Stranica 1 od 2
voda u autu
Poslato: 23 Jan 2015, 21:22
od oliverche
Danas posle obilne kise vido sam da mi je ispod patosnice,celom povrsinom poda kod suvozaca mokro,potop.Primecivao sam i ranije tu vodu koja se sliva niz sred.konzolu sa unutrasnje strane kod suvozaca ali ne u ovoj meri.citam da to ulazi kroz neki kanal,filter... Sta da radim ovo ce da se osusi tek sredinom avgusta...

Re: voda u autu
Poslato: 23 Jan 2015, 22:21
od MAD SERB
Proveri kuciste filtera klime u 'akvarijumu' verovatno tu negde propusta vodu, ocisti 'akvarijum' od lisca i ostalog djubreta i probaj da nadjes gde pusta.Ako se ne vidi neka rupa ili neko fizicko ostecenje kucista uzmi silikon i zalij kuciste tj oko njega ali vodi racuna da ne 'zalepis' one plasticne zabice koje drze filter klime
Re: voda u autu
Poslato: 23 Jan 2015, 22:23
od MAD SERB
A sto se susenja tice samo garaza i grejanje...
Re: voda u autu
Poslato: 24 Jan 2015, 11:02
od oliverche
probacu danas,sam svoj majstor,nadam se da cu da uradim nesto
Re: voda u autu
Poslato: 24 Jan 2015, 17:12
od oliverche
done and done
skinuo sam filter i plastican nosac koji se drzi na dve zabice i ustanovio da je dihtung traka skroz propala i skinuo sam to malo nje sto je ostalo. ono sto mi nije bilo u funkciji jesu neke komorice sa gornje strane nosaca filtera,koje osim skupljanja vode koja dodje do njih i nepotrebnog zadrzavanja iste,nemaju,cini mi se nikakvu funkciju,umesto da je to ravno da voda nesmetano otice ona samo preliva i upravo prolazi izmedju nosaca filtera i lima i sliva se u ventilator i dalje.zato sam ih ja zaseko,sve po malo,da voda ide na obe strane,pa ako uspe, a kad pocne fabrika Saab sa radom idem za konstruktora pripravnika ;). zatim sam stavio velike kolicine silikona i kako u jednom delu moze da se vidi lepo je "lego".sad se susi pa cemo da vidimo posle prve kise .nadam se da ce da uspe.
da i vlagu ispod suvozaca za sad upijam ubrusima pa cu malo i grejalicu
Re: voda u autu
Poslato: 24 Jan 2015, 21:30
od MAD SERB

to je to, kad budes osusio unutrasnjost znaces da li si dobro odradio posao ako ne ponovices ga, u principu najbitnije da si pronasao gde je problem...
Re: voda u autu
Poslato: 24 Jan 2015, 23:07
od oliverche
ne,ja sam pronasao vodu

a vi ste mi resili problem u svakom slucaju,MAD SERB

Re: voda u autu
Poslato: 24 Jan 2015, 23:27
od MAD SERB

tu smo da pomazemo jedni drugima kad i koliko mozemo
Re: voda u autu
Poslato: 25 Jan 2015, 00:59
od Jolly
Ja bi ti predlozio da skines sve sto mozes i izbacis iz auta, a ono sto ne mozes fenom. Ukoliko se pojavi budja, po meni, najefikasniji nacin je naprskati asepsolom, ostaviti da stoji neko vreme, zatim oprati. Ukoliko se opet pojavi, opet ponovis postupak.
Re: voda u autu
Poslato: 25 Jan 2015, 18:02
od oliverche
nesto sam upio ubrusima ali i dalje je vlazno. vec sam prskao asepsolom za svaki slucaj a vlaga me plasi da neki spojevi ne korodiraju pa pored budje imam i tu muku.trenutno smo u garazi na prijatnih 16 i grejalicom u ruci ali mi se cini da je fen prakticniji...
Re: voda u autu
Poslato: 26 Jan 2015, 13:01
od GRIPEN
Nece da korodira nista, nije to kadet, ali je bolje da malo zadignes etisone eko vec neces da ih skidas i tako susis. Ispod njih moze da bude sundjera koji sluzi kao zvucna izolacija a on kad upije tako ga je tesko osusiti...
Re: voda u autu
Poslato: 26 Jan 2015, 19:36
od oliverche
to znaci da trebam da skidam onu plastiku sa strane,na pragovima jer je sundjer bas podebeo...ima li tu srafova? ovako na pritisak nije mokro jer sam susio ali ispod je jadac,zbog budje najvise.za sad "blagi" miris silikona dominira kabinom
Re: voda u autu
Poslato: 27 Jan 2015, 12:04
od GRIPEN
Neznam kako je kod 9-3, kod 9-5 ima kolko hoces. Skini bocne lajsne na pragovima, vrrovatno se samo cupaju, i vrrovatno ce trebati da se rasturi malo iznad nogu vozaca i suvodaca. Nije to nista zahtevno, alat u ruke i lagano. Ne ostavljaj auto tako...
Re: voda u autu
Poslato: 31 Jan 2015, 23:22
od oliverche
draugari,mislim da sam uspeo...prao sam auto a sutradan je padala obilnija kisa i vode nema na podu...
ali nikako da skinem bocne lajne,i trazio sam po internetu i sam vuko levo desno nece nikako,plasim se da ih ne polomim.saabche je sve na klik klak fazonu ali barem kad bi jednu skinuo da vidim na kom su principu.za sad i dalje bez patosnice
Re: voda u autu
Poslato: 11 Sep 2015, 11:04
od mark
pozdrav.
meni se juce desio isti problem na suvozacevom mestu. Vode je bilo toliko da sam poceo da trazim cverglane. Jbt jel moguce da naprave tolki propust, ok zanm da je auto star 11god ali nije fiat ili jugo nego saab 93. Najgore od svega je sto sam zalepio silikonom prosle godine kuciste filtera!
Re: voda u autu
Poslato: 11 Sep 2015, 19:13
od MAD SERB
proveri da nije popustio silikon jer je vrlo moguce da se odlepio, mozda je moment fix bolja solucija...
Re: voda u autu
Poslato: 12 Sep 2015, 09:33
od san_šabacisko
mark je napisao:
Jbt jel moguce da naprave tolki propust, ok zanm da je auto star 11god ali nije fiat ili jugo nego saab 93.
ne zaboravi da je GM smrdljivi tada vodio kolo
Re: voda u autu
Poslato: 12 Sep 2015, 11:29
od GRIPEN
GM je vodio od 1990! Tako da nemojte za sve da krivite GM. Nisu ni saab-ovi inzinjeri svetci
Re: voda u autu
Poslato: 12 Sep 2015, 14:39
od Slavisacs
Od 2003 pa navise je pocelo sa sve vise propusta sto se tice kvaliteta.
Sobzirom da imam i ovih starijih kod kojih su neka resenja suluda i zahtevaju cudne alate ali vidi se da je kvalitet bio na prvom mestu.Ima propusta kod njih ali pokazuju nakon 30-40 godina :D Uglavnom lim i plastika...Tako i kod 900 tabla puca na svakom i zadnji dzepovi prsnu...Sve resivo i treba preventiva.A sa ovim mladjim ce vidimo.Ja licno ne volim kola sa mnogo elektronike u zargonu ih zovem sporetima, jer su vise kod elektricara nego mehanicara, a opet sta je tu je, APC na Trionic5 9000 ubija u pojam, TCS, sedista ispucaju, nisam naisao na ni jednu koja nema bar jedan od ova tri problema, jedino ako nije turbo i nema kozna sedista... :D Ali ocigledno trziste, inovacije i konkurencija dovode do toga da se tako mora. Svaki auto ima neki propust koji ce pre ili kasnije doci do izrazaja, samo treba na vreme primetiti i naci trajno resenje problema ili redovno odrzavati i voditi racuna o pojedinim delovima koji su kriticni i zadovoljstvo ce biti tu . ;)
Sent from my Skate using Tapatalk 2
Re: voda u autu
Poslato: 12 Sep 2015, 18:43
od kd23se4
Slavisacs je napisao:Od 2003 pa navise je pocelo sa sve vise propusta sto se tice kvaliteta.

Re: voda u autu
Poslato: 12 Sep 2015, 21:22
od san_šabacisko
GRIPEN je napisao:GM je vodio od 1990! Tako da nemojte za sve da krivite GM. Nisu ni saab-ovi inzinjeri svetci
čovek reče ovako:
mark wrote:
Jbt jel moguce da naprave tolki propust, ok zanm da je auto star 11god ali nije fiat ili jugo nego saab 93.
znači 2004.je god., tad je valjda bio GM uveliko umešan
Re: voda u autu
Poslato: 12 Sep 2015, 21:39
od kd23se4
GM je umesan od 1992 kada su preuzeli vecinsko vlasnistvo u Saabu. Zato je podhitno ukinut 900OG, nije isla prodaja toliko lose vec nisu zaradjivali nista na kolima (iako je GM krenuo od 1990 da zakida na antikorozivnoj zastiti, kvalitetu nekih delova........koga zanima ima na internetu nek trazi). 900NG je izbacen 1993 i da je bila "na brzaka" akcija vidi se po krupnim greskama koje su ispravili do 1995 i nastavili do 1998 da unapredjuju.
9-3 i 9-5 do 2002/2003 su poslednja bitka Saabovih inzenjera da odrze neki nivo kvaliteta, posle toga su ih naterali da moraju da se "izjednace" sa GM-om, sto je golim okom vidljivo recimo prekidaci, plastika, koza (o tome smo vec nasiroko i na forumu pisali), a ima i onog sto se ne vidi........preslabi anlaseri (kod automatika), alternatori Denso koji su imali puno problema do 2007/8..........kabrioleti koji su radjeni u Austriji su bili dosta kvalitetniji, ali pre svega sto nisu radjeni kod GM-a, vec Magne.
Al dobro nisu jedini.........kad vidim BMW i mecke iz 2000te i poredis sa danasnjim..........nista bolje
Re: voda u autu
Poslato: 13 Sep 2015, 19:31
od san_šabacisko
to je jedan od razloga što volim CC

pravljen je kad je sve bilo drugačije, pravilo se da valja i nisu bili opterećeni izgledom i profitom kao danas
želim da uzmem i 9⁵ iz prvih godina proizvodnje, na kom još stoji znak SAAB SCANIA, jeste doteraniji i bolji i ne bi mi trebao bolji auto od njega ali CC je nekako naj, prvi put je napravljen veći luksuzan auto i iz vremena kad je saab bio u punoj snazi, sa skaniom, još uvek drugačiji, kvalitetan, najbezbedniji (razlozi zbog kojih sam marku zavoleo među gomilom poznatijih) i zato ostaje uvek kod mene :)
pošto servisiramo mercedese dosta, kad analiziram, moj CC iz 87 ima napredniji motor nego merc 124 iz '92. vozio sam svakakve mercedese i opet mi je draži moj saab, zbog tog duha prošlosti...
kd mene interesuje veoma ta istorija, bilo bi lepo da me uputiš gde ima maximalno detalja o svemu. a to bi trebalo da postavimo kao posebnu temu da svako pročita jer poznavanje istorije je veoma bitno, ja ću to urediti.
i zašto je prekinuto sa skaniom i kupio gm?
Re: voda u autu
Poslato: 13 Sep 2015, 20:40
od kd23se4
Malo odlutasmo od teme..........ali ima svaki forum neki odeljak gde ljudi pisu o istoriji nekog modela......ja po navici citam ove nemacke (i nekad holandske) forume, ali siguran sam da su i ovi "anglosaksonci" dobri.......onda sam citao super knjigu ove godine "Spirit of Saab" od Rolf Bleekera u kojoj je sjajno opisao kakvi su ljudi radili za Saab i kakve su sve ludosti radili - ako skeniram knjigu javicu pa koga zanima moze da dobije kopiju.
Re: voda u autu
Poslato: 16 Sep 2015, 19:36
od san_šabacisko
pa malo se zanesemo, zato bi trebalo da neko premesti neke delove gde treba