Silen blokovi - zadnji trap

Korisnikov avatar
trx88
Site Admin
Postovi: 189
Pridružio se: 30 Okt 2016, 16:44
Lokacija: Niš

Silen blokovi - zadnji trap

Postod trx88 » 30 Nov 2018, 14:47

Pozdrav ljudi!

Rešio ja da menjam šta treba u zadnjem trapu, jer klocka (stručni termin) kad vozim po imalo neravnijem terenu. Majstori ga istresli i rekli su da su u pitanju silen blokovi, citiram:
"Zadnji silen blokovi na glavčini 2 kom i prednji silnen blokovi na zadnjoj viljušci 2 kom."

Uzeli su delove (mislim da su poručivali od Gazele), ali se plaše da neće da pasuju zbog radijusa (nikad ovo nisu radili na SAAB-u).
Poslaću vam šta su našli:
https://www.euspares.co.uk/parts/delphi/7479801
https://www.euspares.co.uk/parts/delphi/7479836

Da li znate da su ovo ti delovi?
Meni se čini da je to to, ali opet, ja nisam majstor.
9-3 1.9 TiDS (2005)

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Silen blokovi - zadnji trap

Postod kd23se4 » 30 Nov 2018, 23:16

Uvek trazis po Saab broju, za prvi deo koji si naveo: 12756395

Slika

Drugi deo: 24469643

https://www.saabpartscounter.com/oem-pa ... g-24469643

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Silen blokovi - zadnji trap

Postod kd23se4 » 30 Nov 2018, 23:18

I jos jedna preporuka.......ako menjas vec te gumice zameni i ove ostale.....ako nisu preskupe.

To kad krenes onda ove nove krenu da opterecuju stare pa i njih menjas za koji mesec, a svaki put placas ruke.......tako da ako si u mogucnosti zameni sve.

Koliko je prostija zadnja osovina na 9-3 I...........majku ti bozju

Korisnikov avatar
trx88
Site Admin
Postovi: 189
Pridružio se: 30 Okt 2016, 16:44
Lokacija: Niš

Re: Silen blokovi - zadnji trap

Postod trx88 » 01 Dec 2018, 13:20

Našao sam i ja taj dijagram i upoređivao SAAB serijske brojeve za koje aftermarket proizvođači kažu da ih menjaju.
Trebalo bi da su to te.

Jeste, dosta je kompleksnija. Ne znam da li je to zbog ReAxs sistema...
Čitao sam za 9-5 (1998-2002), da uopšte nisu bili zadovoljni zadnjim trapom na GM2900 platformi, i da su dodavali još delova za koje su smatrali da su neophodni.
Možda je isto važilo i za Epsilon platformu.

Hvala Boki! :)
9-3 1.9 TiDS (2005)

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Silen blokovi - zadnji trap

Postod kd23se4 » 01 Dec 2018, 13:29

Nema na cemu!

Pa 9-3 I je "blago modifikovana" zadnja osovina sa Opel Kadetta/Ascone i Vectre A, dok je 9-5 imao zadnju osovinu Vectre B......9-3 II bi trebalo da je Vectra C

Korisnikov avatar
trx88
Site Admin
Postovi: 189
Pridružio se: 30 Okt 2016, 16:44
Lokacija: Niš

Re: Silen blokovi - zadnji trap

Postod trx88 » 01 Dec 2018, 13:32

Da, Vectra C. Ali sa modifikacijama.
Recimo, kad sam menjao prednje amortizere sa nosačima, ispali su isti kao za Vectru C.
Izgleda da je zadnji trap veći "problem".
9-3 1.9 TiDS (2005)

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Silen blokovi - zadnji trap

Postod kd23se4 » 01 Dec 2018, 14:11

Pa gde ima gumica ima i starenja istih.....kod mene samo imaju dve poliuretanske ogromne caure (ovo na slici je velicine case za vodu) i nista drugo - nema sta da se pokvari.

Slika
Jedino cu mozda morati da zamenim ove gumene tanjirice na kojima nalezu opruge.....jednog dana, jos se drze

Ako mozes gledaj da kupis Lemforder, posto njihove stvari iako su najskuplje imaju najduzi vek trajanja

Korisnikov avatar
Minketa
Postovi: 81
Pridružio se: 01 Okt 2018, 22:48

Re: Silen blokovi - zadnji trap

Postod Minketa » 03 Apr 2019, 21:18

Bio sam kod Mice kod Hipodroma, kaze ovako: napred, lezajevi u soljama amortizera, izlaz iz letve levo, oba stabilizatora; pozadi, plivajuce kugle obe gornje na polumesecu.
Cirka sto evra za delove i sto evra za ruke.
Je l' to realno?
Ima li razlike u delovima u pogledu kvaliteta? Sta biste preporucili?

Korisnikov avatar
trx88
Site Admin
Postovi: 189
Pridružio se: 30 Okt 2016, 16:44
Lokacija: Niš

Re: Silen blokovi - zadnji trap

Postod trx88 » 03 Apr 2019, 22:40

Kako moj majstor kaze:
"Ruke za zadnji trap su 40 evra, pa menjaj sta hoces." :D

Ja sam stavio Delphi silen blokove, i za sada su ok. Boris je iznad preporucio Lemforder, i mislim da ih ima na http://skandix.de/en/.
Kod nas se mahom prodaju Delphi i Febi, i cini mi se da su tu negde. Febi za nijansu bolji, koliko sam cuo.

Da li se isplati? Zavisi koju logiku gledas. Putevi sam nam ocajni, i samo je pitanje vremena kad ce trap opet da propadne. Svakako ce kvalitetniji delovi duze trajati. Rekao bih da je cena realna. Meni je ispalo 12150din (4800din ruke) menjanje silen blokova u zadnjem trapu (2 prednja na zadnjoj viljusci, 2 na zadnjim glavcinama).
9-3 1.9 TiDS (2005)

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Silen blokovi - zadnji trap

Postod kd23se4 » 03 Apr 2019, 23:10

Kod Febi-a imam problem sto u kesici nije Febi vec neki liferant.....pre bih Delphi, Ruville, Swag, TRW
Za lezajeve i solje KYB-a nije skupa, a dobar je kvalitet.

Inace najludje iskustvo do sada je bio Monroe - u Monroe kutiji bili Scantech silent blokovi (za 900ku)

Korisnikov avatar
trx88
Site Admin
Postovi: 189
Pridružio se: 30 Okt 2016, 16:44
Lokacija: Niš

Re: Silen blokovi - zadnji trap

Postod trx88 » 03 Apr 2019, 23:50

Mogu da potvrdim za KYB.
Kad sam menjao komplet prednje amortizere (sve osim opruga), uzeo sam KYB i nisam se pokajao.
9-3 1.9 TiDS (2005)


Povratak na “SAAB 9-3 SS MY 2003-”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost