Stranica 1 od 2
P: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 02 Jun 2012, 18:06
od Gost
Imam ponudu u IT za pomenuti model limuzina,linear paket,korektno stanje,225000km,trebalo bi da je restajling 2002 god,prava godina,mogu da ga uklopim na ime ja sve da zavrsim oko 2350e,bice i slike ako nekog interesuje naredne nedelje.
Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 13:51
od troll 9-5
Uh sunce ti, moracu da odradim nocnu smenu, kapiram da ce mi biti dovoljna samo 1 banka
Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 16:33
od nik 900t
mene bi jako interesovalo ali brate ta reg 2.2 to nemogu nikako da prezalim preko 50 000din za mene je mnogo, cena za kola je OK.
Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 19:09
od Gost
Sta da radimo kad je taj model.nadam se da cu i slike imati za par dana,moguce je i da cu ga doterati ako i nenadjem kupca.cena je 100%ok
Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 19:12
od AERO
Boki je napisao:Sta da radimo kad je taj model.
Pa taj i treba da bude (ako pricamo o dizelu)

..........

Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 19:38
od Gost
I to sto kazes,kad KD kao i drugi predjose sa njim brdo kilometara u spokoju,taj motor je zverka,j..be registracija,a kad nejebe registracija kara plin,pa turbo,pa potrosnja,toj prici nema kraja,uvek je neki

Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 19:42
od AERO
Kod 2.2 nema sexa.......samo 50 evrica svakog meseca u koverat i to je sve sto imas od ulaganja......naravno da je auto kako treba

Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 19:46
od Gost
A za 2.0 t svaki mesec minimum 30e i to je ta razlika,nego je problem kad o registraciji pricamo ili unapred u strahu ili 3 dana pred istek i tada je problem.a realna razlika od 250e u registraciji se 100% neutralise u godini dana izmedju 2.ot i 22 tid
Benzinac na plin mora da potrosi maltene 1 lit goriva(benzina) dnevno na paljenja,a to je jos jedna registracija godisnje ali to niko nebroji.
Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 19:52
od AERO
Bravo Boki....tacno tako.Kad god pricamo o 2.2 - uvek izbacujemo cifru 550e.....medjutim,sustinska razlika u samom cinu registracije je +- 200e koji se kompenzuju na dosta drugih stvari.......pod uslovom da pricamo o korisniku koji nije zahtevan ks/nm
Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 19:54
od kd23se4
Ljudi nemojte 550€, ja ove godine kod agencije sve tuto kompleto sa "nosenjem" u SUP platio 49.000RSD (u martu)

Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 20:01
od Gost
a sad je evro 117 znaci opet tu je realna razlika do 170-180e maximum,a svi znamo sekvent 400e,servis oil sludge,nedaj boze lanac,turbo,ludorije ima tu,za paljenje 200-300 lit benzina godisnje,registracije slatke za te pare bar 3 godine da se sustignu benzin-dizel.dizel i leti i zimi 7-8 litara a benzin moze da ispari zimi i 15-17 lako,da nekazem na kratkim relacijama i 20 litrica.....
gde je tu onda problem registracija.problem je nasa psiha jer uvek racunamo samo ono sto hocemo a ne sve ono sto jeste.
Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 20:05
od AERO
@kd - ti si produzavao.....dodaj jos tablice,nalepnice i ta srnja.....
@Boki - "PSIHA" .....bravo !!!!!!.......to je to

pod uslovom da pricamo o korisniku koji nije zahtevan ks/nm
Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 20:15
od Gost
Mozes da budes koliko god hoces zavisnik od ks/nm moras da imas auto koji to trpi,a kola stara 10-12 godina o kojima mi pricamo sa 200000-300000km nisu bas u top formi za te igrice sa njutnima i konjicima,jer posle ispade magare........Kakva se glupost desila perkele-u jer je neko tamo nesto budzio samo drzi vodu dok majstori odu van EU.A radni konjic cukara i picim picim picicu i svuda stici cu,a mnogi od tih benzinjara bi mi gledili u onaj povijeni cunak ozada na naftarici.......doduse 3.0d
Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 20:19
od AERO
Boki je napisao:a mnogi od tih benzinjara bi mi gledili u onaj povijeni cunak ozada na naftarici.......doduse 3.0d
Auuuu

......sad ce nasi sa benzincima da nas

....otvorili smo pandorinu kutiju

Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 20:23
od Gost
rekao sam mnogi a ne svi AERO.Ima naravno ko bi me oprao lako ali to nije sramota!

Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 20:29
od AERO
Ma znam.....nego sam mislio na generalnu podulu:
pristalice benzinaca i brzine,
i pristalice dizelasa i ekonomije.....
Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 20:51
od GRIPEN
Jel reko neko GRIPEN!?

Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 20:52
od AERO
Pa rek'o sam ja da sledi

.......................

Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 21:07
od Gost
Dolaze u obzir vozila do 3000E!!!
Skuplji su van kategorije

Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 22:11
od nik 900t
ja vam pricam da moram da odvojim odmah 56 000 din za tog saaba od bokija, vise bih voleo da vozim benz. plin ali mi je dizel ekonomicniji mislim dobar sam sa naftasima.......jeftina corba.........sad sam pricao sa kumom a dugo o tome razmisljam da se kupi blok od vektre 2.0 d lepo prepakuje stave nove karike uradi glava ubaci u tog saaba i imas jeftinu registraciju a pritom sve zadrzavas 125 hp 2200ccm , covek je to radio u pazovi na svojoj vektri koja je bila 2.2.blok je 200e plus carina ruke 200e da kazemo da se nesto i uradi na motoru kad je vec otvoren neka kosta 800e 900e ali imas auto koji uvek mozes lakse prodati nego 2.2d za 4 5 registracija ces vratiti te pare sto si ulozio, o tome razmisljam a moguce i da cu da uradim.
Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 22:15
od nik 900t
da dodam taj saab ako je 2002god a presao samo toliko uopste nije skup kilometraza je mala za taj motor ici ce barem 500 000km
Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 22:19
od kd23se4
To nema sanse da funkcionise - zaboravi lepo na tu ideju. 2.0 ima drugu pumpu od 2.2 sa 125ks. Pumpa od tog 2.2 na sebi ima ECU koji kontrolise sve funkcije motora.
ECU od 2.2 sa 115ks je kao kod Vectre, ali je potpuno drugi interfejs i ne bi ti nista na kolima radilo
Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 22:24
od Gost
lepi ja mislim da je to budalastina.razlika u ceni registracije je takva da sa ovim ulaganjem treba kao sto si i sam rekao oko 5godina.Pa sta ce biti za 5godina da bi ti sve to radio sada i odmah upucao tih 800-900eura?
Ali naravno svako ima svoje misljenje,ja licno iznosim svoje vidjenje toga.
U svakom slucaju ja ako je dohvatim i neprodam u dolasku,bice u bg-u za 15-20 tak dana u ponudi
Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 22:24
od nik 900t
mislim sam blok da promenim nista vise, covek je to ovde kod nas radio na vektri znaci samo blok je menjao , da nebude da lupetam otici cu kod tog coveka pa da detaljno vidim sta i kako.mada kum mi je mehanicar a taj sto je to radio je njegov kolega nema sta da laze ali provericu.
Re: SAAB 9-5 2.2 TID
Poslato: 03 Jun 2012, 22:31
od kd23se4
Radi kako hoces, ali ako ti to ne bude radilo jasno ti je da ces imati jako puno delova i prazne dzepove.
Saab 2.2 sa 125ks nije kompatibilan sa 2.0 Opelom - na stranu sto se performanse ne mogu porediti (vozio sam 2.0 DTI).
Bolje i jeftinije da odmah kupis Opel Vectru 2.0DTI, a sto se tice i prodaje imaces vece sanse jednog dana nego sa Saab Frankensteinom