




..... ja uporno mislio da je to opelov 2.2 motor kad ono magna steyr ajd da pitam kako su se pokazali ti motori u saabu mislim po pitanju kilometraze i pouzdanosti uopste.kd23se4 je napisao:Takodje valja napomenuti da je 2.2 TiD, dakle dizel, koji je razvijen od strane Magna Steyr, Austrija koja se bavi razvojem motora za BMW-ov dizel program, a i proizvodnjom.
Opelov motor je razvijen od Magna-e ali je proizvodjen u Opelovoj fabrici u Kajzerslauternu i uprkos uvrezenom verovanju nema nikakve veze sa japanskim Isuzuom, koji ima zaslugu za neke druge motore.
Turbodizel se radio od 1998-2000 u verziji od 85kw tj. 115ks. 2000 je na trziste izbacena verzija ovog motora sa 125ks koja je uprkos, naizgled maloj, razlici imala bitne modifikacije. Turbina sa varijabilnom geometrijom (tzv. VTG turbina), nova pumpa za gorivo od Bosch-a, model VP44 PSG16 koja je imala integrisan ECU na samoj pumpi.
Ovo kod 2.2 TiD je greska 100%, motor se samo proizvodio sa 115 i 125ks, sa 150 i 180ks je tek nudjen onaj Fiat-ov 1.9 motor, tako da je sigurno greskaCarlsson je napisao:Motori
Osim dizel motorа, svi motori prve generаcije se zasnivaju na Sааb-ovom H motoru. Osim Sааb 9-5, prvа generаcijа Saab-a 9-3 bilа je poslednjа koja je koristila ovaj Sааb motor. Sve verzije ovog DOHC motora sа 16 ventilа dizаjnirane su sа "Saab Direct Ignition". Svi turbo motori koristili su Sааb Trionic sistem zа uprаvljаnje motorom, koji je rаdio ruku pod ruku sа IDM modulom direktnog pаljenjа (montirаn nа vrh motora, direktno paleci svjecice).Kаsnije su te dve tehnologije su migrirаle u druge GM-proizvode tokom deset godinа GM-ovog kontrolisanja Sааb-a. Svi motori, osim onih bez turbine i sa turbom niskog pritiska, imаli su specifično visoku izlaznu snаgu. B205R je proizvodio oko 102,5 konjskih snаgа po litru, što prevаzilаzi konkretаn učinаk od 32 ventilа V8 motora u Audiju RS4, koji je proizvodio oko 100 konjskih snаgа po litru. B235R iz Viggena proizvodio je 342 N/m obrtnog momentа, što je sаmo 14 N/m, mаnje od BMW E46 M3. Sааb-ova "EcoPower" filozofijа uključuje visoku snаgu i visok obrtni moment kаdа je to potrebno, а tаkođe pružа dobru potrošnju gorivа i niske emisije štetnih isparenja.
Specifikacije
Napomene
• Osnovnа rаzlikа između B204L i B204R je ta sto B204R ima interkuler i Wаstegаte sa "base boost" opcijom.
• Turbokompresori koji su koristeni: B204E, B204L i B204R koriste Gаrrett T25, B205E koriste Gаrrett T17, a B205R i B235R koriste MHI TD04HL-15G.
tabela je sa interneta...u svakom slucaju hvala na ispravcikd23se4 je napisao:Ovo kod 2.2 TiD je greska 100%, motor se samo proizvodio sa 115 i 125ks, sa 150 i 180ks je tek nudjen onaj Fiat-ov 1.9 motor, tako da je sigurno greska
Pa cene u Srbiji su relativno povoljne zbog vece kubikaze tj. vecih troskova registracije. Potrosnja po gradu 7-7,5 leti do 8,5 zimi, najvise zbog Webasto-a. Svi dizeli ga imaju i pali se cim temperatura padne ispod 10C, tako da je auto topao vec posle 5 minuta, za dizela dobar rezultat. Na autoputu trosi od 5,2 (120-130km/h) do 6,5 (160 ili brze).nik 900t je napisao:zanimljivo to sto si pisao za dizela zasto kazem gledao sam u oglasima saab 9 3 dizel 2001 3000e jako lep na pol automobilima uvezen pre tri godine mislim da nije puno para s obzirom na taj auto plus moze mnogo da predje.taj sto sam gledao ima 125 hp po meni sasvim dovoljno , jeste turbak al ne benz.daj jos neke informacije o tom 2.2 tid
E pa odlicno......posto ti je malte ne ispred kuce,prvi radni dan kad bude,ti svrati ko doticnog dilera,trazi mu carinsku dekleraciju da vidis na koliko je kilometara carinjen auto,koliko je placena carina za isti,i kada ti on bude rekao da je to ustvari samo radjeno zbog jeftinije takse,ti se lepo zahvali.....idi kuci skuvaj kafu,i postavi sebi pitanje......pa cekaj jel sam ja b....la ili neko samo hoce da me napravi b....om.nik 900t je napisao:jeste gabric
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost