Moj auto T8 Sedan
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
Posto sam resio da menjam creva za gorivo koja vode od K-glave ka diznama (ne cure, ali su vec stara i krta pa da ne cekam da vidim kola u plamenu) posaljem danas oca sa crevima kod "Boban sajle" da naprave nova.
Covek iz Bobana mi se javi i pita sta da radi posto unutrasnji precnik njihovih creva je 3mm, dok su ova moja 2mm! Kazem ja coveku da cu da se javim samo da se presaberem. Uzmem olovku i papir......prisetim se bernulijeve jednacine (posto vec 7 godina nisam u "materiji")..............odnos 9:4!!!!!!
Znaci vise od duplo manji pritisak!!! Odma nazvao i rekao caletu da se zahvali coveku sto je upozorio (ipak je mogao da se napravi lud i da se ja posle cesem po glavi). Otisao u Hidraulik u Ustanickoj - tamo su imali i sve OK.
Ovo kao upozorenje svima da paze, mada mislim da je na forumu samo Nemanja trenutno obuhvacen.
Covek iz Bobana mi se javi i pita sta da radi posto unutrasnji precnik njihovih creva je 3mm, dok su ova moja 2mm! Kazem ja coveku da cu da se javim samo da se presaberem. Uzmem olovku i papir......prisetim se bernulijeve jednacine (posto vec 7 godina nisam u "materiji")..............odnos 9:4!!!!!!

Znaci vise od duplo manji pritisak!!! Odma nazvao i rekao caletu da se zahvali coveku sto je upozorio (ipak je mogao da se napravi lud i da se ja posle cesem po glavi). Otisao u Hidraulik u Ustanickoj - tamo su imali i sve OK.
Ovo kao upozorenje svima da paze, mada mislim da je na forumu samo Nemanja trenutno obuhvacen.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: Moj auto T8 Sedan
neznam dali ti je interesantno imam u ponudi dva zadnja amortizera za 900og za 40e.ne original.zamenski neki proizvodjac.
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
kod tebe je bas fino imas gde da zavuces ruku
ja rodim mecku kad treba nesto da radim na motoru
al jbg
ja rodim mecku kad treba nesto da radim na motoru
al jbg
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
KOD MENE IMA MESTA DA ZAVUCES RUKU?!?!ninsaki je napisao:kod tebe je bas fino imas gde da zavuces ruku
ja rodim mecku kad treba nesto da radim na motoru
al jbg




Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
@ninsaki - evo da vidis koji sam svinjac zatekao kada sam kupio kola
2010

2012

Ko zna sta da gleda moze da vidi koja je katastrofa bila ispod, jos se golim okom samo vidi 50%
2010
2012
Ko zna sta da gleda moze da vidi koja je katastrofa bila ispod, jos se golim okom samo vidi 50%
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
hmm ... fale neke cevcice
8v glava deluje mnogo manje od 16 v pa samim tim sve ostalo izgleda pristupacnije
8v glava deluje mnogo manje od 16 v pa samim tim sve ostalo izgleda pristupacnije
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
pa nije bas samo fale neke cevcice.........OK, veliko crevo je sada ispod usisne grane (gde mu je i mesto), vidis da kao kod NikoleNes nije bilo ventilacije glave motora, bobina se "drzala" vezicama za kablove
, PLASTICNO crevo kod vakuma (ono crveno) - koje je "zapusavalo rupe" - mesto da radi nesto
Warm-up je bio sa AUDI-a!!!, dizne sa Audia (sve radilo na pogresnim pritiscima
), Termo-davac pokvaren bio - sada je to sve zamenjeno potpuno novim delovima - za Saab, a ne za Audi!
Najvaznije! NOSAC MOTORA POGRESNO POSTAVLJEN - Motor bio 5 CENTIMETARA VISI - udarala razvodna kapa u haubu prilikom naglog ubrzanja i lomila razvodnu ruku - imao sam stalno rezervne sa sobom
Idemo dalje....jel vidis crevo kod Warm-up-a ili Air-Aux regulatora kako je "majstor" stavio CVRENI SILIKON i plus ne vidi se gumenim trakicama vezao - bila pukla T-racva i ulazio fals luft u vakume
Vidis da je tu kod mene sada deo od mesinga (napravio mi Bekin cale - cika Ljuba) posto originalni nema ni da se nadje nov, a opet bi bio plastikaner - inace u T-racvu ide motorcic koji otvori vakum i pojaca leer gas kada se upali klima - tako da je morao i navoj da se napravi.
Onda sitnice: fali poklopcic na senzoru za kocionu tecnost, gume za vakume na usisnoj grani bile porozne, dihtunzi, curenja ulja na sve strane.....mnoge stvari poput nosaca motora nisu znali da mi rese majstori nego sam morao sam - jako je zjbano imati 900og ovde jer nema nikog ko zna sve oko njih
Sto se tice glave i pristupacnosti - Deluje!!! Lepo si rekao
Najgore je zbog klime - ona otezava pristup svakoj intervenciji na zadnjem delu motora - kaisevi (4komada), pumpe za vodu, ulje, creva, alternator..........


Warm-up je bio sa AUDI-a!!!, dizne sa Audia (sve radilo na pogresnim pritiscima

Najvaznije! NOSAC MOTORA POGRESNO POSTAVLJEN - Motor bio 5 CENTIMETARA VISI - udarala razvodna kapa u haubu prilikom naglog ubrzanja i lomila razvodnu ruku - imao sam stalno rezervne sa sobom
Idemo dalje....jel vidis crevo kod Warm-up-a ili Air-Aux regulatora kako je "majstor" stavio CVRENI SILIKON i plus ne vidi se gumenim trakicama vezao - bila pukla T-racva i ulazio fals luft u vakume

Vidis da je tu kod mene sada deo od mesinga (napravio mi Bekin cale - cika Ljuba) posto originalni nema ni da se nadje nov, a opet bi bio plastikaner - inace u T-racvu ide motorcic koji otvori vakum i pojaca leer gas kada se upali klima - tako da je morao i navoj da se napravi.
Onda sitnice: fali poklopcic na senzoru za kocionu tecnost, gume za vakume na usisnoj grani bile porozne, dihtunzi, curenja ulja na sve strane.....mnoge stvari poput nosaca motora nisu znali da mi rese majstori nego sam morao sam - jako je zjbano imati 900og ovde jer nema nikog ko zna sve oko njih
Sto se tice glave i pristupacnosti - Deluje!!! Lepo si rekao

Najgore je zbog klime - ona otezava pristup svakoj intervenciji na zadnjem delu motora - kaisevi (4komada), pumpe za vodu, ulje, creva, alternator..........
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
sta je to za tebe (nas) pacenike





Poslednji put menjao 2 dana ninsaki, izmenjena 10 puta
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan

Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: Moj auto T8 Sedan
kad ti je rodjendan da ti kupimo fotoaparat... da okacis neku sliku koja nije "goblen" rezolucije 

[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan


Nije jedini problem aparat (i sto ne volim da menjam mobilni s kojim sam srastao jer ga imam od 2006) - ja preko dana (kada je svetlo) radim i kada dodjem kuci vec je kasno za slikanje.
Vikendom ovo dvoje teenager-a (koji imaju 70 godina svaki) ili ode na Adu ili su u nekoj skitnji, drugim recima nema ih kuci pa nema ni 900ke, a nekad sam i ja lenj jer je vikend

Boze zdravlje pa cu za vikend sa drugarom da menjam tepih (mislim da sam vec negde pisao da cu kad zahladni pa "teenageri" prestanu da idu na Adu) kod suvozaca i vozaca (kupio sam nov/polovan u nemackoj) pa cu da se potrudim da napravim neke slike unutrasnjosti.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: Moj auto T8 Sedan
aj nadamo se zahladjenju onda
svejedno 900-tka je za primjera, a slikanja ce biti

svejedno 900-tka je za primjera, a slikanja ce biti

[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
Daleko je ona od idealnog stanja - sto se estetike tice!
instrument tabla je ispucala od sunca - ovde jos razmisljam sta cu (neostecena u Deutschland 200€, "Sova" za presvlacenje koze nece ispod 350€ da pogleda........nemac sa tablom sa samo jednom pukotinom kod levog zvucnika za 80€ mi se ne javlja)
limarija - spoljni limovi su OK, sem zadnjih desnih vrata - al njih imam nova u boji (samo da se organizujem), lepo bi mu leglo farbanje, al necu sigurno skoro i pre snega cu da zavrsim koroziju gde se zavrsava prednji kos
Mehanika i elektrika sve cakum pakum - sredio struju na instrument tabli (caletu uradili za DZ kad je isao na tehnicki
), aktuator sredjen turbo radi kako treba, sredio cantaru za vodu vise ne trosi antifriz, ulje nikad nije trosio.
Mozda bih zamenio na menjacu lezajeve - cisto da sam siguran - ovo je ujedno najveci rizik na svakoj 900ki - lezajevi!
Mada sve lepo radi, sa kolima koja imaju 273.000km na satu ne treba gajiti iluziju da je nov
instrument tabla je ispucala od sunca - ovde jos razmisljam sta cu (neostecena u Deutschland 200€, "Sova" za presvlacenje koze nece ispod 350€ da pogleda........nemac sa tablom sa samo jednom pukotinom kod levog zvucnika za 80€ mi se ne javlja)
limarija - spoljni limovi su OK, sem zadnjih desnih vrata - al njih imam nova u boji (samo da se organizujem), lepo bi mu leglo farbanje, al necu sigurno skoro i pre snega cu da zavrsim koroziju gde se zavrsava prednji kos
Mehanika i elektrika sve cakum pakum - sredio struju na instrument tabli (caletu uradili za DZ kad je isao na tehnicki

Mozda bih zamenio na menjacu lezajeve - cisto da sam siguran - ovo je ujedno najveci rizik na svakoj 900ki - lezajevi!
Mada sve lepo radi, sa kolima koja imaju 273.000km na satu ne treba gajiti iluziju da je nov
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
Samo da javim da je u nedelju sa drugarom ugradjen tepih u moju voljenu 900ku. Juce sa devojkom (rekla "meni je dosadno, sta cemo da radimo?"
) vratio nazad srednju konzolu.
Slikam unutrasnjost za vikend ako vreme dozvoli, pa cu da postavim

Slikam unutrasnjost za vikend ako vreme dozvoli, pa cu da postavim

Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
ju hu 

- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
al nemojte da mi padate u vatru
Slike ce i dalje biti sa mog vernog HP Ipaq-a 510 i kamerom od 1.3Mpix
Sta cu kad ne volim slikanje (da nema vas ne bi ni ovih slika bilo), a ne volim ni ove nove telefone sto ne mogu vise u dzep da stanu.
Vrhunac je moj drugar koji ima Dell ili Asus tablet/telefon - ostavi telefon-ekran u kolima i samo ima slusalicu na glavi

Slike ce i dalje biti sa mog vernog HP Ipaq-a 510 i kamerom od 1.3Mpix

Sta cu kad ne volim slikanje (da nema vas ne bi ni ovih slika bilo), a ne volim ni ove nove telefone sto ne mogu vise u dzep da stanu.
Vrhunac je moj drugar koji ima Dell ili Asus tablet/telefon - ostavi telefon-ekran u kolima i samo ima slusalicu na glavi

Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Dji
- Postovi: 96
- Pridružio se: 06 Sep 2012, 00:00
Re: Moj auto T8 Sedan
kd23se4 je napisao: Juce sa devojkom (rekla "meni je dosadno, sta cemo da radimo?") vratio nazad srednju konzolu.


Šta ti je ljubav

- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
Posto je i ona vozac Saaba (9-3 2.2TiD) nije iskljuceno
Samo ne mirise nesto 900og, kaze da su joj svi, sa izuzetkom kabrioleta ruzni
Al eto ipak je pristala da pomogne

Samo ne mirise nesto 900og, kaze da su joj svi, sa izuzetkom kabrioleta ruzni

Al eto ipak je pristala da pomogne

Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta