Nepravilan rad motora na leru
- bogdank
- Drug Član
- Postovi: 83
- Pridružio se: 27 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Nepravilan rad motora na leru
Pomoć prijatelja potrebna!!!
Nakon malog servisa (ulje, filteri ulja, goriva i vazduha) i zamene lanca, motor na leru nepravilno radi, padaju obrtaji na 500-600, pa se vraćaju na 750... Ukoliko se doda malo jači gas, nakon puštanja papučice gasa obrtaji padnu ispod 500 i gasi se. Pri vožnji i većim obrtajima nema problema. Ranije nije bilo tih problema... Kada prvi put padnu obrtaji, upali lampicu motora.
Očitava grešku samo na leru, na većim obrtajima ne.
Ako neko ima slično iskustvo, savet, predlog ili rešenje, neka javi, molio bih...
Hvala unapred.
Nakon malog servisa (ulje, filteri ulja, goriva i vazduha) i zamene lanca, motor na leru nepravilno radi, padaju obrtaji na 500-600, pa se vraćaju na 750... Ukoliko se doda malo jači gas, nakon puštanja papučice gasa obrtaji padnu ispod 500 i gasi se. Pri vožnji i većim obrtajima nema problema. Ranije nije bilo tih problema... Kada prvi put padnu obrtaji, upali lampicu motora.
Očitava grešku samo na leru, na većim obrtajima ne.
Ako neko ima slično iskustvo, savet, predlog ili rešenje, neka javi, molio bih...
Hvala unapred.
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: Nepravilan rad motora na leru
Jel dobro uzupcen motor usled zamene lanca?
- bogdank
- Drug Član
- Postovi: 83
- Pridružio se: 27 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: Nepravilan rad motora na leru
Covek tvrdi da ga je uzupcio. Proverio je jos jednom. Kako da proverim?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Nepravilan rad motora na leru
Nikako sam, to jedino moze da se vidi na servisu. Ali posto 90% majstora nece da prizna gresku ja bih otisao kod drugog majstora - ne mora nikakav Saab ekspert da je, samo da zna da zupci motor tj. da cita reperebogdank je napisao: Kako da proverim?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- bogdank
- Drug Član
- Postovi: 83
- Pridružio se: 27 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: Nepravilan rad motora na leru
Nemam razloga da mu ne verujem, sve je rasklopio ispred mene i ponovo proverio. Ima li neka druga mogućnost? Zar ne bi imao neke simptome i na većim obrtajima da nije dobro uzupčen?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Nepravilan rad motora na leru
Pa ako on ne zna dalje, onda i ne vredi ici ponovo kod njega.....
I drugo. Ako "ocitava gresku na leru" koja je greska? Koji broj? Ako on nema dijagnostiku da ocita gresku onda mi gubimo ovde vreme
I drugo. Ako "ocitava gresku na leru" koja je greska? Koji broj? Ako on nema dijagnostiku da ocita gresku onda mi gubimo ovde vreme
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Nepravilan rad motora na leru
multiple misfireTAZZ je napisao:P 0300 00
Da nije kaseta? Sta je sa svecicama?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Nepravilan rad motora na leru
A code P0300 may mean that one or more of the following has happened:
Faulty spark plugs or wires
Faulty coil (pack)
Faulty oxygen sensor(s)
Faulty fuel injector(s)
Burned exhaust valve
Faulty catalytic converter(s)
Stuck/blocked EGR valve / passages
Faulty camshaft position sensor
Defective computer
Faulty spark plugs or wires
Faulty coil (pack)
Faulty oxygen sensor(s)
Faulty fuel injector(s)
Burned exhaust valve
Faulty catalytic converter(s)
Stuck/blocked EGR valve / passages
Faulty camshaft position sensor
Defective computer
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Nepravilan rad motora na leru
Leteci tanjiri su cudo ,tako se i meni ponasao zbog svecica,kreni od toga pa gde zavrsis... To sa svecicama ti je najbezbolnija varijanta,bas iste simptome sam ja imao na CDu.A posto imas plin,mislim da je radni vek svecica kraci....
Poslednji put menjao 4 dana Slavisacs, izmenjena 19 puta
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Nepravilan rad motora na leru
Idi ti kod drugog majstora, kod nekog Saab majstora ipak
All systems go, ready for takeoff!
Re: Nepravilan rad motora na leru
Bio je kod SAAB majstora i on je zakucao, i tri dana istrazivao...
Kad sam iskljuchio Protok omer... NEMA PROMENE RADA...
Svecice nisu problem promeniti, ali BANKOVI missfire lete po svim cilindrima isto...
MAltene po rechima Kikija isto polete na sva 4 cilindra... 200-300-400-500 pa sve do 10000.
Svecica bi bila ok, da je jedan cilindar... dva...
Packovi bobina ok, ali su vadjeni i stavljani...
Jedino sto opet ostaje... a da dijagnostika ne pokazuje, posle testova...
Protokomer...
Chitach radilice...
Nemam pojma niti ja...
Ajde ideje...
NA leru ne radi...
KAd se vozi, i kad je u leru ali na 1000rpm onda nije problem, nema missfire, nema knock... nishta.
Samo ler ispod 1000 rpm, Trazili falshiranje vazduha... nismo nashli.
Kad sam iskljuchio Protok omer... NEMA PROMENE RADA...
Svecice nisu problem promeniti, ali BANKOVI missfire lete po svim cilindrima isto...
MAltene po rechima Kikija isto polete na sva 4 cilindra... 200-300-400-500 pa sve do 10000.
Svecica bi bila ok, da je jedan cilindar... dva...
Packovi bobina ok, ali su vadjeni i stavljani...
Jedino sto opet ostaje... a da dijagnostika ne pokazuje, posle testova...
Protokomer...
Chitach radilice...
Nemam pojma niti ja...
Ajde ideje...
NA leru ne radi...
KAd se vozi, i kad je u leru ali na 1000rpm onda nije problem, nema missfire, nema knock... nishta.
Samo ler ispod 1000 rpm, Trazili falshiranje vazduha... nismo nashli.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Nepravilan rad motora na leru
Nemam poima...
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Re: Nepravilan rad motora na leru
Aoooo...
ja koristim WIS...
mada fala na trudu...
WIS vodi na T8 sto je sumanuto totalno.
ja koristim WIS...
mada fala na trudu...
WIS vodi na T8 sto je sumanuto totalno.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Nepravilan rad motora na leru
Nepravilan rad,ventil kontrole vazduha lera,ako ga ima...MAP... Teras me da proucavam i 207,a tek sto sam 234 savladao
Poslednji put menjao 1 dana Slavisacs, izmenjena 19 puta
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Nepravilan rad motora na leru
Onda ova auto data shere,ovde kaze da ima
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- bogdank
- Drug Član
- Postovi: 83
- Pridružio se: 27 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: Nepravilan rad motora na leru
Još jedno zapažanje, ako će pomoći, što sam jutros primetio:
Kada dajem gas, prima sa malom zadrškom na svim obrtajima. Krene kratko, zastane, pa nastavi. Br-brrrrm (da se plastično izrazim).
Kada dajem gas, prima sa malom zadrškom na svim obrtajima. Krene kratko, zastane, pa nastavi. Br-brrrrm (da se plastično izrazim).
- bogdank
- Drug Član
- Postovi: 83
- Pridružio se: 27 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: Nepravilan rad motora na leru
Usput - hvala vam na trudu svima!!!!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Nepravilan rad motora na leru
Ovo sve vise lici na problem sa paljenjem. Da je neki stariji auto rekao bih da treba da se proveri ugao predpaljenja, al posto ovde toga nema............bice da nesto nije u redu sa paljenjem definitivno.bogdank je napisao:Još jedno zapažanje, ako će pomoći, što sam jutros primetio:
Kada dajem gas, prima sa malom zadrškom na svim obrtajima. Krene kratko, zastane, pa nastavi. Br-brrrrm (da se plastično izrazim).
Inace David Trnavac ima isti auto pa mozda ne bi mozda bilo lose otici kod njih, kad vec imaju referentni auto.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- bogdank
- Drug Član
- Postovi: 83
- Pridružio se: 27 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: Nepravilan rad motora na leru
Cimnuću ga sutra, svakako...
Javljam šta sam uradio...
Javljam šta sam uradio...
- bogdank
- Drug Član
- Postovi: 83
- Pridružio se: 27 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: Nepravilan rad motora na leru
Novi momenti:
Vozio sam danas 30-ak km po gradu. Potrošnja oko 10-10,5l, dakle ok.
Lampica motora se ne gasi više (ranije se gasila kada se povećaju obrtaji preko 1500);
U pojedinim momentima nije primao gas - davio se i tek nakon nekoliko sekundi prihvatao polako.
Vozio sam danas 30-ak km po gradu. Potrošnja oko 10-10,5l, dakle ok.
Lampica motora se ne gasi više (ranije se gasila kada se povećaju obrtaji preko 1500);
U pojedinim momentima nije primao gas - davio se i tek nakon nekoliko sekundi prihvatao polako.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Nepravilan rad motora na leru
Nemoj da ga vozis ako ne moras dok ne resis to
All systems go, ready for takeoff!
- bogdank
- Drug Član
- Postovi: 83
- Pridružio se: 27 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: Nepravilan rad motora na leru
Zamenio sam svećice, stavio njegove NGK umesto BRISK (za LPG) i nije do njih. BRISK koje sam skinuo garave poprilično, što opet govori o paljenju... otkud znam...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Nepravilan rad motora na leru
tacno tako!bogdank je napisao: BRISK koje sam skinuo garave poprilično, što opet govori o paljenju
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta