Hahaha - da pojacas muziku
hahaha ......
o majko moja
Ja cu probati da ti iznesem neko svoje razmisljanje a ti ga prihvati sa rezervom
S'obzirom da je auto (odnosno ventilator) pokazivao znake zvizdanja od samog dolaska u tvoje ruke,naslucujem da sa progresivnim rastom upotrebe ventilacije u kolima,taj zvuk se sve vise i vise povecavao.Logicno.Cesca upotreba,duzi rad,i zvuk sve jace prisutan.
Ja sumnjam da su otisle biksne,odnosno da se osovina ventilatora ukosila,te tako same peraje ventilatora imaju dodir sa "necim".Kako se taj ventilator okrece velikom brzinom,taj zvuk postaje konstantan (bez prekida) i to nazivamo "zvizdanjem", "sviranjem" ili kako vec.....
Ukoliko su moje sumnje osnovane,mozes se sam poigrati - zasto da ne
Ventilator se nalazi IZA kasete na suvozacevoj strani.Dakle sednes na suvozacevo sediste,otvoris vratanca od kasete i potrazis TRI SRAFA.
Dva su na levoj i desnoj strani(po jedan),a ovaj treci je recimo vise levo (gledano sa pozicije suvozaca).
Sva tri su vidljiva i lako ces ih uociti.Ako se dobro secam u pitanju su torexi.
Kada si njih odpustio prakticno CELA kaseta sa sve vratancima (koje se drze na sarke) ,PASCE TI kod vozacevih nogu.
Ukoliko nije oslobodjena,ostavljam sebi rezervu jer ti pisem napamet,da se jos jedan sraf nalazi sa BOCNE strane table.
Do njega dolazis tako sto otvoris suvozaceva vrata,skines poklopac sa table koji stoji s'BOKA (sa strane),polukruznog je blika,i odatle pridjes tom CETVRTOM srafu ukoliko je u igri i on.
OK - to si skapirao.....prosto je.....dakle tri,eventualno cetiri srafa za prilaz.
Kada si skinuo kasetu,videces ventilator.....ALI vodi racuna o REOSTATU koji se nalazi tik ISPOD NJEGA.
Nekog je nepravilnog oblika (kao kifla ako imas automatsku klimu) i nema kablic za dzekovanje,nego na samom reostatu stoji dzek koji se dzekuje na odgovarajuce mesto.
Kada ga skines,obavezno baci pogled na dzekove,jer umeju da korodiraju,nagore,itd.....a kvar reostata se manifestuje tako sto ventilator ostane zaglavljen u nekoj brzini i tako duva non stop.
Recimo i kljuc kad izvadis iz kontakt brave on i dalje duva....
Ok...i to si skapirao.....
Sam ventilator videces kako se drzi,i njega skines,i ides dalje po zboru....ili u kucu na dalje igranje,ili kod elekticara da ga servisira....
Evo i dve slike da bi imao laksi uvid:
Prizor nakon skidanja kasete: Ventilator i reostat ispod njega uokvireno zutim
Skinut ventilator
P.S.
Kad vec caskas oko ventilacije,savetujem te da iz motornog prostora pridjes,skines gumicu koja usmerava vodu u slivnik ,i koliko god mozes ocistis taj prostor od shranja,lisca i prljavstine.Cenim da nije nikad ocisceno od kad je auto napravljan.
Kada se taj kanal zapusi,voda nemoze da otice,udje u onaj prostor iza kasete gde ti je ventilator i onaj dzek na reostatu napravi kratak spoj.
Ako uocis tragove rdje koju je prouzrokovala vlaga kada budes skidao reostat [link_open=
http://www.dodaj.rs/f/1h/WU/4i0Bq5cS/ctrlunit.jpg]KLIK[/link_open],OBAVEZNO ocisti ovaj kanal.
Sve je to povezano ,pa ti zato dobronamerno sugerisem,jer reostat pipa 100 evropskih
Nadam se da sam malo pomogao