Uradjen po ugledu na Rally verziju Saaba sa 250ks, ovo je serijski model Turba sa 8V gde je povecan pritisak na turbini i ubaceno hladjenje ubrizgavanjem vode za klipove i glavu kada se kola voze pod punim gasom.
Ta to je ugradjen rezervoar od 1 Gallona (ca. 4 litre) sto je bilo dovoljno za 2000 milja (3200km) koji je imao senzor koji je upozoravao na nizak nivo vode.
Super Turbo je tako mesto serijskih 145ks razvijao 175ks, i 267Nm max. obrntnog momemnta mesto 235Nm.
Imao je 6,5 inch felne sa niskoprofilnim Pirelli P6 205/60 VR 15 gumama, sportsko vesanje i aerodinamcka unapredjenja.
Unutrasnja oprema je bila takodje luksuznija sa 3 stop svetlom, svetlima za maglu, kozna sedista sa grejacima na sva cetri sedista, svetlima za citanje pozadi na stalcima koji se pomeraju i odlozenim gasenjem svetla.
Saab 900 Super Turbo (1979)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Saab 900 Super Turbo (1979)
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: Saab 900 Super Turbo (1979)
kd... je l' ti ovaj najbolji sa blago pojacanim 8V motorom
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 900 Super Turbo (1979)
Ja najvise volim sedan, sa 2 ili 4 vrata, al tehnika mi se svidja
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta