 2.3t dali je to mog
He he,naopako je krenulo prije 15 dana,sve poslije je sumrak...GRIPEN je napisao:Samo plug&play! Bilo bi dobro da stavis i drugi ecu, ipak je to jaci motor. Obavezno, na tom novom motoru skini karter i proveri stanje u njemu kao i lezajeve radilice...
Mada, dzaba mi ovde pisemo kad ti uvek na kraju uradis po svome i naopako ;)
Ne slazem se s tobom kad kazes da Vi pisete dzabe,naprotiv!Meni svaka informacija pomaze i to cijenim,onako,ljudski.
Jednostavno,moram dalje i nemam izbora.Toliko para imam da uglavim taj motor a da idem urediti 900 ku,kostat ce me mozda i vise.Ima tu ljudi koji su imali istu ili slicnu situaciju pa da ne kukam previse.
Znaci,turbo ide,ECU jaci al sta cu kad mi treba Tech2,bem ti proceduru!Gripene,znas li kako cu sa zamajcem?
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Crko mi motor 2.0T i zelim da stavim 2.3t dali je to mog
Kolko je imao konja taj motor? Mislim da samo Aero ima drugaciji zamajac i set kvacila.
All systems go, ready for takeoff!
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Crko mi motor 2.0T i zelim da stavim 2.3t dali je to mog
110kW-150 hp
Koliko sam shvatio trazeci po netu,2.3 motor ide umjesto 2.0 ako je u pitanju t a ne T(?)
Koliko sam shvatio trazeci po netu,2.3 motor ide umjesto 2.0 ako je u pitanju t a ne T(?)
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Crko mi motor 2.0T i zelim da stavim 2.3t dali je to mog
Taj motor je imao od 170 i 185ks ako nije Aero. Noviji su imali i vise...
All systems go, ready for takeoff!
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Crko mi motor 2.0T i zelim da stavim 2.3t dali je to mog
Sad gledam,mislis na drugi koji imam u planu?Neznam tocno,kaze da je 2.3 t.Covjek ima neki turizam pa ce mi javiti kad uvati vremena.GRIPEN je napisao:Kolko je imao konja taj motor? Mislim da samo Aero ima drugaciji zamajac i set kvacila.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Crko mi motor 2.0T i zelim da stavim 2.3t dali je to mog
Evo da potvrdim i osobno da je moguce.
Danas zakljucena transplantacija motora i sve apsolutno radi
Napomena da ako je motor s automatika,ne odgovara zamasnjak nego mora biti s manulnog mjenjaca.
Danas zakljucena transplantacija motora i sve apsolutno radi
Napomena da ako je motor s automatika,ne odgovara zamasnjak nego mora biti s manulnog mjenjaca.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Crko mi motor 2.0T i zelim da stavim 2.3t dali je to mog
Normalno ;)
All systems go, ready for takeoff!
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Crko mi motor 2.0T i zelim da stavim 2.3t dali je to moguce?
Ko zna da kaze.
Prica je duga i zanimlji a ali za to ce biti vremena....
.....i tako oni ostavise auto koji je kompletan,koji radi kao ura ali ne ostavise kljuce e.
Pa OK,Kako da izbacim mjenjac iz moda P???
Da skidam poluosovine?Da raskacim polugu rucke mjenjaca? Da ga dignem-skinem viljuskarom s labudice?
Nasao engleza lubenicara da mu cupam motor al tip nema kljuceve....
Jos da je manuelni mjenjac,snasao bi se ali je automatik.
Znam da je Forum umoran i da niko ne dolazi ali ja molim za pametan savjet!
Prica je duga i zanimlji a ali za to ce biti vremena....
.....i tako oni ostavise auto koji je kompletan,koji radi kao ura ali ne ostavise kljuce e.
Pa OK,Kako da izbacim mjenjac iz moda P???
Da skidam poluosovine?Da raskacim polugu rucke mjenjaca? Da ga dignem-skinem viljuskarom s labudice?
Nasao engleza lubenicara da mu cupam motor al tip nema kljuceve....
Jos da je manuelni mjenjac,snasao bi se ali je automatik.
Znam da je Forum umoran i da niko ne dolazi ali ja molim za pametan savjet!
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: Crko mi motor 2.0T i zelim da stavim 2.3t dali je to moguce?
Dolazi, dolazi, ali se ne javljamo :)
Mislim da ti jedan telefonski poziv može rešiti problem. Pozovi autobravarsku radnju Ristić u Zemunu: +381 11 2197337
Valjaće ti da imaš bravu sa ključem.
ex SAABotražitelj <9000CS>
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Crko mi motor 2.0T i zelim da stavim 2.3t dali je to moguce?
Stevak,hvala ti mnogo!!!!
Moram nesto iskemijati,ebaji ga...
Moram nesto iskemijati,ebaji ga...
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: Crko mi motor 2.0T i zelim da stavim 2.3t dali je to moguce?
Lako ćemo za hvala kad završiš posao. Ako se dobro sećam ( a sećanje mi je vrlo diskutabilno ), za 9-3 mi je tražio da mu donesem bravu od petih vrata jer je u njoj neki modul koji mu koristi za pravljenje ključa.
ex SAABotražitelj <9000CS>
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost