ZOD TUNING

TRIONIC 5 AUTA i njihov TUNING
Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: ZOD TUNING

Postod Slavisacs » 09 Mar 2017, 18:23

zodiac je napisao:Nista se ne vidi, koristi postimage.org za postavljanje slika, nema expiration i linkovi su uvek aktivni.

Edit: evo popravio sam ja, molim vas koristite postimage.org za fotke.
Velika rezolucija, a kad ide preko Tapatalka forum ih prihvata a ja nemam opciju na Tapatalku za ispravku rezolucije. Kasnije kad dodjem do kompa ugvnom ispravljam...Kad ide sa kompa, regularno, imamo ogranicenja rezolucije i ne moze da se stavi slika vece rezolucije od ogranicenja iste...Kad ja hocu da slikam bez goblen veza :)
Moram da vidim da li ima nesto od podesavanja na forumu ili... nesto...

Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod zodiac » 09 Mar 2017, 20:19

Pa nemoj preko Tapatalka, postimage ogranicava automatski rezoluciju na 800x600, podesno na forum, probaj. I mogao bi da napises koju rec o tome kako ti se ponasa auto, da saberemo utiske na jednom mestu. Takodje, moram da napravim jos jedan SFI kabl pa da izmerimo sve parametre u voznji, obavezno mora da se istestira, ja sam to kod mene uradio i nakon toga provukao kabl za stalnu vezu za SFI konektorom, pa sad moram da pravim drugi. Nadam se da ce se i Vlada javiti kada promeni kasetu, za automatik mislim da je ono vise nego dovoljno.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod kd23se4 » 09 Mar 2017, 22:03

zodiac je napisao:
kd23se4 je napisao:I sada ima 230KS mesto ranijih.....?
Par postova gore, imas report sa stare mape i dyno, i report sa nove mape i dyno simulaciju.
I bilo lakse napisati esej nego neki trocifreni broj 150, 185 ili sl. :nmc:

Ko da ja znam gde treba da gledam

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod zodiac » 09 Mar 2017, 23:13

Pa i to sam napisao, nemoj da zezas. Nego Slave lenjivac samo vozi, uziva i nista ne pise.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
exumer
Postovi: 102
Pridružio se: 20 Okt 2013, 12:20
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod exumer » 10 Mar 2017, 10:35

Kada polece cs 1 :vrm:

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod zodiac » 10 Mar 2017, 12:32

Danas polece, namontirao sam APC ventil i creva, prebacio ecu na FPT za pocetak, montiram malo kasnije na auto.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod zodiac » 10 Mar 2017, 17:36

Bio mi Vlade Zaltiborac, da utvrdimo stanje mape i racunara. Racunar sam otvorio, T7 mod je uradjen i hardverski i softverski, mapa je T5 Suite Stage 2, nista nije van zadatih vrednosti. Jedina ozbiljna greska je bila vezana za odabir turbine, na autu je bila TD04, a mapa je za T25 (ne moze da skodi ali ne ide kako treba). Pa da zakljucimo slucaj: korektan tjuning, korektan mod, i nista od ovoga nije moglo da ima bilo kakve posledice po motor. Voznja od par minuta drugom na 6500rpm moze itekako.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: ZOD TUNING

Postod Kolja » 10 Mar 2017, 17:45

Sve je ovo lepo ali jedna malo veca zamerka. Svi idu kontra smerom, prvo mapa umesto prvo motor pa onda mapa.
LPT na FPT dihtung glave prvi na udaru

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod zodiac » 10 Mar 2017, 17:54

Dihtung glave je prvi na udaru ako je auto kuvao. I to nema veze sa LPT/FPT/HOT, vazno je da auto bude ispravan pre tjuninga. Dihtung glave ne crkava od mape, nego od dotrajalosti i neodrzavanja. Ako mislis da dihtung glave treba da se menja pre tjuninga, u zabludi si. Ako dihtung probije, bio je za zamenu. Izvini, ali ovo sto pricas jednostavno nije tacno.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: ZOD TUNING

Postod Kolja » 10 Mar 2017, 18:20

Ako cemo realno i iskreno sve te 9000rke su na kraju svog radnog veka a veci deo njega su bile na 0.6 bara. I mi sada hocemo 1.25 i meltene duplu snagu. Mislim u principu moze ali pitanje do kada.
Jedini auto koji je bio spreman za tuning je bio moj saab, motor uradjen i onda igranje bez granica. Tako je po PSu moze i drugacije ali to se u vecini slucajeva skupo zavrsi.
Balanseri takodje

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod zodiac » 10 Mar 2017, 18:22

Napravio novi SFI kabl, ovaj ne ide u auto, ostaje za potrebe testiranja. U skladu sa tim, duzina mu je 3m, tako da lagodno moze kroz prozor u kabinu:

Slika
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod zodiac » 10 Mar 2017, 18:31

Kolja, robujes zabludama. Motor ili valja ili ne valja, sredine nema. Ako ne valja, nije za tjuning. Motori u oba moja cs-a se ponasaju besprekorno, Slavetov motor se ponasa besprekorno, zato nema nikakvih problema posle tjuninga. Na tvom autu tek sutra treba da resavamo probleme, on je bio sve, samo ne spreman za tjuniranje bilo koje vrste.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: ZOD TUNING

Postod Kolja » 10 Mar 2017, 18:43

Kazem moj je bio 2009te spremljen i odradjen i radi vec 8 godina bez havarija.
Da nije odradjen a vozen divljacki onako raspao bi se brzo.
Sad ti meni kazes da si rasklopio motor pregledao sve i lezajeve balansera i zakljucio da je perfektan

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod zodiac » 10 Mar 2017, 19:02

Nisam rasklopio motor, jer za tim nema nikakve potrebe. Ali sam video da nakon 10 minuta voznje iznad 4000rpm i max. boosta 1.51bar koji je popio ja imam 1 knock na drugom cilindru. Ne moram nista da otvaram da bih znao da je u redu, ok?
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod zodiac » 10 Mar 2017, 19:05

I jos nesto: kad kazem motor, ja mislim na sve oko motora, ne samo na agregat: injektore, fpr, benzinsku pumpu, kasetu, svecice, senzore, turbo, ic, creva, vakuume, apc ventil - sve ovo mora da bude potpuno ispravno pre bilo kakvih intervencija na mapi. Na svu srecu, tu je knock metar, on sve kaze odmah. Pocne da lupa cim nesto ne valja. Ocitas DTC, vidis u cemu je problem i resavas.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod zodiac » 10 Mar 2017, 19:55

VAZNO UPOZORENJE ZA SVE KORISNIKE T7 MODA: VAS RACUNAR NI SLUCAJNO VISE NE SME DA SE KACI NA T5 INSTALACIJU I VENTIL! OVO CE REZULTOVATI SPALJIVANJEM DRAJVERA U IZLAZU I RACUNAR VISE NECE BITI U FUNKCIJI KADA JE U PITANJU KONTROLA TURBINE!

Da ne padne nekom na pamet nesto slicno, za svaki slucaj...
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: ZOD TUNING

Postod Slavisacs » 10 Mar 2017, 22:36

Ja sam bas razmisljao :D
Koljin motor je ok, al neke stvari oko njega mozda nisu...
Ono sto ja znam, da je Kolja dosta pedantan decko...Mozda se malo vise orjentisao na estetiku, kako enterijera, tako i eksteriera...Tako da sto se tice tih stvari, po meni je jedan od lepsih CSova u Srbiji ima tu i tamo al nista to nije bauk...Ja sebe smatram za coveka visokih kriteriuma i nebi imao problem da vozim taj auto.
Sobzirom da ono sto ja znam, tada kada ga je kupio i kasnije nije imao redovna primanja ,a uspeo je dosta toga da zavrsi sto je zamislio...i ispravi dosta krivih Drina...To samo moze lud ili zaljubljen covek da uradi...Mozda nije uspeo sve, al to ostaje na novom vlasniku da dovrsi...i treba da dovrsi...Auto je preko 20 godina tako da svaki tuning na njemu predstavlja rizik, bez obzira koliko on bio savrsen ili ne...Kupovina istog je rizik, jer ne znas sta ce sutra da ti rikne...Rizik, Saab...Samo je stvar ko hoce i moze da ga prihvati, ja jesam ;) I isplatilo se za sad :)

Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: ZOD TUNING

Postod Slavisacs » 10 Mar 2017, 22:47

A da sa CSom idem 500m do posla i nazad, tako da nisam uspeo da ga istestiram preterano jbg...Al sto se tice benzina ide dosta bolje...Plin moram da prestelujem... Posao,obaveze...ne stizem, bice bolje za mesec,dva ;)
Uzeo sam sat za njega oridjidji fabrika sa cukicom za Boost, samo da ga nakacim :)

Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
VladimirS
Drug Član
Postovi: 1271
Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
Lokacija: Zrenjanin - Kruševac

Re: ZOD TUNING

Postod VladimirS » 10 Mar 2017, 23:25

Slavisacs je napisao:A da sa CSom idem 500m do posla i nazad
Ja bih pre prošetao tih 500m, lepše/zdravije...bez uvrede. :drinks:

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: ZOD TUNING

Postod Slavisacs » 10 Mar 2017, 23:33

Bi ja nego ima nadvoznjak preko auto puta bez staze...Otkako mi je kolegu opalio kamion tu, ima secer do kraja zivota itd ne mogu da ubedim sebe da je to bas pametno i zdravo :) Sve u svemu 20min hoda...500 u jednom pravcu...

Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
VladimirS
Drug Član
Postovi: 1271
Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
Lokacija: Zrenjanin - Kruševac

Re: ZOD TUNING

Postod VladimirS » 10 Mar 2017, 23:41

E to je nešto drugo

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod zodiac » 10 Mar 2017, 23:45

Ma nema ovde rizika, motor je odlican. Sutra ide na live sesiju, videcemo odmah sta je u pitanju. Mada mislim da ce najpre biti da decko nije imao srece i da obe kasete koje ima na raspolaganju nisu ok. A ako kaseta nije ok, onda nije ok da je vozis. Ni u LPT, ni u FPT ni u tjuniranom rezimu.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: ZOD TUNING

Postod Kolja » 10 Mar 2017, 23:54

Slave ja imam drugih problema sada nazalost. Nekako saab i plin mi nisu isli nikada zajedno a moj je bas trosio i nije auto za svaki dan. Gurao sam koliko sam mogao,mogao sam i dalje ali jbg umorio sam se.
9000 je postao raritet, ovo sto je po oglasima sve groblje izakano. A meni je muka da cekam godinu dve da nadjem sedista i slicno. Ono sto valja se ne prodaje, nekom sto je ok meni ne valja jer jbg znam kako treba da izgleda dobar saab.
Po meni tvoj CS je No1 sto sam video u zadnjih par godina.
A verujte da ima strahovitih primeraka za koje sam cuo da cuce u garazama ali nisam video.
Odlutasmo od teme

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod zodiac » 11 Mar 2017, 18:50

Resio sam Koljin bivsi auto. Stavio plavu servisnu kasetu, ugrejao auto, u voznju - preko pola gasa umire, puca, drnda. Zadrzim nogu na gasu na istoj poziiciji, prebacim na plin - auto poleti. Jebena benzinska pumpa je riknula, najbolja moguca varijanta. Posle toga sam sredio racunar za Marka, cekam izvestaj posle prve T7 intervencije.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
Bagzi93
Drug Član
Postovi: 1349
Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
Lokacija: Zvecan

Re: ZOD TUNING

Postod Bagzi93 » 11 Mar 2017, 19:00

Pre 15ak dana sam na Avali isao iza jednog cs-a np( nesto na 0 pocinje tablica). Odusevilo me kako dobro izgleda( neka boja dobra u pm). Da nisi mozda ti bio :ppi:
P.S. Kod 1000 ruza saab ode levo ka resniku.


Povratak na “SAAB 9000 - 900NG/9-3 I - TRIONIC 5”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost