SAAB 9000 2.0 turbo automatik
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
morao sam da idem opet da ga skinem i pogledam
crevo iz rezervoara ide direktno u ugalj, nema veze sa membranom u pečurki. posuda je sa donje strane rešetkasta, tj.otvorena, preko rešetke je sunđer da ne ispadne ugalj.
crevo pre leptira pomera membranu, kad stvori vakuum membrana se pomeri i otvori put crevu sa usisne grane ka unutrašnjosti filtera, gde ide i crevo iz rez.
ništa mi nije jasno
crevo iz rezervoara ide direktno u ugalj, nema veze sa membranom u pečurki. posuda je sa donje strane rešetkasta, tj.otvorena, preko rešetke je sunđer da ne ispadne ugalj.
crevo pre leptira pomera membranu, kad stvori vakuum membrana se pomeri i otvori put crevu sa usisne grane ka unutrašnjosti filtera, gde ide i crevo iz rez.
ništa mi nije jasno
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Aman, za aman si procitao sta sam ti npisao?
Sent from LG G2
Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Crevo iza leptira je detekcija vakuuma, i povlaci dijafragmu, a crevo koje treba da isporucuje benzinskebpare na sagorevanje, ispred trotela.
Vakuum se uvek i uvek vuce IZA leptira gasa, ispred leptira je atmo pritisak.
Vakuum je u usisnoj grani.
Dakle, Pero kojote, super genije...
Nije Benzin explozivan vec benzinske pare.
Pa su inzinjeri mislili kako da to eliminisu...
Pa su smislili...
Crevo do kanistera sa aktivnim ugljem, pa vakuum ventil ili el. mag. Ventil, zavisi od godine izvedbe sistema.
Vakuum...
Ima vakumski ventil, koji, jedna strana detektuje vakuum, i otvara put ka trotelu, a druga pipa snabdeva SUS motor tim isparenjima, i ta isparenja sigurno sagore, i eto nama ekologije.
El. Mag. Ventil, napumpa se kanister, detektuju senzori, aktivira se ventil, ispuste se pare opet u mocor, i eto opet ekologije.
Malko jasnije?
Sent from LG G2
Vakuum se uvek i uvek vuce IZA leptira gasa, ispred leptira je atmo pritisak.
Vakuum je u usisnoj grani.
Dakle, Pero kojote, super genije...
Nije Benzin explozivan vec benzinske pare.
Pa su inzinjeri mislili kako da to eliminisu...
Pa su smislili...
Crevo do kanistera sa aktivnim ugljem, pa vakuum ventil ili el. mag. Ventil, zavisi od godine izvedbe sistema.
Vakuum...
Ima vakumski ventil, koji, jedna strana detektuje vakuum, i otvara put ka trotelu, a druga pipa snabdeva SUS motor tim isparenjima, i ta isparenja sigurno sagore, i eto nama ekologije.
El. Mag. Ventil, napumpa se kanister, detektuju senzori, aktivira se ventil, ispuste se pare opet u mocor, i eto opet ekologije.
Malko jasnije?
Sent from LG G2
Nemate potrebne dozvole da pogledate prikačene fajlove u ovom postu.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Ivan Le
- Drug Član
- Postovi: 319
- Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Jasno Tazz kao dan,svaka čast na objašnjenju.
Samo da pitam,zbog čega si otvarao ovaj ugljenični filter?
On nema potrebe da se otvara.
Inače srećno sa radovima,pratim tvoju temu i svidja mi se tvoja upornost i pedantnost.
Samo da pitam,zbog čega si otvarao ovaj ugljenični filter?
On nema potrebe da se otvara.
Inače srećno sa radovima,pratim tvoju temu i svidja mi se tvoja upornost i pedantnost.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Taze, aman po tome što si ti napisao jasno mi je, tako se uklapa. ALI, si video da sam napisao, kod mene je detekcija vakuuma crevo PRE leptira, a ne posle, zato mozgam kako može vakuum da se stvori pre leptira i zato mi nije jasno kako radi. po tome treba zameniti mesta onim dvema crevima ali po šemi što je kd stavio ne treba i nisu iste debljine creva. shvataš sad šta stvara konfuziju?TAZZ je napisao:Crevo iza leptira je detekcija vakuuma, i povlaci dijafragmu, a crevo koje treba da isporucuje benzinskebpare na sagorevanje, ispred trotela.
Vakuum se uvek i uvek vuce IZA leptira gasa, ispred leptira je atmo pritisak.
Sent from LG G2
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
otvorio sam ga prvo što nisam znao šta je, pa da vidim onda zato što je bio mnogo masTan, mislio sam da iz njega izvire ulje pa treba da se očisti unutra ali sam posle shvatio da je on unutra OK a prljavština je stranog porekla, slivalo se servo ulje volana iz boce i sad shvatim i da nije ni to što sam pomislio nego opet nešto drugo i da kao što vidiš nešto sa funkcijom nije u reduIvan Le je napisao: Samo da pitam,zbog čega si otvarao ovaj ugljenični filter?
On nema potrebe da se otvara.
Inače srećno sa radovima,pratim tvoju temu i svidja mi se tvoja upornost i pedantnost.
hvala
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
jel zna neko o servo volanu? mslm da razume dobro gradju i funkciju
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Pisi sta si radio
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Obrnuo creva :P
Sent from my Skate using Tapatalk 2
Sent from my Skate using Tapatalk 2
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
slavišaaa, ne mogu da se obrnu creva, nisu iste debljine
koljo, samo sam pronašao šta sam pogrešio glupost ali mnogo glavobolje napravi. kao neću da rasklapam pumpu jer nema potrebe, dobro je radila, samo ću ovaj šraf-holender da odvrnem da očistim unutra ako je prljavo i da vratim. nisam odmah to sklopio kad sam odvrnuo nego sam zamotao delove u krpu onako kako su bili okrenuti pa je stajalo tako dok sam drugo radio i pobrkam posle jer morao sam da pomeram to jer posla preko glave, manjak prostora...pa sam zaboravio da sam oprugu stavio sa strane jer ne bi stalo sve u red a posle mi bilo logično da se opruga navlači na ono suženje na holenderu...
onda kad sam za tehnički palio, nisam imao dovoljno ulja al morao sam tako da vozim (bilo je na dnu boce, znači u sistemu dovoljno da ne bude suva pumpa i letva). volan se teško okretao (tj.jedva) ali mislio sam to je što nema dovoljno ulja pa će proraditi kad posle dospem. vozio sam tako nekih 100km. onda sam kupio ono zeleno što je kd našao da je preporuka (čekao sam nekoliko dana da stigne)
uzmem lepo ispustim staro, naspem ovo, pustim da malo istera zaostalo staro ulje. upalim motor, provrtim volan kad ono isto
ronjao sam po netu, gledao klipove rasklapanja pumpi i pomislim okrenuo sam onaj klip-ventil sigurnosni kontra (ovo donje na slici)
uzmem to da okrenem. veoma je teško prići, sav sam se izgrebao ali nisam skidao pumpu, samo odvrnem holender, izvadim ventil, zaokrenem ga, vratim sve, naspem ulje, upalim motor, kaiš je prestao da škripi, motor tih, pomislio sam rešeno je. probam da motam ali opet neće. dignem prednji kraj auta, vrtim volan, spustim opet teško
onda razmišljam, kaiš je škripao neprekidno, vrvtn je radila pod preopterećenjem pa se nešto pokvarilo što je tako radila dugo. kaiš je počeo opet da škripi.
pričali smo na skupu ali niko nije otvarao pumpu pa sam rešio da pitam neki servis šta bi moglo biti i koliko košta. juče ronjam po netu tražeći servise i nađem ovu sliku kod jednih i sve mi bude jasno odmah.
prvi put sam dobro okrenuo ventil ali sam mu zamenio mesto sa oprugom i time blokirao izlaz ulja ili je možda samo kružilo kroz pumpu bez izlaza ka letvi.
odmah sam otrčao dole i drugi put otvorio i prepakovao, vratio ulje i čim sam upalio motor odmah je volan počeo lako da se vrti iako vazduh još nije sav izašao
ovo ulje je veoma tečno, tečnije nego ono što je bilo pre u autu, skoro kao voda, trebalo bi da lakše nego pre se mota volan
koljo, samo sam pronašao šta sam pogrešio glupost ali mnogo glavobolje napravi. kao neću da rasklapam pumpu jer nema potrebe, dobro je radila, samo ću ovaj šraf-holender da odvrnem da očistim unutra ako je prljavo i da vratim. nisam odmah to sklopio kad sam odvrnuo nego sam zamotao delove u krpu onako kako su bili okrenuti pa je stajalo tako dok sam drugo radio i pobrkam posle jer morao sam da pomeram to jer posla preko glave, manjak prostora...pa sam zaboravio da sam oprugu stavio sa strane jer ne bi stalo sve u red a posle mi bilo logično da se opruga navlači na ono suženje na holenderu...
onda kad sam za tehnički palio, nisam imao dovoljno ulja al morao sam tako da vozim (bilo je na dnu boce, znači u sistemu dovoljno da ne bude suva pumpa i letva). volan se teško okretao (tj.jedva) ali mislio sam to je što nema dovoljno ulja pa će proraditi kad posle dospem. vozio sam tako nekih 100km. onda sam kupio ono zeleno što je kd našao da je preporuka (čekao sam nekoliko dana da stigne)
uzmem lepo ispustim staro, naspem ovo, pustim da malo istera zaostalo staro ulje. upalim motor, provrtim volan kad ono isto
ronjao sam po netu, gledao klipove rasklapanja pumpi i pomislim okrenuo sam onaj klip-ventil sigurnosni kontra (ovo donje na slici)
uzmem to da okrenem. veoma je teško prići, sav sam se izgrebao ali nisam skidao pumpu, samo odvrnem holender, izvadim ventil, zaokrenem ga, vratim sve, naspem ulje, upalim motor, kaiš je prestao da škripi, motor tih, pomislio sam rešeno je. probam da motam ali opet neće. dignem prednji kraj auta, vrtim volan, spustim opet teško
onda razmišljam, kaiš je škripao neprekidno, vrvtn je radila pod preopterećenjem pa se nešto pokvarilo što je tako radila dugo. kaiš je počeo opet da škripi.
pričali smo na skupu ali niko nije otvarao pumpu pa sam rešio da pitam neki servis šta bi moglo biti i koliko košta. juče ronjam po netu tražeći servise i nađem ovu sliku kod jednih i sve mi bude jasno odmah.
prvi put sam dobro okrenuo ventil ali sam mu zamenio mesto sa oprugom i time blokirao izlaz ulja ili je možda samo kružilo kroz pumpu bez izlaza ka letvi.
odmah sam otrčao dole i drugi put otvorio i prepakovao, vratio ulje i čim sam upalio motor odmah je volan počeo lako da se vrti iako vazduh još nije sav izašao
ovo ulje je veoma tečno, tečnije nego ono što je bilo pre u autu, skoro kao voda, trebalo bi da lakše nego pre se mota volan
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Hahahhahahahhahahahah
Bravooooooo
Hahahahhahahaha
Sent from LG G2
Bravooooooo
Hahahahhahahaha
Sent from LG G2
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5530
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Ako ti fali ona sipka kojom se navrce dizalica.........trazi sa Fiat-a (Bravo, Brava i sl.), meni dao moj majstor - mislim da je potpuno ista kao za Saab
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
fali, navataću nekoga ko ima neki od tih auta da vidim oblik pa ću komad armature saviti i eto ručke
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5530
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
ovo je original crtež i slika
znam sad kako da napravim
znam sad kako da napravim
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5530
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
kupio sam ulje za menjač, Boža rezervisao, Wolf, u Gazeli u Šapcu
staro je bilo u očajnom stanju, mutno kao mulj ali nema taloga
staro je bilo u očajnom stanju, mutno kao mulj ali nema taloga
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
oprao sam ga blagim mlazom vode, sa svih strana i od dole, između slojeva mrežice i osušio ga na suncu. ostale su neke tačkice koje ne mogu da spadnu. možda bi ga i trebalo zameniti ali nije nigde oštećena mrežica i gumica dobro dihtuje da kad ga gurnem u menjač jedva ga izvučem.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
na magnetu nije bilo opiljaka, samo fin talog sive boje, količina da pokrije vrhove 2 prsta.
Poslednji put menjao 1 dana san_šabacisko, izmenjena 14 puta
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
još zimus kad sam radio motor ispuštao sam ulje i tada je bilo takvo ali morao sam da ga vratim jer nisam imao novo i od tada je počeo da udara kad menja brzine i kad ubacim u brzinu u mestu. sada sam nasuo 3 litre i odmah se primećuje razlika, mnogo mekše menja brzine i u mirovanju ne udara. sada treba da provozam 200-300km pa da ponovo uradim zamenu pa ćemo videti kako će onda biti.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 2.0 turbo automatik
urađena i druga zamena. za nijansu je čistije ali je i dalje veoma mutno ali i bolje jer znači da može zbog njega još da se popravlja rad menjača. tako je i bilo, sada još mekše menja brzine, nekad bude potpuno neosetno. ostaje i treća zamena pa ćemo videti.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gostiju