9-3 2.0t Aero, eventualno Vector
Poslato: 12 Jun 2013, 08:34
Smatram ovaj forum jedinim mestom gde se mogu kvalitetno raspitati o onome sto me zanima .
Elem, ja sam prilicno zagrizeni japanofil, ali koji je pre svega zarazen svime sto ima motorni pogon, od traktora, radnih masina, pa do automobila, motocikala..
Vozio sam Nissan 200sx s14, (verovatno znate auto, jedan jedini koji se muva po forumima i sada u vlasnistvu Save koji amaterski vozi drift), sa kog sam zbog potreba za malo vise prostora presao na Civic Aerodeck 1.8VTi koji i dan danas vozim. I Honda mi je super, ima 170ks, sperovan diferencijal, odlicno ide, lezi, vrti se do 8200 obrtaja, fantasticno zvuci, ALI... Turbo droga kojom sam zarazen sa Nissanom mi neda mira jos uvek i razmisljam se o nabavci novog auta koji ce zadovoljiti potrebe za komforom (ipak treba u dogledno vreme razmisljati o porodici), ali uz dobre vozne karakteristike. I obzirom da japan na zaloste ne nudi nista pametno, predjoh kontinent, ali uz odbojnost prema klasicnim balkanskim brendovima.
I tu se za pristojan novac ponudio Volvo V40 T4, koji mi se dopao robusnoscu karoserije i potencijalom, ali nista posebnim lezanjem. Na sve to, od 3 koje sam gledao, prvi je veselo potezao iz niskih obrtaja, ali posle gutao knedle, vukao levo na kocenju, lupan, budzena struja...., drugi nikako nije isao do 3-4000, a i posle bio nista brzi od moje honde koja nominovano ima 150ccm i 30ks manje, plus nema turbinu, a treci je bio u jako losem limarijskom stanju, plus sto opet nikako isao uz gomilu trzanja, cimanja, gubljenja boosta... I od sva 3 je lezanje Honde neuporedivo bolje, te sam shvatio da to nije bas auto za mene.
Ali skoro me crv odvede na ovu stranu, obzirom da mi je 9-3 druge generacije apsolutno prelep auto. I ocekujuci da Saab vise nema motora u duhu starih tubaka, naletim na prijatno iznenadjenje u vidu Aero modela od kog mi nije dobro vec nekoliko dana .
Citao sam par iskustava po nasim forumima, neda se bas mnogo toga naci, pa sam naleteo na vas ovde u nadi da cu dobiti vise informacija, po mogucstvu sto preciznijih i tacnijih, jer da bih kupio primerak od oko 5000e+lpg, morao bih da se odreknem 2 vrlo mila vozila, pomenute Honde i motocikla koji mi je takodje velika pasija.
Udavih vas, oprostite, ali evo i da pitam . Kakav je 9-3 druge generacije kao auto, kakvi su 2.0t motori (svestan sam da je sve to Vectra 2.0t), cene odrzavanja, standardni i ne bas standardni kvarovi, cene delova, popravki. Sa druge strane, kako taj auto ide (jel istina da je tezak prazan oko 1600kg , lezi, koci, obzirom da sam vec sebi postavio malo vise performantne standade i ne moze bas obican auto da me ucini srecnim. Dakle, pominjem da je Aero model koji me konkretno zanima, ali i Vector za razumno nizu cenu bi bio mozda ok kompromis.
Oprostite na davljenju i pomozite
Pozdrav
Elem, ja sam prilicno zagrizeni japanofil, ali koji je pre svega zarazen svime sto ima motorni pogon, od traktora, radnih masina, pa do automobila, motocikala..
Vozio sam Nissan 200sx s14, (verovatno znate auto, jedan jedini koji se muva po forumima i sada u vlasnistvu Save koji amaterski vozi drift), sa kog sam zbog potreba za malo vise prostora presao na Civic Aerodeck 1.8VTi koji i dan danas vozim. I Honda mi je super, ima 170ks, sperovan diferencijal, odlicno ide, lezi, vrti se do 8200 obrtaja, fantasticno zvuci, ALI... Turbo droga kojom sam zarazen sa Nissanom mi neda mira jos uvek i razmisljam se o nabavci novog auta koji ce zadovoljiti potrebe za komforom (ipak treba u dogledno vreme razmisljati o porodici), ali uz dobre vozne karakteristike. I obzirom da japan na zaloste ne nudi nista pametno, predjoh kontinent, ali uz odbojnost prema klasicnim balkanskim brendovima.
I tu se za pristojan novac ponudio Volvo V40 T4, koji mi se dopao robusnoscu karoserije i potencijalom, ali nista posebnim lezanjem. Na sve to, od 3 koje sam gledao, prvi je veselo potezao iz niskih obrtaja, ali posle gutao knedle, vukao levo na kocenju, lupan, budzena struja...., drugi nikako nije isao do 3-4000, a i posle bio nista brzi od moje honde koja nominovano ima 150ccm i 30ks manje, plus nema turbinu, a treci je bio u jako losem limarijskom stanju, plus sto opet nikako isao uz gomilu trzanja, cimanja, gubljenja boosta... I od sva 3 je lezanje Honde neuporedivo bolje, te sam shvatio da to nije bas auto za mene.
Ali skoro me crv odvede na ovu stranu, obzirom da mi je 9-3 druge generacije apsolutno prelep auto. I ocekujuci da Saab vise nema motora u duhu starih tubaka, naletim na prijatno iznenadjenje u vidu Aero modela od kog mi nije dobro vec nekoliko dana .
Citao sam par iskustava po nasim forumima, neda se bas mnogo toga naci, pa sam naleteo na vas ovde u nadi da cu dobiti vise informacija, po mogucstvu sto preciznijih i tacnijih, jer da bih kupio primerak od oko 5000e+lpg, morao bih da se odreknem 2 vrlo mila vozila, pomenute Honde i motocikla koji mi je takodje velika pasija.
Udavih vas, oprostite, ali evo i da pitam . Kakav je 9-3 druge generacije kao auto, kakvi su 2.0t motori (svestan sam da je sve to Vectra 2.0t), cene odrzavanja, standardni i ne bas standardni kvarovi, cene delova, popravki. Sa druge strane, kako taj auto ide (jel istina da je tezak prazan oko 1600kg , lezi, koci, obzirom da sam vec sebi postavio malo vise performantne standade i ne moze bas obican auto da me ucini srecnim. Dakle, pominjem da je Aero model koji me konkretno zanima, ali i Vector za razumno nizu cenu bi bio mozda ok kompromis.
Oprostite na davljenju i pomozite
Pozdrav