Stranica 1 od 2

DT - TUNING

Poslato: 12 Feb 2016, 19:33
od Slavisacs
Ja cu prepustiti nasem kolegi dexterhack88 da vam malo detaljnije objasni... :drinks: :wink:

Radi tuning dizela, DPF-EGR Off i mnogo toga sto nama moze biti od koristi, on ce to opsirnije malo... :cfa:
Kao i sto se tice cena,a kad vec sve prica moze da kaze i koliki popust dobijaju clanovi kluba :pl: :mrgreen:


Slika

Re: DT - TUNING

Poslato: 13 Feb 2016, 08:39
od dexterhack88
Bosch EDC15 ECU Chiptuning 60e (u ponudi i mape firme Dalahastar.nu iz Švedske za SAAB 100e)
DPF-OFF 60e
EGR-OFF 60e
FULL pack dogovor

Bosch EDC16 ECU Chiptuning 80e (u ponudi i mape firme Dalahastar.nu iz Švedske za SAAB 120e)
DPF-OFF 70e
EGR-OFF 70e
FULL pack dogovor

Bosch EDC17 ECU Chiptuning 150e (u ponudi i mape firme Dalahastar.nu iz Švedske za SAAB 200e)
DPF-OFF 130e
EGR-OFF 100e
FULL pack dogovor

Takođe popust i na ostale usluge oko auto-elektronike, razna programiranja i uparivanja ECU-a,
ključeva, instrument tabli, popravke istih itd.

Za članove popust 10% na sve usluge.

Za ostale tipove motornih računara upit oko cene.

Takođe možemo da ubacimo mapu (softver) nekog od renomiranih tjunerskih kuća. U dogovoru sa njima ja pošaljem
mapu sa vašeg auta na tjuning i upišem tjuniranu mapu nazad, njima platite mapu a meni uslugu čitanja
i pisanja mape 45e (15e ako može da se uradi preko OBD utičnice).

Lokacija: Pančevo
Kontakt telefon: 0652177943
Kontakt osoba: Dejan

U kontaktu sam i sa Nordic-om, glavni krivac za to je MAD SERB, preko našeg kolege sam stupio u kontakt sa Kalle Uhr-om, jednim od vlasnika Nordic tuninga, uskoro očekujem cene za saradnju, Hirsch nećemo ni pokušavati jer su mape preskupe za naše podneblje :)

Svako ko ima nedoumica oko chiptuninga ili hoće da me nešto pita vezano za automobile, mobilni i PP su tu, odgovoriću u što kraćem roku.

Re: DT - TUNING

Poslato: 13 Feb 2016, 17:11
od VladimirS
:odl:

Re: DT - TUNING

Poslato: 13 Feb 2016, 17:17
od GRIPEN
Lepo

Re: DT - TUNING

Poslato: 13 Feb 2016, 20:11
od ahsirob
Kul :)

Sent from my SM-G928F using Tapatalk

Re: DT - TUNING

Poslato: 28 Feb 2016, 22:56
od dexterhack88
bice dodatni popust za 1.9Tid uskoro :)

Sent from my SAAB 93 ss turbo 230hp :)

Re: DT - TUNING

Poslato: 21 Apr 2016, 10:10
od dexterhack88
Od danas i zvanično zastupam Nordic Tuning iz Švedske, uskoro cenovnik za članove kluba i ostale. :drinks:

Re: DT - TUNING

Poslato: 21 Apr 2016, 22:12
od VladimirS
:suprised: :rsp:

Re: DT - TUNING

Poslato: 22 Apr 2016, 07:58
od dexterhack88
T5 ECU - 220e
T7 ECU - 270e
T8 ECU - 320e
DIESEL ECUs - 350e

Na ove cene, 10% popusta za clanove naravno ;)

Re: DT - TUNING

Poslato: 24 Apr 2016, 09:46
od GRIPEN
Lepo

Re: DT - TUNING

Poslato: 25 Apr 2016, 08:20
od dexterhack88
@Perkele, razlika u mapama raznih tjunera, ili ti tjuning kuća kao što je Nordic, je u iskustvu i godinama rada. Da pojasnim, tjuning se moze uraditi na hiljade načina, bitne su finese i trikovi koji se stiču godinama, takođe to što se uradi proveri se kroz sve te godine na valjcima i kroz vožnju automobila.
Samim tim imamo razliku u kvalitetu a samim tim i u ceni kao i u performansama koje osete oni napredniji vozači, nemogu svi to da primete.

Da rezimiram, svaka mapa koja se uradi daće rezultate, osetiće se razlika u potezanju iz nižih obrtaja, rasterećeniji motor i lepše ubrzanje, ali neće svaka mapa imati idealnu krivu snage i obrtnog momenta, neka lošije urađena daće dosta izduvnih gasova crnih jer je bogata smeša, naka će imati rupe u ubrzanju opet jer je oše urađena, dakle bitno je kome prepustimo da se igra sa našim softverom na automobilu. Stim u vezi npr Nordic traži oko 250e za mapu prema nama u Srbiji, Dalhastar tuning takođe iz Svedske oko 80e, a domaći tjuneri oko 60e, z ajedan tip auta uzeh sve cene primer.
Samim tim možeš prosuditi ko ima više iskustva i koja mapa je bolja i preciznije urađena.

Da napomenem da domaće mape radim već 5god, i da sam imao problem sa 2 auta, a uradio sam ih oko 400, od toga jedan je imao problem sa autom a ne mapom koja je urađena što se na kraju lutanja ispostavilo pa se čovek izvinjavao do neba, a jedan stvarno nije bio urađen kako treba, što smo popravili odmah. Tako da ni tu cena nije merilo kvaliteta jer je naše tržište ekonomski slabije od stranog pa su ljudi približili cene ljudima kod nas da bi se uopšte upoznali sa chiptuning-om.

Kao što rekoh jednom članu kome sam uradio mapu, sve tri su dobre i rade posao, bitno je koliko su ti važni oni detalji koji vode do perfekcije, to se plaća.

Takođe bi naše turbo benzin motore prepustio Nordic-u ili Dalhastaru, jer ih kod nas nema puno, stoga domaći tjuneri slabo poznaju gradivo.

Što se tiče pitanja oko razlike mape za automatic i manuel, razlikuje se remapiranje, jer automatski menjač ima svoj režim šaltanja pa samim tim mora da se prilagodi pojačanje u opsezima gde to menjaču najviše treba i gde najviše može da iskoristi snagu.

Bilo je situacija gde su ljudi dolazili sa vozilom koje je tjunirano a ide gore nego sa originalnom mapom ubrizgavanja, razlog je što je neko gledao tip motora i računara, ubacio mapu od manuelnog menjača i totalno ubio auto u pojam, imao je rupe u ubrzanju velike, dimio je kao parna lokomotiva ( ali crn gust dim ).

Re: DT - TUNING

Poslato: 25 Apr 2016, 14:34
od GRIPEN
A 'el ima neka za plin [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]

Re: DT - TUNING

Poslato: 25 Apr 2016, 14:46
od dexterhack88
GRIPEN je napisao:A 'el ima neka za plin [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
Ovde se remapira motorni racunar, samim tim moraš da remapiraš i plinski računar, te uz neku doradu dizni i isparivač ana plinu auto takođe ide bolje, ali moraš da remapiraš i plinski račran da proprati zahteve koje daje motorni na turbini, da takoreći to dobro nahraniš plinom :)

Mislim da oko ovoga može da ti pomogne najviše @Tazz, i da ti pojasni dosta toga.

Re: DT - TUNING

Poslato: 25 Apr 2016, 16:46
od GRIPEN
Znam ja to dobro. Al kad bi se neko pozabavio da napravi optimizovanu mapu za lpg gorivo za motorni racunar onda bi to sve lpg racunar lakse ispratio...

Re: DT - TUNING

Poslato: 25 Apr 2016, 16:51
od dexterhack88
GRIPEN je napisao:Znam ja to dobro. Al kad bi se neko pozabavio da napravi optimizovanu mapu za lpg gorivo za motorni racunar onda bi to sve lpg racunar lakse ispratio...
Da je fabrici npr kao kod 93 ss, ne bi bio problem da se konvertuje u Bio pa da se tjunira.

Re: DT - TUNING

Poslato: 25 Apr 2016, 20:43
od TAZZ
Heh...
T7 ima mape za biopower.

Sent from my m2 note using Tapatalk

Re: DT - TUNING

Poslato: 26 Apr 2016, 07:58
od dexterhack88
TAZZ je napisao:Heh...
T7 ima mape za biopower.

Sent from my m2 note using Tapatalk
Eto, ja rekoh da Tazz zna najbolje oko toga :)

Re: DT - TUNING

Poslato: 26 Apr 2016, 10:56
od Perkele
A dali fabrika stavlja drugacije mape za manueni i automatski menjac? Ja sam konkretno u svoj auto stavio motor 2.3 iz auta koji je bio manuelni a ja sam imao 2.0 automatski. Znaci iz manuelnog auta sam prebacio motor kod mene u automatski, prebacio sam motorni racunar ali iskreno nisam ni najmanje zadovoljan kako mi auto ide obzirom da ima 250 konja! Zadovoljan sam jedino startom koji je fantastican, ali kao da napravi rupu od 2 sekunde prebacivanjem iz prve u drugu brzinu. I da, jos mozda jedna bitna stvar, ja imam auto sa automatskim menjacem koji ima 4 brzine i fabricki nije isao sa motorom sa 250 konja vec ja mislim sa onim od 170 do 230 konja. Sta tu moze da se uradi da probudim te silne konje u svom autu???? Gripenov auto ide 10x bolje od mog sa istim motorom. :rtfm: :thumbdown: :kuuku:
I jos jedna neverovatna stvar je ta da tesko mogu da spustim potrosnju ispod 12l kad vozim otvorenim putem 80-90km/h sto je takodje maltene nemoguca misija da auto toliko puno trosi sa tako laganom voznjom. :think:

Re: DT - TUNING

Poslato: 26 Apr 2016, 11:03
od TAZZ
Perkele...
Taj motorni racunar, ima program za petostepeni menjac.
A ti u auto cetvorostepeni.

A manuelni uvek ide snaznije od automatskog.

Sent from my m2 note using Tapatalk

Re: DT - TUNING

Poslato: 26 Apr 2016, 11:42
od VladimirS
Perkele je napisao:I jos jedna neverovatna stvar je ta da tesko mogu da spustim potrosnju ispod 12l kad vozim otvorenim putem 80-90km/h sto je takodje maltene nemoguca misija da auto toliko puno trosi sa tako laganom voznjom. :think:
Ja sa 300ccm i 100ks manje spuštam na 8,6 litara plina na autoputu. Izuzetno lagana noga, do 100-110kmh. Kad ne pazim na nogu penje se na 11 litara, a brzine su iste (manuelni menjač i nešto manji auto).

Re: DT - TUNING

Poslato: 26 Apr 2016, 21:50
od Kolja
@Perkele menjaj mapu. Kad sam vrsio konverziju sa manuelnog na automatik probao da vozim sa ECUom od manuelnog,izmenja 4brzine do 60km/h. Kad je Tazz prrbacio na matik u ECU druga prica. Vise snage neosetjo menjaje brzina,pravi matik a ide 15.3s 402m i do 100km/h 7.2s
Stage 2

Re: DT - TUNING

Poslato: 26 Apr 2016, 22:51
od TAZZ
Aaauuuuuu
Perkele

Moj aero trosi na tempomatu 12.5 pri 140-150 auto put...
Ju ju ju

Sent from my m2 note using Tapatalk

Re: DT - TUNING

Poslato: 27 Apr 2016, 19:25
od Perkele
Neka prebaci neko ovo u neku drugu temu da ne trolujemo coveku njegovu temu.
@Kolja, moaj auto ide ali ne ide kao manuelni, moj auto nema sanse da osetis menjanje brzina, menja najnormalnije kad i treba da ih promeni, ali eto, ubi me to sto manuelni ide osetno bolje.
@Igore, zavisno od plina, pre mesec dana islo za Milano nas cetvoro i prtljag trosio od 10.5 do 12l a nekad zna najlaganije moguce voznje da trosi 12l. Malo sam ja preterao sa poredjenjem, ali definitivno ne ide kao da ima 250 konja.

Re: DT - TUNING

Poslato: 13 Mar 2017, 01:54
od dexterhack88
Za sve vlasnike TiD verzija Saab 93, koji poseduju EDC16 racunare, specijalna cena za tuning 100e.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

Re: DT - TUNING

Poslato: 14 Mar 2017, 08:27
od sena58
Super :odl: