E ovako nekako sam ja proveravao i cistio moj APC ventil.
Prvo sam izmerio ommetrom otpore...
Izmedju
1-2
2-3
1-3
1-2 su kontakti prvog el. Mag.
2-3 su kontakti drugog
1-3 treba da daje zbir +-
Vrednosti koje treba da pokazuju su:
1-2 , 2-3 treba da budu 3 Om-a
1-3 (on je zbir 1-2 + 2-3) moze da ima osilaciju i treba da bude od 5-6 Om-a
Ako otpori nisu u ovim vrednostima moze da se zezne ECU !
E onda sam malo pirio u cevke...
Sa R kada se duva i zatvori W ne bi trebalo da moze da se duva.
Od R ka C i obrnuto ne bi trebalo da ide.
C ka W i R ka W treba da ima protok vazduha.
C ompressor
W astegate
R eturn
Kod mene je bio prljav i nije pokazivao dobre otpore...Pa sam se resio da ocistim malo...
Posto sa WD-om ne moze tj nije skroz ucinkovito, posto ne moze u potpunosti da ukloni zaostatke karbona sem da ih po malo "rastopi" i svaki put ako se cisti u kratkom intervalu ispadne po malo prljavstine, ali ne sve...
Zato je sa WDom najbolje podmazati na kraju ciscenja, ako nemate vec neko sredstvo-mazivo na silikonskoj bazi za podmazivanje elektro stvari...
A za ciscenje je najbolje koristiti sredstvo na alkohlnoj bazi kao sto su carburetor cleaner, Wurth Brake Cleaner ili neko sredstvo za ciscenje ekrana-monitora, nikako cist alkohol !
E sad, ja sam radio na sledeci nacin, sipam sredstvo za ciscenje unutra i muckam do besvesti i onda izduvam...I tako ponavljao proces dok se nije skroz iscistilo. I sve je profunkcionisalo
E sad nasao sam na netu, trazeci slike za ovu temu, ceo proces za ciscenje, samo sa rasklapanjem ventila, a to izgleda ovako...
E sad ovaj proces je mozda i bolji zbog toga sto moze da se provere zice sa unutrasnje strane kao i jos neke stvari .
Evo prvo sredstvo za ciscenje elektro stvari koje se koristilo u procesu, na bazi alkohola
Zatim je nastupilo rasklapanje APC-a uz pomoc cekica naravno
Evo kako to izgleda iznutra ocisceno, ujedno da se pogleda iznutra, da nema nekih ostecenja...
Zatim u rupicu na sredini sipati sredstvo za podmazivanje i dobro izmuckati
Zatim evo sredstvo za podmazivanje
Kada se sve lepo podmaze i odrade ove stvarcice, sledi sklapanje...
Gospodin je koristio sledeci lepak, ali radi radnju bilo koji za plastiku
Ono sto sam zaboravio da napomenem, a ja sam uradio to isto, jeste da trebaju da se ociste i kontakti kada vec sve cistite
to be continued...
Provera i čišćenje APC ventila
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Provera i čišćenje APC ventila
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Provera i ciscenje APC ventila
Uh koliko sam.ih popravio. Bejah prvi koji ih je.popravljao.
Pukne membrana...
Otvoris, napravis drugu, sredis, zatvoris i etoooooo noooovvvoooogggggg Apcccaaaaa... ustedis 100 evra.
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
Pukne membrana...
Otvoris, napravis drugu, sredis, zatvoris i etoooooo noooovvvoooogggggg Apcccaaaaa... ustedis 100 evra.
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Provera i ciscenje APC ventila
Verovatno na ovu gumenu mislis na prvoj slici Bas citam o tome
Nego nasao malo dublje zahvate na APC-u, za cega mu sluzi ova podloska izmedju sto je liku pukla...?
Bilo bi dobro proveriti i to pre sklapanja... Izgleda jednostavno
Nego nasao malo dublje zahvate na APC-u, za cega mu sluzi ova podloska izmedju sto je liku pukla...?
Bilo bi dobro proveriti i to pre sklapanja... Izgleda jednostavno
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Provera i čišćenje APC ventila
Pa to metalno je membrana, i to puca...
To naprvis...
Membrana je metalna, imas dva el. Magneta i membranu izmedju njih metalnu.
Ako ne zvekne driver el. Magneta, mozes popraviti lako...
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
To naprvis...
Membrana je metalna, imas dva el. Magneta i membranu izmedju njih metalnu.
Ako ne zvekne driver el. Magneta, mozes popraviti lako...
Sent from my LG-G2 with TapaTalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Provera i čišćenje APC ventila
Jbg nisam ga nikad rastavljao... ja sam vidjao samo gumene membrane...
Eto sad znam skoroo pa sve
Eto sad znam skoroo pa sve
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Provera i čišćenje APC ventila
Bravo Slavisa, odlicno objasnjeno!
All systems go, ready for takeoff!
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: Provera i čišćenje APC ventila
imam jedan remontovan u gepexu
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta