Stavljanjem tih opruga ces dobiti bolje lezanje, upravljanje kao i lepsi izgled auta... a izgubices udobnost i zamarace te mnogo na duzim putovanjima. Ako stavljas do -3cm ne moras amortizere da menjas(preporucljivo je ali mogu ovi fabricki da prodju), ako ides na nize onda bi morali obavezno amortizeri sa kracim hodom. Kakvi su nam putevi svi bi trebali teska terenska vozila da koristimo. Ja ostajem na 215/55 R16, idealna dimenzija za srbiju, u smislu sklada udobnosti i lezanja na putu, a i ne lomis trap kao sa 17,18...

Ja tu ne bih nista dirao nego te pare bolje proteraj kroz auspuh i vozi auto kakav je i zamisljen, ne pravi GTI od njega...

ako hoces bolje lezanje a zavidnu udobnost kupi 9-3 aera SS mada ti nije potreban, ide i ovaj tvoj lepo i lepo lezi
ako si se bas odlucio da stavljas te opruge, proveri koliko su krace od fabrickih...ako je do -30mm u odnosu na fabricke stavi...mada ti opet dve nista ne znace, trebaju ti sve 4 od istog proizvodjaca i istog tipa opruge da ne bi bilo veselo na putu da ti se prednji ili zadnji kraj zanese previse u krivini..

eibach pro kit (-30mm) sam probao na vise auta... Volvo S40 T4, civic type R i odlicne su samo je pitanje cene, probao sam i sport line -5cm na civic type R i jezivo je za voznju, bukvalno ne osecas bubrege posle 100km, a i ne mozes vecinu lezecih da predjes u srbiji kao ni da se popnes na 80% trotoara......polovna opruga ti je kao polovan amortizer, jednostavno taj deo ima svoj vek trajanja i koliko puta moze gore-dole da ide..posle nekog vremena stajanja, ili rupa ili jednostavno koriscenja dosta oslabe odlike opruge i sklona je pucanju. narocito te sportske, sabijene i kratke..

Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!