Stranica 1 od 1

WHEEL SPECIALIST

Poslato: 09 Feb 2014, 22:35
od Slavisacs
Ostvarili smo saradnju sa [link_open=http://www.wheel-specialist.com/]WHEEL SPECIALIST[/link_open] , clanovi kluba dobijaju popust na usluge restauracije felni 20% Saradnik ce se uclaniti na forum malo ce nam se predstaviti i mocicete da mu postavljate pitanja u vezi svega sto vas zanima u ovoj temi. A od proleca ce biti i neki popust na gume iz asortimana, ali o tome cemo kasnije... :wink:

Slika

Evo i par korisnih saveta :rtfm:
O poliranju



Ovo su neke činjenice koje trebate znati :



Poliranje felni je obrada površine (aluminijuma) do glatkoće koja se može polirati specijalnim pastama za visoki sjaj.

Površina postaje toliko glatka da joj nije potrebno dalje održavanje od običnog pranja šamponom koji koristite za auto i ostaće

stalno u tom sjaju, osim u sledećim slučajevima :



- polirane felne se ne smeju voziti zimi, zbog hemije koja se baca uz so. Ona dovodi do matiranja sjajnih delova, koje se mogu

posle naknadno ispolirati, ali to nije resenje ako želite da sacuvate felne i novac

- sledeci nacin gde mozete dovesti do matiranja felni a da nije u zimskim uslovima je autoperionica.

U njima uglavnom rade neprofesionalni ljudi bez mnogo elana za tim poslom, koji gledaju da zavrse sto brze i jednostavnije, a

samim tim koriste posebno sredstvo za felne koje nanose na samom pocetku na njih. U toj boci se nalazi sona kiselina, koja kada

se nanese na polirane delove dovodi do matiranja, naravno radnicima je teže objasniti sta je polirani aluminijum, pa je

najbolje na pocetku im nagovestiti da ne koriste dodatna sredstva za felne, već da ih peru kako i ostatak automobila - šamponom.

Preporučujemo samouslužne autoperionice (pranje na žeton) gde je koncentrat sampona sasvim bezbedan za vaš auto lak i vaše felne.



To su bila dva jednostavna saveta kojih se treba pridžavati da bi izgled vasih felni ostao kao i prvog dana, u svakodnevnim

uslovima su dosta otporne, cak i zahvalnije od farbanih felni jer se ipak sastoje od legure golog metala koji je veoma otporan na sve uslove (AI-aluminijum).



Ako postoje bilo kakve nejasnoće ili slična pitanja na ovu temu, slobodno ih uputite na e-mail, gde će vam biti odgovoreno u

najskorijem roku od par sati.

Uživajte u lepim stvarima, vaš wheel specialist tim.
Kontakt podatci:

Nebojša Petrović
Beograd, konjarnik
+381 64 13-555-39
[email protected]

Re: WHEEL SPECIALIST

Poslato: 10 Feb 2014, 00:31
od Perkele
Nebojsa je moj drugar sa Opel Team Sebia foruma, dugo godina se poznajemo i druzimo po skupovima, nisam znao da sa njim pregovarate... Sve preporuke za njega! :odl:

Re: WHEEL SPECIALIST

Poslato: 10 Feb 2014, 13:22
od wheel-specialist
Milenko :wave: i ovde im zadajes muke :cool 2:

Hvala vam na dobrodoslici, kao sto je napisano u prvom postu, a i ko je pogledao na sajtu, vidi se o cemu se radi, dakle svaki vid restauracije felni, od poliranja, preko farbanja, pa do ispravljanja i slicnih stvari koje se mogu videti u galeriji na sajtu, koju cu uskoro osveziti sa radovima iz prosle godine

Ovu temu mozete koristiti za upit za sredjivanje felni ako vam je lakse od slanja na mail :th_hi:

Re: WHEEL SPECIALIST

Poslato: 10 Feb 2014, 14:12
od MAD SERB
Pozz kralju, dobro nam došao u SCS zanima me šta bi se desilo kada bi felne poliranje do visokog sjaja prelakirali bezbojnim lakom da li bi izgubile sjaj tj. matirale se ili bi i dalje ostale sjajne a lak ih zaštitio i omogućio voznju i zimi?

Re: WHEEL SPECIALIST

Poslato: 10 Feb 2014, 14:28
od wheel-specialist
prvo, suludo je voziti lepe felne zimi iz prostog razloga sto i koliko god da su otporne na so i rizlu, opet nisu lepe jer su u 90% slucaja prljave do neprepoznatljivosti :)

drugo, probao sam vec to, i ipak to je toliko glatka povrsina pa lak ne moze da se zadrzi na njoj, te se nakon nekog vremena ljusti, a i nakon lakiranja, se u svakom slucaju izgubi 20% sjaja, sto je opet bez veze

tako da, celicara je da udara po rupama i ledu zimi, a leti lepa alu felna za uzivanje

Re: WHEEL SPECIALIST

Poslato: 10 Feb 2014, 23:51
od Jolly
Dobrodosao. :drinks:
Da li je cena poliranja ista za sve velicine felni? Zanima me cena za R13 BBS Mahle, srce i rub.

Re: WHEEL SPECIALIST

Poslato: 11 Feb 2014, 13:04
od wheel-specialist
nije ista, ima razlika, zavisi i od oblika felne, dimenzije, kao i stanja felni, a sto se mahle 13'' tice, cena za poliranje lica i rubova bi bila 100 eur, ali da se polira samo lice, bez unutrasnjih delova mrezastih krakova, koji bi ostali takvi kakvi su, naravno ako je dobra boja, ako se isplati ostavljati ih takve, ako bude moralo da se farba, onda preporucujem sredjivanje celih felni, postupkom potapanja u kiselinu cele felne, gde se skida komplet farba, sto je i jedini postupak (kvalitetan) farbanja unutrasnjih delova mreze, jer ako se radi rucno, ne moze lepo da se pripremi povrsina, pa dolazi do ljuscenja boje