SAAB ponuda iz Srbije
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Nije to uredu cena(2300) za takvo stanje i godinu kao sto si nam opisao....
Ako imas zivaca i para za dalja ulaganja,a zadovoljava te taj nivo opreme - obaraj cenu zesce,ali predhodno proveri papire ( obavezno) i stanje motora sa Tazz-om.....ako ne - perkelov savet je onda validan.
Jbg- ne znam sta hoces ( mislim sta trazis);
- jeftino pa da se ulaze,ili dobro koje ces platiti.....
Ako imas zivaca i para za dalja ulaganja,a zadovoljava te taj nivo opreme - obaraj cenu zesce,ali predhodno proveri papire ( obavezno) i stanje motora sa Tazz-om.....ako ne - perkelov savet je onda validan.
Jbg- ne znam sta hoces ( mislim sta trazis);
- jeftino pa da se ulaze,ili dobro koje ces platiti.....
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Kako god okrenes prica se zavrsava na 5-6.000€ (evo Perkele covek lepo objasnio), samo pitanje hoces da das odma 5-6.000€ i uzivas ili da das 2-3.000€ pa da se zezas dok sve sredis
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Koliko sam skontao tip nema pojma o saab-u. Oprema mi ne igra toliku ulogu, lepo je imati.... ali ovaj sto sam gledao - motor sumljiv masan , kilometraza takodje, limarijski ima packi koliko hoces.Da je limarijski savrsen uzeo bih ga bez razmisljanja - nema veze sto je klot .....ali auto je ladja 100 posto stvarno je necujna i udobna 9 5ca.Nema veze, ici cu da gledam onu u NS, pa u Rumu onu 2004 - jbg automatik al ajde pogledacu sve.
Saab 900og
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Pa nista onda - batali ga ako ti nije milo oko srca zbog bilo cega ,i teraj dalje.....nik 900t je napisao: da je limarijski savrsen uzeo bih ga bez razmisljanja nema veze sto je klot
Aj - bas me zivo zanima sta je u NS......mislim dali je to-to
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Druze, 95% Saab-ova ima mastan motor i pusta ulje negde, evo pitaj Gripena i njegov pusta na nekom semeringu, a da se to sredi mora motor da leti napolje. Ja sam do sada dao brdo para da se sredi curenje i dalje curi, dosta manje nego pre ali curi, to zaustaviti je nemoguca misija maltene!
Sad spremam delove za veliki servis i letece motor napolje i sve ce se prekontrolisati mada mislim da ce i dalje negde curiti ulje, zbog svega toga me malo muka hvata i mozda kad bi neko ponudio neku cifru koja bi me zadovoljila bi i prodao auto. E sad, to curenje ulja ubija i sve ostalo dole na kolima, silene, i sve sto je od gume, a delova ni od korova, znam da smo mi svi ovde ljubitelji Saab-a ali ipak treba malo razmisliti pre kupovine pogotovo ako dajes zadnje pare za auto. Lanac i spaner sam cekao 3 meseca da stigne, yebes takav posao. Onda, majstora to malo sto kao zna Saab-a su sve lopovi i samo hoce da te osisaju nista drugo im nije bitno...
Malo mi se gadi cela ta prica i pitam se ponekad sta mi je sve to trebalo...
Ja sam svojim autom prezadovoljan, ali eto malo me umorila ta prica oko delova i majstora, sad kad nabavim sve delove za veliki servis onda ide ko da to odradi, nemam poverenje u nikog da ce mi ugraditi te nove delove koje sam kupio, moracu da im stojim nad glavom... Yebes taj posao...
Rekao sam ti iskreno sto ti niko nece reci ovde na forumu a ti dobro razmisli sta ces i kako.
Da se sad vratim nazad nekoliko meseci i da znam ovo sto sad znam NIKAD ne bih kupio Saab-a!
Sad spremam delove za veliki servis i letece motor napolje i sve ce se prekontrolisati mada mislim da ce i dalje negde curiti ulje, zbog svega toga me malo muka hvata i mozda kad bi neko ponudio neku cifru koja bi me zadovoljila bi i prodao auto. E sad, to curenje ulja ubija i sve ostalo dole na kolima, silene, i sve sto je od gume, a delova ni od korova, znam da smo mi svi ovde ljubitelji Saab-a ali ipak treba malo razmisliti pre kupovine pogotovo ako dajes zadnje pare za auto. Lanac i spaner sam cekao 3 meseca da stigne, yebes takav posao. Onda, majstora to malo sto kao zna Saab-a su sve lopovi i samo hoce da te osisaju nista drugo im nije bitno...
Malo mi se gadi cela ta prica i pitam se ponekad sta mi je sve to trebalo...
Ja sam svojim autom prezadovoljan, ali eto malo me umorila ta prica oko delova i majstora, sad kad nabavim sve delove za veliki servis onda ide ko da to odradi, nemam poverenje u nikog da ce mi ugraditi te nove delove koje sam kupio, moracu da im stojim nad glavom... Yebes taj posao...
Rekao sam ti iskreno sto ti niko nece reci ovde na forumu a ti dobro razmisli sta ces i kako.
Da se sad vratim nazad nekoliko meseci i da znam ovo sto sad znam NIKAD ne bih kupio Saab-a!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Ako hocete suv motor uzmite dizel
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB ponuda iz Srbije
brate moj sto je najgore ni sam nisam pamet sta uzeti ako uzmem benzinca moguci vec poznati problemi ako uzmem dizela ubice me registracija neznam sta da radim smorio sam se za medalju gledao sam barem 10ak saabova zelja mi je da kupim saab ali neide cekacu mozda se pojavi nesto pravo nije problem da li auto kosta 2 3 4 hiljade evra problem je sto i najskupli moze da me maximalno
Saab 900og
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Pa jedino onaj 1,9
Samo kod njih treba paziti da stvarno nije presao vise od 300.000km, dok kod ovog 2.2 ipak treba gledati vise celokupno stanje vozila nego sam motor.
Samo kod njih treba paziti da stvarno nije presao vise od 300.000km, dok kod ovog 2.2 ipak treba gledati vise celokupno stanje vozila nego sam motor.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB ponuda iz Srbije
kakvi su motori u ovoj novoj 9 3ci mislim na 2.0 t 175hp ciji je to motor ima li on problema sa oil sludge.
Saab 900og
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
PERKELE BRAVO !!!!!!
Bio sam ubedjen da si me za masu poruka pogresno shvatio ,i uvek sam se izvinjavao na zavrsetku mog pisanja - ali ti si prvi VLASNIK koji je rekao neke stvari koje nisu bile uredu da napise neko ko ne vozi saab-a ( npr. ja).
Ako lepo postavimo parametre,ako u tim parametrima lepo ucackamo nas ( kao jedinke) u celu tu pricu,a ako svako zna svoje mogucnosti a NE zelje,onda je voznja saab-a ( a i dosta drugih brendova) - pesma.
Ako neko poleti vise nego sto moze,onda to UVEK,ali uvek boli po dzepu.
Svako se ovde kune u svog majstora ( postujem svakog) ,ali isti ti majstori (koji ujedno i s delovima barataju),vrlo cesto umeju da "sinu" po usima.......nazalost ovde nema onog "cast izuzecima" jer izuzetaka nema ,jer majstora za saab ima jaaako malo( Tazz-a ne racunam - on nije majstor kao ovi drugi,da zivi od toga).
Saab je skup auto,i u nabavci(ako je dobar) i u odrzavanju,i svako ko kaze drugacije LAZE !!!! (ako se radi sve po PS-u)
Bio sam ubedjen da si me za masu poruka pogresno shvatio ,i uvek sam se izvinjavao na zavrsetku mog pisanja - ali ti si prvi VLASNIK koji je rekao neke stvari koje nisu bile uredu da napise neko ko ne vozi saab-a ( npr. ja).
Ako lepo postavimo parametre,ako u tim parametrima lepo ucackamo nas ( kao jedinke) u celu tu pricu,a ako svako zna svoje mogucnosti a NE zelje,onda je voznja saab-a ( a i dosta drugih brendova) - pesma.
Ako neko poleti vise nego sto moze,onda to UVEK,ali uvek boli po dzepu.
Svako se ovde kune u svog majstora ( postujem svakog) ,ali isti ti majstori (koji ujedno i s delovima barataju),vrlo cesto umeju da "sinu" po usima.......nazalost ovde nema onog "cast izuzecima" jer izuzetaka nema ,jer majstora za saab ima jaaako malo( Tazz-a ne racunam - on nije majstor kao ovi drugi,da zivi od toga).
Saab je skup auto,i u nabavci(ako je dobar) i u odrzavanju,i svako ko kaze drugacije LAZE !!!! (ako se radi sve po PS-u)
Poslednji put menjao 1 dana AERO, izmenjena 22 puta
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Aero - ovo skup za odrzavanje.....opet relativno.
Ja sam stvarno malo ulozio u 9-3ku, najveca investicija su gume, mada nisam morao odmah da menjam jer su bile OK, al za 4 godine sam kupio 6 komada (4letnje i 2 zimske). Za 900ku bi mogao da se slozim sa tvojim iskazom.
Ajde da se nadjemo na tome da su Saab benzinci skupi za odrzavanje, ako se sve odradi kako treba
Ja sam stvarno malo ulozio u 9-3ku, najveca investicija su gume, mada nisam morao odmah da menjam jer su bile OK, al za 4 godine sam kupio 6 komada (4letnje i 2 zimske). Za 900ku bi mogao da se slozim sa tvojim iskazom.
Ajde da se nadjemo na tome da su Saab benzinci skupi za odrzavanje, ako se sve odradi kako treba
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
O benzincima i pricam...... .....ako se nabave kakvi trebaju da budu,i ako se odrzavaju kako treba da se odrzavaju
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Ja sam rekao iskreno, a ti vidi sta ces.
Meni da neko sad da 4000e 99% bih prodao auto i bio 500e na gubitku iako sam zadovoljan njime i svidja mi se, plasi me sta ce biti u buducnosti, plasi me kad izvadim motor majstor kaze treba jos neka gumica ili neka glupost i ja cekam mesec dana sa izvadjenim motorom da nadjem tu gumicu...
Kupio bih neku Vectru C GTS za 5500e i bio srecan covek verovatno.
Ovako samo neka napetost.
Ja sam prodao Calibru i posto sam bio nesiguran u to sta moze da se desi sa Saab-om pogotovo sto mi je stao 3 puta (prvo PK kajs, onda turbina pa onda pumpa benzinska) kupio sam skuter Hondin 250 kubika bas zbog toga da ne bih ostao bez auta posto mi prevoz treba svaki dan.
Da ne davim vise, ubicu ti volju za kupovinom, morao sam da otvorim dusu...
Meni da neko sad da 4000e 99% bih prodao auto i bio 500e na gubitku iako sam zadovoljan njime i svidja mi se, plasi me sta ce biti u buducnosti, plasi me kad izvadim motor majstor kaze treba jos neka gumica ili neka glupost i ja cekam mesec dana sa izvadjenim motorom da nadjem tu gumicu...
Kupio bih neku Vectru C GTS za 5500e i bio srecan covek verovatno.
Ovako samo neka napetost.
Ja sam prodao Calibru i posto sam bio nesiguran u to sta moze da se desi sa Saab-om pogotovo sto mi je stao 3 puta (prvo PK kajs, onda turbina pa onda pumpa benzinska) kupio sam skuter Hondin 250 kubika bas zbog toga da ne bih ostao bez auta posto mi prevoz treba svaki dan.
Da ne davim vise, ubicu ti volju za kupovinom, morao sam da otvorim dusu...
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Istina! Bravo za text. Bas zbog takvih lopuza cale je i pobegao od SAABa. Sad mu pomeni SAAB kao marku on iskace iz koze i posle toliko godina. Jbg preziveo je tipicno klanje od pojedinih majstora i rekao sebi sta ce mi ovo u zivotu i oterao SAAB i njih u pm.Pa ne,gledano sa druge strane,jeste lepo voziti ono sto volis ali brate skupo je do bola. Sad Perkele treba jos 1000e da ulozi da mu auto bude kakav zeli.Koliko ce vremena proci do iduce 1000e? A jel bolje da tu 1000 ostavi za zimovanje ili letovanje a ne onamo gde ih vise nikada nece videti? Saab je skupa rabota i ko god misli da moze jeftino da ga vozi taj se debelo opekao. Sve ovo pricam jer sam svedok kako je moj stari stukao u cetiri SAABa jednu garsonjeru,tu je tetak koji je debelo zaginuo na dva CSa,sugradjanin na CC,900,dve 9-5. Prva dvojica su presla na drugu marku,tetak X5,cale na clia a ovaj zadnji se premislja ozbiljno da makne SAAB iz ruku. Razlog KLANJE sa delovima,rukama i cesti kvarovi. .
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Nebih sada pominjao sta je ko rekao ali cu vam reci sta ja mislim i ponesto reci na ovo vase od danas.
Davno bese kad pomenuh da je poginula cena saab-a zbog krize,gasenja i samih saab-ova,i onda dodjosmo mi koji kao volimo saab,a ne svi oni lovatori u vidu doktora,inzenjera i slicnih koji su nekada bili u strasnoj lovi i vozili te iste saab-ove cesto uvek nove,i lako placali odrzavanje i ostalo,a nama naravno sve skupo,a neznamo ni odakle da krenemo sa intervencijama,a ima ih ocigledno premnogo,posebno su patnja benzinci,ocigledno izmoreniji,osetljiviji sa potrebnom vecom paznjom nego dizeli.STARI 10 god,presli 300-400,a mi mislimo 144000 recimo i desava se ovo da za godinu dana ulozis jos koliko si platio,a njemu i dalje nije skroz dobro.
Delovi mogu da se nabave mnogi sada vec dosta jeftinije,ali kao sto perkele kaze,sitnice i specificni delovi jebu.
Sto se onog plavog tice,sta realno ocekujete za 2200e?nov auto?smesno.Covek da bi kupio auto mora da bude i realan,a ne da misli da su 2000e u njegovom dzepu ustvari 5000e i da ceka saab koji je nov za one realne 2000.
Sto se vectre c gts tice imam je i vozim trenutno jer je registrovana a vozi je i moj drug iz dobanovaca koji je trenutno prodaje,mislim svoju benzin-gas,moja je dti,jer mi sad trenutno saab stoji neregistrovan,ali saab je pojam udobnosti i uzivanja u odnosu na gore pomenuti auto od strane perkele-a-
Ja i dalje neverujem da bez obzira na probleme kojih ima more sa benzincem,vecina srlja i dalje i vice jebes dizel,ili skupa registracija!!!!
A kvarovi vam nisu skupi,ugradnja i atest plina,rezervni tocak na sred gepeka,lanci,katanci,mulj,sluz........mogu da nabrajam do prekosutra,to vam nije skupo.
uzivanje u mrtvih 150ks vas fascinira!!!!!jel to?voleo bih da me neko ucen prosvetli jer sam piglu izgleda!
2.2 VRH,1.9 VRH.A ti premoreni benzinci tesko da nisu otvarani bar 2x do sada.
Kaze perkele,curi ulje i tome se maltene nemoze stati na put!!!Druze u pravu si skroz za sve sto si rekao,samo bi ti rekao da ti svaka cast sto ga nisi vec zapalio jer 4500e i da trazi jos 1000e Ja bi ga ZAPALIO da je MOJ.
Pa na sve sad ima iskrenih misljenja u nekoj vasoj terminologiji da je saab na neki nacin uzas zbog majstora,delova,sl....ja nerazumem da je patnju i mucenje teze prekinuti od neke ljubavi ka istom?
Ja cu u svakom slucaju moj registrovati i terati ga do kraja kraja kao do sada i na kraju cu ili ubaciti drugi motor ili prodati za koliko dobijem,jer me kosta 2300e,ali nebi ga ni vozio ni popravljao da me dva puta negde ostavi tek tako.samo prvi put oprastam,posle toga ce biti kobaje ili bud zasta.Tvrdim da se ovde izgleda samo ja i KD vozimo slatko i jeftino.
Saab je definitivno cudna prica koja mora biti potkrepljena mogucnostima nas koji zelimo,a ne samo nasim zeljama,jer su nam cesto zelje jace od mogucnosti.
Ako neko svaljuje pare kao u bunar za 900 og to bi i razumeo jer to ima neki smisao druge prirode,ali radni konj mora biti upravo to,a ne da mi budemo krave muzare jednog auta.
Davno bese kad pomenuh da je poginula cena saab-a zbog krize,gasenja i samih saab-ova,i onda dodjosmo mi koji kao volimo saab,a ne svi oni lovatori u vidu doktora,inzenjera i slicnih koji su nekada bili u strasnoj lovi i vozili te iste saab-ove cesto uvek nove,i lako placali odrzavanje i ostalo,a nama naravno sve skupo,a neznamo ni odakle da krenemo sa intervencijama,a ima ih ocigledno premnogo,posebno su patnja benzinci,ocigledno izmoreniji,osetljiviji sa potrebnom vecom paznjom nego dizeli.STARI 10 god,presli 300-400,a mi mislimo 144000 recimo i desava se ovo da za godinu dana ulozis jos koliko si platio,a njemu i dalje nije skroz dobro.
Delovi mogu da se nabave mnogi sada vec dosta jeftinije,ali kao sto perkele kaze,sitnice i specificni delovi jebu.
Sto se onog plavog tice,sta realno ocekujete za 2200e?nov auto?smesno.Covek da bi kupio auto mora da bude i realan,a ne da misli da su 2000e u njegovom dzepu ustvari 5000e i da ceka saab koji je nov za one realne 2000.
Sto se vectre c gts tice imam je i vozim trenutno jer je registrovana a vozi je i moj drug iz dobanovaca koji je trenutno prodaje,mislim svoju benzin-gas,moja je dti,jer mi sad trenutno saab stoji neregistrovan,ali saab je pojam udobnosti i uzivanja u odnosu na gore pomenuti auto od strane perkele-a-
Ja i dalje neverujem da bez obzira na probleme kojih ima more sa benzincem,vecina srlja i dalje i vice jebes dizel,ili skupa registracija!!!!
A kvarovi vam nisu skupi,ugradnja i atest plina,rezervni tocak na sred gepeka,lanci,katanci,mulj,sluz........mogu da nabrajam do prekosutra,to vam nije skupo.
uzivanje u mrtvih 150ks vas fascinira!!!!!jel to?voleo bih da me neko ucen prosvetli jer sam piglu izgleda!
2.2 VRH,1.9 VRH.A ti premoreni benzinci tesko da nisu otvarani bar 2x do sada.
Kaze perkele,curi ulje i tome se maltene nemoze stati na put!!!Druze u pravu si skroz za sve sto si rekao,samo bi ti rekao da ti svaka cast sto ga nisi vec zapalio jer 4500e i da trazi jos 1000e Ja bi ga ZAPALIO da je MOJ.
Pa na sve sad ima iskrenih misljenja u nekoj vasoj terminologiji da je saab na neki nacin uzas zbog majstora,delova,sl....ja nerazumem da je patnju i mucenje teze prekinuti od neke ljubavi ka istom?
Ja cu u svakom slucaju moj registrovati i terati ga do kraja kraja kao do sada i na kraju cu ili ubaciti drugi motor ili prodati za koliko dobijem,jer me kosta 2300e,ali nebi ga ni vozio ni popravljao da me dva puta negde ostavi tek tako.samo prvi put oprastam,posle toga ce biti kobaje ili bud zasta.Tvrdim da se ovde izgleda samo ja i KD vozimo slatko i jeftino.
Saab je definitivno cudna prica koja mora biti potkrepljena mogucnostima nas koji zelimo,a ne samo nasim zeljama,jer su nam cesto zelje jace od mogucnosti.
Ako neko svaljuje pare kao u bunar za 900 og to bi i razumeo jer to ima neki smisao druge prirode,ali radni konj mora biti upravo to,a ne da mi budemo krave muzare jednog auta.
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB ponuda iz Srbije
@Nik, jel i dalje zelis Saab-a???
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Hvala na razumevanjuBoki je napisao:Ako neko svaljuje pare kao u bunar za 900 og to bi i razumeo
Inace momci 1.9 i 2.2 moze da Vam odrzava svaki Opel servis - mislite o tome
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Uh sta ste sve napisali sad... a sta ste sve pisali pre...
Sto se tice one 9-5-ice, to sto si ti nabrojao kao mane i nije strasno za 2300e! E sad kakav je motor ,menjac i turbo ustvari, za to bi ti trebao majstor. To sto je mastan ne mora da bude strasno. Mozda vlazi na karteru, mozda je semenik radilice a mozda i dihtung dekla ali sve se to da srediti!
Meni vlazi na dehtungu dekla, i to je problem kod svih benzinaca iz te serije, ali jbg, ne kaplje i ne pravi tragove po asfaltu. Majstor kaze da nediram jos nista jer je to uobicajno ali kod sledeceg velikog servisa menjam i to!
Sto se limarije tice, opet ti treba majstor, ako je samo zafarbano zbog cesanja, i lubljenja ok! A ako je bio veliki udarac, onda nevalja ali majstori to obicno vide.
Ja do sad uopste nisam steko utisak da je Saab skup za odrzavanje. Zavisi sta ocekujete! Bitno je i da covek ume malo da se snadje! Za najveci deo poslova uopste nije potreban Saab majstor! Trapovi, kocnice, veliki i mali servisi, sve to moze da radi bilo koji MAJSTOR! E sad, ako treba menjati lanac, lancanike, ili neko otvaranje motora pozeljan je upucen MAJSTOR! Ali sve to obicno treba kod benzinaca posle 250000km...
Sa odredjenim delovima moze da bude problem da ih nema ovde ali zato moze da se poruci (a sad ima tako puno sajtova koji rade slanje u srb)i ne ceka se sigurno vise od 15 dana. Cene delova uporedjujem s cenama delova za BMW i tvrdim da su Saab-ovi uglavnom jeftiniji! Pa i za tu vectru koju pominjete, sigurno nisu nista jeftiniji delovi....
Crni Perkele, pa ti si se bas razocarao! Jbg, zao mi je zbog toga!
Nik, mogo bi da pogledas neki 9-3 onaj noviji, od 2003, ima ih na oglasima za 4 i nesto
Sto se tice one 9-5-ice, to sto si ti nabrojao kao mane i nije strasno za 2300e! E sad kakav je motor ,menjac i turbo ustvari, za to bi ti trebao majstor. To sto je mastan ne mora da bude strasno. Mozda vlazi na karteru, mozda je semenik radilice a mozda i dihtung dekla ali sve se to da srediti!
Meni vlazi na dehtungu dekla, i to je problem kod svih benzinaca iz te serije, ali jbg, ne kaplje i ne pravi tragove po asfaltu. Majstor kaze da nediram jos nista jer je to uobicajno ali kod sledeceg velikog servisa menjam i to!
Sto se limarije tice, opet ti treba majstor, ako je samo zafarbano zbog cesanja, i lubljenja ok! A ako je bio veliki udarac, onda nevalja ali majstori to obicno vide.
Ja do sad uopste nisam steko utisak da je Saab skup za odrzavanje. Zavisi sta ocekujete! Bitno je i da covek ume malo da se snadje! Za najveci deo poslova uopste nije potreban Saab majstor! Trapovi, kocnice, veliki i mali servisi, sve to moze da radi bilo koji MAJSTOR! E sad, ako treba menjati lanac, lancanike, ili neko otvaranje motora pozeljan je upucen MAJSTOR! Ali sve to obicno treba kod benzinaca posle 250000km...
Sa odredjenim delovima moze da bude problem da ih nema ovde ali zato moze da se poruci (a sad ima tako puno sajtova koji rade slanje u srb)i ne ceka se sigurno vise od 15 dana. Cene delova uporedjujem s cenama delova za BMW i tvrdim da su Saab-ovi uglavnom jeftiniji! Pa i za tu vectru koju pominjete, sigurno nisu nista jeftiniji delovi....
Crni Perkele, pa ti si se bas razocarao! Jbg, zao mi je zbog toga!
Nik, mogo bi da pogledas neki 9-3 onaj noviji, od 2003, ima ih na oglasima za 4 i nesto
All systems go, ready for takeoff!
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB ponuda iz Srbije
tako ce i da bude izgleda cu traziti noviju 9 3ku a svidjami se 9 5ca niko mi nerece vezano za motor 2.0 t 175hp opel motor ili........ neka mana mulj ovo ono za dizela znam 1.9 nije problem.
Saab 900og
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Ma nisam se ja razocarao u Saab-a, vec u strucnjake MAJSTORE!
Moj Saab je stvarno vrh, ima svu mogucu opremu, od koze, volana, spojlera koje nema ni 5% u oglasima, felne, jos automatik, ma sve full, voznja extra ali ubija me u pojam sto nema POSTENIH majstora, TO JE JEDINI PROBLEM!
Meni novac nije problem, mogu da placam i duplo skuplje servise, kazem samo majstori i delovi koji se cekaju!
Iskren da budem, sad sam u nekoj depresiji sto se toga tice, da mi neko da 4000e odmah bi mu dao Saab-a i uzeo nekog opela za koji imam majstora i delove u svakoj radnji i dovidjenja prijatno!
Ovo raspolozenje ce me verovatno proci za koji dan ali eto, danas sam nesto bas...
Moj Saab je stvarno vrh, ima svu mogucu opremu, od koze, volana, spojlera koje nema ni 5% u oglasima, felne, jos automatik, ma sve full, voznja extra ali ubija me u pojam sto nema POSTENIH majstora, TO JE JEDINI PROBLEM!
Meni novac nije problem, mogu da placam i duplo skuplje servise, kazem samo majstori i delovi koji se cekaju!
Iskren da budem, sad sam u nekoj depresiji sto se toga tice, da mi neko da 4000e odmah bi mu dao Saab-a i uzeo nekog opela za koji imam majstora i delove u svakoj radnji i dovidjenja prijatno!
Ovo raspolozenje ce me verovatno proci za koji dan ali eto, danas sam nesto bas...
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Perkele...
Izadji, izluftiraj glavu... Stisni u S modu malko... I onaj osmeh da mi je da opet vidim... koji si imao onaj dan... vece... hahahahahahhahahaha... Bash si bio srecan i pored toga sto je zviznuo turbo...
Secam se onog TURBO OSMEHA na tvojoj lubanji... BIO je od UHA DO UHA, ako se secam dobro... onomad kad sam isekao ruke u ST pazovi...
Izadji, izluftiraj glavu... Stisni u S modu malko... I onaj osmeh da mi je da opet vidim... koji si imao onaj dan... vece... hahahahahahhahahaha... Bash si bio srecan i pored toga sto je zviznuo turbo...
Secam se onog TURBO OSMEHA na tvojoj lubanji... BIO je od UHA DO UHA, ako se secam dobro... onomad kad sam isekao ruke u ST pazovi...
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Tazz mi je malo zatajio sa komentarom za majstore,cekanje delova i ono skupo/jeftino,ali mozda je bolje da ostane uzdrzan,jer ovde na forumu,jedino njegovo srce kuca u SAAB ritmu,a nama ostalima ne bas toliko.Svi mi ostali volimo i postujemo tu marku,ali vrlo cesto padamo u neka iskusenja.
Njemu kada bi, motor 5 puta explodirao,on bi ga uvek vracao u zivot,i nikad ne bi razmisljao o rastanku jer ga bas voli.
I to postujem ( nismo svi isti),ali opet ponavljam - Tazz je specifican slucaj ...u pozitivnom smislu......on dosta toga ume SAM,moze SAM,i jednostavno ne treba mu niko......
Elem - da postavimo neke vrednosti koje su se pokazale kao realne za ovo vreme od kada se druzimo...
Perkele je kupio auto za 3,ulozio 2 ,mozda ce jos 1 - znaci ima i MOZE !!!
Gripen je kupio odmah za vise,ulaze tekuce,ali znaci da ima i MOZE !!!
Dva lepa saab-a 9-5 ali oba preko 5 soma!!!
Ivan je kupio 9-3 od hirsh-a,ulozio sta treba - znaci ima i MOZE !!!
Adam je u startu platio vise,okacio nov turbo - znaci ima i MOZE !!!
Dva lepa saab-a 9-3I ali oba preko 4 soma !!!
Da ne nabrajam dalje - jasno je sta sam hteo da kazem :
KO IMA I MOZE to je poenta.
Dizel frakcija je nesto drugo(mislim druga prica),ali da ih spomenemo da se ne naljute:
Kd - liga bez briga......
Boki - Liga sa brigama,ali osmeh mu je jos uvek na licu
Igor88 - liga bez briga
Znaci i to ima svoje drazi,ali za one koji to vole.
Svako ko je hteo da vozi SAAB-a za 2 soma uvatio se debelo za onu stvar....to je nemoguce ( a da valja).
Vrhinski su to automobili,mnogo su lepi ( barem meni),ali TRAZE i vrhunsko i pravovremeno odrzavanje odrzavanje.Samo tako DAJU,u suprotnom,UZIMAJU dusu vlasnika,a o parama da ne pricam
Njemu kada bi, motor 5 puta explodirao,on bi ga uvek vracao u zivot,i nikad ne bi razmisljao o rastanku jer ga bas voli.
I to postujem ( nismo svi isti),ali opet ponavljam - Tazz je specifican slucaj ...u pozitivnom smislu......on dosta toga ume SAM,moze SAM,i jednostavno ne treba mu niko......
Elem - da postavimo neke vrednosti koje su se pokazale kao realne za ovo vreme od kada se druzimo...
Perkele je kupio auto za 3,ulozio 2 ,mozda ce jos 1 - znaci ima i MOZE !!!
Gripen je kupio odmah za vise,ulaze tekuce,ali znaci da ima i MOZE !!!
Dva lepa saab-a 9-5 ali oba preko 5 soma!!!
Ivan je kupio 9-3 od hirsh-a,ulozio sta treba - znaci ima i MOZE !!!
Adam je u startu platio vise,okacio nov turbo - znaci ima i MOZE !!!
Dva lepa saab-a 9-3I ali oba preko 4 soma !!!
Da ne nabrajam dalje - jasno je sta sam hteo da kazem :
KO IMA I MOZE to je poenta.
Dizel frakcija je nesto drugo(mislim druga prica),ali da ih spomenemo da se ne naljute:
Kd - liga bez briga......
Boki - Liga sa brigama,ali osmeh mu je jos uvek na licu
Igor88 - liga bez briga
Znaci i to ima svoje drazi,ali za one koji to vole.
Svako ko je hteo da vozi SAAB-a za 2 soma uvatio se debelo za onu stvar....to je nemoguce ( a da valja).
Vrhinski su to automobili,mnogo su lepi ( barem meni),ali TRAZE i vrhunsko i pravovremeno odrzavanje odrzavanje.Samo tako DAJU,u suprotnom,UZIMAJU dusu vlasnika,a o parama da ne pricam
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Jel zna neko kakav je David majstor??? Evo me u NS i upoznao sam coveka sto je kupio 2009-e novu 9-3 diesel, preporucuje mi Davida i kune se u njega i da je prezadovoljan i postenjem i cenom?!
Kaze dodje David u NS uzme njegov auto, ostavi mu svoj Saab da vozi i vrati mu opran sredjen i cena mu je kaze povoljna. Ne mogu da poverujem u tu pricu posle svih svojih dosadasnjih dozivljaja sa majstorima ali ne bi me lagao jel je dobar sa mojim drugarima, nema razlog da me laze.
Kaze dodje David u NS uzme njegov auto, ostavi mu svoj Saab da vozi i vrati mu opran sredjen i cena mu je kaze povoljna. Ne mogu da poverujem u tu pricu posle svih svojih dosadasnjih dozivljaja sa majstorima ali ne bi me lagao jel je dobar sa mojim drugarima, nema razlog da me laze.
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Ajde jopet... mene je moh kostao 2200 u srbiji kao stranac 2010 godi.e februar. cekicao po malo... ostecena zadnja desna vrata... musav motor... nihe imao kruz...
Odmah... Glava motora 50evra obrada, dihtung tada 45 evra, tecnosti 40 evra, set vodjica ventila 50 evra. Karter pranje i bla bla... Stavio polovan Dobar lanac... Ruke majstoru za to 50 evra drugarski... znaci sa sitnicama oko 250-300, cim sam ga uzeo! Tada uzeo i akku koji mi je bio mrtav kostao oko 60-70 evra. Vrata druga komplet 100 evra. filteri bla bla bla jos 30-50 evra do maja je bilo spucano. Znaci oko 500 herojskih. onda u junu valjda Plin 590 evra. U oktobru 270 evra turbo reparacija. prepravka Lpg instalacija 130 evra. Jun 2011 cini mi se uzeo B234 motor u nepoznatom stanju za 350 cini mi se. Decembar 600 Za delove za prepakivanje na GTR varijantu. Zvizno posle 800km. Moja greska sa dihtungom glave, stavio za B205 umesto za B204 i jebenih 0,4mm mi napravi da pukne prvi klip totalno, kompresija 0! Na 4Klipu nisu bile totalno sve ovce na broju. Opet igranka... Opet 500 evra delovi i obrade... naravno i ruke za Kikija su tu bile negde... nije bitno koliko ali ih je bilo. pa sad vi sabirajte. Opet auto prolupao, ide, ja sam kriv sto se oglasio kuckanjem i dimovima... opet otisak turbo jer sam pogresio kad sam se igrao sa mapama... preterao malko...
Opet me ceka oko 650 samo delovi i turbo... ako nisu zviznuli klipovi... pa nek neko sabira... ko hoce... presao Snazno oko 65-70k km od kupovine. 55-60 Bez vecih ulaganja tacnije do Novembra 2011.
Toliko od mene.
Kupite za 2.5 Ulozicete barem jos 2-2.5Da bi ste se snazno vozili.
Odmah... Glava motora 50evra obrada, dihtung tada 45 evra, tecnosti 40 evra, set vodjica ventila 50 evra. Karter pranje i bla bla... Stavio polovan Dobar lanac... Ruke majstoru za to 50 evra drugarski... znaci sa sitnicama oko 250-300, cim sam ga uzeo! Tada uzeo i akku koji mi je bio mrtav kostao oko 60-70 evra. Vrata druga komplet 100 evra. filteri bla bla bla jos 30-50 evra do maja je bilo spucano. Znaci oko 500 herojskih. onda u junu valjda Plin 590 evra. U oktobru 270 evra turbo reparacija. prepravka Lpg instalacija 130 evra. Jun 2011 cini mi se uzeo B234 motor u nepoznatom stanju za 350 cini mi se. Decembar 600 Za delove za prepakivanje na GTR varijantu. Zvizno posle 800km. Moja greska sa dihtungom glave, stavio za B205 umesto za B204 i jebenih 0,4mm mi napravi da pukne prvi klip totalno, kompresija 0! Na 4Klipu nisu bile totalno sve ovce na broju. Opet igranka... Opet 500 evra delovi i obrade... naravno i ruke za Kikija su tu bile negde... nije bitno koliko ali ih je bilo. pa sad vi sabirajte. Opet auto prolupao, ide, ja sam kriv sto se oglasio kuckanjem i dimovima... opet otisak turbo jer sam pogresio kad sam se igrao sa mapama... preterao malko...
Opet me ceka oko 650 samo delovi i turbo... ako nisu zviznuli klipovi... pa nek neko sabira... ko hoce... presao Snazno oko 65-70k km od kupovine. 55-60 Bez vecih ulaganja tacnije do Novembra 2011.
Toliko od mene.
Kupite za 2.5 Ulozicete barem jos 2-2.5Da bi ste se snazno vozili.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta