Saab 900 Turbo OG - Shine on you crazy diamond

Naši SAAB-ovi... Slike , Modifikacije, Malko informacija o našim ljubimcima...
Korisnikov avatar
Carlsson
Postovi: 2756
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Banja Luka

Re: 900 og turbo 1988

Postod Carlsson » 28 Sep 2012, 18:32

NikolaNes je napisao:za neke stvari vrijedi patiti..
svaka ti cast na ovoj izjavi :drinks: :odl:
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]

Gost

Re: 900 og turbo 1988

Postod Gost » 28 Sep 2012, 20:17

Dali je ovo auto sa visnjicke banje koji je covek davao pre par meseci u paketu sa jos jednim rashodovanim strancem?

ninsaki
Drug Član
Postovi: 329
Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 900 og turbo 1988

Postod ninsaki » 28 Sep 2012, 21:45

ej super ti je auto , brat blizanac ovog mog:))))

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5530
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 900 og turbo 1988

Postod kd23se4 » 29 Sep 2012, 00:23

@ninsaki - skoro ali ne sasvim, njegov ima B201 Turbo - ovaj motor prilicno menja karakter kolima - dosta je sirov i turbo se otvara kao vrata pakla, dok je kod FTP/LPT-a daleko suptilniji.

@nikolanes - moguce da ti je zaribala K-glava od nekoriscenja, ako ti bude trebao majstor u BG-u ima momak koji zna znaje i moze da ti sredi to.

Mada bih poceo od osnovnih stvari, kao npr. da li radi pumpa za gorivo (kada das kontakt treba da se cuje blago zujanje)???

Ako ne radi javi pa cu ti reci kako da premostis relej - onda se vidi da li je pumpa ili relej

Korisnikov avatar
NikolaNes
Postovi: 308
Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00

Re: 900 og turbo 1988

Postod NikolaNes » 29 Sep 2012, 01:08

Boki je napisao:Dali je ovo auto sa visnjicke banje koji je covek davao pre par meseci u paketu sa jos jednim rashodovanim strancem?
jeste, da ne znas nesto o njemu?
moj saab je vrh...samo da proradi

Korisnikov avatar
NikolaNes
Postovi: 308
Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00

Re: 900 og turbo 1988

Postod NikolaNes » 29 Sep 2012, 01:12

kd23se4 je napisao:@ninsaki - skoro ali ne sasvim, njegov ima B201 Turbo - ovaj motor prilicno menja karakter kolima - dosta je sirov i turbo se otvara kao vrata pakla, dok je kod FTP/LPT-a daleko suptilniji.

@nikolanes - moguce da ti je zaribala K-glava od nekoriscenja, ako ti bude trebao majstor u BG-u ima momak koji zna znaje i moze da ti sredi to.

Mada bih poceo od osnovnih stvari, kao npr. da li radi pumpa za gorivo (kada das kontakt treba da se cuje blago zujanje)???

Ako ne radi javi pa cu ti reci kako da premostis relej - onda se vidi da li je pumpa ili relej

sutra cu probati..to sto si rekao da je moj b201turbo, je li to njegov originalni motor ili je naknadno ubacen?
moj saab je vrh...samo da proradi

Korisnikov avatar
NikolaNes
Postovi: 308
Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00

Re: 900 og turbo 1988

Postod NikolaNes » 29 Sep 2012, 01:14

eee ninsaki..mene je zapao ovaj blizanac sto nije jeo voce kad je bio mali pa ga sad stize zdravlje
moj saab je vrh...samo da proradi

ninsaki
Drug Član
Postovi: 329
Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 900 og turbo 1988

Postod ninsaki » 29 Sep 2012, 09:17

ovo sto trosi i ulje i vodu lici mi na turbinu.
svojevremeno dok sam jurio da kupim 900-totku , isao sam da probam jedan sivi turbo sa 8v motorom. S obzirom na ovu pricu o paklu verovatno nije bio u najboljem stanju Slika

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5530
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 900 og turbo 1988

Postod kd23se4 » 29 Sep 2012, 10:04

NikolaNes je napisao:...to sto si rekao da je moj b201turbo, je li to njegov originalni motor ili je naknadno ubacen?
To mozes da vidis po broju sasije - 8. cifra na broju sasije:

1-4) YS3A - oznaka za Saab 900
5) A-Z - interna oznaka
6) 2-7 broj vrata - kod tebe treba da je 3 posto je Combi Coupe,dakle 3vrata
7) 4-6 - vrsta menjaca 4brzine, 5brzina i 6automatik - tebi je dakle 5
8) C-J - oznaka motora C - B201 sa karburatorom, J - B201 injection (kod nemanje81), D - B202 sisavac, E - B212, S - B201 Turbo (ovaj je kod mene i trebalo bi da bude kod tebe), L - B202 Turbo (ninsaki)
9) B- P - godiste modela - ako su kola proizvedena posle augusta onda je model za narednu godinu kod Saaba, ljudi se odma uplase ako vide da je auto godinu dana mladji da je nesto budzeno
B = Modelljahr 1981
C = Modelljahr 1982
D = Modelljahr 1983
E = Modelljahr 1984
F = Modelljahr 1985
G = Modelljahr 1986
H = Modelljahr 1987
J = Modelljahr 1988
K = Modelljahr 1989
L = Modelljahr 1990
M = Modelljahr 1991
N = Modelljahr 1992
P = Modelljahr 1993
10) 2 - 7 naziv fabrike gde je auto proizveden
2 = Trollhättan, Schweden
3 = Arlöv, Schweden
5 = Malmö, Schweden
7 = Nystad, Finnland

@nikolanes - ajde ne bilo ti zapovedjeno, al skini poklopac sa kutije za osigurace i napravi sliku - mogao bi da ti mozda pomognem oko problema sa gorivom
Poslednji put menjao 1 dana kd23se4, izmenjena 29 puta

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5530
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 900 og turbo 1988

Postod kd23se4 » 29 Sep 2012, 10:08

ninsaki je napisao:ovo sto trosi i ulje i vodu lici mi na turbinu.
svojevremeno dok sam jurio da kupim 900-totku , isao sam da probam jedan sivi turbo sa 8v motorom. S obzirom na ovu pricu o paklu verovatno nije bio u najboljem stanju Slika
@ninsaki nije iskljuceno, pogotovu sto ako mu je motor originalan onda je turbina i vodom hladjena (od 87 se ugradjuje), samo posto ima beli dim iz auspuha plasim se da je vrisnuo dihtung, a ako je duze vozen tako mozda su karike stradale........u svakom slucaju navijam da je tvoja opcija jer je jeftinija od moje Slika

Gost

Re: 900 og turbo 1988

Postod Gost » 29 Sep 2012, 20:47

Komentarisali smo taj auto cini mi se na 33-34-35 strani rubrike vozila ponuda iz srbije,pa pogledaj.gledao sam ga ja,ali nisam hteo da ga platim vise od 700e na kraju,i ti si ga verovatno kupio tih dana.

Gost

Re: 900 og turbo 1988

Postod Gost » 29 Sep 2012, 21:35

Lep auto,samo mu fali jedan stranac da bude kompletan i resi probleme Slika

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5530
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 900 og turbo 1988

Postod kd23se4 » 29 Sep 2012, 23:36

@Kolja - ne slazem se! Sta ce mu stranac?

Motor ajde jos nekako, al menjac tesko da ces naci u dobrom stanju na 900 turbo posle 300.000km!

Sve da su mu sinhroni u redu treba da se zamene lezajevi na menjacu! Stranac mu nista ne resava, vec jedan dobar remont ovog sto ima!

TAZZ

Re: 900 og turbo 1988

Postod TAZZ » 29 Sep 2012, 23:38

Goran ili goran menjac u zemunu recimo...

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5530
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 900 og turbo 1988

Postod kd23se4 » 29 Sep 2012, 23:42

Ako zna da radi menjace na 900kama svaka mu se dala Slika

Gost

Re: 900 og turbo 1988

Postod Gost » 29 Sep 2012, 23:46

Goran je zajeban,nebi me cudilo da zna i to,jer u onom vasaru kod njega ja nebi nasao ni sraf koji mi treba.malo je neuredan sa alatom i delovima,ali popravlja menjace :sr: :ld:
Meni je spakovao jos davno nekog scenika 4x4 otkinutog,a ljudi mi rekli da to bacim na kilo i trazim drugi.

Gost

Re: 900 og turbo 1988

Postod Gost » 29 Sep 2012, 23:49

Slazem se sa kd-om da od drugog nema neke vajde sem datih para,jer ako je do mehanike problem,ili sitnica niko negarantuje da nije i taj drugi vec nacet od zuba vremena i kilometraze.
Ali kome treba limarija,enterijer,stakla,farovi.......onda pozdravljam nabavku drugog.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5530
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 900 og turbo 1988

Postod kd23se4 » 29 Sep 2012, 23:51

Menjace 900ke bi trebalo da zna da radi Trnavac stariji.

Koliko god da radi dobro menjac kod 900og posle 300.000km svakako treba da se zamene lezajevi, jer hoce da zaglave, a onda dodje do uvijanja osovine menjaca i smicanja - ko zna sta je "smicanje materijala" znace Slika o cemu pricam.

U svakom slucaju planiram jednu zamenu lezajeva na mojoj 900og za 2013 - presla skoro 272.000km pa necu da se zezam.......usput dihtunge i ostalo...kad je vec motor napolju

Gost

Re: 900 og turbo 1988

Postod Gost » 29 Sep 2012, 23:55

Motor mora napolje zbog menjaca?

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5530
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 900 og turbo 1988

Postod kd23se4 » 29 Sep 2012, 23:57

Mora.....kod 900og je menjac kao karter :rtfm:

Umesto da kukam, taman da pomenjam dihtung glave, usisne i izduvne grane

Gost

Re: 900 og turbo 1988

Postod Gost » 30 Sep 2012, 16:40

@Kd kad je sve neka idu i karike i lezajevi,uljna pumpa i to bi bilo to :rtfm: Pa za stranca sam mislio dobrog,ali dobrog nema nigde ispod dobre svote novca. Ima dosta delova tu da se skine,premontira ili nesto trece. Ovako ako decko hoce da ima 900 Og kojeg ce vise gledati nego voziti neka ulaze u postojeci. Za neke stvari vredi patiti to je istina ali pitanje je do kada? U onom periodu kada ste na pola puta,ni tamo ni vamo.Da ga prodate ne mozete a brdo love ulozili i opet nemate auto u koji mozete sesti u pola dana ili noci i krenuti na put bez bojazni da cete se vratiti busom kuci. A treba jos brdo love da bi to bilo to.Jel i to spada u tu patnju ili je to sastavni deo zivota nas sa brdovitog Balkana koji pokusavamo ozivljavati nesto sto je odavno umrlo i izmisljati toplu vodu sa time koji majstor moze,ume ili hoce da zameni lezajeve u menjacu koji i dok je bio ganc nov imao falinku?Svi mi ovde bodrimo nase clanove da im, iako smo svesni gde su i usta su se upleli kupujuci nesto sto vole,izadjemo u susret i kazemo ej super je,ti vozis super auto,ne odustaj,a slicno ne bi pozeleli nikome. Suma sumarum,min 1000e na krpljenje motora i menjaca+profi limar 700e+trapovi min 300e,ispod ove sume nikada neces imati dobru 900OG turbo.A pazi,ovo je sve laksi deo posla,treba naci osobu koja ce odraditi ove dve prve stvari. Nekog ko zna i ko ti nece uvaliti polovnjake unutra pa sve opet nanovo za nekih pola godine.Ne zelim niko da me shvati pogresno,REALAN SAM.Auto jeste lep ali bez vredjanja,nije to ni S od SAABa.Zato sam mojeg SAABa i prodao i necu kupovati isti dok god ne budem imao za nekog koji ce uvek biti u top stanju u svakom pogledu. . .

Gost

Re: 900 og turbo 1988

Postod Gost » 30 Sep 2012, 17:06

@kolja tvoja prica ima neko realno uporiste u jednom delu price,ali mislim da si malo preterao jer ipak ovo sto je decko kupio nije novo ali nije ni groblje,ima mnogo gorih od njegovog.njega je zadesio auto koji je manje odrzavan,a sto se ulaganja tice naravno da ce mu trebati brdo para jer dobar 900og nema nigde za 700-800 eura,pa samim tim nije ni mogao ocekivati da kupuje novo.Drugo je pitanje ako je ocekivao da krene da se vozi bez ulaganja ikakvih i da to tako moze.E onda je on sam pogresio,i vec sada je toga svestan.Ako moze da izdrzi nastavice sa ulaganjem dok nestigne na 1500e bar,ili ce reci kao i mnogi pre njega nije to za mene i pokusati da uzme pare koje je i dao.U svakom slucaju sad mu je idealna prilika jer je na pocetku price da odustane ako nema volje i pre svega para.ako voli i zeli a ima i love,onda neka gura.Po meni si ti povukao odlican potez kada si prodao svoj auto jer racunica za taj model nepostoji,ali za 900og ima racunice ako je osnova auta ok.Ali opet ostaje pitanje koliko ce taj sport da kosta na kraju i imamo li ya to sredstava

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 900 og turbo 1988

Postod AERO » 30 Sep 2012, 17:34

Obojica ste u pravu (po meni)......samo realno postavljanje stvari i sagledavanje sopstvenih mogucnosti i zelje za odrzavanjem tako nekog auta - su ispravne.
Ako se pretera u bilo cemu ,taj zacarani krug nema kraja.

Prelepo je biti vlasnik saab-a 900OG,i ja se svima ovde divim na tome.....ali nije to ni malo naivan sport ( u smislu love)

ninsaki
Drug Član
Postovi: 329
Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: 900 og turbo 1988

Postod ninsaki » 30 Sep 2012, 20:23

Evo nekog mog iskustava sa menjacima za 900 og. Posto znam sta imam , ustvari cim sam ga kupio krenuo sam da trazim "backup" varijantu za slucaj da mi ovaj moj rikne.
Zvao sam onog gore pomenutog Gorana, kada je cuo kom se autu radi samo mi je rekao da radi novije modele automobila.
Vec sam jednom rekaoa da sam svojevremeno probao jedan sivi 8v turbo. E na tom sivom je menjac "sredjen" kod Trnavca. Znaci lovio sam brzine ....m mislim ako je to sredjen menjac...
Sve u svemu ima na http://www.thesaabsite.com/900old/Saab- ... ml#linkbar das svoj doplatis malo...
Ili nabavis neki pokvaren , rastavis ga pa polako po knjizi...
Ja jurim jednog kolegu da mi da jedan razvaljeni menjac da se malo igram al hebiga neda...

Gost

Re: 900 og turbo 1988

Postod Gost » 30 Sep 2012, 20:35

Zna li se od kog motora mora da bude taj menjac,tj dali samo od takvog turba ili moze i atmosferski i od koje do koje godine je taj 4brzine,koji ima i ninsaki i nikolanes?


Povratak na “NAŠI LJUBIMCI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju