Stranica 1 od 1

Autoperionica Steam

Poslato: 04 Feb 2015, 13:00
od zodiac
Dzoni, pokloni se i pocni ;)

Re: Autoperionica Steam

Poslato: 11 Feb 2015, 20:15
od Johnny Steam
Auto-moto perionica Steam u saradnji sa SAAB Club Serbia odobrava sledece popuste:

30% (za clanove kluba sa validnom clanskom kartom)na usluge pranja vozila (spolja/unutra)
15%na usluge dubinskog pranja ili full pranja(full pranje podrazumeva, full dubinsko pranje + neka od dodatnih usluga (pranje spolja, voskiranje itd) u tom slucaju se sabira standardna cena svega sto se radi i na celu sumu oduzima 15%)

Voskiranje i rain repellent ne podlezu popustu

Popust od 10% i 5% se odnosi na clanove foruma (bez clanske karte)

Cene bez popusta:
Klasicno pranje (spolja/unutra) 600din.
2 step pranje (spolja/unutra) 1200din
Pranje parom (spolja/unutra) 1600din
Pranje motornog prostora parom 700-1000din
Full dubinsko pranje i susenje 3500-5000din (cena zavisi od velicine i zaprljanosti vozila)
Rucno voskiranje 500din (2 meseca garancije)
Rain repellent 500din (4 meseca garancije)
Pranje motocikla 700-1000din
"mini detail" (2 step pranje, voskiranje, rain repellent, sredjivanje felni i izduva, dressing guma i plastika) 3000din

Postoji mogucnost parcijalnog dubinskog pranja, sredjivanje felni i jos dosta usluga.

Biljane Jovanovic 9, Konjarnik
Slika

Slika

Za dodatne informacije i zakazivanje pozvati:
064/122-59-47 Johnny

Re: Autoperionica Steam

Poslato: 11 Feb 2015, 20:37
od Johnny Steam
2 step pranje, tj metoda dve kofe Pravilno pranje vozila

Većina svoje ljubimce u kućnoj radinosti (mada je to slučaj i sa nekim perionicama) pere sa sunđerom i tu pravi najveću grešku i uništava lak.

Postavićete pitanje šta to nije u redu sa sunđerom?
Najveći problem dolazi od ravne površine sunđera (u zavisnosti od proizvođača neki na sebi imaju manje ili veće rupice ali je to nedovoljno).

Pokušaćemo to prikazati crtežima. Zamislite lak na Vašem ljubimcu sa česticama prljavštine koje želite da opere i povratite sjaj vašem vozilu. Većina tih čestica je oštra i gruba i ponaša se kao abraziv.

Slika
temporary image hosting

Kada na tako zaprljan lak postavite sunđer kao što se i radi prilikom pranja čestice prljavštine ostaju zarobljene između sunđera i laka i to izgleda otprilike ovako

Slika
image sharing

Prilikom prevlačenja sunđera preko laka vi povlačite i oštre čestice prljavštine preko laka. Kada ih povlačite one za sobom ostavljaju fine ogrebotine debljine vlasi kose ili još tanje koje pod sunčevom svetlošću daju paukovu mrežu ili swirl marks


Rezultat je sledeći...
Slika
upload pic

Postavlja se pitanje pa sa čime prati automobil?
Rešenje leži u namenski pravljenim rukavicama tzv wash mitts. Ima ih bezbroj na tržištu a izgledaju ovako

Slika
imgurl

Prednost rukavica za pranje je što su meke i što apsorbuju prljavštinu unutar sebe i onemogućuju grebanje Vašeg laka odnosno tu mogućnost smanjuju na minimum. Na crtežu to izgleda ovako

Slika
gif uploader

Ovim načinom pranja izbegnuti će te prevlačenje prljavštine preko farbe i stvaranje swirls-ova odnosno tu mogućnost će te smanjiti na minimum.
Koji wash mitt koristiti ostaje na Vama i Vašim finansijskim mogućnostima. Cene se kreću od 10 do 50 evra.

Sledeće stavka u ovom pranju su šamponi.
Potrebno je izabrati šampon koji ima dobra svojstva podmazivanja, one koji će Vam omogućiti što lakše prevlačenje rukavice preko laka. Tu ću Vam prilikom izbora reći sledeće: koliko para toliko i muzike. Litru pravog šampona neće naći ispod 10 evra. Naravno to ćete moći i sa jeftinijim šamoponima ali je potrošnja znatno veća.
Druga stvar prilikom izbora šampona je to da ne uništavaju i ne isušuju lak odnosno da ne sadrže štetne hemikalije koje će isušti Vaš lak, skinuti vosak i ostaviti ga nezaštićenog. Većina tu pravi krucijalnu grešku, za pranje koristi tečnost za sudove. Ona je dizajnira na otapa sve masnoće (uključujući i vosak) koje će isušiti Vaš lak i na kraju dovesti do oksidacije.

Metoda dve kante.

Prilikom pranja automobila većina ima jedan sunđer i jednu kantu. To je takođe jedan od problema prilikom pranja koji takođe može dovesti do swirls-ova. Metoda dve kante kao što iz naziva sledi koristi dve kante prilikom pranja automobila. U prvoj kanti imamo rastvor šampona a drugoj čistu vodu. Pošto ste sa rukavicom oprali jedan deo automobila i potrošili rastvor koji se nalazi na rukavici nećete je odmah umočiti u rastvor šampona već u kantu sa čistom vodom kako bi isprali čestice prljavštine koje ste zarobili u rukavici. Prilikom metode dve kante u samim kantama se pri dnu nalazi mreža koja se naziva grit-guard i čija je svrha da Vam onemogući da rukavicu zamočite skroz do dna kante na čije je dno pala prljvština.
Evo kako izgledaju kante i grit-guard

Slika
print screen

Predpranje

Jedan od najbitnijih koraka u pranju automobila.
Za ovu svrhu se koriste namenska sredstva tj bezkontaktni šamponi. Njihova svrha je da omekšaju prljvštinu o kojoj smo gore pričali i da prilikom puškiranja Vašeg automobila skinu što je više moguće prljavštine te da Vam kod glavnog pranja rukavicom i šamponom pripreme što čistiju površinu i smanje mogućnost grebanja na minimum.
Napomena: autoperionice koriste samo bezkontaktna sredstva a retko koja posle i šamponira kola -jednostavno to im se ne isplati iako na svakoj bezkontaktnoj tečnosti piše prewash.

Tehnika pranja:

Počnite od točkova, lukova oko točkova i šupljina oko vrata. Kada koristite četku za felne i rastvor šampona vrlo je moguće da će Vam hemija sa točkova dospeti na lak koji ste predhodno oprali te će te ga morati ponovo prati (lak). Ne zaboravite oprati predele oko unutrašnosti vrata, pragove i predele oko vrata gepeka da se ne bi ponovo vraćali na te delove kada operete spoljašnjiost pošto će Vam vraćanje na te delove ponovo uprljati lak te će te isti posao raditi dva puta.

Šamponiranje:

Ovo je glavna faza pranja i trenutak kada možete nanenti oštećenja na laku "swirls" ukoliko ne vodite računa. Koristite šampon razređen u razmeri koju navodi proizvođač. Jača koncentracija nego što je potrebno može skinuti vosak sa kola. Možete koristiti kako hladnu tako i toplu vodu. Ja uvek koristim toplu kako zbog ruku tako i zbog šampona, jer šampon kao i svak hemija bolje radi sa toplom vodom. Bilo bi idealno kada bi imali dve rukavice s tim što će te jednu koristiti ispod lajsne za najprljavije delove a drugu za ostatak automobila. Prilikom pranja koristite pravolinijske pokrete (ne kružne-o tome ćemo u nekoj drugoj temi) koristeći umeren pritisak.

Slika
image upload no limit

Za ostatke na laku koje ne možete skinuti pranjem rukavicom i šamponom ne koristite pritisak. Tu Vam je potrebna jača hemija kao npr neki tar remover ili sl koji će bez problema skinuti te kontaminacije. Pritiskom će te samo oštetiti lak.

Ispiranje:

Po završenom pranju isperite Vaš automobil sa dosta vode koristiće crevo, za ovaj deo nije Vam potrebna mašina za pranje pod pritiskom.

Sušenje:

Još jedna od bitnih faza u pranju automobila. Koristite mikrofiber peškire bez etikete (koje bez problema ostavljaju tragove po kolima pogotovo ako je reč o crnom automobilu). Krpu presavijte kako bi dobili što mekšu površinu. Možete koristiti i jelensku kožu ali vodite računa da je čista.

Re: Autoperionica Steam

Poslato: 11 Feb 2015, 20:53
od Johnny Steam
Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika


Sva pitanja, nedoumice itd. mozete postavljati u ovoj temi ili pozovite.
Pozdrav :drinks:

Svi radovi na Facebook, perionicasteam

Re: Autoperionica Steam

Poslato: 11 Feb 2015, 21:08
od zodiac
Hvala Dzoni, okaci slobodno i neki video, interesantno je videti postupak pranja parom.

Inace, sa Dzonijem sam prvi put stupio u kontakt pre godinu dana, i odvezao mu beznadezno prljavu Alfu 166 sa svetlo sivim koznim enterijerom. Automobil je unutra izgledao kao da je neko vreme proveo na dnu Dunava, i smrdeo je kao da su se njime prevozile divokoze. Koza je bila dobro sacuvana u smislu da nije izgrebana i ispucala, ali je ceo enterijer bio pod viseslojnom prljavstinom koja se nije dala ocistiti nikako konvencionalnim pranjem. U autocentru Boban su mi rekli da ne mogu da urade nista, da moze da se opere sve, ali da rezultat nece biti bog zna sta. Onda mi je prijatelj preporucio Dzonija, odvezao sam Alfu tamo i ostavio je u servisu. Nakon dobrih 7 sati masiranja, dosao po auto, i zatekao potpuno nov enterijer, bez trunke prljavstine, sve do poslednjeg dugmeta na tabli je bilo kao iz fabrike, tepisi i nebo kao novi, sedista neverovatna, dozivela drugu mladost, a koziji miomirisi su netragom nestali. Zato sam i dosao na ideju da Dzonija pozovem na saradnju sa nasim malim klubom, znam da svi volite svoje saabove, a Steam je pravo mesto za adekvatan kozmeticki tretman nasih ljubimaca. Najtoplije preporucujem, covek je totalni profesionalac, voli svoj posao i odlicno ga poznaje ;)

Re: Autoperionica Steam

Poslato: 11 Feb 2015, 22:08
od Kolja
Svaka cast,zna znanje nema sta... Treba nam neko jos ko farba dugmice i vrsi reparaciju koznih delova enterijera...

Re: Autoperionica Steam

Poslato: 11 Feb 2015, 22:43
od Johnny Steam
Hvala.
Imam I za to coveka! Ukoliko Garage 73 to ne rade :drinks:

Re: Autoperionica Steam

Poslato: 11 Feb 2015, 22:47
od Kolja
Imam i ja,ali nije prijavljen tako da od zvanicnog popusta nema nista ali radi fenomenalno.
Mada malo volje i moze svako srediti volan i ispucala sedista jer ima firma koja se bavi prodajom kitova za reparaciju

Re: Autoperionica Steam

Poslato: 11 Feb 2015, 23:25
od zodiac
Ima neki lik na kupujemprodajem se oglasava da radi reparaciju i farbanje koznih sedista, vidim da resava pukotine i rupe, bar na slici. Dobro je da se neko i toga prihvatio kod nas, gledao sam sta rade napolju servisi koji se ovim bave, izgleda kao magija, da ne verujes kakvi su rezultati. Ako je ovaj kod nas na 30% onoga sto sam gledao da moze da se uradi, dovoljno je. Za farbanje dugmica mi je rekao skoro drugar koji je alfista, a na tom zabarskom poluproizvodu se sve od plastike trosi nemilice, da su nasli nekog tipa koji to radi uspesno. Radi sa letrasetom, plastik prajmer i posle farba, zguli kad se osusi, ne deluje kao neka nauka.

Re: Autoperionica Steam

Poslato: 01 Apr 2015, 11:04
od Johnny Steam
Evo jos par svezih radova :lazy:

Dog war, Armagedon!
Slika Slika
Slika Slika
Slika Slika
Slika Slika

Alkntara

Slika Slika Slika

Tretman koze

Slika Slika Slika

Slika Slika

Slika Slika


Rucno voskiranje i na siberu Rain repellent. Beading posle mesec dana ;)

Slika

Re: Autoperionica Steam

Poslato: 01 Apr 2015, 17:25
od dragan225
Svaka cast ;) , koji vosak koristis

Re: Autoperionica Steam

Poslato: 01 Apr 2015, 17:37
od Johnny Steam
Tnx ;)

Vosak, Auto Magic BC-2

Re: Autoperionica Steam

Poslato: 10 Apr 2015, 10:52
od Johnny Steam
Vosak AutoMagic BC-2 u akciji ;)

phpBB[video]

Re: Autoperionica Steam

Poslato: 14 Jul 2015, 20:21
od Johnny Steam
Sve radove i desavanja mozete videti, postaviti pitanje i sve ostalo na FB stranici ;)
(nisam bas cesto na forumima)

Re: Autoperionica Steam

Poslato: 15 Jan 2019, 23:47
od Minketa
Odvezao auto juce kod Johnny-ja, danas preuzeo: opran do detalja, voskiran, rainrepellent, ispolirani farovi. Drugi auto!
Johnny je pravi fanatik. Uzimam mu to za vrlinu. Neposredan, lako komunicira, prijateljski nastrojen. Potrudio se da objasni sta i zasto je uradio, sta mogu da ocekujem, ogranicenja, garancije na rad, posavetovao kako dalje da odrzavam auto. Skuvao covek kafu!
Johnny-jev rad kosta ali Steam nije obicna perionica.
Za svaku preporuku!

Re: Autoperionica Steam

Poslato: 16 Jan 2019, 15:17
od VladimirS
I neke slike ne bi smetale :ppi:
Još da ima ,,pre i posle" kao kod dr. Colića... :smesko:

Re: Autoperionica Steam

Poslato: 19 Jan 2019, 00:12
od Minketa
Nisam slikao, ali srecom Johhny jeste! Bio sam tanak sa vremenom. Radni dan. Od 13:00 radim. Pre podne je kratko za ovakav posao jer zimi susenje ide sporo. I onda sam morao da ostavim auto, sutradan da ga pokupim. Prvi dan sam samo dosao i odjurio dalje.
Veceras upload sporo ide pa cu probati sutra da ih okacim.
U sustini, motrim vec neko vreme Johnny-jeve slike na fb. Lepo to izgleda al' mi mnogo para. Jos sto stvari me ceka da odradim na njemu. Onda je poceo ovaj kijamet a ja nemam garazu, zivim u zgradi. Pre dolaska kuci - stanem u neku perionicu, plaknem ga malo - i posle 100m kao da nista nisam ni radio. Ostavim ga osoljenog kao sunku za susenje. Onda sam primetio sta rizla uradi. Katastrofa! Auto sav iscvakan, izubijan od rizle. Pomislim, na prolece ga necu prepoznati!
Saberem se i odem.
Kad sam ga preuzimao odusevio sam se kao kuce. Svaku paru vredi, bez dvojbe! Pre tretmana, posle voznje je bio prljav kao prase. Sve se lepilo za lim. Sad curi sa lima kao sa masnog, lim se ne kvasi. Johnny-jeva preporuka je da se bar tromesecno ponovi tretman. Izmedju toga ispuskirati, posusiti i pozeljno naneti sloj tecnog voska (da ovaj njegov sto duze ostane na limu). Trudicu se da ispostujem. Koliko uzivam u dobroj voznji toliko uzivam i kad ga vidim da lici na nesto.