K: Trionic 5

AUTO OPREMA

P: za Prodajem
K: za Kupujem
Korisnikov avatar
nordmaschine
Postovi: 141
Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
Lokacija: beel

K: Trionic 5

Postod nordmaschine » 16 Avg 2015, 14:05

Nije hitno, ali trebao bi mi jedan Trionic 5 ecu, senzorika (MAP, IAT, CLT, lambda), wastegate solenoid (eventualno) i crvena DI kaseta...

Takođe, kablaža-instalacija svega toga ne bi bila na odmet...

Može sve u kompletu, može jedno po jedno, kako naleti...

Kontakt na pp ili još bolje viber/whatsapp +387 66 877 332
nordic renegade team member

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: K: Trionic 5

Postod TAZZ » 16 Avg 2015, 14:40

Najbolje je...
Komplet da nadjes.
A solenoid, T7.
A Ecu T5 reprogramirati da koristi taj solenoid.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
nordmaschine
Postovi: 141
Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
Lokacija: beel

Re: K: Trionic 5

Postod nordmaschine » 16 Avg 2015, 21:36

Pa ono...to bi najkulje bilo... Razgledam ovdje oglase ako šta izleti da čerupam, isto i kod vas šta ako se pojavi bih volio da mi se javi ovdje ili nekako... Znam da je tako uvijek najjednostavnije, šta god sam pravio iz dijelova me je na kraju skuplje izašlo...

Sad si me zainteresovao - zašto je T7 solenoid bolji?
nordic renegade team member

Korisnikov avatar
stevak
Postovi: 455
Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
Lokacija: Zemun

Re: K: Trionic 5

Postod stevak » 16 Avg 2015, 21:51

nordmaschine je napisao:Nije hitno, ali trebao bi mi jedan Trionic 5 ecu, senzorika (MAP, IAT, CLT, lambda), wastegate solenoid (eventualno) Takođe, kablaža-instalacija svega toga ne bi bila na odmet...
Ja to možda i imam na ovom mom 9k što ga čerupam, ali te ništa ne razumem. Mislim, jasan si ti onom ko je upućen, ali sam ja dunster koji je prestao da živi onda kada je prva elektronika ubačena u neki auto. :(

Inače kad pišete ovakve skraćenice redovno ih čitam, otprilike kao šestomesečno dete kad gleda crtaće samo zato što su mu šareni i što se nešto miče :smesko:
ex SAABotražitelj <9000CS>

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: K: Trionic 5

Postod TAZZ » 16 Avg 2015, 22:29

T7 solenoid ne crkava

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
nordmaschine
Postovi: 141
Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
Lokacija: beel

Re: K: Trionic 5

Postod nordmaschine » 16 Avg 2015, 23:10

Ako je samo do toga, a u softveru se može podešavati solenoid, imam Jetronic solenoid koji garantujem da neće crći...

Kad smo kod adaptabilnosti, koje su šanse da se podesi položaj senzora ugla radilice relativno na TDC? Koliko se sjećam, Trionicu je trigger 117° BTDC, na mom frankenštajnu je 87° BTDC. Mogu napraviti trigger prsten sa 117°, ili mogu prepraviti zamajac na 117°, ali najlakše bi mi bilo softverski pomjeriti point na 87°, ako je movuće do tih granica čačkati Trionic ECU...


Steva, to bibilo sjajno ako imaš...
nordic renegade team member

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: K: Trionic 5

Postod TAZZ » 17 Avg 2015, 17:02

Mnogo veći problem ne ne kompatibilnost senzora.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
nordmaschine
Postovi: 141
Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
Lokacija: beel

Re: K: Trionic 5

Postod nordmaschine » 17 Avg 2015, 18:25

Kompatibilnost senzora ne bi smjela biti problem, isti su senzori u suštini. Ali nije problem ni koristiti SAAB-ov senzor.


EDIT:
Da ne bude zabune. Pričam o senzoru položaja radilice. Koliko ja znam, T5 koristi standardan generički Boschov VR pickup senzor... Zar ne?
nordic renegade team member

Korisnikov avatar
nordmaschine
Postovi: 141
Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
Lokacija: beel

Re: K: Trionic 5

Postod nordmaschine » 19 Avg 2015, 19:47

Jel T7 radi na CAN mreži i nema šanse kao standalone komponenta da se nakači?
nordic renegade team member

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: K: Trionic 5

Postod TAZZ » 20 Avg 2015, 09:23

?
Misliš na Solenoid?

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
nordmaschine
Postovi: 141
Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
Lokacija: beel

Re: K: Trionic 5

Postod nordmaschine » 23 Avg 2015, 03:10

Solenoid ko solenoid...

Mislim na T7 ECU.
nordic renegade team member

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: K: Trionic 5

Postod TAZZ » 23 Avg 2015, 08:16

T7 Je komplikovanije staviti nego T5.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
nordmaschine
Postovi: 141
Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
Lokacija: beel

Re: K: Trionic 5

Postod nordmaschine » 24 Avg 2015, 03:19

To je odmah jasno.

Zanimalo me koliko T7 ecu traži interakcije sa ostatkom elektronike ostatka auta.
nordic renegade team member

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: K: Trionic 5

Postod TAZZ » 24 Avg 2015, 07:21

Druze...

Tema ti Je Trionic 5...
Ostani na tome

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!


Povratak na “AUTO OPREMA - DELOVI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta