
Početkom 2003. godine još uvek aktuelni Saab 9-3 druge generacije predstavljen je javnosti na salonu u Detroitu. Zajedno sa Opel Vectrom, Chevroletom Malibu i Cadillacom, „pozajmio“ je tzv. GM Epsilon platformu, doduše prerađenu u Trolhatanu, kao i common-rail dizel motor 1.9 TiD sa 120 i 150KS.


Uz bazni 1.8 litarski motor od 122KS, standardni benzinski Ecotec agregati od 2.0 litre nude se u opciji sa varijablinim turbo punjačima različitih snaga (150-210KS), dok su u ponudi i V6, 2.5 litarski motori snage 230 i 250 KS koji predstavljaju vrhunac turbo tehnologije.
Ipak, pored odličnog dizajna i mehanike, visoke sigurnosti putnika u vozilu, ovi automobili imaju prilično osetljivu elektroniku, dok kvalitet vozila nije na nivou na koji su tradicionalni kupci navikli. Problemi sa padom kvaliteta, ili bolje rečeno sistem „podešavanja“ celokupne game vozila prema globalnoj GM standardizaciji, reflektovali su se i na ovaj model.


Novi obnovljeni 9-3 predstavljen je javnosti u okviru proslave 60 godišnjice, a prodaja u sezoni 2007/08.
Jedno interesantno predstavljanje(Cabria MY08),mozete pogledati OVDE, ili sedan varijantu OVDE






