Tazz, mislim da nisi citao od pocetka sta sam pisao.. Nije niko od bravara prisao autu, rekli da ne znaju i to je to, kod trnavca sam bio, mislim da se samo nisu bavili tim do tada (bili u guzvi), daj kontakt tog Nikole, znam da je u 70a, na njega me i uputili "bravari".. Prvo sam krenuo od servisa, pa preko foruma, ne radim nista na svoju ruku ;)
Послато са Smartphone_6.1 уз помоћ Тапатока
Nervozna Centralna Brava
- kistu70
- Postovi: 158
- Pridružio se: 02 Dec 2014, 21:43
- Lokacija: Novi Beograd
Re: Nervozna Centralna Brava
"Postoje Saab automobili, i ostali automobili"
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Nervozna Centralna Brava
Nikola Ceprnja 062 229595. Ovaj br je imao pre par god, neznam da li je i dalje isti.
All systems go, ready for takeoff!
- kistu70
- Postovi: 158
- Pridružio se: 02 Dec 2014, 21:43
- Lokacija: Novi Beograd
Re: Nervozna Centralna Brava
Hvala Gripen, u medjuvremenu sam ga iskopao, hvala puno
Послато са Smartphone_6.1 уз помоћ Тапатока
Послато са Smartphone_6.1 уз помоћ Тапатока
"Postoje Saab automobili, i ostali automobili"
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Nervozna Centralna Brava
Da ne otvaram novu temu, jer nije tutorijal, niti stalan problem, pa je bolje da za sada postavim ovde pitanje pa ćemo videti za dalje
Večeras zaključao auto, vratio se posle 10ak minta da uzmem nešto, ne reaguje na komandu za otključavanje.... Probao par puta, i dugme za zaključavanje i otključavanje (bar da trepne žmigavcima), odalji se, približi... Ništa
Odem po rezervni ključ, pritisnem dugme, odmah otključa, još sa terase... Logično razmišljanje - baterija u prvom ključu.
Međutim sad postaje zanimljivo, probam prvi ključ ponovo, sve komande rade...
Probam oba u da ubacim u kontakt bravu, oba primi uz onaj zvuk "ck"... Upalim ga sa rezervnim, u principu sve ok, osim što je zaverglao malo duže (palo mi na pamet da nije sinhronizovan, jer sam se setio da sam kleme skidao bar 10 puta i nisam taj rezervni koristio do sad).
Taj "prvi" (stari) mi je nekako zgodniji, lakše se okreće u bravi i lakše se vadi iz lock pozicije. Drugi, rezervni, je verovatno zamenski, pa zato ne "šljaka" tečno ko ovaj prvi... Mada ja nemam pojma dal treba skroz lagano da izlazi ili ne.
Izmenjam baterije međusobno i probam sa terase, radi prvi kako treba, al u nekom trenutku prestane (opet mi padne na pamet nešto u fazon probao sam 10 puta da otključam / zaključam , možda mi je onemogućio to da radim, dok ne otvorim vrata ili tako nešto).
Onda sam otvorio stari, vratio staru bateriju (koja je izgleda dobra), naprskao i očistio malo kontakte i mikroprekidače na ploči kontakt sprejem, sačekao malo, vratio... Skinuo sam i klemu sa akumulatora 10 minuta, vratio je i onda uradio sinhronizaciju sa starim ključem po onome što ja znam da se radi, nakon skidanja akumulatora:
ubacim ključ, izbacim, ubacim, okrenem na on, sačekam 10 sekundi, vratim na lock, i onda upalim auto... Onog ckkk zaključavanja kad se ubaci izbaci ključ nema svaki put kad otkačim klemu, dok ne provozam auto... što sam sad uradio, jedan krug , vratio se, probao, radi sve i čuje se otključvanje i zaključavanje kad se ubaci / izbaci ključ...
Probam i drugi ključ, sa njim isto sve ok...
Na SIDu sve vreme bez ikakvih grešaka... I prvi put kad nije radilo otključavanje sa prvim ključem, kad sam otključao sa drugim, prvi sam ubacio u bravu i sve je bilo normalno...
Narednih par dana ću nositi oba sa sobom... Ima li neko ideju šta se dešava ? Da li treba da kupim nove baterije za oba ?
U slučaju da se ispostavi da je neki problem do prvog ključa (prekidači, ploča...) da li mogu ploču iz drugog da ubacim u telo prvog (telo koje se tečnije okreće u kontakt bravi).
Ako može, da li u tom slučaju koristim mač vezan za to telo ili za tu ploču?
Večeras zaključao auto, vratio se posle 10ak minta da uzmem nešto, ne reaguje na komandu za otključavanje.... Probao par puta, i dugme za zaključavanje i otključavanje (bar da trepne žmigavcima), odalji se, približi... Ništa
Odem po rezervni ključ, pritisnem dugme, odmah otključa, još sa terase... Logično razmišljanje - baterija u prvom ključu.
Međutim sad postaje zanimljivo, probam prvi ključ ponovo, sve komande rade...
Probam oba u da ubacim u kontakt bravu, oba primi uz onaj zvuk "ck"... Upalim ga sa rezervnim, u principu sve ok, osim što je zaverglao malo duže (palo mi na pamet da nije sinhronizovan, jer sam se setio da sam kleme skidao bar 10 puta i nisam taj rezervni koristio do sad).
Taj "prvi" (stari) mi je nekako zgodniji, lakše se okreće u bravi i lakše se vadi iz lock pozicije. Drugi, rezervni, je verovatno zamenski, pa zato ne "šljaka" tečno ko ovaj prvi... Mada ja nemam pojma dal treba skroz lagano da izlazi ili ne.
Izmenjam baterije međusobno i probam sa terase, radi prvi kako treba, al u nekom trenutku prestane (opet mi padne na pamet nešto u fazon probao sam 10 puta da otključam / zaključam , možda mi je onemogućio to da radim, dok ne otvorim vrata ili tako nešto).
Onda sam otvorio stari, vratio staru bateriju (koja je izgleda dobra), naprskao i očistio malo kontakte i mikroprekidače na ploči kontakt sprejem, sačekao malo, vratio... Skinuo sam i klemu sa akumulatora 10 minuta, vratio je i onda uradio sinhronizaciju sa starim ključem po onome što ja znam da se radi, nakon skidanja akumulatora:
ubacim ključ, izbacim, ubacim, okrenem na on, sačekam 10 sekundi, vratim na lock, i onda upalim auto... Onog ckkk zaključavanja kad se ubaci izbaci ključ nema svaki put kad otkačim klemu, dok ne provozam auto... što sam sad uradio, jedan krug , vratio se, probao, radi sve i čuje se otključvanje i zaključavanje kad se ubaci / izbaci ključ...
Probam i drugi ključ, sa njim isto sve ok...
Na SIDu sve vreme bez ikakvih grešaka... I prvi put kad nije radilo otključavanje sa prvim ključem, kad sam otključao sa drugim, prvi sam ubacio u bravu i sve je bilo normalno...
Narednih par dana ću nositi oba sa sobom... Ima li neko ideju šta se dešava ? Da li treba da kupim nove baterije za oba ?
U slučaju da se ispostavi da je neki problem do prvog ključa (prekidači, ploča...) da li mogu ploču iz drugog da ubacim u telo prvog (telo koje se tečnije okreće u kontakt bravi).
Ako može, da li u tom slučaju koristim mač vezan za to telo ili za tu ploču?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Nervozna Centralna Brava
Verovatno mikroprekidaci!
Baterija treba da ima 3V (+/- 0,3V) - ako imas unimer izmeri - ako je dobra nema sta, nije do nje.
Menjao sam skoro mikroprekidace na kljucu od Opela svastikinog........ako budes menjao obrati paznju na debljinu prekidaca.......ja kupio prekidace u Mikroprincu i zbog 1-1,5mm nije mogao kljuc da se zatvori - na kraju uzeli sa nekog Samsung televizora kome vise nisu trebali.
Baterija treba da ima 3V (+/- 0,3V) - ako imas unimer izmeri - ako je dobra nema sta, nije do nje.
Menjao sam skoro mikroprekidace na kljucu od Opela svastikinog........ako budes menjao obrati paznju na debljinu prekidaca.......ja kupio prekidace u Mikroprincu i zbog 1-1,5mm nije mogao kljuc da se zatvori - na kraju uzeli sa nekog Samsung televizora kome vise nisu trebali.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Nervozna Centralna Brava
Odmah sam bio izmerio ali sam iskreno zaboravio koliko je samo napon validan pokazatelj stanja baterije inače, 3,01V u prvom, a u drugom čak nešto slabija, 2,98V ...
Kada sam ga otvorio nisam se ni ja baš usrećio izgledom, jeste umoren ključ... proboa prekidače na tabli, klikću kako treba, šta znam... gumeni dugmići jesu propali malo... Očistio malo kontakt sprejem posle toga i videćemo da li će sad da prekida ...
Ono što me je bunilo je to što prvi, nakon otključavanja drugim ključem, odmah zatim proradi... J*b*m li ga , koja je šansa da je slučajno oba puta baš tad proradio...
Inače, ako prestane da radi, za privremenu varijantu, kako da iskombinujem ovo što sam pitao... Novu bih ploču sa prekidačima (iz drugog) ubacio u telo prvog, koji mač koristim, od prvog - čije je telo ili drugog - čija je ploča ?
Kada sam ga otvorio nisam se ni ja baš usrećio izgledom, jeste umoren ključ... proboa prekidače na tabli, klikću kako treba, šta znam... gumeni dugmići jesu propali malo... Očistio malo kontakt sprejem posle toga i videćemo da li će sad da prekida ...
Ono što me je bunilo je to što prvi, nakon otključavanja drugim ključem, odmah zatim proradi... J*b*m li ga , koja je šansa da je slučajno oba puta baš tad proradio...
Inače, ako prestane da radi, za privremenu varijantu, kako da iskombinujem ovo što sam pitao... Novu bih ploču sa prekidačima (iz drugog) ubacio u telo prvog, koji mač koristim, od prvog - čije je telo ili drugog - čija je ploča ?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Nervozna Centralna Brava
Ocigledno da na oba kljuca prepoznaje imobilajzer - tako da mozes da kombinujes sta god hoces.
Baterija je dobra - to su OK vrednosti.
Baterija je dobra - to su OK vrednosti.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Nervozna Centralna Brava
Pratim dalje pa ćemo videti... od tada bez problema, možda je "glupost" poput skidanja kleme i onda pravilne sinhronizacije ključeva , ili čišćenje kontakt sprejom pre toga, rešilla problem...
ako bude zezalo, sklopiću jedan ključ od prvog tela i druge ploče.... (generlano drugi ključ je kao nov, samo me malo plaši taj veći otpor pri okretanju i izvlačenju u odnosu na prvi, pa da ne zaglavi tako...)
ako bude zezalo, sklopiću jedan ključ od prvog tela i druge ploče.... (generlano drugi ključ je kao nov, samo me malo plaši taj veći otpor pri okretanju i izvlačenju u odnosu na prvi, pa da ne zaglavi tako...)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Nervozna Centralna Brava
Za Mikroprekidace mozes, ako neces sam, na bilo koji TV servis da ti zameni, a ako mislis da je neki veci problem idi kod Bravara Ristica u Zemun....jer neki komsija sa TV servisom ti za 500 dinara zameni, a kod Ristica za 500 neces dobiti ni "dobar dan"
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Nervozna Centralna Brava
Super! Zato rekoh privremeno u nekom postu gore... a i tako bih još malo ispitao dal je u tome problem... ne bih sam dirao prekidače jer nisam ranije menjao, a na ključu od korse pre dve godine mi je drugar zamenio mikroprekidače, pa bih opet dao njemu.. ili tako neki servis što kažeš...
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost