SAAB 900 OG From 1981.
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 900 OG From 1981.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Nakon sto je auto bio kod autelektricara koji je otklonio kvar, ja sam morao nastaviti sam oko elektricne instalacije. Kaze on da sam mu rekao, napravio bi to on... OK, bi a ja ostao bez najmanje 200 europskih.
Osposobio centralno zakljucavanje, pozicije, zmigavce, brisace sofersajbe i farova, svjetla kabine i sirena namontirana.Pranje stakla i farova isto napravljeno.
Kad sam mijenjao motor, mijenjao sam i dio instalacije koja je s njim dosla a npr, stara je imala konektore za poziciju/zmigavac koji se usteka direktno u kuciste a nova je imala konektor-grlo. Od centralnog isto drugacije. Zice od podizaca prozora su kompletno promijenjene jer se izolacija raspadala, bas je bilo posla. Zice sam spajao cahurama za stiskanja pa preko rajham.
Sljedece, jedna guma dolje i felgu cu pokusati opjeskariti, ako rezultat bude dobar, ide i ostatak. Kupio gume, doduse, vozene su dva ljeta DOT 1518Good Year ali sve 4 platio kao jednu novu, bilo covjeku hitno za pare. Kolimo i ako cu ga voziti, biti ce vrlo dobre.
Pa uredjenje kocnica, montaza auspuha i skidanje stare zastite i navlacenje nove. Ima jos puno do tehnickog ali najgore je iza mene(nadam se).
Osposobio centralno zakljucavanje, pozicije, zmigavce, brisace sofersajbe i farova, svjetla kabine i sirena namontirana.Pranje stakla i farova isto napravljeno.
Kad sam mijenjao motor, mijenjao sam i dio instalacije koja je s njim dosla a npr, stara je imala konektore za poziciju/zmigavac koji se usteka direktno u kuciste a nova je imala konektor-grlo. Od centralnog isto drugacije. Zice od podizaca prozora su kompletno promijenjene jer se izolacija raspadala, bas je bilo posla. Zice sam spajao cahurama za stiskanja pa preko rajham.
Sljedece, jedna guma dolje i felgu cu pokusati opjeskariti, ako rezultat bude dobar, ide i ostatak. Kupio gume, doduse, vozene su dva ljeta DOT 1518Good Year ali sve 4 platio kao jednu novu, bilo covjeku hitno za pare. Kolimo i ako cu ga voziti, biti ce vrlo dobre.
Pa uredjenje kocnica, montaza auspuha i skidanje stare zastite i navlacenje nove. Ima jos puno do tehnickog ali najgore je iza mene(nadam se).
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Tebi svaka čast a ne meni, ja bi to što si ti uradio mogao samo da zamišljim...a možda ni to.
Najbolje je kad sam uradiš jer ako nešto zezneš neće biti kriv majstor
Svaka čast još jednom i samo napred!
Najbolje je kad sam uradiš jer ako nešto zezneš neće biti kriv majstor
Svaka čast još jednom i samo napred!
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Ma nije to nista sta ljudi sve rade.....
Cinjenica jest da majstor 10 puta brze i lakse nadje gresku i napravi posao ali ja nemogu nesto prepustiti drugome da mi radi ako nisam digao ruke od tog problema.
Spalio sam samo jedan osigurac od 20 A, hehe!
Sta ces, bas volim taj auto, spasio sam ga od sigurnog razvlacenja po livadama ili prese.
Te 900 tke su tako robusni auti, strava! Ako krene na cestu, sto se nadam, neka mi se ne zamjeraju jer ovim "tenkom" ici na konfekcijske limenke bi moglo biti kobno.
Cinjenica jest da majstor 10 puta brze i lakse nadje gresku i napravi posao ali ja nemogu nesto prepustiti drugome da mi radi ako nisam digao ruke od tog problema.
Spalio sam samo jedan osigurac od 20 A, hehe!
Sta ces, bas volim taj auto, spasio sam ga od sigurnog razvlacenja po livadama ili prese.
Te 900 tke su tako robusni auti, strava! Ako krene na cestu, sto se nadam, neka mi se ne zamjeraju jer ovim "tenkom" ici na konfekcijske limenke bi moglo biti kobno.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 900 OG From 1981.
bravo što ga čupaš od propadanja.
šta još ima da se uradi?
šta još ima da se uradi?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Ima druze da se radi, uf! Izmjena motornog ulja i filtera, pranje rezervoara, skidanje zastite s podova/blatobrana, montaza auspuha. Pretresti kocnice i to je to. Poliranje ostavljam za sami kraj, ako mi se bude dalo......
Da, jednu alu felgu sam uspio ocistiti od stare boje i plastifikata, kako to drzi, majku mu! Pjeskarenjem nije islo, to bi trajalo a ako i nadjem nekog ko ima jacu aparaturu, to je oko 120 eura za poso, malo puno. Kolega mi dao piksu nekog gela, sad napamet neznam naziv, kojim se maze felga i nakon par minuta sve omeksa i ide dole sa rotacionim zicanim diskom.
Farbati cu sam u neznam koju boju..... Ima vremena,citaj-ima k.. ac
Da, jednu alu felgu sam uspio ocistiti od stare boje i plastifikata, kako to drzi, majku mu! Pjeskarenjem nije islo, to bi trajalo a ako i nadjem nekog ko ima jacu aparaturu, to je oko 120 eura za poso, malo puno. Kolega mi dao piksu nekog gela, sad napamet neznam naziv, kojim se maze felga i nakon par minuta sve omeksa i ide dole sa rotacionim zicanim diskom.
Farbati cu sam u neznam koju boju..... Ima vremena,citaj-ima k.. ac
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 900 OG From 1981.
hahahah
ja bih to sve rasklopio do kraja i onda po jedno rešavaš i montiraš kad sitgneš.
to je kiselina za skidanje boje, ima toga da se kupi po farbarama. nekad treba deblji sloj naneti i ostaviti duže da odstoji, pola sata sat i uglavnom sve spada. samo pazi kad uklanjaš četkom staru boju, ne valja na bušilicu, ako se zgužva boja dovoljno je ručnom čeličnom ili mesinganom četkom istrljati i spada sve.
ja bih to sve rasklopio do kraja i onda po jedno rešavaš i montiraš kad sitgneš.
to je kiselina za skidanje boje, ima toga da se kupi po farbarama. nekad treba deblji sloj naneti i ostaviti duže da odstoji, pola sata sat i uglavnom sve spada. samo pazi kad uklanjaš četkom staru boju, ne valja na bušilicu, ako se zgužva boja dovoljno je ručnom čeličnom ili mesinganom četkom istrljati i spada sve.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Ma, ne pomaze tu deblji sloj.... Kako god mazao, prvo skida lak i boju, drugo mazanje plastifikat, bas ide jedno po jedno. Sredstvo se zove Svernidoll, iz Spanjokske fabrike.
Dvije su gotove, dvije spremne za farbanje. Za prve alu felne u zivotu, ja sam OK zadovoljan. Oprane u nitru, jedan jaci sloj primera za aluminij, dvije ruke spric kita, dvije ruke boje i za sada jedan sloj mat zavrsnog laka. Isti postupak bio i centralne poklopce.
Izbor gotovih boja je za k...., 4,5 aluminijskih ralova a ostalo za ubit se, jedino mi taj antracit siva zapela za oko, pa eto.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Da, izbora ima u minusu...
Ma lepo to izgleda, biće bolje nego original
Ma lepo to izgleda, biće bolje nego original
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 900 OG From 1981.
pa da, naravno ide sloj po sloj skidanje, ne može sve odjednom, deblji sloj treba jer nekad ne može ni taj 1 sloj da nagrize.
jesi ti šmirglao to kako koji sloj nanosiš? deluje mi da nisi
jesi ti šmirglao to kako koji sloj nanosiš? deluje mi da nisi
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Nista smirgl...
Sad mi daj savjet, dali treba? Kazem, ovo radim prvi put i neznam sta da ocekujem.
Sad mi daj savjet, dali treba? Kazem, ovo radim prvi put i neznam sta da ocekujem.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 900 OG From 1981.
e pa trebao si posle svakog sloja šmirglanje. a mogao si i golu felnu bar malo preći.
2 si već završio, naneo si i završnu boju tako da tu onda nemoj ništa dirati a ove što nisi završnom ovako:
uzmeš onu belu šmirglu u traci, finoća 350-500 i išmirglaš celu površinu, gde je ravna površina poturiš nešto pod šmirglu, neku gumu tvrđu a gde je nepravilno tu prst samo poturiš.
zadnji sloj špric gita pređeš vodenom šmirglom 800, ispereš, prebrišeš nekom specijalnom krpom koja u farbari se prodaje (ili bar natopiš krpu razređivačem nitro i prebrišeš) i onda nanosiš završnu boju.
gde imaš oštećenja površine felne možeš Alu gitom da popraviš, da bude lepo ravno.
2 si već završio, naneo si i završnu boju tako da tu onda nemoj ništa dirati a ove što nisi završnom ovako:
uzmeš onu belu šmirglu u traci, finoća 350-500 i išmirglaš celu površinu, gde je ravna površina poturiš nešto pod šmirglu, neku gumu tvrđu a gde je nepravilno tu prst samo poturiš.
zadnji sloj špric gita pređeš vodenom šmirglom 800, ispereš, prebrišeš nekom specijalnom krpom koja u farbari se prodaje (ili bar natopiš krpu razređivačem nitro i prebrišeš) i onda nanosiš završnu boju.
gde imaš oštećenja površine felne možeš Alu gitom da popraviš, da bude lepo ravno.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Alo!
Uglavnom, nije se nista desavalo bitnije.
Jucer zavrsio sa operacijom rezervoara, izvadio 12 litara extra smrdljivog starog benzina.
Valjda je jos bio Regular, nemam slike radova, jebaji ga.... Nisam ga cupao dolje posto se kroz otvor di stoji pumpa goriva moze doci do unutrasnosti tanka a imam duge tanke ruke, masala! Zamijenio filter goriva, propuhao dolazni lajtung i grunuo novi benzin, sve radi odlicno.
Namontirao gume na kola i cudio se posto je boja felgi sada tamna, kako auto izgleda... Mracno
Uglavnom, nije se nista desavalo bitnije.
Jucer zavrsio sa operacijom rezervoara, izvadio 12 litara extra smrdljivog starog benzina.
Valjda je jos bio Regular, nemam slike radova, jebaji ga.... Nisam ga cupao dolje posto se kroz otvor di stoji pumpa goriva moze doci do unutrasnosti tanka a imam duge tanke ruke, masala! Zamijenio filter goriva, propuhao dolazni lajtung i grunuo novi benzin, sve radi odlicno.
Namontirao gume na kola i cudio se posto je boja felgi sada tamna, kako auto izgleda... Mracno
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Cao svima! Nadam se da ste zivi i zdravi!
Kod mene se nije dugo nista radilo pa nisam ni objavljivao nista.
Palim kola par puta mjesecno, prosli put nakon tri minute odradjene, motor se ugasi sam od sebe. Ja da bi ponovo al ne cujem da je pumpa benzina odradila(?) bilo hladno, upalim na plin i u garazu.
Jucer odlucio pogledati di sta i to, relej i osigurac OK, otvorim gepek i jedna tica se izula sa pumpe, kako majku mu ispod onog poklopca okruglog, to je neki gremlin, garant!
Sad opet radi, provozam ga malo ispred kuce i cekam prolece(opet).....
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 900 OG From 1981.
dobar je unutra.
spolja donji spojler napred ga kvari.
šta još imaš na njemu da radiš?
spolja donji spojler napred ga kvari.
šta još imaš na njemu da radiš?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Da ti kazem iskreno, taj spojler nit mi je ga ostaviti, niti za skinuti.....
Onaj rep na vratima gepeka ce ic dolje, 80% da nece ostati jer mi razbija onaj pad prema zadnjim lampama.
Iznutra je solidan, da ali kad sam odlucio da ga kupim, mislio sam kako sve to pretapicirati na novo jer je bilo prljavo u tri p m!
Materijal koji su ugradjivali u te aute im je bio vrhunski, kad sam sve oprao, nigdje ni fleke ni ostecenja. Danas obicno kola u takvom stanju bacis u prvi kanal jer nema spasa, ovo je drugi svemir.
Vec sam nabrojao sta ima za odraditi, spojiti novi auspuh, pretresti kocnice i ocistiti podove i blatobrane od stare zastite i posteno to ofarbati.
Najgore od svega sto sam kupio jos jedan auto za svakodnevno tandrkanje da bih 95 sacuvao malo jer relacije po 3-6 km ga doslovno ubijaju, osjecam to.
Sad nakon ove zime bih 900tku izveo na cestu ali tri registracije nemogu financijski izdrzati a nema ni smisla....
Nova lopata je Fiat Punto mk 1 55ica,nema nista, ni radio nikad nije ugradjen u njega, nista oprema. Ali je ko zvono i okrenuo je neki dan 82000km,dijelovi su bagatela i ne trose previse a svukud me doveze.
Onaj rep na vratima gepeka ce ic dolje, 80% da nece ostati jer mi razbija onaj pad prema zadnjim lampama.
Iznutra je solidan, da ali kad sam odlucio da ga kupim, mislio sam kako sve to pretapicirati na novo jer je bilo prljavo u tri p m!
Materijal koji su ugradjivali u te aute im je bio vrhunski, kad sam sve oprao, nigdje ni fleke ni ostecenja. Danas obicno kola u takvom stanju bacis u prvi kanal jer nema spasa, ovo je drugi svemir.
Vec sam nabrojao sta ima za odraditi, spojiti novi auspuh, pretresti kocnice i ocistiti podove i blatobrane od stare zastite i posteno to ofarbati.
Najgore od svega sto sam kupio jos jedan auto za svakodnevno tandrkanje da bih 95 sacuvao malo jer relacije po 3-6 km ga doslovno ubijaju, osjecam to.
Sad nakon ove zime bih 900tku izveo na cestu ali tri registracije nemogu financijski izdrzati a nema ni smisla....
Nova lopata je Fiat Punto mk 1 55ica,nema nista, ni radio nikad nije ugradjen u njega, nista oprema. Ali je ko zvono i okrenuo je neki dan 82000km,dijelovi su bagatela i ne trose previse a svukud me doveze.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 900 OG From 1981.
pa da, tada se auto pravio da traje.
nije loše što si uzeo punta ako pretežno tako kratko voziš.
a ovaj ne moraš da reg, samo ga središ pa povremeno provozaš tu negde po kraju.
to na proleće odradiš, do tada spremiš sve što treba. ovaj prednji spojler mislim što je izguljen kvari
nije loše što si uzeo punta ako pretežno tako kratko voziš.
a ovaj ne moraš da reg, samo ga središ pa povremeno provozaš tu negde po kraju.
to na proleće odradiš, do tada spremiš sve što treba. ovaj prednji spojler mislim što je izguljen kvari
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Malo ce se provozat, svakako a ako popijem ponekad, ode ja i na cestu, hehe!
Taj donji spojler je u originalu srebrne boje pa je to neko nekada ofarbao u crno ali se izgulilo na mjestima. Takodjer, i to se skida i sredjuje sve ispod i i skida ta farba dolke.. Nego, kako ide kod tebe, sta se radi oko tvog voznog parka?
Taj donji spojler je u originalu srebrne boje pa je to neko nekada ofarbao u crno ali se izgulilo na mjestima. Takodjer, i to se skida i sredjuje sve ispod i i skida ta farba dolke.. Nego, kako ide kod tebe, sta se radi oko tvog voznog parka?
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 24 gosta