Al necu da vam kazem sta je bilo 
Al necu da vam kazem sta je bilo 
,kada sam oprao motor...sve je ondak i krenulo,pre toga sam uradio mali servis...zato sam i povezivao problem sa malim servisom...los kontakt...malo WD rad i sredjeno..u pitanju je neki od senzora...posto sam ocistio sve odjedared neznam tacno koji broj 5,12,16,18 ja tipujem na 5-senzor temperature rshladnog sredstva ili 16 knok-senzor detonacije,a mozda su i oba...sad sam na sve kontakte WD i uzivancija,nema vise gremlina

i sad uc tuc uc tuc uc tuc
,od promrzlina na rukama nisam mogao da drzim telefon i uslikam proces



U petak cu mu odnesem pa nek se hebava...Ovo ce mi biti prva ugradjivanje plina,jos u Saab,nadam se da cu sacuvati zivce 
Da li moze to cudo kod mene na CD....Da li neko zna sta i kako
Sto se tice obicnog ja sam laik,a mozete zamisliti sto se tice ovog
Boca je malo zahrdjala
Ako je potrebno mozete prebaciti u plinske stvari
Vialle. Liquid propan injector LPI 



) dobija se povecanje snage od 10-15% i povecanje potrosnje u odnosu na benzin od 10-20%(citaj - 1-2L trosi vise gasa u odnosu na benzin kod mene,posto mi benzina trosi 12l)...Ima stvarno mnogo da se prica o ovom sistemu.. Evo i malo slika ...




Venturi uređaj iliti po seljački običan plin ima jednu "diznu" koja ubrizgava gorivo u usis i štelovanje se svodi na vrtenje dva točka na Y račvi... prost i jednostavan sistem koji nije previše efikasan... povećava potrošnju i ubija performanse zato što mora da se sužava usis da bi smeša bila odgovarajuća... plus postoji stalna opasnost od detonacija zbog gomilanja plina u usisu ili zbog malo lošije struje od savršene ;)
Sequent uređaj je moderan uređaj sa svojim ECU i diznama za svaki cilindar posebno... parametri mogu vrlo precizno da se podešavaju,gubitak performansi je minimalan a potrošnja je minimalno veća (ne zahteva suženje usisa zato što ima diznu za svaki cilindar pa se samim tim precizno dozira količina plina)... opasnost od detonacija nema.
mora da radi nesto
,kupio sam,pa sta mi bog da...Ako nista cekace neka sretnija vremena...pa ce se ugraditi ili prodati...TAZZ verovatno zna cenu i ko bi mogao to da ugradi...I malo pojasni...Vise se razume...Radilo sve na Alfi,a citam da je testiran i Saab 9-5 kod komsija u HR i da se dobro pokazalo...A da nepricam u hladnijim zemljama,gde se nije javljao problem sa isparivacima(tipa- zaledio mi isparivac
) itd...Kia i jos neki su izbacili,za Kinu cini mi se ,seriju bez benziskog sistema,sa rezervoarom(bocom) i sistemom ubrizgavanja na LPi...Po ovome procitanom 
Da,ali je ovde prica o obicnom Sequent uredjaju,koliko sam ja shvatio,slicno je ali i razlicito,posto ovaj moj uredjaj ubacuje gas kroz dizne u tecnom stanju...LPi...A pravo da ti kazem nisam ni ja exspert,najbolje ce TAZZ da prozbori neku pametnu...Ali mislim da nema gubitka na preformansama,jer je u boci pumpa visokog pritiska koja gura plin,samo ne znam od koliko je Bara...Mislim cak da negde na nasim forumima i na nekima u inostranstvu,sam procitao,da se cak i dobija na preformansama...Ono sto je zanimljivo je da se ovaj model plina ugradjuje i na Dizel motoreCarlsson je napisao:ista tako sam i ja cuo![]()
trebalo bi da je puno bolje i kontorlisanije od "obicnog", a kazu da je sa ovim plinom puno manji gubitak performansi, za razliku od "obicnog"![]()
evo sa jednog drugog foruma
Venturi uređaj iliti po seljački običan plin ima jednu "diznu" koja ubrizgava gorivo u usis i štelovanje se svodi na vrtenje dva točka na Y račvi... prost i jednostavan sistem koji nije previše efikasan... povećava potrošnju i ubija performanse zato što mora da se sužava usis da bi smeša bila odgovarajuća... plus postoji stalna opasnost od detonacija zbog gomilanja plina u usisu ili zbog malo lošije struje od savršene ;)
Sequent uređaj je moderan uređaj sa svojim ECU i diznama za svaki cilindar posebno... parametri mogu vrlo precizno da se podešavaju,gubitak performansi je minimalan a potrošnja je minimalno veća (ne zahteva suženje usisa zato što ima diznu za svaki cilindar pa se samim tim precizno dozira količina plina)... opasnost od detonacija nema.
...Pa mozda KD zna nesto o tome...Mozda i Kolja...on je pun informacija

LPI (Liguid Propane Injection) sistemi su prava "einspritz" „konkurencija“ benzinskim izvedbama.
Osnova ovih sistema, kako je već rečeno, je u „ušpricavanju“ LPG-u u tekućoj fazi neposredno pred komoru izgaranja.
Prednosti u odnosu na SLPG sisteme (standardni LPG) su slijedeće:
-bolje iskorištenje goriva (LPG-a) što ima za rezultat nikakav gubitak u snazi, te veću dinamiku motora (živahnost)
-bolje punjenje cilindara je se LPG bukvalno „ušpricava“ baš kao benzin (širenje plina pod tlakom u trenutku isparavanja intenzivno puni cilindre)
-nižu temperaturu izgaranja u komori (naglo isparavanje snižava temepraturu okolnog prostora) i s time manje termičko opterećenje elemenata u prostoru izgaranja (naročito ispušni ventili)
-moguće podešavanje predpaljenja nešto ranije nego na benzin uz rezultat povećanja snage (i momenta !) a uz zadržavanje jednakog toplinskog naprezanja kompresijskog prostora kao i na benzin.
-paljenje direktno na plin (benzin praktički nepotreban)
-sve ostale prednosti LPG-a zadržane (čišći ispuh, više oktana, mekše izgaranje)
Razlike LPI opreme u odnosu na SLPG opremu su slijedeće:
-nema isparivača LPG-a protjecanog toplom vodom jer se ne koristi plinska faza
-boca (toroidna ili cilindrična) ima tlačni i povratni vod za povrat višak neiskorištenog plina (kao i benzinski spremnik); na bocu je montirana posebna cirkluaciona tlačna LPG pumpa (i naravno plinska armatura kao i kod SLPG-a)
-LPI injektori montiraju se na usisnoj grani što bliže cilindru (gorivo se ubrizgava u sredini usisne cijevi što potpuno onemogućava pojavu „back fire“); Negdje sam pokupio info da bi se mogli koristi i benzinski injektori ali to je neprovjerano. Možda tryer ili netko tko zna detaljnije parametre rada benzinskih injektora (npr tlakovi, protoci i sl.), može to potvrditi ili odbaciti.
-upravljanje LPI injektorima vrši postojeći benzinski CPU (iako ima verzija gdje je posebni CPU za LPI);
-posebni regulator tlaka tekućeg LPG-a s elektroventilom
-prekidač „plin/benzin“ s pokazivačem nivoa LPG-a u boci (vrlo slično kao i kod SLPG)
To je to ,sigurno je LPi sa posebnim ECU,koji se veze na postojeci od auta,ali samo radi ocitavanja lambada sonde,radi kontrolisanja(doziranja) protoka na diznama...Sa cilindricnom bocom...upravljanje LPI injektorima vrši postojeći benzinski CPU (iako ima verzija gdje je posebni CPU za LPI)


Nikad ne mirujem , samo kombinacije i akcije
Nego videh po oglasima da neko prodaje ovakav plin za 150eur (ako je to prava cena)...samo ne znam u kakvom stanju i sa kog auta....Pa ako nekom treba...mozda se isplati pitati i pogledati...Inace je mnogo skuplji,mozda ne zna sta prodaje...ili mu bleji,a treba mu kes... 
Nego ubi sneguljica...nemerem danas da postavljam...

Nisam imao zivaca provlaciti power + od radija...pa sam uzeo + sa pozicije,ona mi bila najbliza
posto imam automatsko paljenje svetla. i radija...kada dam kontakt...upale se svetla i izadje antena...ugasim svetla udje antena...
Bice muka kada budem hteo da slusam mjuz na dvoristu...moracu da upalim svetla da uhvatim stanicu
Videcu ovih dana da provucem + od kasa...samo malo da otopli ovde na livadi
Uglavnom antena hvata,sljaka... 


Moj je bio 86 a imao je fabricku el antenu. Ima instalacija i kod tebe samo treba da je pronadjes,mkslim da je svim 9000 fabricka el.antenaImam instalacije,crvena stalni napon+,i imam sasiju kao -...treba mi jos jedan + koji ide na relej koji se dovodi sa kasa(taj sam pozajmijo sa pozicije)...Ima tamo na tom dzeku pored crvene zice i neka zelena koja bleji ali nemam poima za sta sluzi nije ni + ni - .... Sad mi pade na pametkd23se4 je napisao:@Slavisa - ne razumem kako vec nisi imao sve kablove u levom zadnjem krilu? Zar nemas fabricke instalacije?![]()
mozda je uzemljenje

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost