Nürburgring i PC simulacije
Poslato: 28 Nov 2013, 08:57
Evo teme, pa da nastavimo.....
Viggen 93 je napisao:Pogledajte,neodoljiva kombinacija.SaaB 9000 i najlepša staza na svetu.
kd23se4 je napisao:Samo pitanje koliko ce dugo biti "javno dostupna". Danas citam da su odbacili ponudu ADAC-a, jer je bila niska (ca. 50 Mio. EUR), tako da u trci ostaje jos VW/Porsche i jos neki proizvodjac.
Ako je oni kupe onda postaje test staza i nema vise sanse da se udje.
Porsche je isto uradio i sa Nardom u italiji, doduse tamo nije moglo da se udje kad hoces, ali barem je mogla staza da se zakupi i sl. - sada vise ne moze niko da pridje stazi
Viggen 93 je napisao:Sledeća sezona je osigurana da će biti dostupna za takozvane "vikend trkače",ali za onu tamo nisam baš siguran.Nadam se da Porše neće ukinuti trkački vikend,valjda im je dovoljno što drze rekord na stazi,samo se plašim ako im neko obori da će da se naljute i zatvore stazu. Pitanje za sve i za @ kd23se4:Jel bio neko od vas na Nirburgringu?Meni je to velika zelja,nadam se da ću ostvariti jednog dana.@kd23se4:Zaboravih na skupu da te pitam jer planiraš da zameniš dizel za benzinca,(Ipak je benzinac sportskiji i SaaB-ov zaštitni znak)i kolko si platio 9-3.Evo ovde nekih linkova vezanih za Nirburgring.[link_open=https://www.facebook.com/ringbilder]link[/link_open][link_open=https://www.facebook.com/Touristenfahre ... ng?fref=ts]link[/link_open][link_open=http://bridgetogantry.com/]link[/link_open]Ovde ima i cena za 2014 sezonu.[link_open=http://bridgetogantry.com/]link[/link_open]
kd23se4 je napisao:Ja sam bio na Nürburgringu sa dizelom i provozao 4 kruga (ca. 90km) - imas kod predstavljanja mog auta slike guma posle 2 kruga.
Ne znam koliko pratis, ali ja vec imam Saab benzinca i to 900OG turbo.
Licno smatram 9-3 I poslednjim pravim Saabom (dizajnirao ga je Björn Envall), a ovaj 2.2 TiD je sjajan motor za svaki dan (projektovao ga jedan od najgenijalnijih mozgova za motore Friz Indra, uz Paul Roschea iz BMW-a i Guiseppe Busso-a iz Alfa Romea - posle njih ide kilometarski razmak do mesta br.4 )
imam ga od februara 2008 i presao sam 106.000km s njim, sad je na 267.000km) i nemam nameru da ga menjan.
9-3 placen 2008 malo ispod 8000eur (cena u nemackoj 5400)
Sem toga plin u moja kola nece uci - pre cu da vozim motor ili bicikl.
Nema potrebe da o ovom nastavljam, moji su stavovi po tom pitanju svim starim clanovima dobro poznati.
Viggen 93 je napisao:@kd23se4:Ja sam od skoro na forumu ali time nije ograničena moja ljubav prema Saab-u,hoću da kazem da sam se i pre toga interesovao za tu marku(voleću je uvek),a priključenjem na ovaj forum i upoznavanje pravih,dobrih ljudi mi je veoma drago.Drago mi je što sam deo svega ovogo i trudiću se da pomognem.Na skupu sam upoznao mnogo dobre ljude i to mi dosta znači.(ja sam onaj dečko iz Arandjelovca što te je pitao za onu karbonsku tablu što imaš na 9-3-ci)Što se tiče foruma sad krećem polako redom,učim,a najviše volim delove o motorima i mehanici,a tebi svaka čast na tekstu o motorima,super napisano. .Pa kako je bilo na Nirburgringu,kakav je osećaj voziti na zelenom paklu,jel 9-3 dobro lezi u krivinama?Kao što rekoh odlazak na Nirburgring mi je velika zelja,pa ti ne zameri na ova,mozda malo dosadna pitanja.Kolko ti je otprilike vremenski trebalo do Nurburga,kolko goriva potrošeno?Sledeći put na skupu bi bilo lepo da vidimo 900 OG,to je pravi SaaB.Jednostavno,da budem iskren,mrzim dizele,nikad ih ne bih kupiio,niti vozio. Ali to je neki moj princip,i ne smeta mi ako neko ima dizela,ipak se danas u Srbiji teško zivi,a ekonomičnost je preovladala nad perfomansama.
kd23se4 je napisao:Pa mozes da gledas na stvari kako hoces, i ja sam do pre 7-8 godina mislio da je dizel 123ka i Golf 2, ali kako sam se zaposlio provozao sam dosta dizela, pa sam promenio misljenje na tu temu - sada bi pre uzeo dizela da kupujem nova kola, nego benzinca - ne zbog ekonomicnosti, nego zbog toga kako se kola voze.
Do Nürburgringa sam bio 2009 - dosta je on daleko, najblizi je Bonn-u/Dizeldorfu od nekih gradova koje mi znamo, dakle tamo severozapad - prema Holandiji. Isao sam sa drugarom na turu od 12 dana (Nemacka, Francuska, Luxemburg, Svajcarska, Italija) - tada smo isli i na 24 casa Le Mana, od Normandije do Azurne obale - presli smo oko 5-6.000km.
Posto su me svi propisno naplasili naucio sam stazu napamet (koliko je moguce, ima preko 120 krivina) proucavao mape, youtube, ucio krivine na pamet, igrao GT Legends.....i tako jedno 6 meseci se pripremao.
Spavali smo u nekom selu u nekom prijatnom pansionu na nekih 20km od ulaza staze (posto je staza citav region, a ulaz je samo jedan).
Ulaz je plasticna kartica kao kreditna gde ti napune koliko platis krugova. Staza radi, kada je otvorena, oko 2-3 sata - najbolje je da pustis prvih pola sata/sat da se izvozaju/izlupaju ovi koji traze problem. Ako taj deo prodje dobro onda navali - najveci problem je sto kad se slupaju cesto ispuste ulje koje onda bude opasno po sve ostale.
30% su motociklisti iz V.Britanije, 30% su vlasnici (90% belih) Porsche 911, Ferrari, Lamborghinia i ostale egzotike, 20% ljudi koji imaju frizirana vozila ili kola pripremljena za neke CUP trke (Polo Cup, Corsa Cup i sl.), a 20% su ljudi kao ja koji su dosli sa obicnim kolima (vidjao sam Astru F karavan, Omegu karavan, cak i VW Kombi) da se provozaju.
Kada je suvo nemas sanse protiv ovih 80% sa obicnim kolima, ja sam se prvi dan trkao sa jednom Alfom 75 3.0 i jedino sam nju prestigao, ovo ostalo samo prozuji pored tebe.
Sledeci dan padala kisa eee tuuu su se moje sanse drasticno popravile
Posto je bilo klizavo uspeo sam da obidjem kola koja po suvom ne bi imao sanse da trkam, narocito ove sa zadnjom vucom i zadnjim motorom.
Par saveta:
1) kada vidis nekog ko je brzi od tebe skloni se u stranu i OBAVEZNO DAJ MIGAVAC da znaju u koju stranu se sklanjas - posto je prosecna vrednost kola na stazi preko 100.000eura
2) poruci (barem 2)gume preko interneta jos u Srbiji (imas vulkanizera na 12km od staze, a gume su u nemackoj medju najeftinijima u evropi)- staza kod prednje vuce jede prednje gume, moje su bile ionako predvidjene za smece, ali nisam mislio da ce da mi vise komadici gume posle 2 kruga
3) ako imas suvozaca - bolje neka ostane pored staze - povezi ga samo ako insistira bas - staza ima mozda najvece uspone i padove na svetu, kad aktivno vozis to ne smeta, ali suvozac moze da ima gadnih problema. Taj jedan krug sam morao malo da uspori zadnjih par kilometara da mi se drugar ne bi ispovracao po kolima
Dakle moj auto ima normalno fabricko vesanje, nije spustan, fabrickih 125ks - ako se potrudis i posluzi te situacija na stazi mozes da izvezes krug za oko 10 min. - ja sam u krivine isao maksimalnom mogucom brzinom (jer me zabole za gume koje sam vec porucio), ali posto nisam hteo da urnisem kocnice nisam isao na pravcima maksimalnom brzinom (sem mozda na Dotinger Höhe) ako znam da ide ostar zavoj gde cu da urnisem kocnice - meni je trebalo malo ispod 11 min.
Lepa zabava, ali ako se zaletis kao , moze ruzno da se zavrsi - mom burazu iz nemacke poginuo drugar na toj stazi - mislim sa E30kom
Viggen 93 je napisao:Hvala na savetima i informacijama,dosta znači kad se prvi put ide.Mada do toga ima još dosta,jer ja tek treba da kupim svoga SaaB-a,pa sve ostalo što sledi.Imao si baš super avanturu,pa svaki pravi Petrolhed bi zeleo da gleda 24h Le Mana uzivo,ja svake godine gledam,al na tv-u.Nurburgring je jako opasna staza,ako mozda gledaš Top Gear jednom prilikom Dzeremi Klarkson izjavio je da ta staza godišnje odnese najviše zivota,najopasnija i najduza staza na svetu.Inače preporučujem ti da probaš ako voliš simulacije,GTR2 Evolution Fia oficijalna simulacija,Nirburgring je sjajno uradjen,tu ja učim da
kd23se4 je napisao:Pravo da ti kazem ja sada najvise igram Gran Tourismo na PS3, tu je Nürburgring odlicno uradjen.
Kako sam kupio PS3 nisam nesto investirao u PC vec nekih 6-7 godina, pa ne znam da li imam Hardware (Pentium D945, 3GB DDR2 RAM i Nforce GT7500)
[link_open=http://gamesystemrequirements.com/games.php?id=407]po ovom trebalo bi da moze[/link_open]
Viggen 93 je napisao:Moze 100%.Simulacije je strašna.Čujem da svi hvale GranTurizmo,igrao sam jednom prilikom ali na kratko.Provozao sam Lančiu Deltu HF Integrale,ide super.Jedina zamerka što nema kamera u kokpitu automobila,bez toga ne mogu da osetim auto.Ne znam da li moze na PS-3 da se igra čuvena Forza Motorsport,najjača simulacija ikada,to potvrdjuje što od skoro imaju svoju krivinu na stazi La Sart(Le Mans),a meni se najviše svidja jer imaš SaaB da voziš.Evo neke slike,da se oduševiš.(ja volim zakucane 9-3ke,pa evo kako izgledaju).[link_open=http://i1.ytimg.com/vi/X-LSM0PZboE/maxresdefault.jpg]slika[/link_open]
[link_open=http://farm9.staticflickr.com/8076/8300 ... b642_z.jpg]slika[/link_open]
Evo i jedan kraći klip.[link_open=http://www.youtube.com/watch?v=X-LSM0PZboE]klik[/link_open]
kd23se4 je napisao:Otkud ti to?!? Ne da ima kamera, nega ako vozilo koje vozis spada u "premium" odradjen je cockpit kao kod originala@ Viggen 93
Jedina zamerka što nema kamera u kokpitu automobila,bez toga ne mogu da osetim auto.
Nemoze Forza....to je samo za Microsoft/X-Box
E da, nema Saab, ali zato ima Volvo 240
Viggen 93 je napisao:Nemam pojma,ja kad sam vozio Deltu nije mogla da se stavi unutrašnjost automobila. Koje ti je najbolje vreme na zelenom paklu(gp staza zajedno sa severnim krugom)?I ja sam vozio Volvo 240 Turbo,mašinu koja se takmičila u grupi A DTM.Auto je strašno teško voziti,pravi .Simulacija se zove Volvo the game(za komp),ne zauzima puno,ali mnogo dobro uradjeno.Ako već nisi igrao,svaka preporuka da probaš.
kd23se4 je napisao:Vozio sam 24 casa Nürburgringa na PS3 i to sa Mazdom 787B - jedan od mojih omiljenih automobila u GT5 i cini mi se da je bilo nesto oko 8:40 (Nordschleife + GP)
Naravno mogu da se izvezu daleko brzi krugovi sa jacim/brzim kolima (Audi R8, Pezo 908, ona fikcija Adriana Neweya mogla bi verovatno za 5 min ) i sa mekanim pneumaticima - ja u trci koristim samo tvrde i srednje.
Volvo 240 u igrici je karavan sa 2.3 (atmosferskim motorom) tako da na sportske ambicije mozes da zaboravi - motor ima 125ks na 1800kg -brutalno
Uz neki tunning moze da se nasvira na malo preko 200ks uz smanjenje mase na 1500kg, ali opet.....kao da vozis brod, a ne kola.
Videcu da probam i ovaj Volvo, sada si mi zadao domace zadatke
Viggen 93 je napisao:Bas mi je drago kad neko voli automobilizam i sve u vezi toga.Evo mogli smo da organizujemo takmicenje(staza Nordschlaife),pa ko ima bolje vreme.Auto koji ja vozim u Gtr-u 2 je Lotus Elise GT3,motor of 200ks(1.8L,OHV),ali zato ima sjajan odnos mase I snage.Znas kako ide,kao da ima 400ks,a uzivanje u voznji je neopisivo.Sto se tice Lmp1 masina volim stari Peugeot 905,a posebno Sauber C9(Mercedes-Benz) iz tadasnje grupe C,pretece danasnje lmp1 klase.
kd23se4 je napisao:Lotuse imas sve zive u GT5 - volim ih, ali za Nürburgring 24 casa moras imati jaca kola (najslabiji auto je Dodgde Viper, pa odma posle ide Audi R10 TDI )
Pezo 905 ima i u GT5, ali je preslab i u krivinama tezak za upravljanje. Sauber C9 jedan od najbrzih auta i to ga vadi, posto u krivinama nije nesto.
Mazda 787B - je C-klasa, auto ima fenomenalan zvuk kada ga cepas i kada radi u mestu (prducka), ali lezi nenormalno dobro u krivinama, jos kada krene da pada kisa niko ne moze da me pobedi.
Instalirao sam Volvo.......odvikao sam se igranja na PC-u, probacu sutra sa Joypad-om