SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
- boskoetf
- Postovi: 6
- Pridružio se: 20 Apr 2015, 14:34
SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Pozdrav,
planiram da kupim ovaj auto, pa me zanima, ako neko zna, da li je problem ugraditi plin u ovaj auto, i da li kod nas moze da se uradi mali i veliki servis, i koliko otprilike kostaju?
Hvala
planiram da kupim ovaj auto, pa me zanima, ako neko zna, da li je problem ugraditi plin u ovaj auto, i da li kod nas moze da se uradi mali i veliki servis, i koliko otprilike kostaju?
Hvala
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Pozdrav,
Ako planiras da ti bilo ko ovde da bilo kakav savet ili informaciju, moraces da ispostujes osnovna pravila foruma. Hint -> Pravila foruma
Hvala.
Ako planiras da ti bilo ko ovde da bilo kakav savet ili informaciju, moraces da ispostujes osnovna pravila foruma. Hint -> Pravila foruma
Hvala.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Panpsto si se predstavio...
Samo nisi napisao odakle si.
Lpg se ugradjuje lako, ko zna.da radi, i ko ugradjuje prave stvari.
Cena cca 450~480Evra u zavisnosti sta zelis, da li hoces dobru osnovu i bazu, i zadnju trenutnu rec tehnike[ja znam da ja uvek hocu] koja.bolje.podrzava turbo motore. A usteda sitna...
Mali servis, ulje, filteri, pa to moze gde oces da se uradi... na parkingu.
Veliki servis nije potreban ako nije istegnut lanac. Lanac kosta cca 50tak evra... menja se za cca sat vremena.
Ako su i lancanici u problemu, motor napolje, pa zamena komplet.
U Engleskoj je CEO set veliki i mali lanac, lancanici i mnogo jos stvari, cca 200 evra, plus 40 evra shipping, plus 50 evra troskovnik drzave. Dakle delovi cca 300 evra, plus ruke majstora.
Mali servis
4L ulja 5w40 ~2000 RSD
Filter ulja champion ~200 RSD
Filter vazduha ~ nemam pojma ali nije preskup
Filter kabine ~ nemam pojma
Filter goriva ~ nemam pojma
Sent from LG G2
Samo nisi napisao odakle si.
Lpg se ugradjuje lako, ko zna.da radi, i ko ugradjuje prave stvari.
Cena cca 450~480Evra u zavisnosti sta zelis, da li hoces dobru osnovu i bazu, i zadnju trenutnu rec tehnike[ja znam da ja uvek hocu] koja.bolje.podrzava turbo motore. A usteda sitna...
Mali servis, ulje, filteri, pa to moze gde oces da se uradi... na parkingu.
Veliki servis nije potreban ako nije istegnut lanac. Lanac kosta cca 50tak evra... menja se za cca sat vremena.
Ako su i lancanici u problemu, motor napolje, pa zamena komplet.
U Engleskoj je CEO set veliki i mali lanac, lancanici i mnogo jos stvari, cca 200 evra, plus 40 evra shipping, plus 50 evra troskovnik drzave. Dakle delovi cca 300 evra, plus ruke majstora.
Mali servis
4L ulja 5w40 ~2000 RSD
Filter ulja champion ~200 RSD
Filter vazduha ~ nemam pojma ali nije preskup
Filter kabine ~ nemam pojma
Filter goriva ~ nemam pojma
Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
SAAB prilicno dobro saradjuje sa plinskim uredjajima, tako da nije problem. U principu, svi ovde imamo ugradjen plin. Uslov je da je sequent i da nije neki totalni krs. Kod mene je Zavoli Zeta, na primer, i radi odlicno. Mali servis kosta onoliko koliko kosta 4l sintetickog ulja (3.200-4.800 din), filter ulja (oko 500), filter vazduha (oko 1.200), filter klime (oko 1.800) i filter goriva (oko 1.500). Veliki servis se ne radi bas cesto, jer motor pogoni lanac a ne zupcasti kais. Ako je lanac za zamenu, to obicno kosta oko 100-150 EUR za lanac, jos toliko za spanere + ruke. Obicno se menja samo lanac ako spaneri nisu osteceni.
Da nije mozda ovaj SAAB u pitanju: KLIK
Da nije mozda ovaj SAAB u pitanju: KLIK
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Auuuuu Zod ala tebe deru na delovimaaaaaaaaaaaa
Ja mora da sam kupio kineski FEBI lanac za 45~50 evra kod nas u srb.
Verovatno i Kineski Champion filter ulja i kinesku kopiju Belgijskog Wolf ulja... mada verovatno i Eneos onaj sto je bio 2200RSD 4Litre 5W40 je Kinesko/Bugarsko/Rumunsko/Tajlandako/Srpsko proizvodnje...
Sent from LG G2
Ja mora da sam kupio kineski FEBI lanac za 45~50 evra kod nas u srb.
Verovatno i Kineski Champion filter ulja i kinesku kopiju Belgijskog Wolf ulja... mada verovatno i Eneos onaj sto je bio 2200RSD 4Litre 5W40 je Kinesko/Bugarsko/Rumunsko/Tajlandako/Srpsko proizvodnje...
Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Rekao sam coveku kakve su cene u prodavnicama, regularna nabavka. 5w40 Mobil1 1.200 din/lit, Total Quartz 9000 800 din/lit. A 4l sintetike za 2.000 dinara kupujem odmah, 12l ako moze. Al da ne bude iz Modrice. I filtere ulja Champion za 200 dinara, daj 3 komada. Kupljeno.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Eneos je 2.200 dinara kad kupujes na 60 litara, ne zajebavaj. Evo, ja hocu 3x4l za 6.000 dinara. I tri filtera ulja za 600. Moze?
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Ovo sto oces...
Gazela komerc, trazi Wolf 5w40 PI C3, i isuchi karticu i izcenjkaj se, mozda jaci popust... bice ispod 2000 mislim i sa regularnih 18%.
Filter ulja, svrati u Euro07, trazi Champion C104, ali mislim da mu je zamena C165 sada valjda, kao stari i novi artikal... platio poslednji put 189 RSD sa karticom kluba.
Toliko...
Ubise te Zod sa cenama...
Hahahhahahahhha
Sent from LG G2
Gazela komerc, trazi Wolf 5w40 PI C3, i isuchi karticu i izcenjkaj se, mozda jaci popust... bice ispod 2000 mislim i sa regularnih 18%.
Filter ulja, svrati u Euro07, trazi Champion C104, ali mislim da mu je zamena C165 sada valjda, kao stari i novi artikal... platio poslednji put 189 RSD sa karticom kluba.
Toliko...
Ubise te Zod sa cenama...
Hahahhahahahhha
Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Ja u Euro07 vise ne ulazim ni sa karticom, ni bez nje. Kada sam menjao ulje Wolf jos nije bio opcija, jedino dobro sinteticko ulje koje je moglo da se pazari za pristojne pare je bio Total za 800 dinara litar, i to sam sipao. Sledeci put takodje necu da iskoristim popust, jer imam nameru da sipam Motul 8100 i stavim Knechtov filter ulja, a sa MASS-om nemamo dogovor, tako da ce me ulje kostati oko 4.000, filter oko 600. Na istom mestu gde sam pazario Total kupio sam i filter ulja za 480 dinara. Lav auto, usluzen u roku od 20 sekundi, ljubazno osoblje, nema drkanja sa onim idiotima sto im pada sistem na svaka dva minuta, ne radi im aparat za kartice, gde se zvace burek i seta okolo uz neobaveznu pricu mobilnim telefonima dok musterije cekaju. Meni vredi. A i znam sta sam kupio, kod onih ne bih pazario vise nista, jer su divljaci i budale.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Jbg...
Ja uvek presnazno usluzen...
Uvek radio aparat za kartice jer samo i tako placam...
Uvek mi i pomagali sa referentnim brojevima...
Vratio im ne odgovarajuce...
Meni ok...
I ima ih po Srbiji, nije samo Beogradski pasaluk...
Hutchins nosac motora za mog aera, znas koliko sam platio?
5000RSD...
Svuda je minimum 8000 i NEMAJU GA!
Sent from LG G2
Ja uvek presnazno usluzen...
Uvek radio aparat za kartice jer samo i tako placam...
Uvek mi i pomagali sa referentnim brojevima...
Vratio im ne odgovarajuce...
Meni ok...
I ima ih po Srbiji, nije samo Beogradski pasaluk...
Hutchins nosac motora za mog aera, znas koliko sam platio?
5000RSD...
Svuda je minimum 8000 i NEMAJU GA!
Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Ovi kod mene na Ceraku su sramota za firmu. Da sam im ja sef, svima bih podelio otkaze instant. Banda neradnicka, divlja.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- boskoetf
- Postovi: 6
- Pridružio se: 20 Apr 2015, 14:34
- boskoetf
- Postovi: 6
- Pridružio se: 20 Apr 2015, 14:34
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Iz Uzica sam :)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Mislim, ustvari ne mislim nego sam sasvim siguran, da je prodavac prilican lazov. Ceo auto je farban, dakle, u prvoj boji jeste, ali ispod sloja druge/trece/pete, menjan je motor i ubacen b204l umesto b205e, na displeju pise coolant level low sto moze da bude samo crevo, ali i dihtung glave... A sa lazovima ne treba imati posla, jer ko laze, taj i krade, samo sto se danas za to retko ide u zatvor ;)
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- boskoetf
- Postovi: 6
- Pridružio se: 20 Apr 2015, 14:34
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Hvala ti, to je potvrdilo moje sumnje. Dogovorili smo se da ondodje iz Austrije da mi proda auto, da bi me prednjegov dolazak zvao i rekao da je motor menjan i da ima nekih problema sa papirima (zaboravio da upise broj motora u saobracajnu) i da nema vremena da to sredjuje, pa mi je spustio cenu na 1500 €.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Promenite kasetu.
Moguce da je zviznula.
T5 kaseti nije mesto na T7 autu.
Sent from LG G2
Moguce da je zviznula.
T5 kaseti nije mesto na T7 autu.
Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Jeste off ali cisto jedan info. Zodijace, ulje Total ili Elf ako vec to hoces, u Profacu (uvoznik za navedena ulja) je 5w40 oko 550din, bez ikakvih popusta i kartica... A videcu da napravimo nesto za Motul, samo nikako da stignem.
All systems go, ready for takeoff!
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Da ne bi pisao prekopiracu moj komentar iz teme oglasi iz Srbije
'Danas proverio 93og, auto je ocarinjen krajem 2012te sa 165072km na satu, iz Austrije, vlasnik vozi autobus tamo, auto je posle toga kod njegovog oca.2013te je bio oduzet zbog nekih nepravilnosti vezano za motor(to objasnjava moju tvrdnju da je prodavan bez motora i slika pored marice koja je bila na oglasima).Vlasniku je auto vracen sa resenjem o oduzetom motoru i uz obrazlozenje da mora da se kupi drugi motor kako bi mogao da ga registruje.Po informacijama kojima raspolazem vlasnik je motor uvezo iz Austrije, ocarinio i ugradio u auto.Estetski je u jako dobrom stanju, farban ceo jer takva boja ne postoji fabricka, samo treba proveriti poklapanje papira i novog motora i sve ostalo vezano za mehaniku i elektiku "
'Danas proverio 93og, auto je ocarinjen krajem 2012te sa 165072km na satu, iz Austrije, vlasnik vozi autobus tamo, auto je posle toga kod njegovog oca.2013te je bio oduzet zbog nekih nepravilnosti vezano za motor(to objasnjava moju tvrdnju da je prodavan bez motora i slika pored marice koja je bila na oglasima).Vlasniku je auto vracen sa resenjem o oduzetom motoru i uz obrazlozenje da mora da se kupi drugi motor kako bi mogao da ga registruje.Po informacijama kojima raspolazem vlasnik je motor uvezo iz Austrije, ocarinio i ugradio u auto.Estetski je u jako dobrom stanju, farban ceo jer takva boja ne postoji fabricka, samo treba proveriti poklapanje papira i novog motora i sve ostalo vezano za mehaniku i elektiku "
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Da, ja sam se već raspitivao za taj pa sam odustao posle svega napisanog. Kupio "proveren" pa sad imam problem (koji nije nerešiv).
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Ovo je za temu SAAB 900NG/9-3 I
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Izmedju ostalog.VladimirS je napisao:Ovo je za temu SAAB 900NG/9-3 I
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Proveren je samo onaj koji licno odvetes u servis i proveris, pa cak i posle detaljne provere u servisu na kolima starijim od 10 godina moze se desiti peh,maler pa da crkne nesto vrlo brzo.Ljudima se desavalo i sa novim automobilima, tako da za kupovinu auta polovnog/novog treba imati i malo sreceVladimirS je napisao:Da, ja sam se već raspitivao za taj pa sam odustao posle svega napisanog. Kupio "proveren" pa sad imam problem (koji nije nerešiv).
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Apsolutno se slažem, zato se ni ne sekiram preterano, ali baš nije lep osećaj kad kupiš ono šta si dugo hteo a sutradan se pokvari. Opet, to isto mi se moglo desiti sa bilo kojim kolima, tako da ne pripisujem ništa marki nego sreći. I opet, sreća u nesreći da se deilo to ispred kuće, moglo ke negde u putu a tada bih imao mnogo veći problem.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 2.0 turbo benzinac 2002
Opusteno, sredice se to pa vozi i uzivaj...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta