Stranica 1 od 2

Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 16:39
od VladimirS
Tek što sam juče kupio 9-3 2.0t iz 2001.-e godine, danas već peh. :kgld: Nisam ni stigao da ga predstavim gde treba.
Neće da upali. Vergla ali ništa. Jutros išao 40 km, vratio se, ostavio auto, i sad kad pokušavam da upalim, ništa se ne dešava... Kao da nema goriva, sipao sam još benzina sa pumpe ali cvrc...

HELP!!!

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 16:48
od TAZZ
Kaseta, Senzor radilice...

Pomeraju li se obrtaji kad verglas?


Sent from LG G2

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 17:10
od VladimirS
Kaseta menjana pre tridesetak hiljada. Da, mrdaju do oko 1000 obrtaja, nešto manje.

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 17:13
od VladimirS
Auto ima ugrađen plin kojeg je u međuvremenu nestalo. Tako da ne mogu da ga palim na plin direktno.

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 18:09
od zodiac
Ako obrtaljka daje znake zivota, onda nije senzor radilice. Ostaju DI kaseta, ECU ili benzinska pumpa. Za pocetak, proveri osigurac benzinske pumpe i osigurace ECU-a. Ako je sve u redu, proveri pritisak na rejlu: das kontakt na 10 sekundi, skines sa kontakta, odvrnes kapicu koja ce nalazi na rejlu izmedju druge i trece dizne, ispod se nalazi ventil nalik tubeles ventilu na gumi. Pritisnes srafcigerom ventil kao kad bi komsiji ispustao vazduh iz gume da mu napakostis kad krene ujutro na posao, ako sikne gorivo 10-20cm u vis, pumpa je u redu. Ako ne, riknula je. Ako nije pumpa, preostaju samo kaseta i ECU, nijedno nije dobro. Auto je T5 ili T7? Crvena ili crna kaseta?

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 18:32
od MAD SERB
Crna kaseta B205 motor T7

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 19:02
od VladimirS
Moraću ćaletu da objasnim jer sam morao da se vratim u Kš zbog posla. Auto je u Zr-u.
Kaseta je menjana a dobio sam i staru (crna). Problem sa starom je taj što se palila check engine lampica ali je auto radio normalno (tako kaže bivši vlasnik).

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 19:20
od TAZZ
Do koliko idu obrtaji?
1000?

Sent from LG G2

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 19:20
od TAZZ
Treba da vrti cca 300 rpm~400 rpm...

Sent from LG G2

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 19:20
od TAZZ
Sve ispod... jok joooookk...
Ali, vidi kako.kaze zod.

Sent from LG G2

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 19:21
od TAZZ
Pumpa, varnica, su uslov za startovanje
T7 retko kad rikne.
Sent from LG G2

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 19:22
od zodiac
Meni kad je riknuo senzor nije mrdao obrtaje uopste, zakucana skazaljka. Meni ovo vise lici na pumpu. Daj boze da je samo osigurac pregoreo. Tesko da je to, ali vredi probati.

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 19:43
od VladimirS
I ja tipujem na pumpu. U vožnji sam pa ću pojasniti još simtoma kasnije. Hvala i na ovome.

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 21:14
od Kolja
A da probas da ga otkljucas zakljucas preko daljinca. mozda je imo zabrljavio

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 21:58
od VladimirS
Probao (sasvim slučajno kad sam ulazio u kuću) ali ništa. Na plin ne mogu da upalim jer ga nema pa je malo teže eliminisati problem.
Mrda obrtomer oko sredine, varira, ali sad akumulator mora na punjač jer se od silog verglanja ispraznio. Izvađen je napolje, nadam se da nema zezancije sa kompom kao kad skineš noviji auto sa struje...

Ovako: posle jutarnje vožnje stajao je dva sata napolju i kada sam ga upalio on se posle desetak sekundi ugasio. Sledeće "kresanje" je bio upaljen samo dok sam držao ključ u paljenju. Svako sledeće kresanje je verglao slobodno, kao da nema benzina. Zato mi sve deluje da je možda problem oko benzinske pumpe. To tek sutra može da se proveri. Gde se nalazi osigurač pumpe ( u motoru sa vozačeve strane? Kod fara? Oni osuligurači unutra?) ??
Hvala svima koji su dali neku ideju, javiću se čim bilude bilo napretka.

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 22:05
od zodiac
Unutra su osiguraci, sa leve strane table, pise ti na poklopcu sa unutrasnje strane koji je za sta. Imas jedan za pumpu i dva ili tri za ecu, ne secam se, proveri prvo njih. Proveri i relej benzinske pumpe, on je sa leve strane volana pod tablom, trebalo bi da je broj 11. Ako je i osigurac i relej u redu, i ako nema pritiska na rejlu, pumpa je za zamenu.

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 22:09
od TAZZ
Kada das kontakt, treba da pumpa zuji.kratko...

Ako je 9-5, onda pomeri zadnju klupu, zabaci, ispod se.nalazi otvor u tepihu, shrafcigerom otvori poklopac, neka neko da kontakt, vidi da li zuji, nabija pritisak u crevo...

Sent from LG G2

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 22:12
od zodiac
Nije 9-5, 9-3og sa T7. Kod mene pumpa ne cuje nikad, a nije se cula ni na 900ng. Cula se samo ova sa kojom sa kupio auto, pre nego sto je riknula.

Edit: aha, uvo na pumpu, tako bi morala da se cuje. Ako se cuje kroz sediste, to nije dobar znak.

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 22:19
od zodiac
Uostalom, proveri brate prvo ono sto prvo ide po redu: pritisak na rejlu. Ako ga nema -> osiguraci. Ako su celi osiguraci -> relej. Ako je ispravan relej -> pumpa napolje i druga unutra.

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 22:20
od VladimirS
Auto je u Zr a ja u Kš, tako da će ćale da čačka. Pumpa se nije čula ni do tada (iako je samo 1 dan bio kod mene) a ne čuje mi se ni na Tojoti, što ne znači da se i ovde ne čuje. Gde je uopšte pumpa? podizao sam zadnja sedišta i ima neka rupa sa plastičnim poklopcem ali tamo ima samo par žica, ništa za vaditi napolje. onaj tepih dole mislim da ne može da se podigne.

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 22:27
od zodiac
Nista ne diraj oko pumpe, uradi redosledom kako sam ti rekao. Proveri da li imas pritisak na rejlu, ako ga ima, onda je sa pumpom sve u redu i treba traziti dalje.

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 19 Apr 2015, 22:33
od TAZZ
Aj stisnite taj ventil.na.railu kod.dizni,.ako.shtrcne.gorivo, promenite kasetu.
Polazim od.pretpostavke da obrtaljka ide na.cca 350~400rpm pri verglanju

Sent from LG G2

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 20 Apr 2015, 19:37
od VladimirS
Moj otac je jako spor čovek tako danas nema ništa od rešenja. Nadam se da će sutra odšlepati auto do majstora da prekontroliše ono što on nije mogao/ne zna. Osigurači su prekontrolisani, ispravni su. Rekao mi je da je danas pri paljenju napisao nešto ATC PUMP na displeju, ali ja nisam siguran da je on to video. Da, deluje smešno.
Juče je pre svakog verglanja normalno pisao CHECKING...CHECK OK.
Prethodni vlasnik je ugradio neke ksenone pa je komp pri paljenju istih javljao neku greškuna dipleju, koja se lako isključivala. Samo da pomenem, možda znači (do se dešavalo otkad su ugrađeni, pre, tipa, 2-3-4 meseca).
Takođe, neko crevo na motoru (nalazi se gore kod poklopca motora gde piše SAAB), je labavo i slinilo je ranije ali ga je prethodni vlasnik malo sredio pa sad ne slini ali je i dalje labavo. I to da napomenem, možda ima neke veze.

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 20 Apr 2015, 20:09
od TAZZ
Nema veze. Umalo danas da zavrsim u Zr...

Sent from LG G2

Re: Problem sa paljenjem

Poslato: 20 Apr 2015, 20:22
od VladimirS
Slučajno ili (ovim) poslom?