Pogledao sam danas onu 9-5 SO table. Utisci :
1. Desna strana udarana i lose odradjena. Popucao git na zadnjim vratima. Vlasnik rece da je auto samo ocesan o neki kontejner i da je svu stetu napravio retrovizor


2. Pre neki dan ga naslonio negde i pukao prednji branik i leva maglenka ( rece da ce to da zameni i da sredi branik i desna vrata ),branik i ranije udaran.
3. Gume su mu nove( sava escimo s3 stara nedelju dana) ,felne dobre,kune se da je na trapu utegnut . Enterijer ocuvan bas dobro ali deluje jeftino do bola ono krem meblo. Volan malo pohaban. Pre neki dan je i stakla zatamnio.Ima nov akumulator(star 5-6 meseci )
4.Radi i na plin i na benzin. Malo teze pali iz prve (duze vergla ). Plinski uredjaj je Zavoli ali rece da mu slabije vuce jer mu je rasprsivac za snagu do 90 kw ( pominjao nesto H a kao treba S ). Rekao je da je sekvent plin (nisam proveravao ).
5. Klima radi,podizaci rade,komande na volanu rade,tempomat radi, po nekad mu se javljaju 2-3 mrtva piksela, nema nikakvih upozorenja i lampica na bordu,lepo radi na ler. Kaze da je sipao motul 10w-40 u motor.
Kupio ga pre godinu dana i nista nije radio i dirao oko motora. Rece da mu od zamene do zamene potrosi 0,7 l ulja. Odrzavao ga u Kragujevcu kod nekog cini mi se Sase i da je taj majstor upucen u servisnu istoriju. Kaze da je taj radio nekad u Saab servisu u Bg i da ima servis negde desno od Krsta.
Inace decko radi kao vulkanizer na onoj velikoj pumpi na ulazu u Lesak(znam je kao Bugarinova pumpa) i deluje korektno. Malo sam ga davio i za cenu i rece onako na prvu da bi je spustio jos nekih 200-300 evra posto istice registracija u decembru. Misljenja sam da bi isao i do 400-500 evra na dole.
