Prekida na 3000-3500 obrtaja

Gost

prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod Gost » 31 Maj 2012, 22:59

Na mom 900ng 185ks turbo-b204 se nesto cudno desava.auto jednostavno pocne da prekida na 3000-3500 obrtaja i to nebitno dali je hladan ili vruc,kao i to da sam promenio svecice-stavljene su nove.inace normalno ide ali samo do tih obrtaja,normalno pali,lepo radi u leru,ali kad udari u te obrtaje pocinje jako da trza i gas vise neprima.nisam ga vozio zadnjih 15tak dana ali trzao je cini mi se i ranije,jer sam promenio nosac motora koji je mozda i crko od tih cimanja svaki put kad obrtaji stignu malo preko 3000.........

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod AERO » 31 Maj 2012, 23:02

A kad predje te obrtaje ,jel normalno?

Gost

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod Gost » 31 Maj 2012, 23:07

Pa cima mnogo nisam ga probao preko tih obrtaja,bilo mi je zao da ga cimam,ali sutra cu probati prvo na leru pa posle u voznji

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod AERO » 31 Maj 2012, 23:11

Ajd....pa da imamo kompletnu sliku situacije pa da resavamo zadatak.Usput i jednu novu sliku auta skljocni pa osvezi svoju temu Slika

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod kd23se4 » 31 Maj 2012, 23:14

Koje si svecice stavio?

Gost

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod Gost » 31 Maj 2012, 23:15

hocu sutra,pa ce da vidimo sta i kako.U guzvi sam danima nisam ga ni provozao ali hteo sam ubi me ova cimaza.....

Gost

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod Gost » 31 Maj 2012, 23:15

kd23se4 je napisao:Koje si svecice stavio?
one ngk sto idu po katalogu tacno te.Ma j.ebo me i pre zamene

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod kd23se4 » 31 Maj 2012, 23:20

pa dobro NGK....nisam ni mislio da si stavio druge u Saab, al ako mi ne kazes koje su bile po TVOM katalogu, ja ne mogu da vidim u MOM, pa da ti eventualno kazem da si se zjbo oko svecice.

Da ti ne pricam kakve se polemike vode na Saab forumima o toplotnim vrednostima svecica i koje idu, a koje ne....da ne gnjavim, treba da su BCPR7ES - svako slovo koje odstupa od ove oznake moze da bude potencijalni problem, a znam ove nase po radnjama kako vole da "zaokruze"

A to sto te hebo pre........ja sam u mojoj 900ki zatekao NGK BKPR5 Slika (u 900 og moze samo BCP6 ili7, ali ni u jednoj varijanti 5) da sam stavio neke pogresne bilo bi "jblo me pre jbe me i posle zamene".
Zato te pitam, da eliminisemo ovo sto je najjednostavnije prvo - posle mozemo da menjamo kasete i ostale sitnice Slika
Poslednji put menjao 1 dana kd23se4, izmenjena 31 puta

Gost

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod Gost » 31 Maj 2012, 23:23

one su sto si ti u nekom postu dao u katalogu za njega ali mislim da ima na kraju broj 11

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod kd23se4 » 31 Maj 2012, 23:31

Ako je BCPR7ES-11 onda imas pogresan zazor na svecici, to su svecice za Trionic 7, a ti imas 5.

Ako imas nekog sa onim "sokocalom" za smanjenje zazora nek ti sredi. Ne kazem da je bas do toga, al dali su ti pogresne svecice - to su za 9-3 Turbo od 154ks

Svako slovo mora da pase, da bi iskljucili problem. Zbog jednog slova kod Fieste svecice kostaju 40€ mesto 15€, al boli glava zato

Gost

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod Gost » 31 Maj 2012, 23:32

Znam da mi je majstor rekao da su iste i te koje smo izvadili,i da su bile u tuznom stanju sve 4kom.Neznam dali to ima neke veze ali majstor mi je rekao da mora glava dole ili zamena gumica na licu mesta jer na gasu i u voznji na gasu nema nikakvih situacija ali kad pustim gas krece beli dim.kaze verovatno su gumice tvrde kao orah.

Gost

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod Gost » 31 Maj 2012, 23:33

KD sad nemogu da nadjem gde je na forumu spisak modela i koje svecice gde idu.te koje pisu kod nas na forumu te sam kupio.ali svakako znam da pise 11 na kraju

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod kd23se4 » 31 Maj 2012, 23:36

Ja ti to sve vreme i pricam, ako su bile u tvojim kolima ne znaci da su odgovarajuce.
Trionic je jako zahtevan za svecice, u svaki model motora idu druge svecice. Napisao sam ti koje treba, cak mislim da su ove jeftinije od ovih sto si uzeo.

Ja sam sad gledao u Autodata i kazem ti da te sto si uzeo idu od 2000-2003 za model sa 154ks, rekao sam ti da svako slovo/broj mora da bude isto.
Nije to B201/B202 pa da radi na svaku svecicu...........elem dosta sam pricao, imas sve informacije pa ti kako osss

Gost

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod Gost » 31 Maj 2012, 23:40

sutra cu videti koje su stavljene tacno,koji je zazor i kako se ponasa na gasu,dali uopste hoce preko 3000-3500.
s obzirom da je stajao godinu dana i da su ga drkali na kablove i sa mrtvim akumulatorom pre mene,mozda je nedaj boze i DI.sad je acu drugi,to nije problem

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod AERO » 31 Maj 2012, 23:46

Jel zazor bese treba da bude 1.1 Slika

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod kd23se4 » 31 Maj 2012, 23:51

ako pise 11 na kraju da, ali njemu treba da bude 0,8 koliko imaju ove ES bez prefiksa

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod AERO » 01 Jun 2012, 00:00

E to to ......to 0.8 me je zanimalo.To nisam bio siguran jer je stari tip.Hvala Slika

TAZZ

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod TAZZ » 01 Jun 2012, 21:28

kd23se4 je napisao:Ako je BCPR7ES-11 onda imas pogresan zazor na svecici, to su svecice za Trionic 7, a ti imas 5.

Ako imas nekog sa onim "sokocalom" za smanjenje zazora nek ti sredi. Ne kazem da je bas do toga, al dali su ti pogresne svecice - to su za 9-3 Turbo od 154ks

Svako slovo mora da pase, da bi iskljucili problem. Zbog jednog slova kod Fieste svecice kostaju 40€ mesto 15€, al boli glava zato

Na TRIONIC 5 TURBO AUTIMA IDE NGK BCPR7ES-11
Odnosno NGK BCPR7ES sa zazorom 1-1.1mm

Na 9-5 Ide PFRbla bla bla...
Chipovan... NGKBCPR7ES-11


Spark plugs:
2.3t ____________________________ NGK
BCPR 6ES-11
Electrode gap_____________________ 0.0414 in (1.05 mm)
2.3 Turbo Aero ____________________ NGK
PFR 6H-10
Electrode gap_____________________ 0.0374 in (0.95 mm)
3.0t V6 __________________________ NGK
BKR 7ES-11
Electrode gap ____________________ 0.0414 in (1.05 mm)

TAZZ

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod TAZZ » 01 Jun 2012, 21:55

Meni malko smrducka na DI modul...

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod AERO » 01 Jun 2012, 21:57

99%

TAZZ

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod TAZZ » 01 Jun 2012, 21:58

Garant ima missfire, i cnock...

Mislim DI...
Jos kad bi mi dao auto na 2 dana... Slika
Posto je moj... Parkiran

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod AERO » 01 Jun 2012, 22:14

TAZZ je napisao:Jos kad bi mi dao auto na 2 dana... Slika
Pa kako da ti ga da kad mu nisi trazio.......al' da obecas da ces da budes dobar Slika Slika

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod kd23se4 » 01 Jun 2012, 22:56

Autodata kaze jedno, NGK Katalog kaze drugo. Jeste BCPR7ES-11. Izvadio sam stranice iz NGK kataloga pa cu postaviti pod elektronika/ecu

Gost

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod Gost » 02 Jun 2012, 00:16

TAZZ,ako ti zaista treba prevoz a nesmeta ti blokada na 3000 i dimovi pozadi,auto mi stoji kod farbara na ledinama,sedi i vozi ga.

Gost

Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja

Postod Gost » 02 Jun 2012, 21:49

Evo danas sam ga malo vozao,kad je hladan u par navrata nije imao blokadu,pumpao je 5000-6000 obrtaja,medjutim kad je vruc jednostavno na 3100-3200 obrtaja se ponasa i na leru i na gasu u voznji potpuno identicno autu koji ima recimo klasicnu blokadu u full obrtajima.jednostavno kuca blokadu na tim srednjim obrtajima,nema sanse da predje tu granicu,inace normalno radi,nema oscilacija na leru,tecno ubrzava,radna temperatura kako treba,ventilator ukljucuje.......
Da ga j..em neznam sta je,ako neko ima ideju slusam pazljivo. Slika


Povratak na “SAAB 9-3 I / 900NG”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta