Stranica 1 od 1
2.0T umesto 2.3T
Poslato: 08 Dec 2012, 00:02
od Slavisacs
Ne znam da li je adekvatan naslov,ali se nadam da je razumljiv...bar nekome
Mene zanima koje ,konkretno,prepravke trebaju da se urade da bi se umesto 2.3T motora iz mog CSa,ubacio drugi motor 2.0T NPR.Koji po vama je najbolji motor u toj kubikazi naj,naj...ne igra ulogu turbo,moze i sisavac..stariji..Ja znam da
trebaju izmene na instalacijama...ali ne znam
sta konkretno,da li samo motorni deo instalacija i
sta jos treba da se menja,jos ako bi objasnjenja bila potkrepljena nekim slicicama to bi bilo
Nisam sad pri kesu,ali
razmisljam da CS masinu,ostavim i polako,ali bas polako radim za svoju dusu i doteram do neke perfekcije,a ujedno da prilagodim svojim potrebama.Znam,da treba da uzmem nekog stranca...A ima i ovih sa domacih sisavaca i turbaka po oglasima za relativno "male" pare...
Re: 2.0T umesto 2.3T
Poslato: 08 Dec 2012, 00:21
od AERO
Slavisacs je napisao:Koji po vama je najbolji motor u toj kubikazi naj,naj...
Hm...
Od ove dve kategorije (sisoje/turbo) moras prvo pronaci sebe.Kad se pronadjes,TOG stranca juris.....a kad ga nadjes - klasicno prepakivanje.Kao da prepisujes.Nije da nema posla,ali ako ti gidore i srafciger nisu misteriozni,sve se to lepo provuce i slozi kako treba.Ne pravis TI nista novo,nego odsrafljujes i zasrafljujes.
Svakako je B204 polazna osnova za rad.....a gde ces zavrsiti sa tuningom ukoliko zakoracis u tom smeru,to samo zavisi od love.Nista drugo se tu ne dovodi u pitanje....(po meni naravno).
Vidim da te CS svrbi (sto i ne krijes).Bez stranca (sto boljeg) ti u tvojoj prici nema zivota.Cekaj ga,nisani ga ,i kad se desi,kreni sa radom.Za svo to vreme vozaj CD-a ,i verujem da ces ga lako prodati ako ne budes divljao sa cenom kada mu dodje vreme.
Slavisacs je napisao: Nisam sad pri kesu,ali razmisljam da CS masinu,ostavim i polako,ali bas polako radim za svoju dusu i doteram do neke perfekcije,a ujedno da prilagodim svojim potrebama.
Spremi se na 3 soma za projekat
Re: 2.0T umesto 2.3T
Poslato: 08 Dec 2012, 00:57
od Slavisacs
Naravno CD je tu voza se
,ali postalo mi monotono,nemam sta da cackam,ceprkam
Nije problem cekati stranca,ali da li su nosaci motora problem,poluosovine...kojeg stranca...da li mora biti ista karoserija ili ako mi naleti neki CD,CC....to me zanima...
OVO(Lupam) ili
OVO(Lupam) ili...Da znam sta da idem da gledam,pa ako naleti nesto povoljno,dobro...CS me svrbi zato sto sam mnogo ulozio u njega,znam sta je radjeno i kako i znas vec
pa mi zao da ga prodam.Dao sam ga u oglase za mizeriju,ni svoje ulaganje koje sam dao za kratko vreme ,ne mogu da povratim,jos jedan razlog.Ali
razmisljam.
Znam da bi bilo idealno da nadjem bas ovakvog zelenog i prebacim tablice,i opet ne znam sta vozim,ali gde su tu "gidore i srafciger"
Spremi se na 3 soma za projekat
Pa mozda i toliko...ali ja imam sve vreme ovog sveta vec sam puko 1 soma,znaci jos dva
Imam auto koji vozim,mozda promenim jos par...dok ovog ne zavrsim
Re: 2.0T umesto 2.3T
Poslato: 08 Dec 2012, 00:59
od TAZZ
mmmmmmmmmmm
Imash 2.3 sisavca...
Imash CSa...
JA nabavim trebalo bi Trionic zichenje...
I onda se poigramo ako si voljan...
2.3T na TRIONICu...
Ja sam Voljan da se igram...
Da li si Ti...
Gadjano 260KS/450NM
Re: 2.0T umesto 2.3T
Poslato: 08 Dec 2012, 01:13
od AERO
Re: 2.0T umesto 2.3T
Poslato: 08 Dec 2012, 01:20
od Slavisacs
TAZZ je napisao:mmmmmmmmmmm
Imash 2.3 sisavca...
Imash CSa...
JA nabavim trebalo bi Trionic zichenje...
I onda se poigramo ako si voljan...
2.3T na TRIONICu...
Ja sam Voljan da se igram...
Da li si Ti...
Sve stoji,i sve je to lepo,ja se igram ceo zivot
CD nebi da diram...A ovaj ima problem sa TCSom,a ja ne bih da se zezam sa tim,
sve se tu svodi na grubu regulaciju ABSa,proklizavanje nema...A ja da ga krparim,a ni jedan majstor to ne moze da vrati kako je bilo,moze delimicno,ali to je opet shranje.Da dajem 800eur za drugi,onda je bolje stranac ili drugi motor.A
treba obuzdati i zaustaviti tu snagu i brzinu
Mislio sam da ubacim neki 2.0T motor,zbog ekonomicnosti
a onda da se igramo do mile volje
Re: 2.0T umesto 2.3T
Poslato: 08 Dec 2012, 01:32
od Slavisacs
Taj rad
samo bez pope,razmisljao sam i o tome,nije da nisam,nego skocila im tarifa... i nepouzdani su u zadnje vreme
Re: 2.0T umesto 2.3T
Poslato: 08 Dec 2012, 01:32
od Carlsson
ja ti predlazem da uzmes nesto starije(ako volis), pa cak ni ne mora biti saab...pa se igraj
realno ako kupis takvo nesto uvijek ces imati posla...kad vec hoces da cackas i ceprkas(tj kad ti zivci rade
)
Re: 2.0T umesto 2.3T
Poslato: 08 Dec 2012, 01:41
od Slavisacs
Carlsson je napisao:ja ti predlazem da uzmes nesto starije(ako volis), pa cak ni ne mora biti saab...pa se igraj
realno ako kupis takvo nesto uvijek ces imati posla...kad vec hoces da cackas i ceprkas(tj kad ti zivci rade
)
I ovaj je punoletan i oko njega ce biti ceprkanja...moja stara ljubav.
Re: 2.0T umesto 2.3T
Poslato: 08 Dec 2012, 01:51
od Carlsson
pa nista onda, stranca, sto boljeg i lagano
Re: 2.0T umesto 2.3T
Poslato: 08 Dec 2012, 11:49
od TAZZ
Sta ekonomicnije... 2.0 i 2.3 trose u razlici oko litricu... s tim da se 2,3 vrti od 1750 rpm sa T25.
sta je bese u CSu? koji motor...
Trionic zicenje je samo motorna instalacija.
Da...
Igra ova i to...
Kosta te pljeka dnevno...
Trionic ECU treba da ja imam 1 ilu 2 komada negde...
to kosta dve pljeke...
Re: 2.0T umesto 2.3T
Poslato: 08 Dec 2012, 12:24
od Slavisacs
Ovaj motor jeste dobar,bar tako majstor kaze,ali nije to to bez TCSa,B234L je u CSu,na njemu je sve to bilo dok nije riknuo TCS,imao je 300KS,a onda je skinuta ta T25 i ostalo,ja sam ga kupio bez toga.Znam da je motorna instalacija i ja sam za .Kad bi mi uleteo dobar 2.3 mozda bi i to leglo ne znam.Nego trenutno imam ponudu za 2.0T,znas coveka,kolacic
,kaze da je dobar,ti si ga gledao,nema kasetu i turbinu,ali ja imam turbinu svejedno hocu da je servisiram ili cak da stavim neku drugu,a kasetu bih mogao da kupim...ima instalacije i sve sto treba...Sta ti kazes na taj motor?
Re: 2.0T umesto 2.3T
Poslato: 08 Dec 2012, 13:15
od TAZZ
Kako god...
TCS nema veze sa motorom... Kad nije taj trottle body... 2.3T sa Trionic ECU i cao zdravo TCS...
Ima sa ABSom...
Re: 2.0T umesto 2.3T
Poslato: 08 Dec 2012, 13:28
od Slavisacs
TAZZ je napisao:Kako god...
TCS nema veze sa motorom... Kad nije taj trottle body... 2.3T sa Trionic ECU i cao zdravo TCS...
Ima sa ABSom...
...?
Ja samo cekam da se raspricas
,ali ne ide na prazan stomak
Da ne zivim u neznanju,da naucim i ja nesto
Ako hoces da mi kazes kako da resim taj TCS...ABS...Proklizavanje...
sta treba da radim,da kupim...
mozemo u temi CS
.