SAAB 9000 2.0 turbo automatik
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
a može biti i to
pitaću nekoga a sad dosta sa menjačem, zabolela me glava od njega
idemo dalje sada
evo jedna fora sa plastikom, ko ima stariji auto, kad plastika izbledi ili matira od previše sunca. slučajno sam prosuo aceton na plastiku ispod brisača:
pitaću nekoga a sad dosta sa menjačem, zabolela me glava od njega
idemo dalje sada
evo jedna fora sa plastikom, ko ima stariji auto, kad plastika izbledi ili matira od previše sunca. slučajno sam prosuo aceton na plastiku ispod brisača:
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
a evo kad se sve premaže vatom
sad je na autu, više od mesec dana i ništa se nije pokvarilo
sad je na autu, više od mesec dana i ništa se nije pokvarilo
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Dobra fora. Bravo. Moracu da probam
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Isto sa apotekarskim glicerinom.
Ja to redovno
Sent from my m2 note using Tapatalk
Ja to redovno
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
I traje po par meseci
Sent from my m2 note using Tapatalk
Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Bas me zanima kolko ce ovo sa acetonom da traje
All systems go, ready for takeoff!
- Ivan Le
- Drug Član
- Postovi: 319
- Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Ja glicerinom plastike i kedere pred zimu,nema da lepi kada stegne mraz.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
ovako, glicerin se maže na zdravu plastiku i gumu da ih zaštiti, znači pre nego što se desi oštećenje od sunca (to pred zimu je drugo nešto). aceton skida sloj koji je oštećen UV zracima ili ga pretapa, nisam siguran, a možda i jedno i drugo jer ostane baš crna vata. to je kao kad ošmirglaš rđu sa lima pa se pojavi zdrav materijal iz dubine ili ispoliraš matiralu farbu auta, isto bi bilo i kad bi plastiku ošmirglao samo što ne bi imala sjaj posle toga pa bi morala da se polira ili greje vrućim vazduhom da se razlije površina i time uglača i dobije sjaj, aceton i skine sloj i izglača plastiku i tako je mnogo jednostavnije i sigurnije po plastiku. posle toga može da se nastavi održavanje glicerinom.
bitno je samo dobro natopiti vatu i samo jedan prelaz, sporo i lagano, bez vraćanja. kad se osuši može ponovo prelaz. ja sam ovo uradio pre 2 meseca, i sada je kao tog momenta kada sam uradio to.
i ne reaguje svaka plastika na aceton, probao sam još neke i ništa se ne dešava, ova ispod brisača eto odlično reaguje. probajte šta ko ima.
bitno je samo dobro natopiti vatu i samo jedan prelaz, sporo i lagano, bez vraćanja. kad se osuši može ponovo prelaz. ja sam ovo uradio pre 2 meseca, i sada je kao tog momenta kada sam uradio to.
i ne reaguje svaka plastika na aceton, probao sam još neke i ništa se ne dešava, ova ispod brisača eto odlično reaguje. probajte šta ko ima.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Na mom CSu je bas izbledela ali ide na farbanje bojom za plastiku,znaci da bude fabrika. Gledao sam da ljudi greju industrijskim fenom i tako vracaju sjaj izbledelim plasticnim delovima...
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
e pa evo ovo je bolje i od farbanja i od fena jer ta plastika se nigde ne farba a fen može da joj deformiše oblik ako se duže zadrži na nekom mestu a i ako već farbaš opet je moraš šmirglati
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
evo šta ide na ovokd23se4 je napisao:Bice da je to imalo ventil pa je neko "procistio"!
Posto bi ovo trebalo da je standardan ZF menjac koji je ugradjivan u brdo automobila - evo spisak gde je sve ugradjivan, pitaj neki servis da ti potvrde da tu nema niceg, ako ima onda vidi da nabavis iz nekog starog menjaca - slazem se da nije pametno da je "na izvolte" i da moze svasta da upadne u menjac
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
nije niko pročistio, kao što ste rekli to je običan odušak menjača, kao iberlauf motora i ovaj čepić uskoči u proširenje na cevčici i pokriva od gora a od dole ne naleže na cev i tako omogućava prolaz vazduha prilikom grejanja i hlađenja
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
imam u najavi 2 ozbiljna problema sa motorom, dihtung glave i pumpa ulja
pratim dešavanja pa ćemo videti
pratim dešavanja pa ćemo videti
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Ako ti je uljna pumpa nema sta da "pratis" - svaki kilometar koji vozis sa preniskim pritiskom ti je moguca propast motora!san_šabacisko je napisao:imam u najavi 2 ozbiljna problema sa motorom, dihtung glave i pumpa ulja
pratim dešavanja pa ćemo videti
Nego uzmi manometar i adapter sto ide na mesto prekidaca pritiska za ulje (navoj je M1,5x14) i meri pritisak!
Lampica se pali zavisno od proizvodjaca 0,3-0,7, a sve ispod 1,5bar je katastrofa
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
ma još je nejasno. u zadnje vreme (ne znam od kada, možda i od ranije) kad motor upali prođe oko 1s dok ugasi lampicu (na Zastavi mi ugasi dok verglam pre nego što motor prokine). može da bude loš senzor pritiska ali čujem čekićanje iz motora tačno dok se lampica ne ugasi tako da vrvtn on ne laže.
drugo, skoro sam išao do obrenovca, u povratku stanem na semafor kad poče lupanje, čangrljanje, pomislih gotova pumpa! moram stati negde u kraj. dodam gas nekoliko puta dok čekam zeleno, pa malo jači i prestade lupanje. kad sam došao kući stanem na parking, mislim da sam ga ugasio pa opet upalio i opet poče isto, dodam gas jači, prestane. lampica se nije palila. setim se onda onoga što si ti pisao da je kod nekih motora ugrađen senzor pritiska ulja koji veoma kasno reaguje, kad mnogo opadne pritisak tako da mi ona nije pravovremena opomena.
to je bilo pre 15ak dana. posle toga nema problema sem onog kašnjenja lampice na startu.
kad sam prošle zime sređivao motor, po prvom paljenju se čulo čangrljanje veoma dugo, nije prestalo ni u vožnji, tek posle nekoliko km se vratio lep zvuk motora. evo kakav je to zvuk:
drugo, skoro sam išao do obrenovca, u povratku stanem na semafor kad poče lupanje, čangrljanje, pomislih gotova pumpa! moram stati negde u kraj. dodam gas nekoliko puta dok čekam zeleno, pa malo jači i prestade lupanje. kad sam došao kući stanem na parking, mislim da sam ga ugasio pa opet upalio i opet poče isto, dodam gas jači, prestane. lampica se nije palila. setim se onda onoga što si ti pisao da je kod nekih motora ugrađen senzor pritiska ulja koji veoma kasno reaguje, kad mnogo opadne pritisak tako da mi ona nije pravovremena opomena.
to je bilo pre 15ak dana. posle toga nema problema sem onog kašnjenja lampice na startu.
kad sam prošle zime sređivao motor, po prvom paljenju se čulo čangrljanje veoma dugo, nije prestalo ni u vožnji, tek posle nekoliko km se vratio lep zvuk motora. evo kakav je to zvuk:
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
zet je snimao, dobio je batine posle za ono opel
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Cujes cangrtanje jer nema pritiska koji ti zateze lanac!!!
Imas staru pumpu sa 1 zubcem koja je verovatno posle 500.000km ili vise presla svoje.......moja preporuka ni metar dalje i menjaj pumpu. Nove nemaju da se kupe pa nemoj traziti, vec juri polovnu najbolje sa 3 zuba ili ovu sto imas koja je verovatno sa jednim.
Ovako izgleda crknuta pumpa
Imas staru pumpu sa 1 zubcem koja je verovatno posle 500.000km ili vise presla svoje.......moja preporuka ni metar dalje i menjaj pumpu. Nove nemaju da se kupe pa nemoj traziti, vec juri polovnu najbolje sa 3 zuba ili ovu sto imas koja je verovatno sa jednim.
Ovako izgleda crknuta pumpa
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
to je onda lanac problem istegnut je bio do kraja još tad pre god.dana i onda verovatno vrlo mala promena dovodi do ovakvog zvuka. a možda je i senzor prit.izgubio osetljivost.
ovde bi valjalo prvo izmeriti pritisak ulja
imam merač kompresije. ne znam da li on sme da se koristi za ulje?
ovde bi valjalo prvo izmeriti pritisak ulja
imam merač kompresije. ne znam da li on sme da se koristi za ulje?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Ne verujem.........ali ako imas negde neku Ladu 2103 ili Traktor za delove oni su imali to kao opremu.........ovako neki servis da ti pozajmi
E da, senzor je isti kao sa Yuga, Lade i sl. pa ako imas neki stari probaj
E da, senzor je isti kao sa Yuga, Lade i sl. pa ako imas neki stari probaj
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
sad je sve kao pre al uzeću da probam.
šta se još dešava, kad stoji auto duže od 1 dan, izvučem merač nivoa ulja i odmah očitam nivo, bude mnogo preko max, duplo veći i jednolično ulje i jasan prelaz, ne vidi se da se sliva. obrišem, gurnem, opet očitam, normalan nivo
negde ovde sam pročitao da je kod nekoga se to dešavalo na CC i pominje da je problem nepovratni ventil koji drži ulje u glavi motora. ne znam za taj ventil ali nije čudno da zbog toga se poveća nivo, čudno je da kad ponovo odmah izmerim bude razlika a ništa sem merača se ne dira
šta se još dešava, kad stoji auto duže od 1 dan, izvučem merač nivoa ulja i odmah očitam nivo, bude mnogo preko max, duplo veći i jednolično ulje i jasan prelaz, ne vidi se da se sliva. obrišem, gurnem, opet očitam, normalan nivo
negde ovde sam pročitao da je kod nekoga se to dešavalo na CC i pominje da je problem nepovratni ventil koji drži ulje u glavi motora. ne znam za taj ventil ali nije čudno da zbog toga se poveća nivo, čudno je da kad ponovo odmah izmerim bude razlika a ništa sem merača se ne dira
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Jesi skoro radio mali servis? Da li na filteru ulja postoji nepovrtni ventil?
Послато са Lenovo A606
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
23.novembar prošle godine.
ne znam, na filteru treba da ima bajpas ventil ne znam za nepovratni
ne znam, na filteru treba da ima bajpas ventil ne znam za nepovratni
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Rasteretni ventil jeli? Imas filtere i sa nepovratnim ne znam sta si uzeo, ...
Moguce da te zeza filter ulja, kuciste filtera ili uljna pumpa pa ti se ulje slije u karter sto je zeznuto jer mogu da okrenu lezajevi, a lupanje mogu biti ventili dok ulje ne stigne iz kartera do njih...Naprimer.
Najbezbolnije je prvo zameniti filter ulja... ;) ako nije ides dalje...Ispitas pritisak ulja, da vidis kakva ti je uljna pumpa...itd
Ulje meris kada motor dodje na radnu temperaturu, ugasis sacekas 15 minuta pa meris...na ravnom...to znas...
Послато са Lenovo A606
Moguce da te zeza filter ulja, kuciste filtera ili uljna pumpa pa ti se ulje slije u karter sto je zeznuto jer mogu da okrenu lezajevi, a lupanje mogu biti ventili dok ulje ne stigne iz kartera do njih...Naprimer.
Najbezbolnije je prvo zameniti filter ulja... ;) ako nije ides dalje...Ispitas pritisak ulja, da vidis kakva ti je uljna pumpa...itd
Ulje meris kada motor dodje na radnu temperaturu, ugasis sacekas 15 minuta pa meris...na ravnom...to znas...
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Za njegov ide Mann W712/80 koji ima bajpas od 0,8 bari i nepovratni ventil "anti drain back valve"
evo ga
evo ga
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 20 gostiju