SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Naši SAAB-ovi... Slike , Modifikacije, Malko informacija o našim ljubimcima...
Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 11 Nov 2015, 21:09

a može biti i to
pitaću nekoga a sad dosta sa menjačem, zabolela me glava od njega :mrgreen:

idemo dalje sada
evo jedna fora sa plastikom, ko ima stariji auto, kad plastika izbledi ili matira od previše sunca. slučajno sam prosuo aceton na plastiku ispod brisača:

Slika
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 11 Nov 2015, 21:11

a evo kad se sve premaže vatom

Slika

sad je na autu, više od mesec dana i ništa se nije pokvarilo
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod GRIPEN » 11 Nov 2015, 22:36

Dobra fora. Bravo. Moracu da probam
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod TAZZ » 11 Nov 2015, 23:18

Isto sa apotekarskim glicerinom.
Ja to redovno

Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod TAZZ » 11 Nov 2015, 23:18

I traje po par meseci

Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod GRIPEN » 12 Nov 2015, 14:39

Bas me zanima kolko ce ovo sa acetonom da traje
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
Ivan Le
Drug Član
Postovi: 319
Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod Ivan Le » 12 Nov 2015, 18:14

Ja glicerinom plastike i kedere pred zimu,nema da lepi kada stegne mraz. :odl:

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 12 Nov 2015, 20:29

ovako, glicerin se maže na zdravu plastiku i gumu da ih zaštiti, znači pre nego što se desi oštećenje od sunca (to pred zimu je drugo nešto). aceton skida sloj koji je oštećen UV zracima ili ga pretapa, nisam siguran, a možda i jedno i drugo jer ostane baš crna vata. to je kao kad ošmirglaš rđu sa lima pa se pojavi zdrav materijal iz dubine ili ispoliraš matiralu farbu auta, isto bi bilo i kad bi plastiku ošmirglao samo što ne bi imala sjaj posle toga pa bi morala da se polira ili greje vrućim vazduhom da se razlije površina i time uglača i dobije sjaj, aceton i skine sloj i izglača plastiku i tako je mnogo jednostavnije i sigurnije po plastiku. posle toga može da se nastavi održavanje glicerinom.
bitno je samo dobro natopiti vatu i samo jedan prelaz, sporo i lagano, bez vraćanja. kad se osuši može ponovo prelaz. ja sam ovo uradio pre 2 meseca, i sada je kao tog momenta kada sam uradio to.
i ne reaguje svaka plastika na aceton, probao sam još neke i ništa se ne dešava, ova ispod brisača eto odlično reaguje. probajte šta ko ima.
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod Kolja » 12 Nov 2015, 21:19

Na mom CSu je bas izbledela ali ide na farbanje bojom za plastiku,znaci da bude fabrika. Gledao sam da ljudi greju industrijskim fenom i tako vracaju sjaj izbledelim plasticnim delovima...

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 12 Nov 2015, 22:18

e pa evo ovo je bolje i od farbanja i od fena jer ta plastika se nigde ne farba a fen može da joj deformiše oblik ako se duže zadrži na nekom mestu a i ako već farbaš opet je moraš šmirglati
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 24 Feb 2016, 17:11

kd23se4 je napisao:Bice da je to imalo ventil pa je neko "procistio"! :btn:

Posto bi ovo trebalo da je standardan ZF menjac koji je ugradjivan u brdo automobila - evo spisak gde je sve ugradjivan, pitaj neki servis da ti potvrde da tu nema niceg, ako ima onda vidi da nabavis iz nekog starog menjaca - slazem se da nije pametno da je "na izvolte" i da moze svasta da upadne u menjac
evo šta ide na ovo :mrgreen:

Slika
Slika
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 24 Feb 2016, 17:13

nije niko pročistio, kao što ste rekli to je običan odušak menjača, kao iberlauf motora i ovaj čepić uskoči u proširenje na cevčici i pokriva od gora a od dole ne naleže na cev i tako omogućava prolaz vazduha prilikom grejanja i hlađenja
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 01 Mar 2016, 16:04

imam u najavi 2 ozbiljna problema sa motorom, dihtung glave i pumpa ulja :kuuku:
pratim dešavanja pa ćemo videti
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5530
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod kd23se4 » 01 Mar 2016, 19:31

san_šabacisko je napisao:imam u najavi 2 ozbiljna problema sa motorom, dihtung glave i pumpa ulja :kuuku:
pratim dešavanja pa ćemo videti
Ako ti je uljna pumpa nema sta da "pratis" - svaki kilometar koji vozis sa preniskim pritiskom ti je moguca propast motora! :abr:

Nego uzmi manometar i adapter sto ide na mesto prekidaca pritiska za ulje (navoj je M1,5x14) i meri pritisak!
Lampica se pali zavisno od proizvodjaca 0,3-0,7, a sve ispod 1,5bar je katastrofa

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 01 Mar 2016, 22:24

ma još je nejasno. u zadnje vreme (ne znam od kada, možda i od ranije) kad motor upali prođe oko 1s dok ugasi lampicu (na Zastavi mi ugasi dok verglam pre nego što motor prokine). može da bude loš senzor pritiska ali čujem čekićanje iz motora tačno dok se lampica ne ugasi tako da vrvtn on ne laže.
drugo, skoro sam išao do obrenovca, u povratku stanem na semafor kad poče lupanje, čangrljanje, pomislih gotova pumpa! moram stati negde u kraj. dodam gas nekoliko puta dok čekam zeleno, pa malo jači i prestade lupanje. kad sam došao kući stanem na parking, mislim da sam ga ugasio pa opet upalio i opet poče isto, dodam gas jači, prestane. lampica se nije palila. setim se onda onoga što si ti pisao da je kod nekih motora ugrađen senzor pritiska ulja koji veoma kasno reaguje, kad mnogo opadne pritisak tako da mi ona nije pravovremena opomena.
to je bilo pre 15ak dana. posle toga nema problema sem onog kašnjenja lampice na startu.
kad sam prošle zime sređivao motor, po prvom paljenju se čulo čangrljanje veoma dugo, nije prestalo ni u vožnji, tek posle nekoliko km se vratio lep zvuk motora. evo kakav je to zvuk:
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 01 Mar 2016, 22:25

phpBB[video]
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 01 Mar 2016, 22:30

zet je snimao, dobio je batine posle za ono opel :ironicno:
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5530
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod kd23se4 » 01 Mar 2016, 22:54

Cujes cangrtanje jer nema pritiska koji ti zateze lanac!!!

Imas staru pumpu sa 1 zubcem koja je verovatno posle 500.000km ili vise presla svoje.......moja preporuka ni metar dalje i menjaj pumpu. Nove nemaju da se kupe pa nemoj traziti, vec juri polovnu najbolje sa 3 zuba ili ovu sto imas koja je verovatno sa jednim.

Ovako izgleda crknuta pumpa

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 01 Mar 2016, 23:54

to je onda lanac problem :think: istegnut je bio do kraja još tad pre god.dana i onda verovatno vrlo mala promena dovodi do ovakvog zvuka. a možda je i senzor prit.izgubio osetljivost.
ovde bi valjalo prvo izmeriti pritisak ulja
imam merač kompresije. ne znam da li on sme da se koristi za ulje?
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5530
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod kd23se4 » 01 Mar 2016, 23:59

Ne verujem.........ali ako imas negde neku Ladu 2103 ili Traktor za delove oni su imali to kao opremu.........ovako neki servis da ti pozajmi

E da, senzor je isti kao sa Yuga, Lade i sl. pa ako imas neki stari probaj

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 06 Mar 2016, 15:20

sad je sve kao pre al uzeću da probam.

šta se još dešava, kad stoji auto duže od 1 dan, izvučem merač nivoa ulja i odmah očitam nivo, bude mnogo preko max, duplo veći i jednolično ulje i jasan prelaz, ne vidi se da se sliva. obrišem, gurnem, opet očitam, normalan nivo :eek:
negde ovde sam pročitao da je kod nekoga se to dešavalo na CC i pominje da je problem nepovratni ventil koji drži ulje u glavi motora. ne znam za taj ventil ali nije čudno da zbog toga se poveća nivo, čudno je da kad ponovo odmah izmerim bude razlika a ništa sem merača se ne dira
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod Slavisacs » 06 Mar 2016, 23:59

Jesi skoro radio mali servis? Da li na filteru ulja postoji nepovrtni ventil?

Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod san_šabacisko » 07 Mar 2016, 15:49

23.novembar prošle godine.
ne znam, na filteru treba da ima bajpas ventil ne znam za nepovratni
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod Slavisacs » 07 Mar 2016, 16:44

Rasteretni ventil jeli? Imas filtere i sa nepovratnim ne znam sta si uzeo, ...
Moguce da te zeza filter ulja, kuciste filtera ili uljna pumpa pa ti se ulje slije u karter sto je zeznuto jer mogu da okrenu lezajevi, a lupanje mogu biti ventili dok ulje ne stigne iz kartera do njih...Naprimer.
Najbezbolnije je prvo zameniti filter ulja... ;) ako nije ides dalje...Ispitas pritisak ulja, da vidis kakva ti je uljna pumpa...itd

Ulje meris kada motor dodje na radnu temperaturu, ugasis sacekas 15 minuta pa meris...na ravnom...to znas...

Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5530
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik

Postod kd23se4 » 07 Mar 2016, 18:58

Za njegov ide Mann W712/80 koji ima bajpas od 0,8 bari i nepovratni ventil "anti drain back valve"
evo ga


Povratak na “NAŠI LJUBIMCI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju