Stranica 1 od 1

ANTI LOCK,

Poslato: 23 Mar 2017, 18:21
od roca
Pozdrav svim članovima kluba,jedan od novijih sam ovdh razloga već treći ,molio bih za mišljenje.
Živim u BiH,RS, gdje nema servis za vozilo SAAB .Nedavno sam kupio 9000 CS 2.0. 110KW,94 god.
Auto je ležalo u garaži preko 5 godina,uz rijetko paljenje.
Po preuzimanju auta ustanovio sam da svijetli na kontrolnoj tabli ANTILOCK ,prilikom kočenja auto se gasi ,po uključivanju turbine bučna je ,vozilo ne ubrzava očekivano,obzirom da sam imao priliku voziti SAAB-a u ovim izvedbama,a zbog čega sam pored ostalog i odlučio da uzmem baš ovo vozilo.Nisam najbolji poznavalac ni elektronike ni mehanike,pa bi Vas zamolio da mi objasnite da li naši majstori na ovim prostorima u koje zaista nemam povjerenja ,zbog iskustava, mogu da riješe ove probleme ili bi vi meni savjetovali šta i kako .Iz tih razloga već treći mjesec ne registrujem i ne vozim auto da ne bi nanio veću štetu,hvala :dash: :sr: pomagajte braćo SAAB-ovci :dash:

Re: ANTI LOCK,

Poslato: 23 Mar 2017, 21:06
od zodiac
Pozdrav,

Antilock, odnosno ABS gori zbog zaprljanih senzora, masnih venaca na homokineticima ili zbog konektora na senzorima, ukoliko su oksidirali. To sto gori lampica najcesce znaci da jedan senzor ne radi kako treba, ako nemas dijagnostiku, moraces sam da pogledas, jedan po jedan. Najcesce zezaju prednji.

Gasenje pri kocenju je najverovatnije zbog nekog od vakuum creva koje je sada probuseno ili spaljeno. Zameniti sva creva silikonskim zna da ustedi dosta glavobolje u ovom slucaju. Takodje je moguce da je prljav iac ventil, ili da zeza kompresor klime itd.

Ne znam sta znaci bucna turbina? Da li turbo zavija, ili je busan i bucan izduv? Ako je turbo ostao bez ulja, ili ako je auto vozen sa starim uljem posle petogodisnjeg stajanja, moze da bude problema.

Da bi znao da li auto ide ili ne ide kako treba, prvo treba da obavis servis, zamenis sve filtere, ulje, antifriz, naspes sveze gorivo, pregledas/zamenis sva vakuum creva, pregledas/zamenis creva turbine, proveris eventualna curenja na sistemu za hladjenje, uveris se da pali ventilator na hladnjaku. Onda tek eventualna provera turbine, abs i ostalo. Auto nije vozen 5 godina, to je verovatno najveci problem.

Re: ANTI LOCK,

Poslato: 23 Mar 2017, 21:07
od Slavisacs
Postoji ista tema u Saab 9000 CC , možeš da pogledaš [link_open=viewtopic.php?f=154&t=769&p=36627&hilit ... ock#p36627]OVDE KLIK[/link_open]
A u principu sve što piše tamo napisao ti je Zod i malo proširio :drinks: :CICA: :mrgreen:

Re: ANTI LOCK,

Poslato: 23 Mar 2017, 22:04
od kd23se4
Ja znam za problem gasenja usled kocenja kod 900 sedan/kabrio gde je problem losa masa kod zadnjeg stop svetla.........struja trazi masu i ide putanjom manjeg otpora i tako krade struju od kola.
Inace mislim da imas vise od jednog problema koji bi mogli da budu do lose mase

Re: ANTI LOCK,

Poslato: 24 Mar 2017, 20:31
od roca
Hvala članovima ovog kluba na pomoći,uradio sam servis a sad ću odraditi ovo dalje po vašim uputama,samo bi zamolio da mi još kažete pošto nemam servis SAAB-a na ovim prostorima koje je srodno auto i servis da bi ga mogao odvesti ili potražiti dobrog majstora.

Re: ANTI LOCK,

Poslato: 24 Mar 2017, 21:36
od zodiac
Tesko. SAAB nema srodnika.

Re: ANTI LOCK,

Poslato: 24 Mar 2017, 21:47
od kd23se4
roca je napisao:Hvala članovima ovog kluba na pomoći,uradio sam servis a sad ću odraditi ovo dalje po vašim uputama,samo bi zamolio da mi još kažete pošto nemam servis SAAB-a na ovim prostorima koje je srodno auto i servis da bi ga mogao odvesti ili potražiti dobrog majstora.
Ja mislim da bi tebi pre svega trebao DOBAR ELEKTRICAR, a ne Saab specijalista

Re: ANTI LOCK,

Poslato: 25 Mar 2017, 09:43
od roca
Još jednom hvala,idemo kod električara i pregled kako je iznio Zodiak,javiću šta je urađeno.Kada je turbina u pitanju napisao sam bučna pa nije bilo jasno šta sam htio reči u stvari prozviždi eto to je,ali idemo redom kako ste mi napisali,pozdrav.