Stranica 1 od 1
Re: Saab 9000 CD,CS, 900OG...
Poslato: 03 Apr 2017, 10:21
od zodiac
Nemoj nista da prljis dok ne nakacimo na komp. Ja nisam primetio da je ista bilo sporno sa lambda sondom, tako da ce najpre biti da je CE palio zbog plina. Auto MORA da se adaptira na benzin. A posle toga treba da ide na stelovanje plina. Pa tek onda voznja na plin.
Re: Saab 9000 CD,CS, 900OG...
Poslato: 03 Apr 2017, 11:41
od Kolja
3 brzina blaga uzbrdica,rucna na prvom zubu i WOT od 2200 do 4000. Vecu glupost nisu mogli da izmisle,dobro neko glavu nije izgubio adaptirajuci svemirski trionic jebo ih on.Manuelni i moze ali matik je jebada opsta. Das gas pun ali bez kick downa pa ga lepo ti ubodi bez da probas 20 puta.
Re: Saab 9000 CD,CS, 900OG...
Poslato: 03 Apr 2017, 15:21
od Slavisacs
Nije mi sad bas jasno...
Ja sam adaptaciju radio u 5oj od 60-160 pun gas...
Znaci da ima vise nacina adaptacije ili ?
Mozda bi bilo dobro posebnu temu na ovo, posto je bitna stvar...
Da li T7 ima adaptaciju i kako, nesam se jos igrao sa njim? Mozda i za to tema...
Послато са Lenovo A606 уз помоћ Тапатока
Re: Saab 9000 CD,CS, 900OG...
Poslato: 03 Apr 2017, 15:30
od zodiac
Napisao sam ti vec preko Vibera kako se radi adaptacija, evo jos jednom: na ravnom na 60 u petu brzinu i pun gas do 3.300rpm. Zadrzis se par sekundi na 3300 i oboris gas i ides kuci. Na jakoj uzbrdici trecom pun gas do 4500rpm i ides kuci. Uzbrdicu nemas u Dobanovcima, ali imas autoput i odlican pravac, pa koristi prvi metod. Pre toga priprema automobila isto onako kako sam ti rekao, klema dole 5 minuta otvorena vozaceva vrata, vratis klemu, upalis auto, ugasis klimu, pustis da se ugreje u leru dok ne upali ventilator. Sednes u auto i izvezes se na put, skines klemu opet, sacekas, zatim opet bez klime dovezes do 60km/h, prebacis u petu brzinu i potopis gas. Rucnu ne povlaci nikako, na ravnom, uzbrdo ili nizbrdo.
Re: Saab 9000 CD,CS, 900OG...
Poslato: 03 Apr 2017, 15:37
od zodiac
Inace, da objasnim svrhu adaptacije:
Trionic 5 se adaptira na max boost pressure izmedju 2750 i 3250rpm WOT.
Ovo fakticki znaci da hvata momenat kada ce prvi put biti odsrafljen u ovom rezimu da upise punjenje turbine pre korekcije apc ventilom, zato je vazno da se adaptacija uradi kako treba, kako bi imao lufta da moze da postigne boost request.
Ovo je narocito vazno kod automobila kod kojih je promenjena mapa odziva turbine i boost request - citaj na svemu sto je tjunirano, ali je vazno uraditi i na FPT posle reseta racunara.
Re: Saab 9000 CD,CS, 900OG...
Poslato: 03 Apr 2017, 15:48
od Kolja
Njemu je najduzi menjac on je u 3 na 4500 debelo na 160
Re: Saab 9000 CD,CS, 900OG...
Poslato: 03 Apr 2017, 16:17
od zodiac
Pa ako hoces da radis adaptaciju uzbrdo trecom, mora tako. Lakse je ravan autoput i peta.
Re: Saab 9000 CD,CS, 900OG...
Poslato: 03 Apr 2017, 16:52
od Kolja
Kazem ima vise nacina a on neka bira ono sto moze. Mora da ima dobro oktansko gorivo u rezervoaru ako zeli dobar ucinak. Na 3500 u 5 je na 165 km/h samo neka pazi na plave i sve ce biti ok.
Re: Saab 9000 CD,CS, 900OG...
Poslato: 03 Apr 2017, 17:58
od zodiac
Sad tek vidim sta sam napisao. Ne 4.500, 3.500rpm uzbrdo. Adaptacija je u opsegu 2.750-3.250rpm. I jeste, trebalo bi neko premium gorivo, ali na to je bolje da se ne adaptira, obzirom na to sta ce sve da popije u kasnijem zivotu.
ADAPTACIJA TRIONIC 5
Poslato: 03 Apr 2017, 20:42
od Slavisacs
Mislim da je ovo veoma važno za drugare koji voze 9000 sa Trionic 5...Pa ćemo posebnu temu
Hvala na savetima...
Jel se zna za Trionic 7 sta i kako?
Inače za one koji ne znaju
WOT skracenica od
Wide open throttle
Re: ADAPTACIJA TRIONIC 5
Poslato: 05 Jun 2017, 18:33
od Nordic Tuning USA
Nemogu razumiti? Kaku adaptaciju??
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: ADAPTACIJA TRIONIC 5
Poslato: 05 Jun 2017, 21:27
od zodiac
Malo gore napisano, crvenim slovima, prilicno krupno.