Dijagnoza stanja SAAB 900
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Dijagnoza stanja SAAB 900
Nisam mogao ovu temu uglaviti nikud pa evo je same za sebe.Ja sam je zamislio kao temu gdje bi netko od clanova postavio fotke i neki opis auta i tu mogao dobiti odgovore i misljena.Konkretno,naletio sam na 900 iz 1981 godine,VIN kaze da je 1982,,GL model sa jednim karburatorom i aktivnim pojasevima.Proizveden u Trollhattanu ,linija br. 2.
Ima el podesavanje retrovizora,grijanje sjedala(tekstil) a jel ima jos sta,nisam konj gledao.
Kilometri su stvarni-nestvarni pa ko bi ga znao.Molim znalce za info o motoru na osnovu slika.Ovaj sistem ubrizgavanja je K Jet ili?BOSCH znaci da ima nade za neku buducnost?
adult image
image hosting 30 mb
image upload no compression
image hosting free
imagehosting
windows 7 print screen
photo host
upload gambar
Ovaj model auta mi je opasan i rado bi pljunuo pare za njega da ih imam..Jako je zapusten,katastrofa!Limarija odradjena nikako,kljuc je bio kod nekog susjeda jer je vlasnik u inostranstvu.Kompletan je i dalo bi se,po mojem skromnom misljenu,od njega stvoriti opet jedan predivan SAAB.
Ima el podesavanje retrovizora,grijanje sjedala(tekstil) a jel ima jos sta,nisam konj gledao.
Kilometri su stvarni-nestvarni pa ko bi ga znao.Molim znalce za info o motoru na osnovu slika.Ovaj sistem ubrizgavanja je K Jet ili?BOSCH znaci da ima nade za neku buducnost?
adult image
image hosting 30 mb
image upload no compression
image hosting free
imagehosting
windows 7 print screen
photo host
upload gambar
Ovaj model auta mi je opasan i rado bi pljunuo pare za njega da ih imam..Jako je zapusten,katastrofa!Limarija odradjena nikako,kljuc je bio kod nekog susjeda jer je vlasnik u inostranstvu.Kompletan je i dalo bi se,po mojem skromnom misljenu,od njega stvoriti opet jedan predivan SAAB.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
Nije karburator nego K glava, motor 8 ventila, po meni odlican motor, po svemu sudeci ovaj nije u fabrickoj izvedbi, neko ga je unapredio ili unazadio sa K glavom.Sve je manje pravih majstora za K glavu, mislim da su neki ugradjivali istu od Audija 100 , odgovara, nisam probao. Sto duze stoji auto trazi vise ulaganja.
Sent from my Skate using Tapatalk 2
Sent from my Skate using Tapatalk 2
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
Ovaj se vozi povremeno,registriran je uredno al je totalni bad sta je lik napuco plin u njega...Vidim da je ovo primjerak koji treba hrpu para i nekog sa pametnom glavom.Projekat na duge staze al 1000 eurokrema me ipak ne grizu u dzepu.Hvala Slavisa na odgovoru!
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
Jos gore, plin na k glavu ne ide nikako.
Sent from my Skate using Tapatalk 2
Sent from my Skate using Tapatalk 2
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
Aktualno!!!
Dogovorena kemija,tj,zamjena.Pošto je na motor natrdancena k glava a nije pogodna za LPG,jel veliki posao i dali je moguće vratiti gore karburator?
Nesto mislim da je to bezbolnija opcija nego skidati plin dolje,naravno,niko me ne tjera da se vozim na plin.Idem prema tome da se docepam 900tke a onda polako.Neznam ni otprilike kako ce završiti ali bitno je da se krene.
Dogovorena kemija,tj,zamjena.Pošto je na motor natrdancena k glava a nije pogodna za LPG,jel veliki posao i dali je moguće vratiti gore karburator?
Nesto mislim da je to bezbolnija opcija nego skidati plin dolje,naravno,niko me ne tjera da se vozim na plin.Idem prema tome da se docepam 900tke a onda polako.Neznam ni otprilike kako ce završiti ali bitno je da se krene.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
Moguce jeste, ali treba ti:boresky je napisao: dali je moguće vratiti gore karburator?
1. druga usisna grana
2. kuciste filtera vazduha za taj model + creva
3. ako nema automatski sauh treba da se sprovede sajla do kabine i mozda najbolje naci srednju konzolu za model sa karburatorom jer je kod Saaba poluga kod kontakt brave
4. Pumpa za gorivo ti imas elektricnu, kod B201C ide membranska koja se pogoni preko bregaste.....kako ces da resis nemam pojma, mozda da ostavis elektro uz neke prepravke.......
5. ovo ne moras, ali drugarski savet da se presteluju zazori u izduvnim ventilima na maximalne vrednosti (za ovo treba neko da ima plocice za stelovanje) jer plin hoce da spali ventile, a ova mera dosta pomaze da za nekih 20.000km po ugradnji plina ne trazis novu glavu
6. sigurno treba jos nesto sto sam zaboravio, ali nek Slavisa dopise on bi trebalo da zna
E da, spram K-glave gubis 18ks za jednogrli ili 10 za dvogrli karburator
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
E hvala za savjet!
Po vin broju je ovaj auto imao tvornički ugradjen karburator.Kada,zasto i kako je netko prepravio na tu Kglavu,nem pojma.Vidim da tu ima dobre zaebancije,bice da je majstor koji je to prepravljao,zna posao pošto auto i dalje vozi.....
Po vin broju je ovaj auto imao tvornički ugradjen karburator.Kada,zasto i kako je netko prepravio na tu Kglavu,nem pojma.Vidim da tu ima dobre zaebancije,bice da je majstor koji je to prepravljao,zna posao pošto auto i dalje vozi.....
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
Ako si imao ikada karburator onda bi trebalo da imas polugu za sauh u kabini - najprostije resenje za proveru.
Ako ti bude trebao servis za k-glavu imam dobrog majstora u Beogradu
Ako ti bude trebao servis za k-glavu imam dobrog majstora u Beogradu
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
Sve ovo sam pitao radi lakseg planiranja u buducnosti,ako uspije trampa a tebi kd mnogo hvala za pomoc!Mislim ono,taj Fiat Ritmo mi stoji,iako je njega stoput lakse odrzavati,pa onda radije da stoji 900ka dok nebude bilo prilike da svakog vikenda od mene radi kralja Svemira!
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
Ja bi prvo pocupao plin :)Izmerio kompresiju na klipovima zbog karika, pritisak ulja zbog lezajeva...
Zatim skinuo glavu ...Pa zatim video da se neko nije bas toliko zaigrao pa ubacio turbo klipove, ako jeste isao bi u tom smeru turbine ;)
Postoji mogucnost da ti je menjan motor, ne moras da se vezes za to da se neko igrao i ubacivao k glavu...
Ako je sve dobro oko pritiska i kompresije i imas obicne klipove...i nemas nameru da bunaris oko menjanja istih...iako su isti kao naprimer od Saab 9000 turbo neki b202...samo sto to onda povlaci jos malo vise posla....onda lepo remont postojece glave, ali ko god da ti je radi obratis mu paznju na plocice koje idu ispod ventila...Mnogi kada steluju umesto da bruse te limice bruse ventile i ostete ih, pocnu da lupaju posle 5-10000km...Obavezno odradis hidrotest posto su te glave podlozne pucanju...Zatim odradis k glavu kako valja i vozis...
Slikaj nam jos malo kabinu i motor kada budes mogao i tablu iz svih uglova... ;)
Uvek mozes da vratis na karb, ali ne vidim zasto bi to radio, dosta ce ti biti tesko naci delove koji ti trebaju, jedino ako nemas nekog donora u blizini...Ako bas hoces fabriku onda ok :) Moras prvo sam da odlucis za cega ce da ti sluzi, pa onda ides u smeru ostvarivanja cilja...
Послато са Lenovo A606
Zatim skinuo glavu ...Pa zatim video da se neko nije bas toliko zaigrao pa ubacio turbo klipove, ako jeste isao bi u tom smeru turbine ;)
Postoji mogucnost da ti je menjan motor, ne moras da se vezes za to da se neko igrao i ubacivao k glavu...
Ako je sve dobro oko pritiska i kompresije i imas obicne klipove...i nemas nameru da bunaris oko menjanja istih...iako su isti kao naprimer od Saab 9000 turbo neki b202...samo sto to onda povlaci jos malo vise posla....onda lepo remont postojece glave, ali ko god da ti je radi obratis mu paznju na plocice koje idu ispod ventila...Mnogi kada steluju umesto da bruse te limice bruse ventile i ostete ih, pocnu da lupaju posle 5-10000km...Obavezno odradis hidrotest posto su te glave podlozne pucanju...Zatim odradis k glavu kako valja i vozis...
Slikaj nam jos malo kabinu i motor kada budes mogao i tablu iz svih uglova... ;)
Uvek mozes da vratis na karb, ali ne vidim zasto bi to radio, dosta ce ti biti tesko naci delove koji ti trebaju, jedino ako nemas nekog donora u blizini...Ako bas hoces fabriku onda ok :) Moras prvo sam da odlucis za cega ce da ti sluzi, pa onda ides u smeru ostvarivanja cilja...
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
Ako ima turbo klipove auto mu ide ocajno, jer mu je kompresija niska. Veci problem kod turbine bi bio sto u glavi ima izduvne ventile od atmosferca koji bi izdrzali jednu zamenu ulja.......bez natrijumski punjenih ventila kod B201 na turbinu zaboravi
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
Ako bude plan uspio,stize brdo slika a ovo da je menjan motor,moglo bi biti prije svega.Na turbo necu jer auto ce biti samo za laganu(uglavnom) voznju.
Auto ima 360 000 km,tako je na satu a
Motor ako je drugi,mozda ima malo manje a ko ga je i kako vozio,bolje da ni neznam.Sredinom drugog tjedna cemo se time konkretno pozabaviti.
Auto ima 360 000 km,tako je na satu a
Motor ako je drugi,mozda ima malo manje a ko ga je i kako vozio,bolje da ni neznam.Sredinom drugog tjedna cemo se time konkretno pozabaviti.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
Ja sumnjam da je menjan motor, vec mislim da su papiri od GL-a koriceni za registraciju 900i
Sem motora i svega na njemu, treba da je menjana srednja konzola, rezervoar za gorivo.......ko zna sta jos sve ne..........misim sve je moguce, ali ostali bi tragovi sem ako je neki Steva Zigon radio zamenu, u tom slucaju alal mu vera
E da 1981/82 godiste ima jos onaj uzasni ogromni nepristupacni anlaser......koji je nestao 85 ako se ne varam
Sem motora i svega na njemu, treba da je menjana srednja konzola, rezervoar za gorivo.......ko zna sta jos sve ne..........misim sve je moguce, ali ostali bi tragovi sem ako je neki Steva Zigon radio zamenu, u tom slucaju alal mu vera
E da 1981/82 godiste ima jos onaj uzasni ogromni nepristupacni anlaser......koji je nestao 85 ako se ne varam
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
Ja sam imao klipove od turbaka kada sam otvorio motor, karburator bio na njemu... ;) glava obicna...
Naravno, mora turbo glava,izduvna i jos neke stvari da se menjaju ako se fukusira na to, zato se nisam nastavljao... ;)
Pije vodu i ovo sa papirima...Sve je moguce.
Ako je za lagani kruzeraj, ja bi ga ostavio ovako kako jeste, nikakva promena...Samo premeriti pritisak, kompresiju da znas otprilike u kakvom je stanju motor, da ne mora odma da se generalise, a ako mora da znas na cemu si...Cupanje plina, remont k glave ako je losa...itd
Послато са Lenovo A606
Naravno, mora turbo glava,izduvna i jos neke stvari da se menjaju ako se fukusira na to, zato se nisam nastavljao... ;)
Pije vodu i ovo sa papirima...Sve je moguce.
Ako je za lagani kruzeraj, ja bi ga ostavio ovako kako jeste, nikakva promena...Samo premeriti pritisak, kompresiju da znas otprilike u kakvom je stanju motor, da ne mora odma da se generalise, a ako mora da znas na cemu si...Cupanje plina, remont k glave ako je losa...itd
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
jel to 900ka ili 90?!?Slavisacs je napisao:Ja sam imao klipove od turbaka kada sam otvorio motor, karburator bio na njemu... ;) glava obicna...
Pa taj onda nije isao nikako!!!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
900ka 83god :)
Послато са Lenovo A606
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
Da ali zato tako ne forsiran motor, verovatno prelazi milionceSlavisacs je napisao:Ja sam imao klipove od turbaka kada sam otvorio motor, karburator bio na njemu... ;) glava obicna...
Naravno, mora turbo glava,izduvna i jos neke stvari da se menjaju ako se fukusira na to, zato se nisam nastavljao... ;)
Pije vodu i ovo sa papirima...Sve je moguce.
Ako je za lagani kruzeraj, ja bi ga ostavio ovako kako jeste, nikakva promena...Samo premeriti pritisak, kompresiju da znas otprilike u kakvom je stanju motor, da ne mora odma da se generalise, a ako mora da znas na cemu si...Cupanje plina, remont k glave ako je losa...itd
Послато са Lenovo A606
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
Uglavnom,dok ne otvorim temu tamo di treba,samo da dodam vijest da sam kupio taj nesretni auto.
Niista relevantno nisam saznao o povijesti osim da ga je bivsi vlasnik dao "olimariti",promijenio diskove-plocice i prednje kugle.
Nadu o nekoj informaciji polazem u kolegu Aleksandra AKA devet-pet kojeg ovim putem pozdravljam i neka me ne zamrzi sto mu nisam osobno javio.
SAAB jos nije u svom dvoristu,stize za 6 dana.Trebat ce mi vremena da ga pretresem a o Vasim savjetima i pomoci(ako ce netko imati volje i zelje), da ne i govorim.....To sam trazio-to sam i dobio.
P.S. Covjek je zamjenio dihtung glave jer je poceo mijesati ulje i vodu,na rubovima cijevi za tocenje ulja ima emulzije pa za sami start trebam savjet.Kako ispustiti svo ulje sa tim zaostacima vode iz motora??Dali je dovoljno samo zagrijati motor ili sipati neko sredstvo za ciscenje?Dok ne prebacim auto,malo pogledam i puno uslikam,pozdrav!
Niista relevantno nisam saznao o povijesti osim da ga je bivsi vlasnik dao "olimariti",promijenio diskove-plocice i prednje kugle.
Nadu o nekoj informaciji polazem u kolegu Aleksandra AKA devet-pet kojeg ovim putem pozdravljam i neka me ne zamrzi sto mu nisam osobno javio.
SAAB jos nije u svom dvoristu,stize za 6 dana.Trebat ce mi vremena da ga pretresem a o Vasim savjetima i pomoci(ako ce netko imati volje i zelje), da ne i govorim.....To sam trazio-to sam i dobio.
P.S. Covjek je zamjenio dihtung glave jer je poceo mijesati ulje i vodu,na rubovima cijevi za tocenje ulja ima emulzije pa za sami start trebam savjet.Kako ispustiti svo ulje sa tim zaostacima vode iz motora??Dali je dovoljno samo zagrijati motor ili sipati neko sredstvo za ciscenje?Dok ne prebacim auto,malo pogledam i puno uslikam,pozdrav!
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
boresky je napisao: dovoljno samo zagrijati motor
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
To je to, vozi ga, prvo nek se ugreje, a onda ga peglaj. Takodje proveri stanje vode u posudi za rashladnu tecnost - tj. vidi da ne pliva neko ulje odnosno da je tecnost bistra.
Ako opet ima vode u ulju ili obrnuto ulja u vodi onda idi na neki cestiti servis da ti urade CO2 test tj. da vide da li je dihtung stvarno menjan i da li je dobro uradjeno.
Ako nadju nesto na testu imas "cast" da radis opet dihtung glave i ako ti budes radio ISKLJUCIVO Elring dihtung kupi!
Inace najcesci razlog stradanja dihtunga glave kod B201/202 je nemenjanje rashladne tecnosti, jer ova silikatna rash. tecnost (zelena/plava) posle 4 godine postaje agresivna i nagriza tako da se mora redovno menjati.
Ako opet ima vode u ulju ili obrnuto ulja u vodi onda idi na neki cestiti servis da ti urade CO2 test tj. da vide da li je dihtung stvarno menjan i da li je dobro uradjeno.
Ako nadju nesto na testu imas "cast" da radis opet dihtung glave i ako ti budes radio ISKLJUCIVO Elring dihtung kupi!
Inace najcesci razlog stradanja dihtunga glave kod B201/202 je nemenjanje rashladne tecnosti, jer ova silikatna rash. tecnost (zelena/plava) posle 4 godine postaje agresivna i nagriza tako da se mora redovno menjati.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
Brtva je bas Elringova,vidi se i onaj cincani zuti lim ispod glave,nov.Kablovi svjecica su isto novijino nebitno.Mislio sam ispustiti i sredstvo za hladjenje bas zbog moguce zauljenosti pa usuti opet vodu pa rad pa opet van i ako bi se vidjela necistoca,ponovio bih postupak pa kad bude cisto,ubaciti antifriz.Motor bi mogao biti teza komplikacija a ako je bas nikakav,nasao sam kompletan auto sa,kako kaze vlasnik,perfektnim motorom i mjenjacem.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
Pazi ako je skidana glava morali su da ispuste rashladnu tecnost, sto bi (teoretski) znacilo da imas sada novu.........e sad, ako je nesto ostalo u malom hladnjaku pa da je zato masno, ajde ali opet boja bi trebalo da je neka zelena ili plava..........sedi ugrej ga pa provozaj.......posto vise nije hladno mozes radi testa da probas i sa vodom, mada se bolje vidi ulje kad pliva na antifrizu.
Mala napomena.........teoretski treba da stane 12 litara antifriza/vode, ali posto ne mozes sve da skines i ispustis realno staje 9-10, barem sam ja imao tako iskustvo.......mislim da je ista kolicina za sve modele
Mala napomena.........teoretski treba da stane 12 litara antifriza/vode, ali posto ne mozes sve da skines i ispustis realno staje 9-10, barem sam ja imao tako iskustvo.......mislim da je ista kolicina za sve modele
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
Hvala za napomenu i savjete!!Kazem,nista jos nisam cackao oko toga svega,neznam ni sta je sipano u sistem.Vidio sam nalog i letimicno uhvatio stavku da je ostala pumpa serva volana za pregled jer pusta na spoju i remen je skinut.
Bit ce superveselo!!!
Bit ce superveselo!!!
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Dijagnoza stanja SAAB 900
Za pumpu servo volana kod 900OG imas na forumu ultimativnog eksperta - nas clan Nikola ili ti nik900, koji je sebi zadao zivotnu misiju da zaustavi curenje na servo pumpi i koliko mi se cini uspeo.
Ja sam za 6 godina dosuo 100ml servo ulja - sa tom potrosnjom mogu da zivim i necu nista da diram, jeste masno oko letve kod mene, al volan lepo radi i ne diram nista
Ja sam za 6 godina dosuo 100ml servo ulja - sa tom potrosnjom mogu da zivim i necu nista da diram, jeste masno oko letve kod mene, al volan lepo radi i ne diram nista
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta