SAAB 900 OG From 1981.
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
SAAB 900 OG From 1981.
Cao svima!
Napokon da otvorim sluzbeno temu svojeg SAABa No.2
Auto je iz 1981. godine.Vozno i kompletno stanje ali mogu reci nedovoljno dobro odrzavan.
Pa krenimo....Motor je 8 V,sa K glavom i ugradjenim LPG-om.Na LPG pali i radi vrlo dobro(znam,znam,nejdu K glava i plin) a na benzin radi ali ako okretaji padnu ispod 1500,gasi se.
Od kerefeka ima siber na potez,el. podizače stakala,el. podesavanje retrovizora i centralno zaključavanje.Sve to radi kao i kompletna struja osim što su konektori brisača farova raskopčani jer je ferceralo izgleda,fali na mjestima izolacija na žicama.
Volan bez lufta,servo negdje curi,nisam gledao jos.Kočnice i ručna rade,prednji diskovi i pločice i kugle zamijenjeni kod prijašnjeg vlasnika.Auspuh mrtav,spajan od svega i svačega jedino je zadnji lonac i dio poslije grane originalni.Limarija je nešto radjena,na zadnjim unutarnjim blatobranima i malo gepek,nisu varovi obrušeni niti je korištena diht masa,sve ostalo je dobro,pragovi,rubovi vanjskih blatobrana,vrata i motorni prostor.
Nemam pojma,ima toga za napisati ali polako,ovo je početak mojeg putovanja kroz SAAB 900 OG.
Tapecirung krova je skinut,platno je mrtvo-obloga je u pripremi za restauraciju.Sjedala su čitava i bit će odlična kad ih sredim ali to dolazi nakon završetka krova.
Plan je prvo interijer,tj,estetika onda limarija a onda mehanika-motor
Motorče dimi belooooo zbog?????Prijašnjem vlasniku je pomiješao ulje i vodu pa je mijenjao brtvu i brusio glavu,nadam se da je, ali nije mijenjao motorno ulje.Kaže mi da njemu prije havarije nije dimio(?) Kako god,u nekim sam dogovorima za kompletan motor pa se zasad nebi davio s ovim koji je unutra.
Mjenjač 4 brzine,fino se šalta i vozi,baš mi je auto strašan!!!
Trenutno sam skinuo zadnji rep jer su nosači istrulili pa je neki pajdo to silikonom lijepio,užas!!!Vratiću ga ja nazad mada mi je ljepši bez njega.
Do sad sam uspio urediti vozačeva vrata,skinuo ih ,izbrusio rdju i neki mračni kit pod kojim se skupila voda.Ne razumijem čovjeka koji zbog malo rdje išao navlačiti kit po donjem rubu vrata????Gume skinuo,oprao i natopio glicerinskim uljem.Sad su opet meke i crne.Očistio mehanizam podizača prozora,podmazao motor,uredio tapecirug i vratio natrag.Kad krenem dalje,pišem Vam.Posla imam preko glave!E da,imao sam već i kupca al sam mu reko da nije auto na prodaju.
Neke slike....
Napokon da otvorim sluzbeno temu svojeg SAABa No.2
Auto je iz 1981. godine.Vozno i kompletno stanje ali mogu reci nedovoljno dobro odrzavan.
Pa krenimo....Motor je 8 V,sa K glavom i ugradjenim LPG-om.Na LPG pali i radi vrlo dobro(znam,znam,nejdu K glava i plin) a na benzin radi ali ako okretaji padnu ispod 1500,gasi se.
Od kerefeka ima siber na potez,el. podizače stakala,el. podesavanje retrovizora i centralno zaključavanje.Sve to radi kao i kompletna struja osim što su konektori brisača farova raskopčani jer je ferceralo izgleda,fali na mjestima izolacija na žicama.
Volan bez lufta,servo negdje curi,nisam gledao jos.Kočnice i ručna rade,prednji diskovi i pločice i kugle zamijenjeni kod prijašnjeg vlasnika.Auspuh mrtav,spajan od svega i svačega jedino je zadnji lonac i dio poslije grane originalni.Limarija je nešto radjena,na zadnjim unutarnjim blatobranima i malo gepek,nisu varovi obrušeni niti je korištena diht masa,sve ostalo je dobro,pragovi,rubovi vanjskih blatobrana,vrata i motorni prostor.
Nemam pojma,ima toga za napisati ali polako,ovo je početak mojeg putovanja kroz SAAB 900 OG.
Tapecirung krova je skinut,platno je mrtvo-obloga je u pripremi za restauraciju.Sjedala su čitava i bit će odlična kad ih sredim ali to dolazi nakon završetka krova.
Plan je prvo interijer,tj,estetika onda limarija a onda mehanika-motor
Motorče dimi belooooo zbog?????Prijašnjem vlasniku je pomiješao ulje i vodu pa je mijenjao brtvu i brusio glavu,nadam se da je, ali nije mijenjao motorno ulje.Kaže mi da njemu prije havarije nije dimio(?) Kako god,u nekim sam dogovorima za kompletan motor pa se zasad nebi davio s ovim koji je unutra.
Mjenjač 4 brzine,fino se šalta i vozi,baš mi je auto strašan!!!
Trenutno sam skinuo zadnji rep jer su nosači istrulili pa je neki pajdo to silikonom lijepio,užas!!!Vratiću ga ja nazad mada mi je ljepši bez njega.
Do sad sam uspio urediti vozačeva vrata,skinuo ih ,izbrusio rdju i neki mračni kit pod kojim se skupila voda.Ne razumijem čovjeka koji zbog malo rdje išao navlačiti kit po donjem rubu vrata????Gume skinuo,oprao i natopio glicerinskim uljem.Sad su opet meke i crne.Očistio mehanizam podizača prozora,podmazao motor,uredio tapecirug i vratio natrag.Kad krenem dalje,pišem Vam.Posla imam preko glave!E da,imao sam već i kupca al sam mu reko da nije auto na prodaju.
Neke slike....
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Kupeeeeee!
Sent from my m2 note using Tapatalk
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Jesmo bese gledali broj motora? Motor je barem 1984, a ako je senzor za hladan start ispod termostata onda je i 1986-1991
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Čestitam na kupovini i odlična osnova za rad!
- kizazox
- Drug Član
- Postovi: 92
- Pridružio se: 05 Jan 2014, 17:18
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Ako se dobro secam konstatovali smo da su korisceni papiri od GL (1981) za registraciju 900i posto je bila prica da je ovde bio karburator ali previse stvari bi onda trebalo izmeniti...kd23se4 je napisao:Jesmo bese gledali broj motora? Motor je barem 1984, a ako je senzor za hladan start ispod termostata onda je i 1986-1991
U svakom slucaju lep auto.
Zelim ti puno srece u sredjivanju i da sto pre uzivas u voznji.
Poslato sa HUAWEI GRA-L09 uz pomoć Tapatoka
Saab 900i 16v 1989.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Odlicno, lep primerak, samo napred, ima potencijala
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Da,i ja bih rekao da je muljaza sa svime.
Po VIN broju je godina kao i u papirima ali mene zbunjuje oprema,mislim da mi je kd23se4 rekao da model GLnema nike opreme kao i sto kaze stavka iz VIN a.
Srednja konzola nema polugu coka ili sauha,kako god a ako je neko zaista ubacivao drugi motor u auto,vjerojatno je to uradio uredno.....neznam.
Ja se ne sekiram posto je auto "uveden u sistem" tako cu i ja dalje kroz godine.
Saznam neki dan za jedan 900 u super stanju za smijesne pare...bravo ja,ubio bi se sad!
Za koji dan,ako ce biti sve po planu,stize iznenadjenje.
Po VIN broju je godina kao i u papirima ali mene zbunjuje oprema,mislim da mi je kd23se4 rekao da model GLnema nike opreme kao i sto kaze stavka iz VIN a.
Srednja konzola nema polugu coka ili sauha,kako god a ako je neko zaista ubacivao drugi motor u auto,vjerojatno je to uradio uredno.....neznam.
Ja se ne sekiram posto je auto "uveden u sistem" tako cu i ja dalje kroz godine.
Saznam neki dan za jedan 900 u super stanju za smijesne pare...bravo ja,ubio bi se sad!
Za koji dan,ako ce biti sve po planu,stize iznenadjenje.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- Ivan Le
- Drug Član
- Postovi: 319
- Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Bravoooo,neka je sa srećom
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Auto jos stoji iceka.Jucer sam kupio motor + getriba,alnaser,alternator,vodena pumoa i komplet struja.Vrtio radilicu kljucem30,bas se osjeti otpor,to jest,kompresija.Bio auto svicarac,covjek kaze da motor nije odvrtio 100 000,moguce po stanju,malo masnoce i malo prasine.
Jos sam nakupovo sto gluposti od njega,glavcine s diskovima i klijestima,poluosovine,rezervna stakla,pumpe serva....ma,bas svega.Dao mi covjek prednje sjedala iz 99 ke,onu plocu iz gepeka i poklopac ventila,ajd,daj kad dajes.
Da sad cujete pricu.....
Prosle godine mu je umro tata.Pola zivota je posvetio SAAB ovima,imao je njihov servis u Opatiji,vozio 50tak SAAB ova i iza sebe ostavio dvije 900 tke i jedan 900 Cabrio,kako su auti ocuvani,apoteka!!!
Kaze da je bacio pun kamion dijelova jer je trebao mjesto a nitko nije trebao dijelove a njemu je smetalo!Kad sam to cuo,ubio sam se zamalo!!
Pitam ga juce za auspuh i oblogu krova,neke lajsne a on kaze da je bacio dva auspuha i bogtepitaj koliko farova i lampi......ljudi moji,pre tuzno i neopisivo.
ma motor 16 V injection(mislim da je taj) u tvornickom sanduku,nov,konzerviran ali nismo isli do te garaze jer je bio ogranicen s vremenom.Uglavnom,i sam vozi 9.5 limuzinu iz 2001. i ucio je sa svojim caletom poso oko SAABa i zna sve oko njih
Sad imam jak posao,treba motor ubaciti u auto a onda ga i upaliti,hm....Cak razmisljam da prodam auto i motor sa svim agregatima i getribom pa probam kupiti 900 coupe od njega
Jer je auto vrhunski primjerak.Bemti sirotinju.....
Jos sam nakupovo sto gluposti od njega,glavcine s diskovima i klijestima,poluosovine,rezervna stakla,pumpe serva....ma,bas svega.Dao mi covjek prednje sjedala iz 99 ke,onu plocu iz gepeka i poklopac ventila,ajd,daj kad dajes.
Da sad cujete pricu.....
Prosle godine mu je umro tata.Pola zivota je posvetio SAAB ovima,imao je njihov servis u Opatiji,vozio 50tak SAAB ova i iza sebe ostavio dvije 900 tke i jedan 900 Cabrio,kako su auti ocuvani,apoteka!!!
Kaze da je bacio pun kamion dijelova jer je trebao mjesto a nitko nije trebao dijelove a njemu je smetalo!Kad sam to cuo,ubio sam se zamalo!!
Pitam ga juce za auspuh i oblogu krova,neke lajsne a on kaze da je bacio dva auspuha i bogtepitaj koliko farova i lampi......ljudi moji,pre tuzno i neopisivo.
ma motor 16 V injection(mislim da je taj) u tvornickom sanduku,nov,konzerviran ali nismo isli do te garaze jer je bio ogranicen s vremenom.Uglavnom,i sam vozi 9.5 limuzinu iz 2001. i ucio je sa svojim caletom poso oko SAABa i zna sve oko njih
Sad imam jak posao,treba motor ubaciti u auto a onda ga i upaliti,hm....Cak razmisljam da prodam auto i motor sa svim agregatima i getribom pa probam kupiti 900 coupe od njega
Jer je auto vrhunski primjerak.Bemti sirotinju.....
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- dejansavicdusan
- Drug Član
- Postovi: 244
- Pridružio se: 08 Jan 2015, 22:02
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Tu kod vas bar ima da se nadje, ovde nema kupea nikako :) Ja bih isto menjao moj za dobar kupe :)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Nema brate kod nas nista!Imas na oglasu koji je u Hrvatskoj najjaci jedan coupe900. I jedan sedan.Ima jedna 99 ka coupe al je cijena4000 evra.Ima i jedna 9O LE Rallye s bolesnom cijenom a stanje je uzas i jedna jos gora obicna...tip od kojeg sam kupio motor prodaje svoj
Ispod svih cijena i za 4 sata krecem sa kumom po njega,yeah!!!
Nagovorio sam kuma da ga kupi,nije mu dugo trebalo.Objavit cu slike cim ga dovezemo.
Ispod svih cijena i za 4 sata krecem sa kumom po njega,yeah!!!
Nagovorio sam kuma da ga kupi,nije mu dugo trebalo.Objavit cu slike cim ga dovezemo.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Pa da krenem lagano.....
Prvo da pokažem tablu koju sam dobio na poklon nakon što sam kupio kompletan motor s getribom,anlaserom,alternatorom,vodenom pumpom i el. instalacijiom.
image upload
Nekadašnji vlasnik je originalnu švedsku plocu iznad gepeka,izbušio i uglavio ovalne zvučnike u nju,e to mrzim više od svega!Evo nove spremna za tapeciranje.Skriveni detalj je da je odispod po dužini ploče,učvršćena aluminijska lajsna koju sam skinuo sa starog saabovog branika,radi čvrstoće.
images hosting
Onda one gumene lajsne na vratima koje brišu bočna stakla-door window scraper,e to se u mojeg pretvorilo u plastiku pa sam to počupao van,propale su totalno....
Nadjoh na eBayu al skupo mi,pa sam pribjegao kemiji-hemiji,kakogod.Imao sam Fiat Tipo 3 porte i kupio jednog istog za dijelove,da se nadje,tako mi ostala vrata i idem vidit jel se to da uglazbiti na SAAB,nemojte me pljuvat,je svetogrdje ali ne izgleda nakaradno a najvažnije je da služi svojoj svrsi-ne propušta vodu u unutrašnjost vrata.
pic host
photo uploading websites
Zadnji spojler sam skinuo jer mi je bio sumnjiv,pločice kojim je bio stegnut za vrata su istrulile pa ga je neko zaljepio silikonom,ebo sam mu sve!Ugradio sam aluminijske trakice u njega i uhvatio opet šarafima.Rubove sam presao diht masom da mi nebi pobjegao s položaja.Očistio sam ga finim brusnim papirom i istrljao tankim slojem akrilnog silikona,vraća boju i na dodir je glatko.
imagehost
Vrata gepeka sam "otvorio" jer sam morao skidati spojler a onda sam i očistio par mjesta gdje je počela korozija a i bravu sam skidao i podmazao sve.
Zadnje lampe sam oprao i premazao plastike ArmorAll-om jer je to odlična stvar za plastiku-gumu.Bilo prljavo podosta a sad i izgledaju malo bolje,ajd...
image hosting free
upload pictures free
image hosting no register
Vidim neki dan i da sam ostao bez fara...mrak na oči!Samo da mi je znati zašto i kako je puko.
picture uploader
Zato ima zadnjih šajbi rezerve,hehe
print screen windows
Uglavnom,počeo sam nešto raditi oko 900 tke i to me veseli.Kroz desetak dana planiram vaditi motor van i ubaciti noviji koji sam kupio.Prije toga moram samo osposobiti ubrizgavanje benzina.Pumpa izbaci gorivo ali na injektore ne izlazi,e sad,zašto,to neznam ali u tom benzinu ima prljavštine,nisam mogao vjerovati koliko.Znači,rezevoar dolje i pranje,pa ispuhivanje lajtunga a onda novi filter.K glavu bih stavio drugu jer ova je puna sto posto trunja i svega.Injektore sam propuhao zrakom i dosta tesko propustaju ali kako je ostalo benzina u njima,kad su pustile,bacile su finu maglu.O tome netko više zna pa se zahvaljujem ako bi mi htio pomoći!
Za ovaj put je to to,još samo kumov belac koji je odličan!
temporary image hosting
capture
free photo hosting
Registriran i vozi svaki dan,troši po gradu 15 litara.
Prvo da pokažem tablu koju sam dobio na poklon nakon što sam kupio kompletan motor s getribom,anlaserom,alternatorom,vodenom pumpom i el. instalacijiom.
image upload
Nekadašnji vlasnik je originalnu švedsku plocu iznad gepeka,izbušio i uglavio ovalne zvučnike u nju,e to mrzim više od svega!Evo nove spremna za tapeciranje.Skriveni detalj je da je odispod po dužini ploče,učvršćena aluminijska lajsna koju sam skinuo sa starog saabovog branika,radi čvrstoće.
images hosting
Onda one gumene lajsne na vratima koje brišu bočna stakla-door window scraper,e to se u mojeg pretvorilo u plastiku pa sam to počupao van,propale su totalno....
Nadjoh na eBayu al skupo mi,pa sam pribjegao kemiji-hemiji,kakogod.Imao sam Fiat Tipo 3 porte i kupio jednog istog za dijelove,da se nadje,tako mi ostala vrata i idem vidit jel se to da uglazbiti na SAAB,nemojte me pljuvat,je svetogrdje ali ne izgleda nakaradno a najvažnije je da služi svojoj svrsi-ne propušta vodu u unutrašnjost vrata.
pic host
photo uploading websites
Zadnji spojler sam skinuo jer mi je bio sumnjiv,pločice kojim je bio stegnut za vrata su istrulile pa ga je neko zaljepio silikonom,ebo sam mu sve!Ugradio sam aluminijske trakice u njega i uhvatio opet šarafima.Rubove sam presao diht masom da mi nebi pobjegao s položaja.Očistio sam ga finim brusnim papirom i istrljao tankim slojem akrilnog silikona,vraća boju i na dodir je glatko.
imagehost
Vrata gepeka sam "otvorio" jer sam morao skidati spojler a onda sam i očistio par mjesta gdje je počela korozija a i bravu sam skidao i podmazao sve.
Zadnje lampe sam oprao i premazao plastike ArmorAll-om jer je to odlična stvar za plastiku-gumu.Bilo prljavo podosta a sad i izgledaju malo bolje,ajd...
image hosting free
upload pictures free
image hosting no register
Vidim neki dan i da sam ostao bez fara...mrak na oči!Samo da mi je znati zašto i kako je puko.
picture uploader
Zato ima zadnjih šajbi rezerve,hehe
print screen windows
Uglavnom,počeo sam nešto raditi oko 900 tke i to me veseli.Kroz desetak dana planiram vaditi motor van i ubaciti noviji koji sam kupio.Prije toga moram samo osposobiti ubrizgavanje benzina.Pumpa izbaci gorivo ali na injektore ne izlazi,e sad,zašto,to neznam ali u tom benzinu ima prljavštine,nisam mogao vjerovati koliko.Znači,rezevoar dolje i pranje,pa ispuhivanje lajtunga a onda novi filter.K glavu bih stavio drugu jer ova je puna sto posto trunja i svega.Injektore sam propuhao zrakom i dosta tesko propustaju ali kako je ostalo benzina u njima,kad su pustile,bacile su finu maglu.O tome netko više zna pa se zahvaljujem ako bi mi htio pomoći!
Za ovaj put je to to,još samo kumov belac koji je odličan!
temporary image hosting
capture
free photo hosting
Registriran i vozi svaki dan,troši po gradu 15 litara.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: SAAB 900 OG From 1981.
kolki post , neka, sve detaljno...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Ove gume za prozore imaju da se kupe na metar..........samo trazi za VW, Audi iz 80ih iste su, ali obavezno sacuvaj metalnu sinu u koju se stavljaju!
Ako ne nadjes u HR imas ovde, firma se zove Gumatic i nalaze se u Novom Sadu, ponesi uzorak pa tako kupi, ali samo trazi za stare vagene i audi.
Pumpa......da nije pogresna pumpa za gorivo? K-glava koristi pumpu sa 5Bara, a 16V sa 3,3 Bara, da nije neko menjao?
Ako ne nadjes u HR imas ovde, firma se zove Gumatic i nalaze se u Novom Sadu, ponesi uzorak pa tako kupi, ali samo trazi za stare vagene i audi.
Pumpa......da nije pogresna pumpa za gorivo? K-glava koristi pumpu sa 5Bara, a 16V sa 3,3 Bara, da nije neko menjao?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Postovi: 110
- Pridružio se: 20 Feb 2014, 19:05
Re: SAAB 900 OG From 1981.
... odlicna prica,..a kumov SAAB je prelep :)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 900 OG From 1981.
[quote="kd23se4"]Ove gume za prozore imaju da se kupe na metar..........samo trazi za VW, Audi iz 80ih iste su, ali obavezno sacuvaj metalnu sinu u koju se stavljaju!
Ako ne nadjes u HR imas ovde, firma se zove Gumatic i nalaze se u Novom Sadu, ponesi uzorak pa tako kupi, ali samo trazi za stare vagene i audi.
Pumpa......da nije pogresna pumpa za gorivo? K-glava koristi pumpu sa 5Bara, a 16V sa 3,3 Bara, da nije neko menjao?[
/quote]
Ima gumenih traka na metar??Fino,metalne lajse i kopce su spremljene.Sad,do pumpe
Goriva jos nisam stigao,mislis li da ima preslab pritisak?
Imam jednu rezervnu,nije isprobana jos al sam naumio da ovu K glavu pazljivo rastavim,ako je pumpa benzina odgovarajuca.
Ako ne nadjes u HR imas ovde, firma se zove Gumatic i nalaze se u Novom Sadu, ponesi uzorak pa tako kupi, ali samo trazi za stare vagene i audi.
Pumpa......da nije pogresna pumpa za gorivo? K-glava koristi pumpu sa 5Bara, a 16V sa 3,3 Bara, da nije neko menjao?[
/quote]
Ima gumenih traka na metar??Fino,metalne lajse i kopce su spremljene.Sad,do pumpe
Goriva jos nisam stigao,mislis li da ima preslab pritisak?
Imam jednu rezervnu,nije isprobana jos al sam naumio da ovu K glavu pazljivo rastavim,ako je pumpa benzina odgovarajuca.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Ne zelim da te obeshrabrujem, ali velike su sanse da ces napraviti samo stetu otvaranjem K-glave.......nema tu sta da se popravlja!
Tu samo imaju gumice i membrane koje treba da se promene ako su stradale, koje ti niti imas niti znas da podesis sistem kad budes vratio.
NAPOMENA: Prvo sto ce se desiti kad otvoris glavu ima da ti se razlete oprugice membrane koje su pod pritiskom
Za pumpu stavi broj pa cu ti reci da li je odgovarajuca i nova i stara
Tu samo imaju gumice i membrane koje treba da se promene ako su stradale, koje ti niti imas niti znas da podesis sistem kad budes vratio.
NAPOMENA: Prvo sto ce se desiti kad otvoris glavu ima da ti se razlete oprugice membrane koje su pod pritiskom
Za pumpu stavi broj pa cu ti reci da li je odgovarajuca i nova i stara
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Postojeca pumpa nema nikakve oznake osim sifre:07/2046
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Brojevi za tvoju pumpu su: 9361015, 9349671 ili 7526163.......pa na osnovu njih idu oznake kod pojedinih proizvodjacaboresky je napisao:Postojeca pumpa nema nikakve oznake osim sifre:07/2046
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Molim za pomoć!Ove brojeve koje si mi naveo bi trebalo imati na svojoj pumpi,mislim,neki od njih?kd23se4 je napisao:Brojevi za tvoju pumpu su: 9361015, 9349671 ili 7526163.......pa na osnovu njih idu oznake kod pojedinih proizvodjacaboresky je napisao:Postojeca pumpa nema nikakve oznake osim sifre:07/2046
Da znam odma o čemu se radi.Kad krenem,isprati cu rezervoar i zamijeniti filter pa staviti drugu K glavu s injektorima ,da vidim hoce li se benzin pojaviti na injektorima...
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Ako je originalna Saab pumpa onda imas brojeve na njoj, ako je menjana onda imas broj proizvodjaca, ali ako taj broj sa pumpe ubacis na daparto.de onda treba da ti izbaci fabricke brojeve pa mozes da vidis da li je stavljena odgovarajuca (ako izadje neki od ovih) ili je zbudzena neka.
Uglavnom fabricki je isao Bosch, ako nije Bosch onda znaci da je menjana 100%, sto znaci - vidi prvu recenicu
Uglavnom fabricki je isao Bosch, ako nije Bosch onda znaci da je menjana 100%, sto znaci - vidi prvu recenicu
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 900 OG From 1981.
Hvala ti za daparto!Nisam znao za tu stranicu do sad.Nije mi izbacilo nista,bojim se da nije bosch pumpa.Taj broj na njoj je bas neki cudan.Od ponedjeljka bih trebao poceti dalje,kako ce biti....uf!
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 38 gostiju