Pozdrav dobri ljudi
Treba mi neko vase misljenje.
Moj ljubimac poceo je da trosi malo vise zadnji prosjek mu je bio 14.4 l/100 km. E sad auto po dijagnostici nema gresaka naravno delfi divljakusa ali nema ni cek lampice. Listajuci po parametara sam primijetio da mu je miss fire na 4 cilindar velik
1 800pcs
2 890pcs
3 1150 pcs
4 5000 pcs
ovo je parametar sa delfija da li neko od Vas ima neko iskustvo posto bih trebao da prevalim 400 km do prvog servisa koji se bavi popravkom saba :)
9-3 2.0t
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t
Možda da zameniš mesta bobina pa da vidiš šta se dešava? Npr. da staviš onu sa drugog cilindra na četvrti pa ponovo da pogledaš šta kaže delfi... Ja bih ovo prvo uradio kada bi se meni ovako nešto desilo, pre odlaska kod majstora...
Kako radi na leru, da li ima male, sitne eksplozije iz auspuha tj onako isprekidano da "pućka" ? Kad ga isturiraš pa pustiš gas, dok padaju obrtaji, da li se javljaju eksplozije?
Probaj sa bobinom, ako se najveća vrednost sa četvrtog cilindra pomeri na taj sa kojim si zamenio, mislim da nema potrebe da dalje bilo šta tražiš, valjda je onda jasno.... Ako ostane na četvrtom, onda bih rotirao i svećice, pa ako se opet ne desi ništa, rotirao dizne... E onda ne bih znaš šta dalje i otišao kod majstora
Kako radi na leru, da li ima male, sitne eksplozije iz auspuha tj onako isprekidano da "pućka" ? Kad ga isturiraš pa pustiš gas, dok padaju obrtaji, da li se javljaju eksplozije?
Probaj sa bobinom, ako se najveća vrednost sa četvrtog cilindra pomeri na taj sa kojim si zamenio, mislim da nema potrebe da dalje bilo šta tražiš, valjda je onda jasno.... Ako ostane na četvrtom, onda bih rotirao i svećice, pa ako se opet ne desi ništa, rotirao dizne... E onda ne bih znaš šta dalje i otišao kod majstora
- Petar
- Postovi: 24
- Pridružio se: 22 Avg 2014, 19:40
Re: 9-3 2.0t
Probacu sa zamjenom bobine i dizni a svjecice sam stavio sve 4 nove .. ( stavio sam bash one koje mu je fabrika stavila) .
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t
Samo bobine onda za početak pa vidi šta se dešava..
- Vlaisavljević
- Postovi: 121
- Pridružio se: 21 Apr 2015, 14:22
Re: 9-3 2.0t
Zar ovaj auto nema crnu kasetu? ako ima, kako u tom slučaju zamišljate zamenu bobina?
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
- Petar
- Postovi: 24
- Pridružio se: 22 Avg 2014, 19:40
Re: 9-3 2.0t
Da u pitanju je b207l motor gdje su 4 stapne bobine .. Tako da ne vidim nikakvu prepreku u njihovoj zamjeni.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t
Marko, to je GM-ov LK9 motor koji su samo zbog Saaba nazvali B207, ali nema blage veze sa B205 ili starijim generacijama.Vlaisavljević je napisao: ↑12 Avg 2019, 22:17Zar ovaj auto nema crnu kasetu? ako ima, kako u tom slučaju zamišljate zamenu bobina?
On ima ovaj moderan sistem (hvala bogu), da svaki cilindar ima svoju bobinu.
Mislim dobar motor, samo ima veze sa Saabom ko i Ford Ecotec......bazira se na motorima iz Opel Calibre, Vectre, Omege iz 90ih, tj. X20XEV C20LET i sl. Odlicni motori!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t
To je taj ... razumem kad kažete da nema veze sa starim saabom al nije baš da nije uopšte saab ... neki preteruju pa kažu da je to čak samo opel ...
Jeste GM ali je Saab bio zadužen za razvoj ... Ipak zvanične informacije o tom motoru su da je developed by GM Powertrain Sweden (Saab Automobile Powertrain) (šta god Saab Automobile predstavljao u tim godinama...), svi koji koriste taj LK9 takođe koriste i Trionic 8 i Saab's Direct Ignition system ...
Ne toliko bitno al broj motora na bloku se sastoji u stvari iz dva broja ... u prvom redu ide B207... a zatim ispod Z20NE...
Čak i da nema nikakvog udela Saab-a, kad je motor već odličan, zašto ga ne koristiti (hvala bogu kao što kažeš, slažem se ) ...
Kad se osvrnem na to, prava šteta što u alfu 159 nije išao b207, kao i što u 9-3 nisu ubacili 2.4jtd pre onog 1.9 sa dve turbine ...
Jeste GM ali je Saab bio zadužen za razvoj ... Ipak zvanične informacije o tom motoru su da je developed by GM Powertrain Sweden (Saab Automobile Powertrain) (šta god Saab Automobile predstavljao u tim godinama...), svi koji koriste taj LK9 takođe koriste i Trionic 8 i Saab's Direct Ignition system ...
Ne toliko bitno al broj motora na bloku se sastoji u stvari iz dva broja ... u prvom redu ide B207... a zatim ispod Z20NE...
Čak i da nema nikakvog udela Saab-a, kad je motor već odličan, zašto ga ne koristiti (hvala bogu kao što kažeš, slažem se ) ...
Kad se osvrnem na to, prava šteta što u alfu 159 nije išao b207, kao i što u 9-3 nisu ubacili 2.4jtd pre onog 1.9 sa dve turbine ...
- Petar
- Postovi: 24
- Pridružio se: 22 Avg 2014, 19:40
Re: 9-3 2.0t
Danas sam poskidao svjecice i bobine. Po meni 3-4 svjecica su bash lose a stavljene su prije nekih 2000km. stavio sam i sliku.
Onda je vjerovatno da su ove bobine u problemu cak sam nasao na internetu da bobine sa zutim gore se mihenjaju jer ne valjaju
Onda je vjerovatno da su ove bobine u problemu cak sam nasao na internetu da bobine sa zutim gore se mihenjaju jer ne valjaju
- Vlaisavljević
- Postovi: 121
- Pridružio se: 21 Apr 2015, 14:22
Re: 9-3 2.0t
video sam samo da piše 9-3 2.0t, nisam obraćao pažnju gde je smeštena tema, mora neko i da ispadne glup u društvukd23se4 je napisao: ↑13 Avg 2019, 09:39Marko, to je GM-ov LK9 motor koji su samo zbog Saaba nazvali B207, ali nema blage veze sa B205 ili starijim generacijama.Vlaisavljević je napisao: ↑12 Avg 2019, 22:17Zar ovaj auto nema crnu kasetu? ako ima, kako u tom slučaju zamišljate zamenu bobina?
On ima ovaj moderan sistem (hvala bogu), da svaki cilindar ima svoju bobinu.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t
Samo opusteno, nismo u skoli(ci)Vlaisavljević je napisao: ↑14 Avg 2019, 07:43video sam samo da piše 9-3 2.0t, nisam obraćao pažnju gde je smeštena tema, mora neko i da ispadne glup u društvukd23se4 je napisao: ↑13 Avg 2019, 09:39Marko, to je GM-ov LK9 motor koji su samo zbog Saaba nazvali B207, ali nema blage veze sa B205 ili starijim generacijama.Vlaisavljević je napisao: ↑12 Avg 2019, 22:17Zar ovaj auto nema crnu kasetu? ako ima, kako u tom slučaju zamišljate zamenu bobina?
On ima ovaj moderan sistem (hvala bogu), da svaki cilindar ima svoju bobinu.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- elas
- Postovi: 17
- Pridružio se: 31 Mar 2019, 16:01
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t
Da se nadovezem na ovu temu,i meni je malo povecao potrosnju i na benzinu i plinu radio sam servis plinskog uredjaja i konstatovano je da mi je crkao grejac u lambda sondi i dok je hladan malo vise potrosi.Sad nemam gresku na tabli ali je ponavlja na dijagnostici.
Auto ide sasvim normalno i videcu dal da menjam sondu samo zbog toga.
Auto ide sasvim normalno i videcu dal da menjam sondu samo zbog toga.
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: 9-3 2.0t
Ne znam da li si rešio problem, tražio sam nešto drugo pa sam tek sad video ovo...
Lambda sonde su ovde jako, jako bitne, pomoću njih vrši korekciju smeše stalno... Da stvar bude još gora, kod ovog auta i druga sonda (ona iza katalizatora) ima ulogu u određivanju smeše. Ta druga sonda kod većine automobila uglavnom služi samo za kontrolu efikasnosti katalizatora, i njena neispravnost ne utiče na smešu i performanse motora ... osim check engine lampice, nema drugih problema...
Ali ovde to nije slučaj, nije jasno objašnjeno u dokumentima ali je navedeno da učestvuje u korekciji kako bi nadomestila nedostatke u očitavanju sa prve sonde, tako da je prva "bitnija" ali i druga ne sme da se zanemari...
Obe sonde su identične, ali je razlika u dužini žičenja... kažem to , jer je "prednja" jeftinija, ali se na žalost bez budženja ne može staviti na mesto druge, koja je zbog dužine kabla i skuplja nekih 20,30 % ...
Lambda sonde su ovde jako, jako bitne, pomoću njih vrši korekciju smeše stalno... Da stvar bude još gora, kod ovog auta i druga sonda (ona iza katalizatora) ima ulogu u određivanju smeše. Ta druga sonda kod većine automobila uglavnom služi samo za kontrolu efikasnosti katalizatora, i njena neispravnost ne utiče na smešu i performanse motora ... osim check engine lampice, nema drugih problema...
Ali ovde to nije slučaj, nije jasno objašnjeno u dokumentima ali je navedeno da učestvuje u korekciji kako bi nadomestila nedostatke u očitavanju sa prve sonde, tako da je prva "bitnija" ali i druga ne sme da se zanemari...
Obe sonde su identične, ali je razlika u dužini žičenja... kažem to , jer je "prednja" jeftinija, ali se na žalost bez budženja ne može staviti na mesto druge, koja je zbog dužine kabla i skuplja nekih 20,30 % ...
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta