
K: Garrett gt17
- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
K: Garrett gt17
Da li ima neko ovu turbinu polovnu na prodaju?Bilo bi lepo da je u nekom ok stanju. 

- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Garrett gt17
sto ne bi uzeo MHI TD04 HL 15T o zavrsio poso kad vec kupujes 
a ako ces bas gt 17 99% ima Mare i daje garanciju, pozovi se na mene i nemas problema,Marko 069 3190403

a ako ces bas gt 17 99% ima Mare i daje garanciju, pozovi se na mene i nemas problema,Marko 069 3190403

ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! 
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance


LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba

powered by Nordic performance


- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: Garrett gt17
Hvala ali ipak samo resili da je repariramo.Mislim da je to najbrze i najsigurnije resenje :)
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Garrett gt17
Jeste.
Sent from my m2 note using Tapatalk
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Garrett gt17
I koliko košta to zadovoljstvo?sena58 je napisao:Hvala ali ipak samo resili da je repariramo.Mislim da je to najbrze i najsigurnije resenje :)

- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: Garrett gt17
Pa...kompletna priča regularno kosta 270e. E sad ja sam je dobio za 250e. Tu spada kompletan remont sa zamenom i kompresorskog i turbinskog kola sa osovinom, naravno i skidanje montaža interkulera, njegovo pranje, kao i sva creva od usisa.
Naravno tu je i neizostavna garancija godinu dana....kao i meni najbitnije znam ljude sa kojima sam i privatno prijatelj.
Tražili smo i polovnu varijantu...i pošto ona glasi 160e. polovna GT17 + 50e. demontaža i montaža....to na kraju izađe 210e tj. samo 40e. jeftinije od full remonta.
Rekoh sebi, mala je to razlika, a i već rasklopljenu turbinu bih morao vraćati na auto, pa za Beograd na montažu polovne, kad dodam gorivo, izađe i manja razlika.
Naravno tu je i neizostavna garancija godinu dana....kao i meni najbitnije znam ljude sa kojima sam i privatno prijatelj.
Tražili smo i polovnu varijantu...i pošto ona glasi 160e. polovna GT17 + 50e. demontaža i montaža....to na kraju izađe 210e tj. samo 40e. jeftinije od full remonta.
Rekoh sebi, mala je to razlika, a i već rasklopljenu turbinu bih morao vraćati na auto, pa za Beograd na montažu polovne, kad dodam gorivo, izađe i manja razlika.
- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: Garrett gt17
Inače, smatram priču poprilično proverenom, jer sam i na crnom Saabu radio pre dve godine isti remont na GT17, kod istih ljudi i odmah uradio kod Tazza remap na 225KS i tako presao skoro 30.000km.
Skidao sam je pre dve nedelje (hteo da montiram T25 pa odustao, zbog po meni mnogo prepravke) i pregledao. Turbina je kao nova...(doduše ja vozim lagano i retko kad preko 3000-4000rpm).
I to mi je bio jedan od faktora koji je uticao na odluku o remontu.
Skidao sam je pre dve nedelje (hteo da montiram T25 pa odustao, zbog po meni mnogo prepravke) i pregledao. Turbina je kao nova...(doduše ja vozim lagano i retko kad preko 3000-4000rpm).
I to mi je bio jedan od faktora koji je uticao na odluku o remontu.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Garrett gt17
Lep odgovor. Hvala! 
Trebao bih i ja svoju da proverim (zbog nekih metalnih zvukova
), pa polako prikupljam informacije gde, šta, kako...

Trebao bih i ja svoju da proverim (zbog nekih metalnih zvukova

Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost