Stranica 1 od 4

Re: Jos jedan 9k CS u drustvu

Poslato: 05 Dec 2016, 21:26
od zodiac
Kolja je napisao:Mapu uskoro kod Kikija moracu i ja da menjam. Dobijace valjda direktno iz Swe proverene mape
Mislis sa thepiratebay.se, odakle poticu i sve ostale proverene mape? Jeste server u Svedskoj, to je istina :) Mislim, stvarno ne razumem sto pravite toliku dramu oko mapa, ili je divlja, ili je potpisana. Divlju ne bih stavio, potpisanu bih, pod uslovom da nece da mi slomi menjac. Potpisane su cesto bile dostupne za skidanje, iako je to na zapadu protivzakonito. Razlog tome je sto sve te tjuning kuce odavno vec ne zaradjuju novac na tjuniranju saab-ova, jer ne bi imali sta da tjuniraju i zabole ih da li im neko kopira mapu, kad je proizvod potpuno obsolete.

Evo sta treba, da ne mistifikujemo vise: Lawicel USB CANBUS ne kosta 500 EUR i lako se nabavlja (eno ga u fioci nisam ga ni isprobao), serijski kabl, jedan prekidac, otpornik, musko-zenski USB kabl i konverter 12-18VDC - ovo je sav hardver za montazu na auto ukoliko zelite da ga ostavite trajno 'otvorenim' za tjuniranje/live pracenje parametara. Racunar moze bilo koji win, ali ne bi bilo lose da se usb port na koji je nakacen lawicel spusti na 1.1 specifikaciju.

Sto se softvera tice, T5, T7 i T8 suite su javno dostupni kao i alati za canbus flash (http://www.txsuite.org/, mapa se lako iscita sa vec tjuniranog auta i jos lakse dospe na torent. Meni je inace od samog tjuninga mnogo interesantnija mogucnost pracenja live parametara u voznji. Onda nema dileme kako auto dise i sta mu fali.

Softver radi bez problema na Win XP-10, na 32-bit ili 64-bit verzijama OS. Za svaki suite na sajtu koji sam gore naznacio postoji tutorijal, a postoje i ziva iskustva i tutorijali ljudi koji su radili ovo na svojim automobilima pre svega na trionictuning.com i saabscene.com. Kad budem ovo radio na svom autu, snimicu video materijal sa detaljnim uputstvom i za iscitavanje mape, i za ubacivanje nove, i za T7 APC setap na T5.

Takodje toplo preporucujem ovaj thread:http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=236726

Re: Jos jedan 9k CS u drustvu

Poslato: 05 Dec 2016, 21:51
od Kolja
Ja zelim fabricki setup dosta sam divljao. Ne bih da saranim menjac pre vremena. Najvise me nervira sto sa ovom mapom nemam dobro sagorevanje auspuh je uvek crn iako je sve ostalo ok.
Po pravilu kad ga cepas auspuh treba da se zabeli i da ne peckaju oci od prejake smeshe.

Re: Jos jedan 9k CS u drustvu

Poslato: 05 Dec 2016, 22:10
od zodiac
Stock binovi su javno dostupni, to ti nece biti neki problem.

Re: Jos jedan 9k CS u drustvu

Poslato: 14 Dec 2016, 23:51
od zodiac
Pripreme u toku...

Slika

Re: Jos jedan 9k CS u drustvu

Poslato: 03 Feb 2017, 17:40
od zodiac
Zavrsio sam radove na saab-ovima, i jedan i drugi su sada kompletirani, ceka se zamena turbine u nedelju i gotovo. Sad za cs1 nemam senzor temperature vode, skinuo danas kod Ace jedan sa 900ng, nije isti, kod mene je siri navoj. Jos uvek sam u manjku za jedan senzor temperature vode i jedan senzor pritiska ulja. Uzeo sam i jedan komp, sapu i T7 ventil, to je za buduce radove.

Re: Jos jedan 9k CS u drustvu

Poslato: 11 Feb 2017, 17:47
od zodiac
Oprao motor i odlucio da ne rizikujem sa vodom. Prvo tri komada Textar brejk klinera u krug dok nije sve spalo, onda krpa natopljena petrolejom, i sat vremena kasnije to izgleda ovako:

Slika

Kad budem imao vremena, ispuskiracu ga odozdole i prostor napred oko hladnjaka, i bice kao lutka. Curkanje, za sada, samo sa jednog od donjih holendera hladnjaka za ulje, ostalo je suvo i ne ostaju tragovi ispod auta. Treba da se zameni bakarna sajbna.

Takodje sam napravio T5 canbus kabl, podigao sve softvere i napravio prve mape. Sve radi odlicno, CS konacno ima mapu prilagodjenu TD04 turbini, T5 Suite/Flasher su genijalne alatke i lako se prevazilaze problemi, ukoliko ih sami ne pravite. Evo kako i to izgleda u radu, otprilike:

Slika

Kada budem u potpunosti znao sta radim, a nisam daleko, napravicu video tutorijal za T5 Suite pa mozete i sami da se igrate, nije tako strasno kako izgleda na prvi pogled.

Re: Jos jedan 9k CS u drustvu

Poslato: 12 Feb 2017, 16:56
od zodiac
:dev:

Slika

Slika

Re: Jos jedan 9k CS u drustvu

Poslato: 12 Feb 2017, 22:06
od kd23se4
:smesko: :smesko: :smesko: :smesko:

Sada si u ocima komsiluka zreo za Slika

Re: Jos jedan 9k CS u drustvu

Poslato: 20 Feb 2017, 13:38
od zodiac
Nemam bas vremena da se posvetim vozilima, mrka kapa bar do 03.03. Ali sam sinoc ipak zavrsio vazan posao: izmenio mapu u vrednostima za T7 APC mod, napravio kabl da ne bih ostecivao fabricku instalaciju i ono najvaznije - otvorio kompjuter, diskonektovao pin 5 sa multiplexera i postavio kratkospojnik tamo gde treba. Operacija uspela, ecu se normalno ocitava, kad se vratim sa puta ide unutra i na probu. Evo kako sve to izgleda sada:

Slika

Slika

Intervencija na kompu uopste nije naivna kao sto izgleda na prvi pogled, sve je mnogo sitnije nego na slikama. Postaviti i zalemiti kratkospojnik je lako, ali je odvajanje petog pina sa cipa prava agonija. Na netu sam procitao predloge da se samo pocupa spicom, mene iskustvo uci da je to izvesno najbolji nacin da se unisti stampa na maticnoj ploci, tako da je kondenzator za leve strane morao da se skida, pa tek onda grejanje i odvajanje pina. I sve mora pod lupom, posto se ne vidi nista. Naravno, po zavrsetku radova se poprska plastik sprej na sve sto je cackano zbog hidroizolacije ploce. Ali smo sada T7 APC ready, vise nema nazad :)

Re: Jos jedan 9k CS u drustvu

Poslato: 20 Feb 2017, 16:53
od zodiac
Uhvatio neizdrz pa umesto da odmaram pred put ja drkam saab-a. Vratio komp, povezao apc ventil, otisao da probam, dva puta kinuo, posle nista, overboost-uje. Otvorim haubu i imam sta da vidim:

Slika

Slika

APC ventil se razleteo, sreca pa je bio postavljen kako treba (naopako) inace bih pogubio delove, ovako je sve na okupu. Ventil je ionako bio pun ulja jer je skinut sa auta kome je pukla turbina, pa sam iskoristio priliku da ga ocistim. Ne moze vezicama nikako da se pricvrscuje za okvir ventilatora, pretegne se dance pa se desi ovo sto se desllo, otvara se sam, moram da smislim neki nosac...

Re: Jos jedan 9k CS u drustvu

Poslato: 20 Feb 2017, 19:17
od zodiac
Evo ga APC na nosacu, napravio:

Slika

Slika

Ne raspada se vise, cuje se rattle kada se dodaje gas, otpusta blow off, ali mi se cini da ide u overboost, otpustao sam nogu sa gasa na pola crvenog, nije palio fuel cut. Pored toga, cini mi se da je ventil dosta bucan, moguce je da nije ispravan, a moguce je i da je do mape, nemam boost metar povezan pa ne znam sta radi i dokle ide sa pritiskom. Cini mi se da ce prekidac za svetla napolje a na njegovo mesto boost cukica, neophodna je za ovakvo zezanje. Dalji testovi kad se vratim, CS je sada T7 konvertovani Stage 2.

Re: Jos jedan 9k CS u drustvu

Poslato: 20 Feb 2017, 19:53
od Kolja
Stage 2 puni do kraja crvenog, fuel cut ti je na 1.54 bar

Re: Jos jedan 9k CS u drustvu

Poslato: 20 Feb 2017, 20:53
od zodiac
Onda je verovatno ok, ne smem svejedno da zavrcem posto su uske cevi duz pola izduva, a ni dp nije 3". Ne bih da ubijem turbo/glavu bez potrebe.

Re: Jos jedan 9k CS u drustvu

Poslato: 20 Feb 2017, 23:43
od zodiac
Kolja je napisao:Stage 2 puni do kraja crvenog, fuel cut ti je na 1.54 bar

Sad sam proverio, stage 1 puni do 1.15 bar, stage 2 do 1.25 bar, Stage 3 1.35 bar, to su maksimalne vrednosti na WOT na boost request mapi, bar za TD04-HL15T. Sad treba znati gde je na crvenom polju tih 1.25, stvarno mi nije jasno kako nikom nije palo na pamet da bar nesto obelezi brojevima. Znam da je ivica crvenog i zutog 0.8 bar, sredina zutog oko 0.4 bar, ali gde je sta u crvenom to Bog sam zna.

Inace, u pravu si, fuel cut na overboostu se na svim stejdzovima desava na 1.54 bar. Zasto je to tako ne znam, ali znam da cu taj limit da spustim na istu vrednost kao sto je max. boost request, odnosno na 1.25 bar. Takodje sam primetio da je blokada svuda ukljucena po difoltu na prvoj, 0.72 bar je limit, medjutim druga je opet u svim stejdzovima oslobodjena do famoznih 1.54 bar, sto ce takodje na korekciju na 0.9 bar plafon, da ne bih skupljao menjac po putu.

Re: Jos jedan 9k CS u drustvu

Poslato: 23 Feb 2017, 22:17
od TAZZ
Nemere boost request I fuel cut da budu blizu...
Ne bliže od 0.2...

Fuel cut off je poslednji sistem odbrane, pusti Trionic da pegla i ispravlja. Ne može da tražiš 1.3 nadpunjenje, pa da postavim fuel cut off na 1.35...
Uvek ide u lagani over boost, cca 1 sec i onda APC popegla nazad.
Radiće ti non stop cut off, pa će raspukneš motor brzo.
Ne katapultiraš se iz aviona na prvi znak master alarma.
Zar ne???

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Re: Jos jedan 9k CS u drustvu

Poslato: 24 Feb 2017, 01:28
od zodiac
Hvala, vec sam procitao to na par mesta, sad mi je jasno zasto je setovan na 1.54, to necu da menjam.

Menjac je na svim stg 0.72 u prvoj i 1.54 u drugoj. Ova druga me bas muci, i vidim da neki to spustaju na 1.1-1.2, mani se i to cini mnogo. Vecina vozi i dalje sa 1.54, navodno bez posledica po menjac i kvacilo, sto mi je tesko da poverujem. Nisam jos ljudski isprobao auto nakon remapiranja, napravio sam kabl do sfi konektora za live vezu, pa cu sad moci da vidim u voznji sta se tacno desava. Ipak, vidi se da se preporodio nakon T7 moda, ventil jednostavno mnogo bolje radi od T5 ventila i tacka. Za ono malo sto sam ga probao, razvaljuje od snage i obrtnog momenta, ali tek kad se dobro pritisne gas, preko pola. Pre toga je malo lenj. Mozda tripujem. Ili je mapa jednostavno takva.

Re: Jos jedan 9k CS u drustvu

Poslato: 24 Feb 2017, 17:18
od zodiac
Kabl za SFI gotov, napolju poplava. Jbg. Mogu samo da ga gledam:

Slika

Re: Jos jedan 9k CS u drustvu

Poslato: 24 Feb 2017, 19:52
od zodiac
Rukavice za T5 i T7 ecu. Za T5 napravljena na brzinu i bez ideje ali je savrseno funkcionalna, za T7 nedovrsena ali uradjena kako treba i spremna za nabacivanje konektora. Krokodil na T5 rukavici je masa sa Lawicela i kaci se na kuciste ecu-a, to MORA, imace je i T7:

Slika

Re: ZOD TUNING

Poslato: 24 Feb 2017, 20:40
od Slavisacs
Malo sam skratio,prepravio, nadam se da odgovara, mislim da ovako nesto zasluzuje da bude u izdvojenoj temi :drinks: :wink:

Re: ZOD TUNING

Poslato: 24 Feb 2017, 23:05
od zodiac
Naslov teme je malo pretenciozan, ne tjuniram ja nista, samo sledim ono sto Suite radi i to moze svako od vas. Genericke mape za Stage 1, 2 i 3 sa mogucnoscu izmene tipa turbine, map senzora i tome slicno su napisane relativno konzervativno. Pri tome mislim da nisu preterano ostre i da se prava zabava desava tek debelo preko pola gasa, a najcesce na wot-u. Ima i ostrijih mapa svakako, ali mislim da su ove sasvim bezbedne i da nema razloga ici preko ili traziti vise.

Re: ZOD TUNING

Poslato: 27 Feb 2017, 07:16
od Slavisacs
:) Nista namerno, slobodno izmeni, mislim da mozes, ako ne, kazi kako hoces da se zove i zavrsicemo ;) Lepo je videti da neko zna i voli ono sto radi, a ovo definitivno moze da bude uputstvo za mlade ljude sa elanom i zeljom za tuning-om, velika pomoc i besebicno deljenje iskustva...Svaka cast na tome ;)
Prebacio sam ovde da bude preglednije, da se lakse nadje i ne padne u "zaborav" kada tvoja tema odmakne za par strana ;)

Послато са Lenovo A606

Re: ZOD TUNING

Poslato: 27 Feb 2017, 10:18
od zodiac
Cija bre tema da odmakne par strana, pa je se tek zalecem, radovi na CS-u nece prestati nikad :)

Re: ZOD TUNING

Poslato: 28 Feb 2017, 14:08
od Kolja
Slave proveri mapu moja je bila u qrtzu

Re: ZOD TUNING

Poslato: 01 Mar 2017, 06:59
od Slavisacs
Hocu, samo da se Zod malo zaukce, da ga sad ne ometam ;)

Послато са Lenovo A606

Re: ZOD TUNING

Poslato: 03 Mar 2017, 00:28
od TAZZ
Hahahhahaha...

Kako vas sve prevari đubre od čoveka majku mu ybem...

Tvoja mapa Nikola, nije bila u qrtzu, već nikad nije uradjeno usklađivanje ECU sa menjačem, koji si stavio, a izvukao si manuelni 35icu, a stavio automatik...

Delta transmission parametri nisu nikad podešeni...


E moji vi...

Bitno piši briši...
Reci-poreci...


Ljiga je taj Milašin...
I svima Vam naplatio po 300€...

Djubre bre jedno!

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk