
@trx88, toyote se ne kvare skoro pa nikad zato forum nije aktivan!

Uze mi reči iz ustaPerkele je napisao:toyote se ne kvare skoro pa nikad zato forum nije aktivan!
Na autu sve sto se tice struje mora da bude 200% ispravno da bi auto radio kako treba. Redovna zamena svecica, kablova kod auta koji imaju kablove i svega ostalog vezanog za to. Drugo, od kad su poceli da markiraju gorivo i da sipaju ono sranje u gorivo ako ne zamenis filtere na 10k plafon onda mozes da imas ozbiljan problem a ranije nikad nisam menjao filtere. Nakupi se neki katran i neki kao pepeo u fltere a vecina ne menja nikad i zato imaju probleme. Dva filtera i zamena 1500din, znas kakvi su nasi ljudi ne menjaju i onda imaju problem.simpson h je napisao:Meni je stvarno drago da procitam takva iskustva. Ove sto znam uvek neki izgovor, te peljav plin, te ne sipam ovde, te ovo te ono.
Hvala na odgovoru izvini samo kazes 1.8 ? Covek mi je rekao da je 2.0 turbo 150 ks da nije neka greska ili nisam razumeoBagzi93 je napisao:Pozdrav,
Jeste da sam sa druge strane( dizel) ali mislim da ti je taj motor prava stvar. Ugradjivan je i u Opele tako da za delove nema brige. Cini mi se da je to 1.8 sa low presure turbom. Nije raketa ali za nase uslove taman. Nzm odakle si ali za majstore ne treba da brines. Javice se vec neko ko se bolje razume u benzince ali mislim da sa tim motorom nema promasaja.
E, da... Imao je nas drug sa foruma Tazz bas takvog za prodaju. Covek vozi Saab-ove benzince vec dugo. Ako ga nije prodao mozes i njegov auto da pogledas.
Nista druze :) bilo bi lepp da se javi taj covek sto ima iskustva sa benzincima da mi kaze na sta da obratim paznju i slicno...mene potrosnja ne zanima previse...tj ok ne bih voleo da trosi 15 litara ali ono 10 -11 gradski je verovatno realnost ne znam za voznju na otvorenomBagzi93 je napisao:Ja pogresioIspravicu u postu.
kd23se4 je napisao:Bojane radi se o motoru koji si video verovatno u Opel Vectre/Signuma, a motor je evolucija motora iz Opel Calibre, Astre G........nadji bilo koji cestit Opel servis ili uopste bilo koji prosecan majstor ne bi trebao da ima problem da ti pogleda taj auto.
Motor - menjac - trap je od GM-a tj. Opela i surogata, u skladu sa tim neces imati problem sa delovima.
Ako vidis da majstor ne zna oko tog motora zaobisao bih ga i da vozim VW Polo ili Opel Corsu
TAZZ je napisao:Sve je već rečeno...
Mana tih motora je koliko ja znam, a i menjah sam na dva komada...
Mali lanac bregastih, sa klizačima i španerom.
Oće prezupče... Na Balanserima, pa trese...
Na ovom što ja imam...
Promenjen i veliki i mali lanac...
I to im je mana, kobajagi... Na oko 200.000 se dešava.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Hvala na odgovoru :) ja mislim da je rekao bas da je 2.0t 150 ks ,ne znam mnogo me vuce da uzmem auto iako ljudi imaju predrasuda kao propala firma itd...ne vidjam ih cesto na ulicama sto mi je takodje prednost jer je koliko toliko jedinstvenVladimirS je napisao:KD, mislim da je kod majstora veći problem strah nego neznanje (mada ima i ovoga dosta). Jedan lokalni, ovde u Kš, nije hteo ni da vodi ragovor sa mnom na sam pomen reči "Saab". Samo je vikao: "to je specifično, komplikovano, ne radim ja to!"![]()
Iako sam ga samo pitao gde da nađem o-ring gumicu sa leptira, tj da li on ima i da li može da je zameni (to sam mogao i sam ali sam tada bio "nov" sa ovim). Eto.
Bojane, mislim da sa tim motorom, što kažu, "nema greške". Malo toga može da pođe naopako ako uspeš da odabereš koliko toliko održavan primerak.
I da, to što gledaš je 1.8t (ima 2000ccm) i 150ks (remapiranjem kompjutera možeš da dobiješ do oko 50ks, ili i više). 2.0t ima 175ks a 2.0T ima 209ks (ili tu negde, nisam siguran, koji konj gore dole)
Dr. Tazz će ti sigurno pomoći a ima još ljudi koji voze te motore pa neka se oglase i oni.
E pa upravo od takvih servisa treba bezati, jer majstor koji je izgradio misljenje pre nego sto je otvorio haubu mi ne treba ni za VW-a, jer on ce tako da ti popravlja i njega - ako neki kvar nije vec imao ili nije naucio da radi onda je "preforsiran" - hvala - dovidjenja - idemo daljeVladimirS je napisao:KD, mislim da je kod majstora veći problem strah nego neznanje (mada ima i ovoga dosta). Jedan lokalni, ovde u Kš, nije hteo ni da vodi ragovor sa mnom na sam pomen reči "Saab". Samo je vikao: "to je specifično, komplikovano, ne radim ja to!"![]()
Iako sam ga samo pitao gde da nađem o-ring gumicu sa leptira, tj da li on ima i da li može da je zameni (to sam mogao i sam ali sam tada bio "nov" sa ovim). Eto.
Pogledam ga popreko svaki put kada prođem pored njega, servis mu je na otvorenom a dolaze sve neki zatamnjeni Audiji i tako neki "mafijaški".kd23se4 je napisao:E pa upravo od takvih servisa treba bezati, jer majstor koji je izgradio misljenje pre nego sto je otvorio haubu mi ne treba ni za VW-a, jer on ce tako da ti popravlja i njega - ako neki kvar nije vec imao ili nije naucio da radi onda je "preforsiran" - hvala - dovidjenja - idemo dalje
Negde sam procitao kao da turbo benzinci nisu bas za plin ali bi bilo lepo da jesu da bar postoji kao opcija jer ja sam neko ko nije bas skrt na gorivu,u ovog focusa sto imam dve godine sam samo ultra diesel sipao,jednom sam sipao obican,tako da bih praktikovao i u saaba najjaci benzin iako je kvalitet goriva kod nas generalno los,medjutum nisam se susretao sa potrosnjom od 10-12 litara(kako kazu neki) jos pa ako saab toliko trosi gradski videcu kako cu podnositi to :)zaricmica je napisao:Nema greske sa tim motorom. Ja imam stage 1 i raketa je. Plin trpi odlicno i uopste nije skup za odrzavnje. Garantujem da je jeftiniji od famoznih nemaca.
Sent from my S57 using Tapatalk
Lepo je znati da podnosi plin dobro iako opet kazem ja bih prvo krenuo sa benzinom samo ali pitanje je ako je velika potrosnja koliko bih finansijski to osecao, trenutno sam sam nisam ozenjen pa je lakse mnogo voziti malo jaci auto :DBagzi93 je napisao:Opusteno sto se plina tice. Na forumu su sve plinjare i to one od 250 ks tako da za tebe ako se ponovis nema zime
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost