MOJE 96 - TICE :)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: Saab 96 v4
Zanimljiv raspored V4 cilindara prvi put vidim da su cilindri malo smaknuti
Saab 900og
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 96 v4
Sakupljam dobrovoljce za pranje delova, tako da verujem da ce nekom uzivo biti jos lepsi i zanimljiviji
Sala mala, nego , da napomenem, da sve zalbe i kritike vezano za kvalitet slika, upucujte Carlssonu, on ce znati zasto
Bice malo lepsih, kupih neki aparat za ovu svrhu, na telefonu mi je losa kamera i blic...
Sala mala, nego , da napomenem, da sve zalbe i kritike vezano za kvalitet slika, upucujte Carlssonu, on ce znati zasto
Bice malo lepsih, kupih neki aparat za ovu svrhu, na telefonu mi je losa kamera i blic...
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Saab 96 v4
e konačno da rešiš to. karlsone, sram da ti uđe
što se tiče pranja delova, ja ti mogu pomoći ali jedino da mi pošalješ delove ili doneseš nekako, ako ti to znači
što se tiče pranja delova, ja ti mogu pomoći ali jedino da mi pošalješ delove ili doneseš nekako, ako ti to znači
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 96 v4
Na sve ovo...
Sent from my Skate using Tapatalk 2Nemate potrebne dozvole da pogledate prikačene fajlove u ovom postu.
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 96 v4
Jos malo ovoga ...
Sent from my Skate using Tapatalk 2Nemate potrebne dozvole da pogledate prikačene fajlove u ovom postu.
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Saab 96 v4
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: Saab 96 v4
Savet za sredjivanje migavaca i stopki. Pretpostavljam da su ispod bez reflektujuce povrsine, samo siva boja, tako je bilo na svim starijim automobilima na kojima sam imao prilike da vidim. Kupi hrom foliju i nalepi, nece joj smetati temperatura sijalice, jer ako farbas, farba uvek zatamni, a svetlece odbijace svetlost vrhunski. Stare plastike (providna stakla) sam osvezavao tako sto stavim pastu za zube na krpicu i polirao.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 96 v4
Da reflektujuca povrsina je pocinkovana, slabo ce odbijati svetlost...
Ovi migavci i stopke su novi ispod cekica, tako da mi poliranje nije neophodno, jedino su mi sad farovi problematicni...
Farovi su kao na Warburgu...Tako da se nadam brzom pronalasku dobrog para... :)
Sent from my Skate using Tapatalk 2
Ovi migavci i stopke su novi ispod cekica, tako da mi poliranje nije neophodno, jedino su mi sad farovi problematicni...
Farovi su kao na Warburgu...Tako da se nadam brzom pronalasku dobrog para... :)
Sent from my Skate using Tapatalk 2
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 96 v4
Bili neki delovi za 90 na pesku, pa reko ajd i ovo ;)
Послато са Lenovo A606
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 96 v4
Davno bese zadnji post u ovoj temi...Malo sam se aktivirao oko potraznje delova za motor...
Blok je skoro isti kao i V6 2.3 stim sto ovaj ima dva cilindra vise...Klipovi su isti...tj odgovaraju sa V6 2.3 koji je isao u:
Blok je skoro isti kao i V6 2.3 stim sto ovaj ima dva cilindra vise...Klipovi su isti...tj odgovaraju sa V6 2.3 koji je isao u:
Послато са Lenovo A606The first enlargement of the V6 appeared in 1967. It was the 2,293 cc (2.293 L; 139.9 cu in) with a 90.0 mm (3.54 in) bore and a 60.14 mm (2.368 in) stroke. Output was 108/114 hp (79/84 kW)(Black/Grey valvecover) and 176 N·m (130 lb·ft) or 125 hp (92 kW) and 187 N·m (138 lb·ft) in SuperHighCompression
1967-1968 Ford 20M P7.1
1968-1971 Ford 20M P7.2
1969-1974 Ford Capri I
1974-1978 Ford Capri II
1978-1985 Ford Capri III
1971-1976 Ford Taunus TC
1976-1979 Ford Taunus II
1979-1982 Ford Taunus III
1977-1979 Ford Cortina IV
1979-1982 Ford Cortina V
1972-1977 Ford Granada I
1977-1985 Ford Granada II
1982-1984 Ford Sierra I
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 96 v4
Sto 2,3?!? Motor je Fordov 1,5........sanse su da ces pre njega naci nego neki V6 (pri cemu postoje dve serije V6 motora gde ne pasu komponente)
Wikipedia
a vidi i ovde
Wikipedia
a vidi i ovde
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: Saab 96 v4
Vidi u oldtajmer grupama, postavi spisak automobila, mislim da ces jako brzo da nadjes delove...jos to sto pase sa Siere i Kapria ti povecava sansu da ih lakse nadjes. Mislim da neces imati problema.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 96 v4
Jesam za 1.5 i 1.7 okacio al slabo ih ima, dobijam uglavnom sumanute ideje kao sto su rastavljeni motori u BIH bez papira za 500eur, neke 1.2 motore itd na PP
Ne mogu da kazem bilo je i nekih lepih saveta...
Al nikako ono sto sam trazio.
Koliko sam shvatio, ispravite me, razlika je u duzini hoda klipa izmedju 1.5 i 1.7, ono sto sam na brzinu video, tj u duzini klipnjaca... ili?
Klipovi su istih dimenzija za 1.5, 1.7 i 2.3V6...
Nabavio sam dva seta polovnih klipova sa klipnjacama...od toga jedan set kao novi ;)
Послато са Lenovo A606
Ne mogu da kazem bilo je i nekih lepih saveta...
Al nikako ono sto sam trazio.
Koliko sam shvatio, ispravite me, razlika je u duzini hoda klipa izmedju 1.5 i 1.7, ono sto sam na brzinu video, tj u duzini klipnjaca... ili?
Klipovi su istih dimenzija za 1.5, 1.7 i 2.3V6...
Nabavio sam dva seta polovnih klipova sa klipnjacama...od toga jedan set kao novi ;)
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 96 v4
Izvukao sam delove motora iz naftalina :)
Zaboravio sam kako su prljavi...po svemu sudeci pre svega po naslagama katrana na njima, nije bas cesto menjano ulje...
To su naslage od 5-10mm, strasno.
Uzeo sam Petrolej i lagano gulim...kad krenem da nadzirem brojeve skacem do plafona :) Rokam Axelom, ni da primirise, a Arf Grill nema ga nigde...on mi je bio odlican za ovakve stvari...
Послато са Lenovo A606
Zaboravio sam kako su prljavi...po svemu sudeci pre svega po naslagama katrana na njima, nije bas cesto menjano ulje...
To su naslage od 5-10mm, strasno.
Uzeo sam Petrolej i lagano gulim...kad krenem da nadzirem brojeve skacem do plafona :) Rokam Axelom, ni da primirise, a Arf Grill nema ga nigde...on mi je bio odlican za ovakve stvari...
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 96 v4
Sta rade ostali projekti 90, 900NG?
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 96 v4
900NG je otisao u druge ruke...pojavio se kao visak...90 je zavrsen i spava zimski san...Ovo sad polako skupljam i radim...Kod limara ide za nedelju- dve pa kad zavrsi...mora patos,sajtne, neke grede, koseve da uradi lepo posto se neko igrao pa krkno kilo plastik kita preko toga...A onda ce na pesak itd verovatno kod Sene na farbanje...ako bude raspolozen...U toku ove godine planiram da ga zavrsim ako sve bude islo kako treba ;) bar sto se tice ovih grubih radova...
Послато са Lenovo A606
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 96 v4
Roda Cash&Cary
Kod zmaja
Oni imaju
Tu se snabdevam
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Kod zmaja
Oni imaju
Tu se snabdevam
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 96 v4
Klipovi klipnjace ok, prednji dekli sredjen...Imam neki ventilator pa cisto da ga prislonim, dosta je izgreban, mora drugi ako uspem da nadjem .
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: Saab 96 v4
Ma super je ventilator, ako nije ispucao, samo ga lepo prefarbaj i bice kao nov. Svaka cast...a sto se ciscenja tice, samo petrolej, Axel je odlican za spolja, inace naslage ulja, skorele nema sanse da skine, tu samo petrolej i guljenje. Pokusavao sam i sa naftom, nikad mi nije uspelo.
Vrh, jedva cekam da ga vdim sklopljenog.
Vrh, jedva cekam da ga vdim sklopljenog.
- dZa
- Postovi: 61
- Pridružio se: 16 Maj 2017, 13:47
- Lokacija: Bar, Crna Gora.
Re: Saab 96 v4
Dokle se stiglo u restauraciji ovog ljepotana? Pročitao sam temu od početka, svaka čast- samo guraj
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 96 v4
Stiglo se malo
U zadnje vreme sam se malo vise posvetio, koliko mogu Pokusacu iz vise navrata da napisem po koji post i popunim sa slikama...
Nabavljam neke delove, kacim na FB, posto ovde ne sljaka postavljanje slika.(Pokusacu u ovih par dana da se pozabavim sa tim, ako uspem...)
Odneo sam sve delove motora na proveru i obradu, pre dve nedelje, cekam da mi jave sta treba da se radi i da odrade...
Vodena pumpa uzeta, komplet dihtunga sa semerinzima, gumicama itd lezajeve, karike cekam da vidim stanje stvari i info sa obrade, da li cu moci na standard ili ce da ide specijala i koja...
Ono sto sam uspeo da iskopam je usisna grana za dvogrli karburator, koja se relativno tesko nalazi, pogotovo kod nas.
E sad, mozda ce nekom znaciti info nekada, pa cu pisati o nekim vrstama karburatora koji su isli i koji mogu da idu na ovaj motor, a za koji sam se ja odlucio na samom kraju.
Posto sam imao jedan karb u ne bas sjajnom stanju, posto je goreo motorni prostor u toj 96tici, FoMoCo sa ne bas tacnom oznakom na koji su V4 motori presli od Avgusta 68god, a posle 70te su se vratili na Solex.
Posto sam nabavio ovu granu za dvogrli, malo sam istrazivao, najbolji odnos i iskoriscenost ima Weber 32-36 DG*V, e sad njega ima u vise verzija DGAV je sa vodenim automatskim sauh-om kao i Solex 32 TDID koji je isao u originalu na V4 od 1977-1980, tako da bi ovo bilo neko najbolje resenje, ali ima jos nekih komponenti koje bi morao da nadjem ili napravim pa sam u dilemi, ali nadam se ovoj soluciji.
Posto sam poceo o ovim Weberima da zavrsim, DGEV elekttonski sauh (koji mi bas i ne odgovara) i DGV je rucni sauh koji bi mi odgovarao, ali je krajnja solucija.
Navijam za Weber jer je isao u novija Fordova vozila Escort i Sierru 87,88,89g 1.6-2.0 i ima delova za postenu reparaciju izmedju ostalog.
U zadnje vreme sam se malo vise posvetio, koliko mogu Pokusacu iz vise navrata da napisem po koji post i popunim sa slikama...
Nabavljam neke delove, kacim na FB, posto ovde ne sljaka postavljanje slika.(Pokusacu u ovih par dana da se pozabavim sa tim, ako uspem...)
Odneo sam sve delove motora na proveru i obradu, pre dve nedelje, cekam da mi jave sta treba da se radi i da odrade...
Vodena pumpa uzeta, komplet dihtunga sa semerinzima, gumicama itd lezajeve, karike cekam da vidim stanje stvari i info sa obrade, da li cu moci na standard ili ce da ide specijala i koja...
Ono sto sam uspeo da iskopam je usisna grana za dvogrli karburator, koja se relativno tesko nalazi, pogotovo kod nas.
E sad, mozda ce nekom znaciti info nekada, pa cu pisati o nekim vrstama karburatora koji su isli i koji mogu da idu na ovaj motor, a za koji sam se ja odlucio na samom kraju.
Posto sam imao jedan karb u ne bas sjajnom stanju, posto je goreo motorni prostor u toj 96tici, FoMoCo sa ne bas tacnom oznakom na koji su V4 motori presli od Avgusta 68god, a posle 70te su se vratili na Solex.
Posto sam nabavio ovu granu za dvogrli, malo sam istrazivao, najbolji odnos i iskoriscenost ima Weber 32-36 DG*V, e sad njega ima u vise verzija DGAV je sa vodenim automatskim sauh-om kao i Solex 32 TDID koji je isao u originalu na V4 od 1977-1980, tako da bi ovo bilo neko najbolje resenje, ali ima jos nekih komponenti koje bi morao da nadjem ili napravim pa sam u dilemi, ali nadam se ovoj soluciji.
Posto sam poceo o ovim Weberima da zavrsim, DGEV elekttonski sauh (koji mi bas i ne odgovara) i DGV je rucni sauh koji bi mi odgovarao, ali je krajnja solucija.
Navijam za Weber jer je isao u novija Fordova vozila Escort i Sierru 87,88,89g 1.6-2.0 i ima delova za postenu reparaciju izmedju ostalog.
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 96 v4
Jel ima neke veze sto motori u Sierri nisu V4?
Posto koliko ja znam Ford je izbacio V4 jos kod Granade pocetkom 80ih
P.S. Lepo sto si oziveo temu, ja zaboravio da imas ta kola
Posto koliko ja znam Ford je izbacio V4 jos kod Granade pocetkom 80ih
P.S. Lepo sto si oziveo temu, ja zaboravio da imas ta kola
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 96 v4
Odgovara, isao je na njih, samo je usisna grana drugacija na V6, koliko sam ja razumeo,na V6 motorima su odvojene strane na usisnoj , na V4 od 1.7 GT motora nisu.
Nasao sam Weber 32/36 DGAV sa Capria 1.7 GT, kupio, trebalo bi do srede da bude kod mene, pa da ga sibnem na reparaciju.
Ako neko ima neku preporuku za reparaciju karburatora, bio bi zahvalan.
Jedina problematika je naci adapter koji ide ispod karburatora koji sluzi za iberlauf...to cu da vidim danas.
DGAV je veoma lak za tuning , moze da se igra sa diznama od z101 i par burgija za metal u rasponu od 1.2 do 1.9 .
Covek kog ja inace dosta cenim sto se tice Forda je Stevan ili ti Van koji je dosta pisao po raznim forumima u Srbiji i pomagao ljudima...Iskreno njegovim pisanjem me ubedio da uzmem ovaj karburator Pa cu se potruditi da okacim par njegovih citata, koji mi se cine bitnim za ovaj projekat.
Jedan od...
Nasao sam Weber 32/36 DGAV sa Capria 1.7 GT, kupio, trebalo bi do srede da bude kod mene, pa da ga sibnem na reparaciju.
Ako neko ima neku preporuku za reparaciju karburatora, bio bi zahvalan.
Jedina problematika je naci adapter koji ide ispod karburatora koji sluzi za iberlauf...to cu da vidim danas.
DGAV je veoma lak za tuning , moze da se igra sa diznama od z101 i par burgija za metal u rasponu od 1.2 do 1.9 .
Covek kog ja inace dosta cenim sto se tice Forda je Stevan ili ti Van koji je dosta pisao po raznim forumima u Srbiji i pomagao ljudima...Iskreno njegovim pisanjem me ubedio da uzmem ovaj karburator Pa cu se potruditi da okacim par njegovih citata, koji mi se cine bitnim za ovaj projekat.
Jedan od...
Zvao ove sa obrade, zaboravili da se ne radi u petak, javice mi danas stanje stvari...Ler dizne su u rasponu od 0.45 do 0.6 , glavne su u rasponu od 1.2 do 1.4 mm a korektori za vazduh u rasponu od 1.4 do 1.9 . U principu , dizna moze da se razbusi , a moze i da se popuni kalajem , pa da se probisi manja rupa . Sve u svemu nabavis po tri razlicita komada od svakog tipa , pa probas kombinacije.
Lepo bi bilo da imas lambda sondu u auspuhu , da ti govori da nisi otisao u siromsnu zonu , jel ce onda motor zavrsiti kao sto u mehanicarskoj radionici .
Razlika u smesi , pogotovu na manjem gasu mora da prati i razlika u paljenje . Koliko je to , nema pojma . Samo znam da sam na S7 krug i po zavrnuo smesu kada sam povecao predpaljenje na leru na 16 stepeni , sa fabrickih 6 plus jos nesto ...Momenat paljenja zavisi od smese , jer od toga zavisi i brzina sagorevanja ,a samim tim i trenutak paljenja .
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 96 v4
Evo grana za dvogrli karburator
Komplet set dihtunga
Vodena pumpa
I dalje cekam sa obrade
Komplet set dihtunga
Vodena pumpa
I dalje cekam sa obrade
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju