Prekida na 3000-3500 obrtaja
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja
Nesto sam citao na nekom forumu pa me podsetilo na tvoj problem - relej pumpe za gorivo?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja
Neznam sta je sa relejem pumpe,ali se pumpa jako cuje od kako sam ga uzeo,mada u zadnje vreme vise neprekida stalno ali se desi.cudno je sve to,mada sam bio na odmoru pa se nisam ni bavio tim problemom,cekam da vidim ocu li ga prodati ili cu nastaviti sa ulaganjem u njega.
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja
sada kada ste pomenuli pumpu za gorivo moram da se ukljucim da ispricam moj slucaj ... mozda pomogne
pre nekoliko godina mi na moru , i jedno jutro bilo malo lose vreme , i odlucimo da odemo negde na izlet. Seli u saab-a , ja da ga kresnem on nista. Nakon par minuta posto sam dosao sebi krenem da istrazujem.
Znaci pumpa za gorivo se nije ukljucivala a treba da radi jedno desetak sekundi kada se da kotakt a nevergla se auto. Iskopam relej , proucim i zakljucim da je dobar. Onda uzmem i izvadim pumpu.
U cemu je bila fora: pumpa se kaci na poklopac . Kroz poklopac prolaze dve sipkice ( Kontakti) za plus i minus ... normalno. Jedna od tih sipkica se rasklatila, i :buksna kabla koja se kaci na nju od pumpe (sa strane rezervoara) je skroz korodirala inace ceo taj kabl od pumpe do "sipkice" je bio los. To sam privremeno sanirao da mi sluzi na odmoru . Kada sam se vratio, kupio sam novu pumpu za svaki sluca i sve pedantno namontirao.
Staru pumpu nosim kao rezervnu.
Nije bilo lako zezati se sa tim na suncu (koje je u medjuvremenu zasijalo punim kapacitetom).
Eto jedno iskustvo , Pozdrav
pre nekoliko godina mi na moru , i jedno jutro bilo malo lose vreme , i odlucimo da odemo negde na izlet. Seli u saab-a , ja da ga kresnem on nista. Nakon par minuta posto sam dosao sebi krenem da istrazujem.
Znaci pumpa za gorivo se nije ukljucivala a treba da radi jedno desetak sekundi kada se da kotakt a nevergla se auto. Iskopam relej , proucim i zakljucim da je dobar. Onda uzmem i izvadim pumpu.
U cemu je bila fora: pumpa se kaci na poklopac . Kroz poklopac prolaze dve sipkice ( Kontakti) za plus i minus ... normalno. Jedna od tih sipkica se rasklatila, i :buksna kabla koja se kaci na nju od pumpe (sa strane rezervoara) je skroz korodirala inace ceo taj kabl od pumpe do "sipkice" je bio los. To sam privremeno sanirao da mi sluzi na odmoru . Kada sam se vratio, kupio sam novu pumpu za svaki sluca i sve pedantno namontirao.
Staru pumpu nosim kao rezervnu.
Nije bilo lako zezati se sa tim na suncu (koje je u medjuvremenu zasijalo punim kapacitetom).
Eto jedno iskustvo , Pozdrav
Poslednji put menjao 1 dana ninsaki, izmenjena 30 puta
Re: Prekida na 3000-3500 obrtaja
Jos jedno lepo objasnjenje. Hvala sto si podelio to sa nama. A za sunce,mogu da zamislim
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta