

Ja kazem ima ima...kd23se4 je napisao:nordic je napisao:pa pogledaj na mobile.de koliko kosta 9-5 restajling... narocito aero verzije sa 120-150k km,full service history i sve ostalo da bude vrh..videces da je cena mnogo veca....moguce da neki lesevi iz italije sa 300.000km ili neki 3.0 tid(ukoliko im motor jos radi) a u losem su stanju kostaju 2500e... nemojte da se zavaravate da odlican primerak 9-5 restajling sa dobrom opremom a posebno aero verzije mogu da se kupe za 2500e...![]()
Jel ima negde proveren da se skine......nemam ga a voleo bih...TAZZ je napisao: Op Op
34GB.... mrcina
Probao sam jednom ,skinuo ali kao da je bila neka promo varijanta (recimo radi 3 dana ) i onda trazi neku sifru (kljuc) ili tako nesto.kd23se4 je napisao:Imas preko piratebay/torrenta, ali ima verzija od 9GB koja meni radi OK
Ovaj nece daleko...troll 9-5 je napisao:Kazu sutra pocinju zimske carolije
![]()
Nismo se razumeli, hocu da kazem da na ponasanje auta uticu jako sitna podesavanja. Ne mora vesanje da bude mnogo tvrdje da bi osetio razliku u ponasanju u voznji. I par kilograma na oprugama bude jako primetno. Ista prica je i sa nagibima. Nego da ne gnjavim, nije tema za to.kd23se4 je napisao:Nema to veze.......razlika je u sistemu vesanja - 900OG ima dupla trouglasta ramena - kao Ferrari, Lamborghini, BMW7 i sl.
Saab 9-3 ima McPherson, kao i sva novija vozila i samim tim ima pomalo dosadnu karakteristiku podupravljanja
Sem toga ja zelim da mi 9-3 ostane udoban, kao sto je i 900OG, a ne da pravim od njega spravu za lomljenje kostiju - pravi Saab je samo udoban Saab
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta