Nece da vergla, 9-3, 1.9tid, 2006?!

Korisnikov avatar
dejos
Postovi: 40
Pridružio se: 18 Okt 2011, 00:00

Nece da vergla, 9-3, 1.9tid, 2006?!

Postod dejos » 10 Nov 2014, 10:31

Da li je neko imao iskustva sa slicnim problemom?
Problem je sledeci, kada stavim kljuc u bravu i dam kontakt, pokazivaci temperature i goriva ostaju dole, grejac ne pali, lampice na tabli normalno svetle i okrenem kljuc i nista! Izvadim kljuc, ponovim sve i sada vec unapred znam kod kontakta da kada se ne pomere pokazivaci goriva i temp. da auto nece da vergla...i cuje se pozadi zujanje 2-3 sek pretpostavljam pumpe za gorivo...onda ponovo izvadim kljuc iz brave pa vratim, nekada i zakljucam/otkljucam, ponovo dam kontakt i auto normalno zavergla i upali?!
U voznji se tada ponasa normalno, ne izbacuje greske a ni na dijagnostici se greske ne vide?!
Desi se da auto nekada pali iz prvog pokusaja a nekada moram i 10 puta da izvadim i vratim kljuc da bih upalio.
Hvala unapred!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Nece da vergla, 9-3, 1.9tid, 2006?!

Postod TAZZ » 10 Nov 2014, 11:54

Kontakt brava?
Immo?
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
dejos
Postovi: 40
Pridružio se: 18 Okt 2011, 00:00

Re: Nece da vergla, 9-3, 1.9tid, 2006?!

Postod dejos » 10 Nov 2014, 11:58

Nije kontakt brava, probano sa novom ali problem ostao...

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: Nece da vergla, 9-3, 1.9tid, 2006?!

Postod MAD SERB » 10 Nov 2014, 13:06

Jel se cuje da 'cakne' kad ubacis kljuc tj da se cuje da je otkljucalo bravu? Desava se da kad ubacis kljuc brava tj volan se ne otkljuca i onda das kontakt ali kada okrenes kljuc da upalis auto ne desi se nista auto ne zavergla kao da je mrtav ?
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
dejos
Postovi: 40
Pridružio se: 18 Okt 2011, 00:00

Re: Nece da vergla, 9-3, 1.9tid, 2006?!

Postod dejos » 10 Nov 2014, 14:18

MAD SERB je napisao:Jel se cuje da 'cakne' kad ubacis kljuc tj da se cuje da je otkljucalo bravu? Desava se da kad ubacis kljuc brava tj volan se ne otkljuca i onda das kontakt ali kada okrenes kljuc da upalis auto ne desi se nista auto ne zavergla kao da je mrtav ?
Da, cuje se...mada ne znam da li sa ovim problemom ima veze ali desava se ponekad da kada ugasim auto i izvadim kljuc ne zakljuca se volan?!

Korisnikov avatar
Bagzi93
Drug Član
Postovi: 1349
Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
Lokacija: Zvecan

Re: Nece da vergla, 9-3, 1.9tid, 2006?!

Postod Bagzi93 » 10 Nov 2014, 14:41

Meni vec godinu dana povremeno pali gresku za bravu- stering lock malfunction i izbacuje onu slicicu volana sa katancem ( nema pravila - nekad dva tri puta dnevno a nekad ne upali i po mesec dana i vise) ali cakce stalno( zakljucava) i za sad nisam imao problema sa paljenjem.
Prvo sam se plasio da mi slucajno ne zakljuca volan u voznji ali procitah na nekom stranom forumu da moze sa tom greskom da se vozi bez problema i da samo moze da zeza da nece da zakljuca volan. Sad da l je tacno... Provericu ja na sebi pa kako bude:grin:

Sent from my MB525 using Tapatalk 2

Korisnikov avatar
dejos
Postovi: 40
Pridružio se: 18 Okt 2011, 00:00

Re: Nece da vergla, 9-3, 1.9tid, 2006?!

Postod dejos » 12 Nov 2014, 11:45

Zbog nedostatka vremena još nisam rešio problem, malo sam gledao po drugim forumima i ljudi sa istim problemom.
Većina njih navodi da je problem u automatu anlasera, što za mene i ima smisla posebno što mi je anlaser dosta bučan pri paljanja, kao da se zatrese?!
Manji broj kao rešenje problema navode da nije dobar kontakt mase?!
Da li je neko imao slična iskustva?

Korisnikov avatar
Jolly
Postovi: 657
Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
Lokacija: Leskovac
Kontakt:

Re: Nece da vergla, 9-3, 1.9tid, 2006?!

Postod Jolly » 12 Nov 2014, 22:25

Ja bi krenuo od mase, ako nista drugo najlakse je da proveris i ocistis masu i kontakte ;)

Neko univerzalno pravilo vezano za strujne gremline koje mi je uvek palilo kod svih automobila:
1. proveris osigurace
2.proveris masu na akumulatoru i na karoseriji (ocistis i zastitis)
3. proveris sve bitnije kontakte
4. proveris kontakte na delu koji te zeza (ocistis sredis)
5. tek onda pristupas zameni dela-popravci ili kako god.
Obicno najredje bude problem pod 5.


Povratak na “SAAB 9-3 SS MY 2003-”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 11 gostiju