B235 glava B234 blok

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

B235 glava B234 blok

Postod Slavisacs » 22 Jan 2016, 16:35

Kroz pricu sa nasim clanom iz Rusije NAP99 dosli smo na ovu temu.
Po njegovim recima to se uveliko radi u Rusiji, navodno zato sto je B235 glava bolja po kvalitetu, medjutim nista strucnije nije umeo da mi pojasni...
Konkretno njemu su 9k CS MY95 Rusi odradili taj zahvat i on je zadovoljan...ostalo mu je jos da prebaci apc na T7 ...
Vidim i populani BMW sa Saab motorom je takodje pakovan tako...
Da li je to nwko radio kod nas i kako se pokazalo, koje su razlike uopste, sta se dobija bolje, kvalitetnije? ;)

Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: B235 glava B234 blok

Postod GRIPEN » 22 Jan 2016, 17:45

Zna Tazz... Dosta je njih to tako pakovalo. Neznam zbog cega blok od 234 ali klipovi i klipnjace su mnogo jaci. Citao sam ja po inostranim forumima. Rade to britanci, ameri...nije to nista novo
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: B235 glava B234 blok

Postod Slavisacs » 22 Jan 2016, 18:24

Nisam do sad vido ni na jednoj 9000 da je pakovano kod nas.
Znam da u B2x5 blok idu klipovi,klipnjace i radilica od B234...
Al da glava od B2x5 ide na B234 blok nesam vido na 9000...Da li ima bolje hladjenje,ventile...?Po cemu je bolja od B234?


Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: B235 glava B234 blok

Postod TAZZ » 22 Jan 2016, 19:07

Bolja je jer ima bolji Flow...
Tanji ventili, drugacije gumice ventila, daju bolji FLOW. Protocnija...
Da li se sta dobija?
10-15% bolji flow.
To ne znaci 15% bolje performanse.

Za visoko tjunirane automobile, znaci...
Samo,
Nije to tako prosto...
Ventili su u proporciji sa bregasim vratilima...

Recimo, ja sam davno planirao, da u 9-5 nabodem bregaste iz 9000...
3 stepena je razlike ako se secam...
Dobija se malko elasticniji i direktniji motor.

Da li bi nesto dobio sa T7 glavom na T5 motoru...
Pa verovatno...
Da li vredi...
Ne znam...
Imas razliku od cca 35-40€ u ceni gumca ventila...
Sa 50-100€ napravi Downpipe, pa ces vise uciniti za motor nego sa glavom...
Servisiranje glave motora je cca 150€ ako radis sam.
Ako placas, cca 200-250
Sa 250-300€

Uradi izduv u 3" i uzivaces za sve pare, a auto opusteno gurnes na stage3.
Dakle nije u pitanju kvalitet, nego je jednostavno u pitanju bolji flow, protok...
Ali problem su osetljiviji ventili...

Ja ne bih dirao nista tu.
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: B235 glava B234 blok

Postod GRIPEN » 22 Jan 2016, 19:59

Slavisa, to je kombinacija za jaci tuning. Za standardan 9000 ti to ne treba
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: B235 glava B234 blok

Postod Slavisacs » 22 Jan 2016, 23:22

NAP99 ima cca 220ks na CSu, sto i nije neki veliki tuning, a prezadovoljan je od kako je stavio glavu, kada ga stisne auto leti, kao da je startniji...
Sto se tice Flowa to sam vec radio, ali sam umesto b202 glave stavljao b234 sa LB na b202 blok bas zbog toga, ima vece usisne i izduvne kanale, stim sto lancanici i bregaste idu od B202...Isto to je i Ivan radio za kabrioleta...
Znaci definitivno su losiji ventili na b2x5 u odnosu na b234, to sam vec cuo u par navrata.
Ne razmisljam o promeni glave, cisto me zanima ;)
Prenosim i sticem iskustva, posto covek rece da ovi u Ruskom servisu bukvalno svi voze 9k i svi su stavili b235 glave, a i kod njega se za sad dobro ponasa, da vidim jel jos neko radeo kod nas :)
Znam da glave idu na sraf, al jel ima nekih prepravki i gluposti, potrudicu se da saznam, pa ako nekog bude zanimalo... ;)


Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: B235 glava B234 blok

Postod TAZZ » 22 Jan 2016, 23:54

Pa rekoh ti ima bolji flow...
Samim tim ima ima vise vazduha.
Dobitak cca 10tak hp... Mozda...

Da ciljam cca 300+hp mozda bi razmisljao u tom smeru... Ovako... Nja

Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: B235 glava B234 blok

Postod Slavisacs » 23 Jan 2016, 00:55

Po nekoj logici, sto ti rece, ako prebacujes bregaste od T5 na T7 glavu, a to bi moralo po nekoj logici, zajedno sa lancanicima , to je onda ta zivost :)
Ali provericu cisto iz znatizelje :)

Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: B235 glava B234 blok

Postod TAZZ » 23 Jan 2016, 13:14

Lancanici su isti.
Razlika u vratilima.
Bregovima.

Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!


Povratak na “SAAB 9000 CS - E”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta