SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Ma,cijeli Svijet ide u tri pm a di ne i i Forum,hehe!
Rekli su mi Gripen i Perkele....
A ja sam se drzao pajde koji mi je prodao motor i ispusio...
I neke glupe amere koji tvrde da to moze bez frke,crkli dabogda!!!
Igranka traje,ECU ide na remap i zamijeniti lanac-lancanike pa dokle ide...
Stekati pare za drugi motor(treca sreca).
Napraviti 12000 km s krivom mapom je moj najveci uspjeh do sada
Rekli su mi Gripen i Perkele....
A ja sam se drzao pajde koji mi je prodao motor i ispusio...
I neke glupe amere koji tvrde da to moze bez frke,crkli dabogda!!!
Igranka traje,ECU ide na remap i zamijeniti lanac-lancanike pa dokle ide...
Stekati pare za drugi motor(treca sreca).
Napraviti 12000 km s krivom mapom je moj najveci uspjeh do sada
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Bas je tuzno sto je ovaj Forum zamro... Bas steta...
Pa da ne zjapi pusto, da nacrckam nesto o svojem autu.
Motor jos ide, isto kao i kada sam pisao prosli post, ni bolje a ni losije usprkos izjavi jednog mehanicara da je motor groblje.
Dok ide, ide. Ima jos 95ica pa ima i donora
Klima oslabila, ja u servis a oni ga grunu na onu glupu stanicu i nakon 45 minuta kaze idiot da je napunjen sistwm i da nije bilo nista plina, alo majstore?!?
Pravda se idiot da nemoze uredjaj naci tako malo pukotinu i da nije strasno. Jebiga, platio i otisao.... Nakon 15 dana, opet nema klime, ja kod njih a oni da neeee, da nemogu oni nista, da treba raditi test propusnosti i da oni to ne rade. Puj!!!!
Nasao jednog strucnjaka, objasnio stvar i primio se odmah posla. Nasao je mjesto di je curio plin i savjetovao mi zamjenu susaca klime, 20e i danas ga zamijenio, novi O ringovi i za koji dan na test i eventualno punjenje plinom.
Iako sam skrkao60 tak eura idiotima da se ladim dva tjedna, neka, dobiti ce super reklamu pa nek uzivaju.
Pa da ne zjapi pusto, da nacrckam nesto o svojem autu.
Motor jos ide, isto kao i kada sam pisao prosli post, ni bolje a ni losije usprkos izjavi jednog mehanicara da je motor groblje.
Dok ide, ide. Ima jos 95ica pa ima i donora
Klima oslabila, ja u servis a oni ga grunu na onu glupu stanicu i nakon 45 minuta kaze idiot da je napunjen sistwm i da nije bilo nista plina, alo majstore?!?
Pravda se idiot da nemoze uredjaj naci tako malo pukotinu i da nije strasno. Jebiga, platio i otisao.... Nakon 15 dana, opet nema klime, ja kod njih a oni da neeee, da nemogu oni nista, da treba raditi test propusnosti i da oni to ne rade. Puj!!!!
Nasao jednog strucnjaka, objasnio stvar i primio se odmah posla. Nasao je mjesto di je curio plin i savjetovao mi zamjenu susaca klime, 20e i danas ga zamijenio, novi O ringovi i za koji dan na test i eventualno punjenje plinom.
Iako sam skrkao60 tak eura idiotima da se ladim dva tjedna, neka, dobiti ce super reklamu pa nek uzivaju.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Super cena za susac
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Taj je bio najjeftiniji, ima jos 30 i najskuplji oko 60 e.
Ja nisam uzimao skuplji jer to je, po mom laickom misljenju, obicna aluminijska boca.
E sad, ako nevalja, nisam puno izgubio....
Ja nisam uzimao skuplji jer to je, po mom laickom misljenju, obicna aluminijska boca.
E sad, ako nevalja, nisam puno izgubio....
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Pa nije bas samo aluminijumska boca, to ti je filter gasa, ako imas neku havariju to je jedino sto ti sprecava da dospe do kompresora.....
Gledam uvek da uzmem nesto za sta sam cuo, holandski NFT je u Srbiji bio oko 35 EUR
Gledam uvek da uzmem nesto za sta sam cuo, holandski NFT je u Srbiji bio oko 35 EUR
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Eto vidis zasto mi je strasno sto Forum stagnira, jer se mogu cuti jako dobri savjeti kao sto je ovaj tvoj komentar sa opisom tog susaca. Moglo bi se punosaznati, onako, usput dok si na Forumu.
Izmjenio filter zraka, kabine, ulja i ulio novo. Odradim servis lpg-a i za sad je to to.
Kupio i kociono al nikako, stoji od 4 mjeseca.....
Izmjenio filter zraka, kabine, ulja i ulio novo. Odradim servis lpg-a i za sad je to to.
Kupio i kociono al nikako, stoji od 4 mjeseca.....
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Ovo sad neki novi klinci, hoce sve brzo i lako preko facebook-a da im se odgovori, a onda isto pitanje za 7 dana.....nekad postavim link makar da moraju forum da otvore, al sta da radis?
A i kola su se promenila, 90% su 9-3SS, ovo ostalo nije ni vredno pomena
A i kola su se promenila, 90% su 9-3SS, ovo ostalo nije ni vredno pomena
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Neki od nas su tu, prilično redovni u čitanju, ali nemamo šta korisno da kažemo
ex SAABotražitelj <9000CS>
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Ja bih mogao da postavljam svasta, al ne znam koliko ljudi na forumu zeli da zna kako se tasteri u podizacima stakala menjaju sijalice obicne za LED na 900 OG i kako se skida tabla.
Mogu zimski specijal da napravim - povezivanje carbon grejaca sedista na Saabovu fabricku instalaciju, al ne znam kad je neko nesto zadnji put pitao za 900OG, al mislim da ce malo kome trebati ta informacija
Na dizelu nemam sta da prijavim, evo vratio se danas iz Grcke isao vratio se, presao 2000km nisam digao haubu nijednom.......jedino da stavljam slike kad na servisu menjam ulje i sl.
Imam nesto sitno na limariji da ispopravljam, mozda to postavim........
Mogu zimski specijal da napravim - povezivanje carbon grejaca sedista na Saabovu fabricku instalaciju, al ne znam kad je neko nesto zadnji put pitao za 900OG, al mislim da ce malo kome trebati ta informacija
Na dizelu nemam sta da prijavim, evo vratio se danas iz Grcke isao vratio se, presao 2000km nisam digao haubu nijednom.......jedino da stavljam slike kad na servisu menjam ulje i sl.
Imam nesto sitno na limariji da ispopravljam, mozda to postavim........
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Dobre kilometre si zgazio, bravo za tebe i stroj!!!
Sto se tice mene, o 900 OG mozes stavljati i pisati sve sto znas! Posto me ceka brdo posla oko tog modela, tipa:vakuumi kud koji. Mada, pali i radi odlicno ali nisam siguran kud se koje crevo steka
Sto se tice mene, o 900 OG mozes stavljati i pisati sve sto znas! Posto me ceka brdo posla oko tog modela, tipa:vakuumi kud koji. Mada, pali i radi odlicno ali nisam siguran kud se koje crevo steka
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Vacum imam i skicu za 8v.....trebalo bi da sam stavljao na nekom forumu, ne znam da li i ovde.
U principu je prosto i ide ovako:
- samo crevo za razvodnik paljenja i EGR ventil (ako nekim cudom vec nije skinut i zapusene rupe) ide ISPRED leptira usisne grane na one dve metalne sisice sto su usmerene prema haubi
- sva ostala creva (ventilacija, warm-up, servo, iberlauf itd.) idu na samu usisnu granu
Kod 16V ima manje vakuma i trebalo bi da je prostije, ali nisam na njima petljao pa ne mogu da tvrdim 100%
Takodje je vazno da gumice koje drze plasticne caure u usisnoj grani nisu ispucale ili ne daj boze labave, jednom mi je na autoputu pri vecoj brzini izletela jedna caura i izgubio sam servo kod kocnice, tako da sam morao da stiskam 5x jace da bi kola stala.
Ovaj problem ne bi trebalo da moze da se desi na sisavcima, vec samo kod turbaka, posto oni jedini imaju nadpritisak (jer turbina nabija vise vazduha nego sto motor pravi podpritisak)
U principu je prosto i ide ovako:
- samo crevo za razvodnik paljenja i EGR ventil (ako nekim cudom vec nije skinut i zapusene rupe) ide ISPRED leptira usisne grane na one dve metalne sisice sto su usmerene prema haubi
- sva ostala creva (ventilacija, warm-up, servo, iberlauf itd.) idu na samu usisnu granu
Kod 16V ima manje vakuma i trebalo bi da je prostije, ali nisam na njima petljao pa ne mogu da tvrdim 100%
Takodje je vazno da gumice koje drze plasticne caure u usisnoj grani nisu ispucale ili ne daj boze labave, jednom mi je na autoputu pri vecoj brzini izletela jedna caura i izgubio sam servo kod kocnice, tako da sam morao da stiskam 5x jace da bi kola stala.
Ovaj problem ne bi trebalo da moze da se desi na sisavcima, vec samo kod turbaka, posto oni jedini imaju nadpritisak (jer turbina nabija vise vazduha nego sto motor pravi podpritisak)
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Hvala druze na infu!!!
Letimicno sam pregledao tu na Forumu o 900tki,neke teme detaljnije, neke manje pa kad budem bas u frci, potraziti cu te, vidim da si klasa
Letimicno sam pregledao tu na Forumu o 900tki,neke teme detaljnije, neke manje pa kad budem bas u frci, potraziti cu te, vidim da si klasa
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
I eto, spicio 180 somova.... S time da je motor sada na 220 000, hell yeah!
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Eto, stigao i pcv upgrade kit. Ono staro govno se raspada, vec sam premostio na dva mjesta, uzas.... Stiglo mi za8 dana sto je super. Cekam vikend da vidim hocu li to zamijeniti pa javim.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
To si trebao odmah po zameni motora da uradiš ali dobro, (valjda) nikad nije kasno
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Nema veze, ovaj pcv ce docekati drugi motor, hehe!
Ako hoce krepati, a sta da mu onda ja radim...
Ako hoce krepati, a sta da mu onda ja radim...
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Danas skinuo stari i ubacio novi kit.
Nikakav problem to zamijeniti, mada sam dramio kako cu i sta cu. Izgubio sam kondiciju, haha!
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Uglavnom,kola idu.Sad su na 190 000 dok je motor u prednosti od 40 000,hehe!
Ali,nije sve bilo OK,primjetio sam nedavno ta ponekad stucne pa i nakaslja dok se doda gas jače.Pregledao sve oko motora i nisam nasao nista sumnjivo.Probao drugu kasetu,isto.Stavio nove svjećice i vratio staru kasetu,isto.....
Kupim novi filter goriva,,skinem rail i iščupam injektore,ispušem liniju zrakom i potopim injektore u carburator cleaner.Nažalost,nisam slikao da to vidite....Prljavo i to baš!..Bila je subota,pred 4 dana a u ponedeljak se islo na put i nositi injektore na čišćenje nije bila opcija jer gubim dva dana godišnjeg odmora.Grunuo u tank onaj aditiv za injektore i pun tank benzina,sad se popravilo za 70% a presao nešto vise od 300 km,ponekad trzne i sekund,dva bude lijen kad treba ubrzati ali poboljšanje je ogromno,to mora na detaljno ciscenje ultrazvukom posto se u kucnoj radinosti to nemoze srediti potpuno.
Uživam u vožnji u tom autu maksimalno a to želim i Vama svima!!!
Ali,nije sve bilo OK,primjetio sam nedavno ta ponekad stucne pa i nakaslja dok se doda gas jače.Pregledao sve oko motora i nisam nasao nista sumnjivo.Probao drugu kasetu,isto.Stavio nove svjećice i vratio staru kasetu,isto.....
Kupim novi filter goriva,,skinem rail i iščupam injektore,ispušem liniju zrakom i potopim injektore u carburator cleaner.Nažalost,nisam slikao da to vidite....Prljavo i to baš!..Bila je subota,pred 4 dana a u ponedeljak se islo na put i nositi injektore na čišćenje nije bila opcija jer gubim dva dana godišnjeg odmora.Grunuo u tank onaj aditiv za injektore i pun tank benzina,sad se popravilo za 70% a presao nešto vise od 300 km,ponekad trzne i sekund,dva bude lijen kad treba ubrzati ali poboljšanje je ogromno,to mora na detaljno ciscenje ultrazvukom posto se u kucnoj radinosti to nemoze srediti potpuno.
Uživam u vožnji u tom autu maksimalno a to želim i Vama svima!!!
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 42 gosta