ZASTO SAAB ???
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
ZASTO SAAB ???
Na nekoliko stranih foruma snimih ovu temu,pa reko da oplemenimo i nase stranice sa istom....
Od momenta zatvaranja saab-a,i nadolazecih teskoca,saab komune su nekako vise zblizele svoje ljubitelje,i pod parolom "save saab",on line aktivnosti su postale sve rasprotranjenije.....Tako se rodila i ova tema...
Price su toliko interesantne,da mogu knjige da se napisu o tome,ali kako stoje stvari kod nas - to cemo tek videti,odnosno citati....
Neki su u saab prici skoro deceniju,neki silom prilika zakoracili u taj svet,u nekima ta ljubav tek otvara vrata,te tako,i nasi postovi bi trebali da donesu interesantne price...
Molio bih sve clanove da uzmu ucesce u anketi,odvoje malko vremena za nekoliko redova u jednoj poruci....i svojom pricom nam docaraju kako su zavoleli ovu marku (brend),i kako je pridobila njihovu paznju....
Dakle drugari - ZASTO SAAB ?
Od momenta zatvaranja saab-a,i nadolazecih teskoca,saab komune su nekako vise zblizele svoje ljubitelje,i pod parolom "save saab",on line aktivnosti su postale sve rasprotranjenije.....Tako se rodila i ova tema...
Price su toliko interesantne,da mogu knjige da se napisu o tome,ali kako stoje stvari kod nas - to cemo tek videti,odnosno citati....
Neki su u saab prici skoro deceniju,neki silom prilika zakoracili u taj svet,u nekima ta ljubav tek otvara vrata,te tako,i nasi postovi bi trebali da donesu interesantne price...
Molio bih sve clanove da uzmu ucesce u anketi,odvoje malko vremena za nekoliko redova u jednoj poruci....i svojom pricom nam docaraju kako su zavoleli ovu marku (brend),i kako je pridobila njihovu paznju....
Dakle drugari - ZASTO SAAB ?
- rade32
- Postovi: 93
- Pridružio se: 22 Mar 2012, 00:00
Re: ZASTO SAAB ???
Jednostavno zato sto kad dodjem na parking nema jos jedno 20 ili 30 takvih auta kao na pr. kad vozim bratovog megana.
Jednom dok jos nisam ni vozio saab ostala mi je recenica jednog drugara u glavi,prosao je saab ulicom a on je rekao da je uvek bio po malo ljubomoran i divio se hrabrosti ljudima koji voze saab,sta je sa time mislio ne znam,i naravno svidja mi se jednostavan dizajn.
Jednom dok jos nisam ni vozio saab ostala mi je recenica jednog drugara u glavi,prosao je saab ulicom a on je rekao da je uvek bio po malo ljubomoran i divio se hrabrosti ljudima koji voze saab,sta je sa time mislio ne znam,i naravno svidja mi se jednostavan dizajn.
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: ZASTO SAAB ???
aj da i ja kazem nesto sto rece golden.... ljudi nemaju poima , masi ljudi sam spominjao saab pola njih i nezna sta je to.zasto saab, imas specifican auto ne tako cest, po kvalitetu u rangu sa bmw mercedesom audujem a dosta jeftiniji primer saab 9 5 2001 2002 god koja je cena a primer audu a6 mecka E ili bmw 5ca to godiste i sve ce vam biti jasno dosta jeftinije a nista losije od tri pomenute marke da ne pominjem koliko je saab specifican i izdvaja se u moru drugih automobila.
Saab 900og
Re: ZASTO SAAB ???
Moj rodjeni ujak je bio pilot i ceo zivot je vozio nova kola,ali nikada saab.A uvek je govorio o njemu kao o necemu posebnom.to je bilo dalekih 80-tih godina kada sam ja bio klinac.Kasnije sam shvatio da vecina ljudi koji voze saab imaju u sebi nesto sto ih izdvaja.nesto drugacije....
kada sam ja 90tih godina prvi put seo u saab 9000cs mislio sam da sam u svemirskom brodu.a kad poleti cs putem nije mi bilo ravnog.....bar sam takav osecaj imao.Danas je drugacije,cini mi se.ima onih sa pocetka price,a ima i svih drugih koji su do saab-a dosli slucajno ili zbog cene jer je saab sada najeftiniji usled krize,i propasti firme.Ali siguran sam da je duh jedinstvenog i neponovljivog sa markom saab ostao.saab se jednostavno voli sa svim svojim manama i vrlinama.tako je i kod mene.95 i 900og moji favoriti
kada sam ja 90tih godina prvi put seo u saab 9000cs mislio sam da sam u svemirskom brodu.a kad poleti cs putem nije mi bilo ravnog.....bar sam takav osecaj imao.Danas je drugacije,cini mi se.ima onih sa pocetka price,a ima i svih drugih koji su do saab-a dosli slucajno ili zbog cene jer je saab sada najeftiniji usled krize,i propasti firme.Ali siguran sam da je duh jedinstvenog i neponovljivog sa markom saab ostao.saab se jednostavno voli sa svim svojim manama i vrlinama.tako je i kod mene.95 i 900og moji favoriti
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: ZASTO SAAB ???
Pre nesto manje od godinu dana,na jednom drugom forumu,bio sam pitan za moje licno iskustvo sa
saab-om,pa sam ja odgovorio ovako:
Moj ulazak u svet saab-a je totalno slucajan,ili spontan........imao ga je kum,koji je 10 puta veci zaljubljenik od mene.Ja sam vise - praktican i matematicki nastrojen,kada pricamo o kolima .
Vozio je model 900S,ovaj najjadniji sa crnim branicina.
Ovakav:
Zbog prirode posla kojom se bavio,vrlo cesto mu je trebala kuka na automobilu (koju nije imao),pa slobodno mogu reci,da sam tog saab-a vise vozio ja nego on,jer je na mom autu - ista postojala
(mercedes bez kuke ,nije mercedes ).
Tako sam ja ustvari,hteo ne-hteo,imao ispred sebe situaciju,da se upoznajem sa necim sto je kod nas bilo okarakterisano na sledeci nacin; "....bezi..skupo".......
Vozeci tako saab-a,krenuo sam da istrazujem taj fenomen,i da davim kuma sa pitanjima iz te oblasti.
Dosao sam do jednog jako jednostavnog zakljucka,koji se bazirao na varijanti "rekla-kazala",jel sve te informacije su kruzile od usta do usta ljudi koji nisu vlasnici,nego posmatraci sa strane.Druga strana medalje je bila sasvim drugacija......iako su izjave posmatraca imale realnu osnovu,ali su im poredjenja bila smesna.Ceo kljuc problema je bio u "plagijatima".Kod saab-a ih nema...
Uzecu sad jedan banalan primer i LUPICU cene,da bi shvatili sustinu.
Ako si za jednog mercedesa 124ku,koji se smatrao odlicnim odnosom ulozeno/dobijeno na nasem trzistu,u tom trenutku,mogao kupiti filter ulja za 20,30 i 60e,u istom tom trenutku,na istom tom trzistu,filter ulja za saab-a je kostao 40e.Ponavljam,LUPAM cene,navodim ih samo kao primer za uocavanje razlika.
Ovaj filter od 20e,vukao je poreklo iz neke domace radinosti,koji kad ga uzmes u ruku,izgleda smesno,kao deciji crtez.Ovaj od 30e,vukao je poreklo iz neke Turske,Kineske,Italijanske radinosti,ali je bio uredno brendiran imenom neke renomirane firme iz te oblasti.Ovaj od 60e je bio sertifikovan od strane Mercedesa kao zamenski deo,jel je vukao poreklo iz firme koja ih isporucuje za prvu ugradnju.Pritom....ovih od 20 i 30e ima u svakoj malo bolje snabdevenoj trafici.
Naspram njih,saab-ov filter od 40e ,prodaje samo "jedna" radnja,koja se u tu cenu ugradila sa marzom 300%....
Jos poredjenja radi.....za svo to vreme,Srbija menja na golfu dvojci,filter za 10e.
To je bio odnos cena TADA.....verujem da je i sad tako, ali kako god bilo, svaki mercedes je minimum 50% skuplji za odrzavanje od svakog saab-a,a cene odrzavanja mercedesa znamo.......A to sto mi sipamo loz ulje ili D2 umesto euro dizela,to je neka druga prica......ili okrenite Autokomerc i pitaj te ih koliko je set kvacila za golfa2.....i shvaticete o cemu pricam.
To sve ja proverim,uverim se svojim ocima,i znajuci kuma da nije lake ruke na novcaniku,pitam ga kako se bori sa onih 300% marze kod onog jednog jedinog prodavca.Odgovor je bio:"ko ga bre j...e,ne treba mi u zivotu!"....Madjarska je na 2 sata odavde a tamo ima vise od jednog prodavca i svi imaju normalne marze od 30%.....tamo je taj isti filter iz originala 15e (lupam cenu shodno predhodnim).
Tako ja tada prelomim ,i po principu "sto vece"......uvezem saab-a 9-5 sa motorom 2.0t.Dobro sam ga platio,dobro sam ga probrao,i ako zanemarimo sitne decije bolesti koje sam imao prilike da dozivim,tipa izbledeli pa kasnije skroz nestali brojevi na SID-u,diode na alternatoru,i tako nekih gluposti,po neka intervevcija na trapu,i ove redovne price(filteri,ulje i plocice)........slatko sam se navozao.Lepo,veliko,brzo,udobno,u to vreme i moderno.....i 12L svaki dan.Da budem iskren,verovatno bi ga vozio i krace nego sto jesam(oko godinu ipo dana),ali onoga momenta kada sam pozelo da ga prodam,pocela je golgota.To je bila "nemugaca misija" pretvoriti ga u pare.Varijanta "moze zamena" me nije interesovala,jel sam imao nanisanjen model Volvoa koji sam zeleo da probam,a kupovina automobila sa nasih ulica me generalno nikad nije zanimala.Posle 100tog obnavljanja oglasa,prodao sam ga tipu koji je banuo na oglas,koji je znao sta hoce,bio je zadovoljan po recima iz par razgovora posle trgovine,i nikad ga vise nisam ni cuo ni video.
Meni se sledeci san ostvario,docepao sam se volvoa koji sam zeleo,i zivot je tekao dalje.......
Dugo sam se osvrtao za svakim saab-om koji vidim,i podsvesno ga uporedjivao sa mojim bivsim.Da sad ne objasnjavam kako,par godina kasnije,dobijem ponudu da zamanim moj tadasnji auto (ne volvo),za saab-a 9-3 cabrio.Znajuci sta je 9-3 (isto sto i 900),i imajuci iskustva sa 9-5 ,nije mi se u startu mililo da gledam,ali ono "cabrio" me je svrbelo.Kad sam ga video .......a kad sam ga provozao (laksi i jaci od mog 9-5)-kupio sam ga na prvu, odnosno zamenio se odmah.....
Po meni,u mom nekom svetu vrednovanja stvari,sa aspekta estetike,upotrebljivosti i upecatljivosti.....jednom recju
Ja nisam izlazio iz njega...
Vrlo cesto sam putovao,pa je i to jos jedan od razloga.Imao sam potrosnju od 10/10.5L na 100km po gradu Beogradu,a na otvorenom manju ako ne divljam.U Srbiji sam samo i iskljucivo sipao benzin na MOL-ovim pumpama.Probleme sa krovom,tipa curenje,duvanje itd. nisam imao,ali preko recimo 120km/h zvuk strujanja vetra se promeni.Nikakvih klaparanja nema,ali jednostavno platneni je ,pa na potisak vetra mora da reaguje.Posto sam ga kupio na preporuku,verovao sam prodavcu pa nista nisam pipao nepunih 4 meseca.Tad sam otisao na zimovanje u Austriju i tamo za 560e doterao auto u tip-top stanje.
Zima,leto ,put,grad,rupa,dzomba,planina,more.....to je samo prstalo iza mene .Felne 17tice su me ubijale po gradu,ali bez njih je zimi bio smesan kao cirkus.
Sveukupno znaci ....ne zadovoljan,nego zadovoljan-zadovoljan........
Oko 4 godine sam bio vlasnik oba,oko godinicu dana,korisnik onog prvog(kumovog),i par situacija u zivotu,kada sam imao prilike da probam model 9000(drug ga je imao kratko)...sve reci hvale.Nikakvih problema koji bi me zadrzali duze od par sati u "pit stop-u"......i uz pametno,pravovremeno i racionalno odrzavanje.......kao i svaka druga marka.....sluzi on tebi,a ne ti njemu.
Sa ulaskom u svet saab-a,naucio sam da ono sto je na nasim prostorima okarakterisano kao "skupo",ustvari nije skupo,nego ima povoljnu cenu u nabavci,i zahteva gimnastiku van nasih prostora za odrzavanje.Tad sam poceo da izmisljam ,i da za normalne pare,vozim nenormalno dobre automobile.Placanje samo ime brenda,kroz 50% nabavne cene (npr.vw) za mene je ostala davna proslost.
...e sad da dodam jos neku rec.
Vremena su se promenila.Saab vise nije tolika enigma na nasim prostorima i mislim da ih ima vise nego ikad.Zivimo u nekim cudnim vremenima i volimo nesto cije je fabrika zakatancena,pa pricati prosecnom Srbinu o turbo saab-u a pod njegovom haubom golfa2 i dalje stekce 1.6D....prakticno je besmisleno.Ti automobili se i dalje cene kod nas 2-3 hiljade evra.
Ako zanemarimo ove sto lupetaraju gluposti i skoncentrisemo se samo na nas ljubitelje,i medju nama postoje oni koji ce na neki nacin izdvojiti neki model ili motor kod saab-a.Misljenja i simpatije su razlicite - i to je dobro,ali ono sto je svojstveno za sve buduce i sadasnje vlasnike ove firme,ja bih spakovao u jednu misao,pa vi ako se slozite bice mi drago:
"Saab nije auto za svakoga".........e pa posto nije (po meni), to bi bio moj odgovor na pitanje "zasto saab"
saab-om,pa sam ja odgovorio ovako:
Moj ulazak u svet saab-a je totalno slucajan,ili spontan........imao ga je kum,koji je 10 puta veci zaljubljenik od mene.Ja sam vise - praktican i matematicki nastrojen,kada pricamo o kolima .
Vozio je model 900S,ovaj najjadniji sa crnim branicina.
Ovakav:
Zbog prirode posla kojom se bavio,vrlo cesto mu je trebala kuka na automobilu (koju nije imao),pa slobodno mogu reci,da sam tog saab-a vise vozio ja nego on,jer je na mom autu - ista postojala
(mercedes bez kuke ,nije mercedes ).
Tako sam ja ustvari,hteo ne-hteo,imao ispred sebe situaciju,da se upoznajem sa necim sto je kod nas bilo okarakterisano na sledeci nacin; "....bezi..skupo".......
Vozeci tako saab-a,krenuo sam da istrazujem taj fenomen,i da davim kuma sa pitanjima iz te oblasti.
Dosao sam do jednog jako jednostavnog zakljucka,koji se bazirao na varijanti "rekla-kazala",jel sve te informacije su kruzile od usta do usta ljudi koji nisu vlasnici,nego posmatraci sa strane.Druga strana medalje je bila sasvim drugacija......iako su izjave posmatraca imale realnu osnovu,ali su im poredjenja bila smesna.Ceo kljuc problema je bio u "plagijatima".Kod saab-a ih nema...
Uzecu sad jedan banalan primer i LUPICU cene,da bi shvatili sustinu.
Ako si za jednog mercedesa 124ku,koji se smatrao odlicnim odnosom ulozeno/dobijeno na nasem trzistu,u tom trenutku,mogao kupiti filter ulja za 20,30 i 60e,u istom tom trenutku,na istom tom trzistu,filter ulja za saab-a je kostao 40e.Ponavljam,LUPAM cene,navodim ih samo kao primer za uocavanje razlika.
Ovaj filter od 20e,vukao je poreklo iz neke domace radinosti,koji kad ga uzmes u ruku,izgleda smesno,kao deciji crtez.Ovaj od 30e,vukao je poreklo iz neke Turske,Kineske,Italijanske radinosti,ali je bio uredno brendiran imenom neke renomirane firme iz te oblasti.Ovaj od 60e je bio sertifikovan od strane Mercedesa kao zamenski deo,jel je vukao poreklo iz firme koja ih isporucuje za prvu ugradnju.Pritom....ovih od 20 i 30e ima u svakoj malo bolje snabdevenoj trafici.
Naspram njih,saab-ov filter od 40e ,prodaje samo "jedna" radnja,koja se u tu cenu ugradila sa marzom 300%....
Jos poredjenja radi.....za svo to vreme,Srbija menja na golfu dvojci,filter za 10e.
To je bio odnos cena TADA.....verujem da je i sad tako, ali kako god bilo, svaki mercedes je minimum 50% skuplji za odrzavanje od svakog saab-a,a cene odrzavanja mercedesa znamo.......A to sto mi sipamo loz ulje ili D2 umesto euro dizela,to je neka druga prica......ili okrenite Autokomerc i pitaj te ih koliko je set kvacila za golfa2.....i shvaticete o cemu pricam.
To sve ja proverim,uverim se svojim ocima,i znajuci kuma da nije lake ruke na novcaniku,pitam ga kako se bori sa onih 300% marze kod onog jednog jedinog prodavca.Odgovor je bio:"ko ga bre j...e,ne treba mi u zivotu!"....Madjarska je na 2 sata odavde a tamo ima vise od jednog prodavca i svi imaju normalne marze od 30%.....tamo je taj isti filter iz originala 15e (lupam cenu shodno predhodnim).
Tako ja tada prelomim ,i po principu "sto vece"......uvezem saab-a 9-5 sa motorom 2.0t.Dobro sam ga platio,dobro sam ga probrao,i ako zanemarimo sitne decije bolesti koje sam imao prilike da dozivim,tipa izbledeli pa kasnije skroz nestali brojevi na SID-u,diode na alternatoru,i tako nekih gluposti,po neka intervevcija na trapu,i ove redovne price(filteri,ulje i plocice)........slatko sam se navozao.Lepo,veliko,brzo,udobno,u to vreme i moderno.....i 12L svaki dan.Da budem iskren,verovatno bi ga vozio i krace nego sto jesam(oko godinu ipo dana),ali onoga momenta kada sam pozelo da ga prodam,pocela je golgota.To je bila "nemugaca misija" pretvoriti ga u pare.Varijanta "moze zamena" me nije interesovala,jel sam imao nanisanjen model Volvoa koji sam zeleo da probam,a kupovina automobila sa nasih ulica me generalno nikad nije zanimala.Posle 100tog obnavljanja oglasa,prodao sam ga tipu koji je banuo na oglas,koji je znao sta hoce,bio je zadovoljan po recima iz par razgovora posle trgovine,i nikad ga vise nisam ni cuo ni video.
Meni se sledeci san ostvario,docepao sam se volvoa koji sam zeleo,i zivot je tekao dalje.......
Dugo sam se osvrtao za svakim saab-om koji vidim,i podsvesno ga uporedjivao sa mojim bivsim.Da sad ne objasnjavam kako,par godina kasnije,dobijem ponudu da zamanim moj tadasnji auto (ne volvo),za saab-a 9-3 cabrio.Znajuci sta je 9-3 (isto sto i 900),i imajuci iskustva sa 9-5 ,nije mi se u startu mililo da gledam,ali ono "cabrio" me je svrbelo.Kad sam ga video .......a kad sam ga provozao (laksi i jaci od mog 9-5)-kupio sam ga na prvu, odnosno zamenio se odmah.....
Po meni,u mom nekom svetu vrednovanja stvari,sa aspekta estetike,upotrebljivosti i upecatljivosti.....jednom recju
Ja nisam izlazio iz njega...
Vrlo cesto sam putovao,pa je i to jos jedan od razloga.Imao sam potrosnju od 10/10.5L na 100km po gradu Beogradu,a na otvorenom manju ako ne divljam.U Srbiji sam samo i iskljucivo sipao benzin na MOL-ovim pumpama.Probleme sa krovom,tipa curenje,duvanje itd. nisam imao,ali preko recimo 120km/h zvuk strujanja vetra se promeni.Nikakvih klaparanja nema,ali jednostavno platneni je ,pa na potisak vetra mora da reaguje.Posto sam ga kupio na preporuku,verovao sam prodavcu pa nista nisam pipao nepunih 4 meseca.Tad sam otisao na zimovanje u Austriju i tamo za 560e doterao auto u tip-top stanje.
Zima,leto ,put,grad,rupa,dzomba,planina,more.....to je samo prstalo iza mene .Felne 17tice su me ubijale po gradu,ali bez njih je zimi bio smesan kao cirkus.
Sveukupno znaci ....ne zadovoljan,nego zadovoljan-zadovoljan........
Oko 4 godine sam bio vlasnik oba,oko godinicu dana,korisnik onog prvog(kumovog),i par situacija u zivotu,kada sam imao prilike da probam model 9000(drug ga je imao kratko)...sve reci hvale.Nikakvih problema koji bi me zadrzali duze od par sati u "pit stop-u"......i uz pametno,pravovremeno i racionalno odrzavanje.......kao i svaka druga marka.....sluzi on tebi,a ne ti njemu.
Sa ulaskom u svet saab-a,naucio sam da ono sto je na nasim prostorima okarakterisano kao "skupo",ustvari nije skupo,nego ima povoljnu cenu u nabavci,i zahteva gimnastiku van nasih prostora za odrzavanje.Tad sam poceo da izmisljam ,i da za normalne pare,vozim nenormalno dobre automobile.Placanje samo ime brenda,kroz 50% nabavne cene (npr.vw) za mene je ostala davna proslost.
...e sad da dodam jos neku rec.
Vremena su se promenila.Saab vise nije tolika enigma na nasim prostorima i mislim da ih ima vise nego ikad.Zivimo u nekim cudnim vremenima i volimo nesto cije je fabrika zakatancena,pa pricati prosecnom Srbinu o turbo saab-u a pod njegovom haubom golfa2 i dalje stekce 1.6D....prakticno je besmisleno.Ti automobili se i dalje cene kod nas 2-3 hiljade evra.
Ako zanemarimo ove sto lupetaraju gluposti i skoncentrisemo se samo na nas ljubitelje,i medju nama postoje oni koji ce na neki nacin izdvojiti neki model ili motor kod saab-a.Misljenja i simpatije su razlicite - i to je dobro,ali ono sto je svojstveno za sve buduce i sadasnje vlasnike ove firme,ja bih spakovao u jednu misao,pa vi ako se slozite bice mi drago:
"Saab nije auto za svakoga".........e pa posto nije (po meni), to bi bio moj odgovor na pitanje "zasto saab"
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: ZASTO SAAB ???
Aero nisam znao da si imao 2 komada u ergeli
Re: ZASTO SAAB ???
Ja cu veoma kratko.
BMW, VW, FORD, FIAT... OPEL... been there, done that, never more!
SAAB MOVE YOUR MIND
2004/5 sam seo u bratovog 9000 CD i ostao zaprepascen cenom tada od 3000 za primerak 1991. Za pare koliko kosta gnoj! Tako ja prodam bmw trojku i kupim 9000CSE 1994 2.0t sa bolesnom opremom, dodam 700 za maptun ecu, sredim turbo. I osmeh na lice.
Nikad se nije skinuo posle ne znam koliko 9k, 9-3ss dva komada, i evo 9-5. 7 godina se ne vidim u nicemu drugom.
kao sto rekoh...
MOVE YOUR MIND!
A i cale mi je vojni pilot bio... pa znam sta je saab.
I tako malo po malo... udjoh u sagu zvanu saab. Zavoleo ga sa svim vrlinama i pokojom manom.
BMW, VW, FORD, FIAT... OPEL... been there, done that, never more!
SAAB MOVE YOUR MIND
2004/5 sam seo u bratovog 9000 CD i ostao zaprepascen cenom tada od 3000 za primerak 1991. Za pare koliko kosta gnoj! Tako ja prodam bmw trojku i kupim 9000CSE 1994 2.0t sa bolesnom opremom, dodam 700 za maptun ecu, sredim turbo. I osmeh na lice.
Nikad se nije skinuo posle ne znam koliko 9k, 9-3ss dva komada, i evo 9-5. 7 godina se ne vidim u nicemu drugom.
kao sto rekoh...
MOVE YOUR MIND!
A i cale mi je vojni pilot bio... pa znam sta je saab.
I tako malo po malo... udjoh u sagu zvanu saab. Zavoleo ga sa svim vrlinama i pokojom manom.
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: ZASTO SAAB ???
Evo i ja nesto da napisem na ovu temu.
Sa SAAB-om sam se prvi put susreo 2007 godine kad sam dobio ponudu da radim kao sluzbenik obezbedjenja u salonu dok je jos postojao(sezonski posao dok ne krenem na fax). Pre toga nikad nisam cuo za tu marku, niti sam primecivao SAAB-ove po gradu, kao da ne postoje, jedino sam znao za Skaniu... Kad sam dosao u salon prvo sto mi je zapalo za oko je bila reklama za novu peticu (cvikeras) koji je ostavio bas jak utisak, posle toga kad sam usao u salon video sam par trojki i jednu plavu (Cosmic Blue) sam belom kozom 1.9tid koji je sluzio kao test vozilo zainteresovanim kupcima.... to je bilo..... aaaaaa vrh vrhova za mene
Upoznao sam mnoge ljude ,i primetio sam da su SAAB-ovci bas specificna "fela", dodju u servis uletimo u neku pricu kao da se poznajemo godinama, bas onako gotivno... Pored samih servisera sam dosta toga naucio....
Sad zasto bas SAAB.... ne znam tacan odgovor... ima nesto sto me vuce da kako da kazem"zaplivam u te vode".... i bas sam nestrpljiv da to i uradim!
Svaki put kad idem prevozom (18, 78) gledam kad prolazim kroz Tosin bunar jednu te istu peticu sive boje koja je uvek parkirana ispred zgrada, pre skretanja za Novi BG, kod Instituta za majku i dete( Tazz jesi ga video?)... i sve se mislim, sto nije moj.... mislim da znate taj osecaj (oni koji jos idu pesice kao ja).
Sa SAAB-om sam se prvi put susreo 2007 godine kad sam dobio ponudu da radim kao sluzbenik obezbedjenja u salonu dok je jos postojao(sezonski posao dok ne krenem na fax). Pre toga nikad nisam cuo za tu marku, niti sam primecivao SAAB-ove po gradu, kao da ne postoje, jedino sam znao za Skaniu... Kad sam dosao u salon prvo sto mi je zapalo za oko je bila reklama za novu peticu (cvikeras) koji je ostavio bas jak utisak, posle toga kad sam usao u salon video sam par trojki i jednu plavu (Cosmic Blue) sam belom kozom 1.9tid koji je sluzio kao test vozilo zainteresovanim kupcima.... to je bilo..... aaaaaa vrh vrhova za mene
Upoznao sam mnoge ljude ,i primetio sam da su SAAB-ovci bas specificna "fela", dodju u servis uletimo u neku pricu kao da se poznajemo godinama, bas onako gotivno... Pored samih servisera sam dosta toga naucio....
Sad zasto bas SAAB.... ne znam tacan odgovor... ima nesto sto me vuce da kako da kazem"zaplivam u te vode".... i bas sam nestrpljiv da to i uradim!
Svaki put kad idem prevozom (18, 78) gledam kad prolazim kroz Tosin bunar jednu te istu peticu sive boje koja je uvek parkirana ispred zgrada, pre skretanja za Novi BG, kod Instituta za majku i dete( Tazz jesi ga video?)... i sve se mislim, sto nije moj.... mislim da znate taj osecaj (oni koji jos idu pesice kao ja).
Poslednji put menjao 2 dana troll 9-5, izmenjena 9 puta
- HIRSCH
- Postovi: 579
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 00:00
Re: ZASTO SAAB ???
na postovima!!
evo i ja da napisem koju...
imao je drug 93-ku bio je zadovoljan onda sam i ja poceo da gledam malo saab-ove svidela mi se 93 dvojka ali onda polako i ostali...daslo je vreme da menjm auto hteo sam da uzmem 93 dva 1.9tid medjutim onda sam poceo da gledam i prethodni 93 nasao sam ovog mog na placu bila je dobra prica iz svajcarske...isproveravao ga i uzeo..stvarno sam prezadovoljan autom nisam imao nikakve kvarove...e sad vremenom su mi se svideli i ostali jer tu kad neko udje nema vise nazad...provalio sam neku saab crtu u svim modelima i prosto me odusevljava marka...a sad ovih dana nesto razmisljam o kabrioletu mozda bi menjao ovaj moj ali otom potom...(jos me je sada AERO napalio sa njegovom pricom o kabriju ) bukvalno sada vise ni ne gledam druge marke samo saab i zato saab!!
evo i ja da napisem koju...
imao je drug 93-ku bio je zadovoljan onda sam i ja poceo da gledam malo saab-ove svidela mi se 93 dvojka ali onda polako i ostali...daslo je vreme da menjm auto hteo sam da uzmem 93 dva 1.9tid medjutim onda sam poceo da gledam i prethodni 93 nasao sam ovog mog na placu bila je dobra prica iz svajcarske...isproveravao ga i uzeo..stvarno sam prezadovoljan autom nisam imao nikakve kvarove...e sad vremenom su mi se svideli i ostali jer tu kad neko udje nema vise nazad...provalio sam neku saab crtu u svim modelima i prosto me odusevljava marka...a sad ovih dana nesto razmisljam o kabrioletu mozda bi menjao ovaj moj ali otom potom...(jos me je sada AERO napalio sa njegovom pricom o kabriju ) bukvalno sada vise ni ne gledam druge marke samo saab i zato saab!!
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: ZASTO SAAB ???
ja cu samo kratko
vidio sam 900 OG na filmu i to je bilo to
svidio mi se dizajn prvenstveno, a poslije malo istrazivanja i politika...tj. taj njihov inat i poriv da budu drugaciji
e sad ovamo kad sam dalje zagazio u Saab-ove skontao sam da ta fabrika po mojim standardima nema ni jedno auto koje je promaseno...bar ne po dizajnu
vidio sam 900 OG na filmu i to je bilo to
svidio mi se dizajn prvenstveno, a poslije malo istrazivanja i politika...tj. taj njihov inat i poriv da budu drugaciji
e sad ovamo kad sam dalje zagazio u Saab-ove skontao sam da ta fabrika po mojim standardima nema ni jedno auto koje je promaseno...bar ne po dizajnu
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: ZASTO SAAB ???
Da, plavu... sto... da nije nekiTAZZ je napisao:Lik ima i 900ng. Seljak. Ne spada u nasu vrstu nikako.
Re: ZASTO SAAB ???
A... ne bih o tome. Samo sam ga video... a ostalo izgradio iz price 3 coveka koji se medj sobom ne znaju. Tako da je realno verovatno. Takve i ne zelim da upoznam.
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: ZASTO SAAB ???
TAZZ je napisao:A... ne bih o tome. Samo sam ga video... a ostalo izgradio iz price 3 coveka koji se medj sobom ne znaju. Tako da je realno verovatno. Takve i ne zelim da upoznam.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: ZASTO SAAB ???
....devetoro nas ima na forumu,a?
- Krle
- Postovi: 3
- Pridružio se: 10 Maj 2012, 00:00
Re: ZASTO SAAB ???
Jedan rodjak je '98. imao "900t" '84. ili '85. godiste, sivi metalik, uvoz iz CH, imao je neki natpis "commander" sa strane, unutra cini mi se u bez varijanti, kojim smo te godine isli na more-malo je reci da je bio senzacija u to vreme-mene je odusevio, tako da kada sam 2006. imao ponudu da menjam neki auto za "900 SE" iz '94. tamno plavi sa crnom enterijerom, cim sam ga video-nisam ga ni zagledao
- rade269
- Postovi: 7
- Pridružio se: 07 Jul 2012, 00:00
Re: ZASTO SAAB ???
Samo zbog jedne vožnje SAAB-a 9 3 AERO 2.3Turbo
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: ZASTO SAAB ???
Ja sam oduvek zeleo da budem pilot ... uiu uiu uiu
http://youtu.be/cRrI3HrkABE
http://youtu.be/cRrI3HrkABE
Poslednji put menjao 1 dana ninsaki, izmenjena 20 puta
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: ZASTO SAAB ???
Posto je ova rubrika puna emotivnih prica, ajmo jednu "racunsku"
Moja je zelja od detinjstva bila Opel Omega, posto se ista dugo proizvodila (do 2003) kada sam bio u stanju da sebi kupim kola znalo se Omega. Posle dugog proucavanja nemackih foruma utvrdim da je 2.2 DTI najbolji motor (ekonomican, a pouzdaniji od BMW-ovog 2.5 koji je takodje isao).
Medjutim onda sam shvatio da je Omega malo veci auto za Beograd i da u gradu gde se kuburi sa centimetrima za parkiranje ovo cudo od 5metara, za nekoga kao ja koji se vozi sam ili sa jos jednom osobom nema sta da trazi.
Onda sam krenuo da gledam druge "korisnike" 2.2 agregata i posto sam video da su Vectre u nemackoj u dosta jadnom stanju ili preskupe nadjoh drugu marku gde je profil vlasnika potpuno drugi. 80% vozila u oglasima (u Nemackoj) je bilo u izvanrednom stanju, raspitam se malo o kolima - cuo samo sve najbolje i put za nemacku i kupuj kola
Inace kod mene u familiji postoji emocija prema Saabu posto moja majka sebi ne moze da oprosti sto nije uzela pocetkom 80 ih Saab koji joj je nudio neki arhitekta - uvek kaze "da sam tada uzela danas bi ga vozila"
Posle par godina koriscenja razvile su se vec i emocije s moje strane, tako da sam mojima uzeo 900ku 2010 - e ovo je vec bila kupovina iz cisto emotivnih razloga, posto je bilo puno da se radi, al srecom nisam zurio jer su moji imali kola. Krajem 2010 pocetkom 2011 kola su konacno sredjena i tako sad imam 2 komada auta koji do pre 4 godine nisam dozivljavao sa nekom emocijom - moram priznati da sam vise voleo Volvo do tada.
Prva ljubav zaborava nema, tako da ce mi Opel uvek biti u lepom secanju, al sa Saabom sam sigurno jos dugo vremena u "braku"
Kod moje bolje polovine situacija je slicna, posto se uverila posle 2-3 godine posmatranja da mi se kola ne kvare resila i ona da hoce istog - samo u drugoj boji - tako da sam za 4 godine od nule postao okruzen Saabovima
Moja je zelja od detinjstva bila Opel Omega, posto se ista dugo proizvodila (do 2003) kada sam bio u stanju da sebi kupim kola znalo se Omega. Posle dugog proucavanja nemackih foruma utvrdim da je 2.2 DTI najbolji motor (ekonomican, a pouzdaniji od BMW-ovog 2.5 koji je takodje isao).
Medjutim onda sam shvatio da je Omega malo veci auto za Beograd i da u gradu gde se kuburi sa centimetrima za parkiranje ovo cudo od 5metara, za nekoga kao ja koji se vozi sam ili sa jos jednom osobom nema sta da trazi.
Onda sam krenuo da gledam druge "korisnike" 2.2 agregata i posto sam video da su Vectre u nemackoj u dosta jadnom stanju ili preskupe nadjoh drugu marku gde je profil vlasnika potpuno drugi. 80% vozila u oglasima (u Nemackoj) je bilo u izvanrednom stanju, raspitam se malo o kolima - cuo samo sve najbolje i put za nemacku i kupuj kola
Inace kod mene u familiji postoji emocija prema Saabu posto moja majka sebi ne moze da oprosti sto nije uzela pocetkom 80 ih Saab koji joj je nudio neki arhitekta - uvek kaze "da sam tada uzela danas bi ga vozila"
Posle par godina koriscenja razvile su se vec i emocije s moje strane, tako da sam mojima uzeo 900ku 2010 - e ovo je vec bila kupovina iz cisto emotivnih razloga, posto je bilo puno da se radi, al srecom nisam zurio jer su moji imali kola. Krajem 2010 pocetkom 2011 kola su konacno sredjena i tako sad imam 2 komada auta koji do pre 4 godine nisam dozivljavao sa nekom emocijom - moram priznati da sam vise voleo Volvo do tada.
Prva ljubav zaborava nema, tako da ce mi Opel uvek biti u lepom secanju, al sa Saabom sam sigurno jos dugo vremena u "braku"
Kod moje bolje polovine situacija je slicna, posto se uverila posle 2-3 godine posmatranja da mi se kola ne kvare resila i ona da hoce istog - samo u drugoj boji - tako da sam za 4 godine od nule postao okruzen Saabovima
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: ZASTO SAAB ???
Oooo hvala za ovakav post
Sta reci ..... u zdravlju i sreci se vozili jos duuuuugo
Sta reci ..... u zdravlju i sreci se vozili jos duuuuugo
- bogdank
- Drug Član
- Postovi: 83
- Pridružio se: 27 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Razloga je bezbroj...
Odgovorno tvrdim da nije slučajno što Džek Nikolson u filmu "Dobro da bolje ne moze biti" (1997.) vozi upravo Saab 900 SE cabrio. Ko je gledao film i čika Džeka u njemu, koji glumi opsesivno pedantnog i neverovatno inteligentnog čudaka, drugačijeg od svih, zna o čemu govorim...
Ko god je u životu imao neke veze sa avijacijom, zna šta SAAB predstavlja - sinonim za kvalitet, sigurnost i inovaciju.
Meni je dugo bio na srcu, ali i finansijski nedostižan, pa sam čekao... i dočekao. Prodao sam Megana 2 1.5dci 2007. godište (koji me je sjajno služio dve godine i za koji nemam lošu reč) i za iste pare nedavno, u maju, kupio 9-3 1.8t 2003. god. Našao sam ga na jednom placu, u kraju, prljavog i na više mesta "otrljanog" po branicima i rubovima. Prema rečima vlasnika placa, niko mu nije prilazio mesecima. Srpska posla, kao što su mnogi već naveli, da se ne ponavljam. Prethodni vlasnik, ili vlasnica, očigledno nije vodio računa o njemu kako treba. Međutim kad sam ušao u njega, druga priča. Enterijer očuvan, uz par sitnica, a kad sam ga startovao, bilo je jasno da mašina radi savršeno. Prešao svega 116.000 km. Pitam može li provera? BILO GDE - odgovara samouvereno prodavac. Svi koji su ga pogledali (majstor, lakirer, prijatelji) rekli su da je odličan, da nije udaran, ako izuzmemo ogrebotine. Te ogrebotine rešim za 150 evra i dobijem BRUTALAN auto, sa odličnom opremom, a o bezbednosti da ne pričam (jer vozim porodicu).
Kako reče moj Paša koji vozi Volvo: nije da ga uzmeš, pa za godinu prodaš i zaradiš trista evra, već da ga voziš deset godina...
Jeste da je 1.8t i samo 150 KS, znam da gotovo svi vozite jače mašine, ali računica je prosta: 10-11 litara po gradu, magistrala oko 7, autoput do 8. Što reče jedan drugar: toliko troši i moj Pežo 207... Sa LPG će to biti GRATIS vožnja na svo zadovoljstvo koje pruža. Ovih dana ću da se čujem sa po tom pitanju....
Uz par komentara (ne)znalica kako su skupi delovi i znalaca da sam za male pare dobio extra limuzinu, nema šta da se doda... I jedni i drugi se okreću kada ga vide na parkingu!!!
Ne pitajte me koji je moj sledeći auto, za desetak godina.
Ko god je u životu imao neke veze sa avijacijom, zna šta SAAB predstavlja - sinonim za kvalitet, sigurnost i inovaciju.
Meni je dugo bio na srcu, ali i finansijski nedostižan, pa sam čekao... i dočekao. Prodao sam Megana 2 1.5dci 2007. godište (koji me je sjajno služio dve godine i za koji nemam lošu reč) i za iste pare nedavno, u maju, kupio 9-3 1.8t 2003. god. Našao sam ga na jednom placu, u kraju, prljavog i na više mesta "otrljanog" po branicima i rubovima. Prema rečima vlasnika placa, niko mu nije prilazio mesecima. Srpska posla, kao što su mnogi već naveli, da se ne ponavljam. Prethodni vlasnik, ili vlasnica, očigledno nije vodio računa o njemu kako treba. Međutim kad sam ušao u njega, druga priča. Enterijer očuvan, uz par sitnica, a kad sam ga startovao, bilo je jasno da mašina radi savršeno. Prešao svega 116.000 km. Pitam može li provera? BILO GDE - odgovara samouvereno prodavac. Svi koji su ga pogledali (majstor, lakirer, prijatelji) rekli su da je odličan, da nije udaran, ako izuzmemo ogrebotine. Te ogrebotine rešim za 150 evra i dobijem BRUTALAN auto, sa odličnom opremom, a o bezbednosti da ne pričam (jer vozim porodicu).
Kako reče moj Paša koji vozi Volvo: nije da ga uzmeš, pa za godinu prodaš i zaradiš trista evra, već da ga voziš deset godina...
Jeste da je 1.8t i samo 150 KS, znam da gotovo svi vozite jače mašine, ali računica je prosta: 10-11 litara po gradu, magistrala oko 7, autoput do 8. Što reče jedan drugar: toliko troši i moj Pežo 207... Sa LPG će to biti GRATIS vožnja na svo zadovoljstvo koje pruža. Ovih dana ću da se čujem sa po tom pitanju....
Uz par komentara (ne)znalica kako su skupi delovi i znalaca da sam za male pare dobio extra limuzinu, nema šta da se doda... I jedni i drugi se okreću kada ga vide na parkingu!!!
Ne pitajte me koji je moj sledeći auto, za desetak godina.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: ZASTO SAAB ???
Hvala Bogdane za tvoj post,i predstavi nam lepotana OVDE.Nemoj da se stidis
- CYLON
- Postovi: 117
- Pridružio se: 10 Jul 2012, 00:00
Re: ZASTO SAAB ???
Dobro pitanje, ranije sam vozio razna kola prvo FORD nekoliko raznih, pa VECTRA B pa VOLVO S80 ali sam video da nisam dovoljno različit od drugih. Inače volim sve što drugi izbegavaju ili ne vole. Kada su se svi kleli u NOKIU ja sam rekao samo SONY ERICSSON, kada kažu WIN XP ja kažem LINUX. Jedan moj poznanik iz Švedske mi je pričao da je davno imao BMW 5 i SAAB 9000 CSE i da je kasnije jaako pokajao što je prodao SAAB-a naravno tokom godina se opet vratio na SAAB-a imao je 9-5 900 9-3 i tako redom kada god bi došao u Srbiju svaki od tih SAAB-ova sam provozao. Kada je došlo vreme da prodam Vectru b našao sam u Novom Sadu prvu 9-3-ku menjao i doplatio kasnije sam za ćaleta našao 9-3 sedan 1,8t automatik, pošto inače mnogo prelazi na godišnjem nivou auto mu se brzi isplatio a nije bilo nikakvih ulaganja osim redovnog. SAAB mi je pomerio standarde kvaliteta vožnje i nivoa opreme i zato SAAB.
САК ИТ ОР ДАЈ
Sierra-Alpha-Alpha-Bravo
Sierra-Alpha-Alpha-Bravo
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost