Pokazivac temperature ne radi, ventilator stalno radi
Poslato: 11 Jul 2014, 12:19
Zdravo svima, evo da i ja postavim prvo pitanje. Vidim da ste aktivni, sva pitanja se obradjuju odmah!
Moj Saab je 9000 CS iz '95. 2.0 LPT 110 kW.
Naslov govori u cemu je problem, ali ja se s njim zezam vec 20 dana, pa sam dosad napravio detaljnu dijagnostiku, rastavio sam i kompletnu instrument tablu (napravicu slike prije nego sto vratim, mozda nekome zatrebaju, nasao proceduru na ovom_sajtu). Prica je malo duza, ne zamjerite.
Istorija: poceo da zeza pokazivac temperature na instrument tabli - padne na nulu, upali se ventilator na hladnjaku - motor hladan, kako se grije motor, povremeno se pojavi vrijednost na mjeracu, tad se ventilator ugasi. I tako svakih 10-tak sekundi. U periodima kad se ugasi ventilator mogu da ocitam temperaturu, vidim da se motor grije normalno - negdje do sredine skale, sto je ok. I tako zeza 2 dana, a onda vise nista ne pokazuje, ventilator je stalno ukljucen. Nasao sam na engleskim forumima da je do sigurnosni mehanizam, kad ode senzor temperature, upali se ventilator da se motor ne bi slucajno pregrijao. Zurim na more, pa odmah nazovem Svetu, kaze senzor zeza, posalje senzor, zamijem i nista!
Iznerviram se, odem na more Golfom 2 bez klime, vratim se, i sad imam vremena, sve raskopam i opet nista!
Dijagnostika je pokazala slijedece:
- senzor je dobar, oko 3000 oma hladan, oko 800 oma na 50 C (u lijevoj strani glave motora, dodje sa zicom, konektor je odmah ispod usisa);
- senzor je spojen direktno na EDU (pinovi 27 i 34), a signal sa EDU ide sa pina 30 direktno na pok. temp. - znaci EDU upravlja pok. temperature;
- svi kablovi od senzora (narandzasti i zuti) do EDU koji se nalazi u sklopu instr. table (pinovi 27 i 34) su dobri (mjerio unimerom - 0 oma);
- kablovi od EDU do pok. temperature (zuti pin 30, zeleno-bijeli pin 22 i crni pin 21) su dobri;
- pok. temp. i pok. nivoa goriva imaju zajednicko napajanje (zeleno-bijeli) i masu (crni), pok. goriva radi, pok. temp. dobija napajanje, malo se pomjeri kazaljka;
- rastavio pok. temp. - imam link sa svedskog sajta jer zna da gubi kontakte ( popravka_pok_temp ), sve ocistio, prelemio, testirao instrument, nije to;
- na senzoru mjerim 0V kad dam kontakt, a trebalo bi da bude malo manje od 1V (vidi link gore), to nije dobro, zato ne salje nista na pok. temp.
- EDU pin 27 (narandzasta zica sa senzora) je na masi, pretpostavljam da je to ok, onda bi zuta zica (pin 34) bio signal;
- nijedna od zica nije pala na masu, kontakti na EDU imaju neki otpor, nisu probili na masu, niti su u prekidu;
Da li je iko imao ovakav problem? Po ovome mi se cini da je EDU jer ne daje napon na senzor, ali opet, to nigdje na forumima nisam nasao kao problem. Da li neko zna da koji su EDU kompatibilni sa mojim iz 95 godine? Jedan lik mi nudi jedan iz 9000 CD iz 94, ali da li moze da zamijeni ovaj moj?
Inace, ako nekome treba, nasao sam kompletne elektricne seme za Saab 9000 CS iz 95 i 98 u pdf-u, javite mi se ako vam treba.
Jos nesto, termostat nisam mijenjao godinama, ali opet kontam da je to cisto mehanicki dio, koliko vidim otvara jer se nakon nekog vremena ugrije hladnjak.
Problem mi je sto se ne usudim na dalji put, kao slijep sam bez pok. temperature, ventilator stalno radi, ne znam koliko moze tako da izdrzi.
Pozdrav
Moj Saab je 9000 CS iz '95. 2.0 LPT 110 kW.
Naslov govori u cemu je problem, ali ja se s njim zezam vec 20 dana, pa sam dosad napravio detaljnu dijagnostiku, rastavio sam i kompletnu instrument tablu (napravicu slike prije nego sto vratim, mozda nekome zatrebaju, nasao proceduru na ovom_sajtu). Prica je malo duza, ne zamjerite.
Istorija: poceo da zeza pokazivac temperature na instrument tabli - padne na nulu, upali se ventilator na hladnjaku - motor hladan, kako se grije motor, povremeno se pojavi vrijednost na mjeracu, tad se ventilator ugasi. I tako svakih 10-tak sekundi. U periodima kad se ugasi ventilator mogu da ocitam temperaturu, vidim da se motor grije normalno - negdje do sredine skale, sto je ok. I tako zeza 2 dana, a onda vise nista ne pokazuje, ventilator je stalno ukljucen. Nasao sam na engleskim forumima da je do sigurnosni mehanizam, kad ode senzor temperature, upali se ventilator da se motor ne bi slucajno pregrijao. Zurim na more, pa odmah nazovem Svetu, kaze senzor zeza, posalje senzor, zamijem i nista!
Iznerviram se, odem na more Golfom 2 bez klime, vratim se, i sad imam vremena, sve raskopam i opet nista!
Dijagnostika je pokazala slijedece:
- senzor je dobar, oko 3000 oma hladan, oko 800 oma na 50 C (u lijevoj strani glave motora, dodje sa zicom, konektor je odmah ispod usisa);
- senzor je spojen direktno na EDU (pinovi 27 i 34), a signal sa EDU ide sa pina 30 direktno na pok. temp. - znaci EDU upravlja pok. temperature;
- svi kablovi od senzora (narandzasti i zuti) do EDU koji se nalazi u sklopu instr. table (pinovi 27 i 34) su dobri (mjerio unimerom - 0 oma);
- kablovi od EDU do pok. temperature (zuti pin 30, zeleno-bijeli pin 22 i crni pin 21) su dobri;
- pok. temp. i pok. nivoa goriva imaju zajednicko napajanje (zeleno-bijeli) i masu (crni), pok. goriva radi, pok. temp. dobija napajanje, malo se pomjeri kazaljka;
- rastavio pok. temp. - imam link sa svedskog sajta jer zna da gubi kontakte ( popravka_pok_temp ), sve ocistio, prelemio, testirao instrument, nije to;
- na senzoru mjerim 0V kad dam kontakt, a trebalo bi da bude malo manje od 1V (vidi link gore), to nije dobro, zato ne salje nista na pok. temp.
- EDU pin 27 (narandzasta zica sa senzora) je na masi, pretpostavljam da je to ok, onda bi zuta zica (pin 34) bio signal;
- nijedna od zica nije pala na masu, kontakti na EDU imaju neki otpor, nisu probili na masu, niti su u prekidu;
Da li je iko imao ovakav problem? Po ovome mi se cini da je EDU jer ne daje napon na senzor, ali opet, to nigdje na forumima nisam nasao kao problem. Da li neko zna da koji su EDU kompatibilni sa mojim iz 95 godine? Jedan lik mi nudi jedan iz 9000 CD iz 94, ali da li moze da zamijeni ovaj moj?
Inace, ako nekome treba, nasao sam kompletne elektricne seme za Saab 9000 CS iz 95 i 98 u pdf-u, javite mi se ako vam treba.
Jos nesto, termostat nisam mijenjao godinama, ali opet kontam da je to cisto mehanicki dio, koliko vidim otvara jer se nakon nekog vremena ugrije hladnjak.
Problem mi je sto se ne usudim na dalji put, kao slijep sam bez pok. temperature, ventilator stalno radi, ne znam koliko moze tako da izdrzi.
Pozdrav